Haha, ga er wel eens naar kijken als ik een nieuwe telefoon krijgquote:
Wat zei dus ook zegtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat soort verslavingen zijn (nu) niet goed voor je Fred!
Jij moet nu huisjes zoeken, dus geen tijd. En sparen, voor meer geld, dus geen ongein kopen.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:15 schreef Jump het volgende:
Hoi mensjes
even dom doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja vast wel, maar toch...quote:
Dus je bent weer zoet voor het weekendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ja vast wel, maar toch...
ben nu eens bezig een php/mysql torrent tracker aan et ontleden om te kijken of ik een volledig gecustomized frontend ervoor kan gebruiken
waarschijnlijk niet alleen het weekendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus je bent weer zoet voor het weekend
Daar doe ik niet aan in het weekendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:56 schreef slakkie het volgende:
Zo ff lekker de sportschool induiken..
Wij denken hier niet zo diepzinnig over voortplantende bananen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:32 schreef BlueCurl het volgende:
kan die banaan zijn hoofd niet beter in de andere banaan duwen.. dat geeft toch hetzelfde effect?
Eingelijk moest het er anders uitzien maar kon niks beters vindenquote:
Denk dat het uberhaupt weinig uitmaaktquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:32 schreef BlueCurl het volgende:
kan die banaan zijn hoofd niet beter in de andere banaan duwen.. dat geeft toch hetzelfde effect?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |