Das nog altijd beter dan wakker worden omdat er schilders in je huis staan, die met een bouwsleutel waren binnen gekomenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Werd uit me bed gedeurbelt door schilders omdat de bouw sleutel in eens weg was
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das nog altijd beter dan wakker worden omdat er schilders in je huis staan, die met een bouwsleutel waren binnen gekomen
De kans is groter dat ik wakker van ze word als ze binnenkomen en het eerste de beste keuken mes in me handen heb, ze toch zeer ernstig te vragen wat zij komen doenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das nog altijd beter dan wakker worden omdat er schilders in je huis staan, die met een bouwsleutel waren binnen gekomen
Heb je altijd een keukenmes in de buurt van je bed liggen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De kans is groter dat ik wakker van ze word als ze binnenkomen en het eerste de beste keuken mes in me handen heb, ze toch zeer ernstig te vragen wat zij komen doen.
Denk dat het erger is als je bezig bent me je vriendin en ze binnekomenquote:
Misschien slaapt-ie in de keuken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:38 schreef Godlike02 het volgende:
Heb je altijd een keukenmes in de buurt van je bed liggen?
Dan slaap je dus in de keukenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Nee me keuken is 2 meter van me bed af. 1 kamer appartement
En hij schijt de hele keuken vol?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:49 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan slaap je dus in de keuken
Je kookt in je woonkamer en je zit in de slaapkamer
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:49 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan slaap je dus in de keuken
Je kookt in je woonkamer en je zit in de slaapkamer
Nee want daar is wel een apparteruimte voorquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En hij schijt de hele keuken vol?
Handig. Straks istie gejat en kan iedereen het pand in.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Werd uit me bed gedeurbelt door schilders omdat de bouw sleutel in eens weg was [afbeelding]
Daar is niet perse een sleutel voor nodig, vanmorgen is op mn stage duidelijk geworden dat je ook zonder sleutel hier binnen kan komenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:57 schreef Sjowhan het volgende:
Handig. Straks istie gejat en kan iedereen het pand in.
Echt iets voor jouquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb wel mee mogen maken dat ik uit de douche kwam, met een handdoek omgewikkeld naar mijn kamer liep, en ik een ladder bij mijn raam zag staan. Bleek dus dat mijn ouders het niet hadden verteld dat er een dak reparateur langs kwam. Toch maar even de lamellen dicht gedaan.
Groot gelijk!quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ze mag nog blij zijn dat ik niet gelijk op zaterdagen ook stop. Ik had al te kennen gegeven dat ik op donderdagen me enorm moet haasten om nog op een nuttige tijd aanwezig te zijn. Daarop zei ze dus dat ze het toch wel fijn zou vinden als ik zou toch zou komen.
Als extra blijk van waardering werd er ook nog verlangt dat ik voortaan mijn eigen eten betaalde. (omdat ik pas om 6 uur begint ipv half 5). Als ik mijn parkeer-, reis-, dinerkosten aftrek van mijn salaris houdt ik er nog geen 10 euro op over. En daarvoor laat ik me niet voor het karretje spannen.
10.000 mogelijkhedenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig. Straks istie gejat en kan iedereen het pand in.
Zoiets http://wyrihaximus.net/en(...)tone_Trower_Day.html ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daar is niet perse een sleutel voor nodig, vanmorgen is op mn stage duidelijk geworden dat je ook zonder sleutel hier binnen kan komen
Of hij lacht je net zo hard uit omdat hij iets heeft wat jouw jaloers maaktquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
?
Maar goed dat ik niet naakt was, dan had ik die vent goed jaloers gemaakt.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
?
Maar goed dat ik niet naakt was, dan had ik die vent goed jaloers gemaakt.
Een beroep als dakmonteur? Ik kan niet zeggen dat ik daar jaloers op ben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of hij lacht je net zo hard uit omdat hij iets heeft wat jouw jaloers maakt.
Geen idee misschien heeft hij wel een lekker wijf als vrouw en jij niksquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een beroep als dakmonteur? Ik kan niet zeggen dat ik daar jaloers op ben.
Van mijn gespierde nakende lichaam word je accuut homo.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geen idee misschien heeft hij wel een lekker wijf als vrouw en jij niks.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Van mijn gespierde nakende lichaam word je accuut homo.
Ik val niet zo op dakmonteurs.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Als je dan het gordijn open had gelaten had je misschien nog wel aan je trekken gekomen die dag
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |