Ja en anders is er altijd nog wel een vrouw in de buurtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:11 schreef phluphy het volgende:
Have fun, Fred!![]()
Sir Harry, weet je wel hoe een / de wasmachine werkt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedje opgemaakt en wel dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef FredvZ het volgende:
Zo, Casa del FredvZ is ook klaar voor morgen.
Vriendinliefkomt hier voor de eerste keer op bezoek
(net als de rest van de kamer
).
phluphy for president!
Nee, maar dat is niet belangrijk. Het is gezond, dus eten, kreng!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Is een grapefruit lekker?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:32 schreef WyriHaximus het volgende:Ja en anders is er altijd nog wel een vrouw in de buurt.
Eh eh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nogal ouderwets denk ik. Een man hoeft dat toch ook niet te weten?![]()
Als-ie maar wel kan boren en zo, en weet wat een kroonsteentje is. En zwaar afval sjouwen!
... ♥ ik mis je ♥
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja en anders is er altijd nog wel een vrouw in de buurt.
Het is dan ook vrouwer werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bedje opgemaakt en wel dus(net als de rest van de kamer
).
![]()
Niks mis met wat ouderwets zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Eh eh...![]()
Ik ben nogal ouderwets denk ik. Een man hoeft dat toch ook niet te weten?![]()
Als-ie maar wel kan boren en zo, en weet wat een kroonsteentje is. En zwaar afval sjouwen!![]()
Ja zo zal het voor mji straks ook zo worden denk ikquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
[/spoiler]
Eh eh... [afbeelding]
Ik ben nogal ouderwets denk ik. Een man hoeft dat toch ook niet te weten? [afbeelding]
Als-ie maar wel kan boren en zo, en weet wat een kroonsteentje is. En zwaar afval sjouwen! [afbeelding]
Hmm, en de schade aan de andere auto dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:32 schreef Geqxon het volgende:
Nee inderdaad. Had zelf overigens geen schade, dus na een kort gesprek maar weer verder gereden. [afbeelding]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol JortK, dat is een tijdje geleden of niet?
Nee... zaterdag ga ik er weer heen en deze week word ze volgens mij geopereerd dusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:07 schreef phluphy het volgende:
Bertje!Brokkenpiloot !
JortK, geniet ervan, je hebt het verdiend!!!
Is er al meer nieuws over je schoonmoeder, btw?![]()
Ik zou nu eingelijk ook vrij zijn, tering woningbouw (zie me nieuwe hok topic voor meer details). Dus heb ik me baas maar gebelt dat ik nog ff 2 dagjes kom deze weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |