abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54031773
quote:
Op vrijdag 19 oktober om 15.00-17.00 uur organiseert de Jongerenraad Slotervaart (i.o) een bijeenkomst in de raadzaal van stadsdeelkantoor Slotervaart.

Sprekers zijn imam Mohammed Ben Ajiba van Moskee Oumma, politieagent Ab van Vliet en stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch, gevolgd door een discussie. De jongeren vinden de gebeurtenissen verschrikkelijk en distantiėren zich van de brandstichters. Zij komen vrijdag 15.00 uur met een manifest. Goed dat de politie de relschoppers oppakt , dan kunnen wij weer gewoon aan de slag aldus Ilham Ben Larbi, een lid van de Jongerenraad. Er zijn sinds de dood van Bilal B auto’s in brand gestoken en journalisten aangevallen. Aanmelden voor bijeenkomst: bmo@slotervaart.amsterdam.nl
http://www.slotervaart.amsterdam.nl/...en/jongeren_in

Heel erg goed dit
Ik hoop men dat iedereen zich afkeert tegen deze baldadige mensen die het voor anderen het zuur maken.
Wij allen tegen hun en dan gaat werken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_54031903
dacht dat je bedoelde dat een groep jongeren die rellende jongeren hadden afgetuigt ofzo

toch een knokgroep eropaf sturen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:12:39 #3
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_54031963
Goed initiatief .
Hadden ze eerder moeten bedenken...

Al mogen ze wmb. wel wat harder opstellen tov. die klootzakken. Hun leven wordt vergalt door dat soort mongolen. Mogen ze die gasten ook wel wat harder aanpakken dan alleen met een "manifest".
pi_54032057
aanpakken is de taak van Politie

Of ga jij ook de rellende Nederlanders ook aanpakken in Leidseplein ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:29:58 #5
36431 bleiblei
pi_54032297
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:17 schreef Meki het volgende:
aanpakken is de taak van Politie

Of ga jij ook de rellende Nederlanders ook aanpakken in Leidseplein ??
Als er consequent een relatief klein groepje het verneukt voor "mijn bevolkingsgroep" dan zou ik zeker proberen of het niet mogelijk is om die gasten aan te pakken. Net als dat ik ingrijp als ik op straat zie dat iemand, iemand anders iets aandoet wat ik niet vind kunnen. Okee... Als dat te gevaarlijk is bel ik politie. Maar als je genoeg mensen mee krijgt win je toch wel. Mietjes mentaliteit . Jij, Meki, hebt toch last van die gasten omdat jij er met de nek op aan gekeken wordt? Schuif het dan niet af op iemand anders maar doe zelf iets. Ipv. veilig op een internetforum het probleem op anderen af te schuiven.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:33:04 #6
36431 bleiblei
pi_54032345
Oh, en voordat je hier begint te roepen dat ik ook veilig op een internetforum zit. Ik heb op straat verschillende keren ingegrepen. En heb daar nooit spijt van gehad. Ook niet van die ene keer dat een dronken mongool met een stanleymes op mijn nek stond.
pi_54032433
Pleur het in het Slotervaar topic aub.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')