abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59545999
Ga je nou serieus voor elke user apart een post maken?
Doe het gewoon in 1 post
pi_59546058
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:22 schreef Suijk het volgende:
Voor het maximale aantal punten!

Winnaar: Duitsland

Finalisten: Italie, Duitsland

Halve Finalisten: Nederland, Duitsland, Italie, Spanje

Kwartfinalisten: Nederland, Duitsland, Italie, Spanje, Polen, Frankrijk, Zwitserland, Rusland
255 tijdbonuspunten en 5 x 40 punten voor de kwartfinalisten = 455 punten
pi_59546149
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:43 schreef sjimz het volgende:
Ga je nou serieus voor elke user apart een post maken?
Doe het gewoon in 1 post
ja ik ga serieus voor elke user een aparte post maken, vind ik makkelijker, hoezo, is er een tekort aan beschikbare postz of zo? zijn ze bijna op?
pi_59546202
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:47 schreef Tennessee het volgende:

[..]

ja ik ga serieus voor elke user een aparte post maken, vind ik makkelijker, hoezo, is er een tekort aan beschikbare postz of zo? zijn ze bijna op?
Dit post opkrikkend gedrag is niet nodig.
Gewoon in 1 post. Is ook veel overzichterlijker voor de rest van de users.
pi_59546266
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dit post opkrikkend gedrag is niet nodig.
Gewoon in 1 post. Is ook veel overzichterlijker voor de rest van de users.
joh? ga ff wat nuttigs doen of zo, ik zit in een internet cafe en heb niet de mogelijkheid dat eerst helemaal uit te werken... laat me nou een keer gewoon met rust man!
pi_59546311
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:52 schreef Tennessee het volgende:

[..]

joh? ga ff wat nuttigs doen of zo, ik zit in een internet cafe en heb niet de mogelijkheid dat eerst helemaal uit te werken... laat me nou een keer gewoon met rust man!

Calculator + notepad + fok zijn voldoende om het in 1 post te zetten.
Deze discussie ga ik verder niet meer aan. Als je het er niet mee eens bent verwijs ik je door naar het FB topic.
pi_59546386
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Calculator + notepad + fok zijn voldoende om het in 1 post te zetten.
Deze discussie ga ik verder niet meer aan. Als je het er niet mee eens bent verwijs ik je door naar het FB topic.
ga zelf lekker naar het fb topic en laat mij in mijn eigen topic nou gewoon mijn gang gaan en anders bekijk je het maar helemaal met je fok en dan ga ik in de toekomst mijn energie wel ergens anders in stoppen... ik ben het zo fokking zat om me iedere keer de terigng te ergeren hier...
pi_59546430
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:56 schreef Tennessee het volgende:

[..]

ga zelf lekker naar het fb topic en laat mij in mijn eigen topic nou gewoon mijn gang gaan en anders bekijk je het maar helemaal met je fok en dan ga ik in de toekomst mijn energie wel ergens anders in stoppen... ik ben het zo fokking zat om me iedere keer de terigng te ergeren hier...
Zolang je het maar in 1 post zet
pi_59547222
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zolang je het maar in 1 post zet
ja hoor, en dat dat mij dan een euro of 4 en een hoop moeite extra kost op mijn vrije dag doet er natuurlijk niet toe. Heb je je bekeuringen quota voor deze maand nog niet gehaald of zo? En kan je zoiets niet op een normale manier vragen? Bijvoorbeeld; "zou je het alsjeblieft in één post willen doen?" of zo, inplaats van meteen weer op dat authoritaire toontje... Hebben ze de communicatietraining wegbezuinigd waar jij werkt of zo, of doe je het nou écht gewoon alleen om mij te treiteren?
pi_59547259
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:28 schreef Tennessee het volgende:

[..]

ja hoor, en dat dat mij dan een euro of 4 en een hoop moeite extra kost op mijn vrije dag doet er natuurlijk niet toe. Heb je je bekeuringen quota voor deze maand nog niet gehaald of zo? En kan je zoiets niet op een normale manier vragen? Bijvoorbeeld; "zou je het alsjeblieft in één post willen doen?" of zo, inplaats van meteen weer op dat authoritaire toontje... Hebben ze de communicatietraining wegbezuinigd waar jij werkt of zo?
treffend, mijn prive leven er weer bij pakken!
Ga klagen in FB, alle offtopic posts zullen verwijderd worden
pi_59547381
Aangezien het mij niet wordt toegestaan mijn spelletje op mijn manier voort te zetten is het bij deze gestaakt. Mijn excuses aan alle welwillende deelnemers.
pi_59548618
Ik tel 555 punten. Niet gek. Jammer dat ik zo vroeg heb ingevuld. Een kwartfinale met Italië, Nederland en Frankrijk kan natuurlijk niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:59:36 #113
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_59551462
Winnaar: Nederland

Finalisten: Nederland, Duitsland

Halve Finalisten: Nederland, Duitsland, Spanje en Kroatie
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_59553579
Lieve Tennis.

Je zou ook gewoon de standen in een bestandje kunnen zetten en/of berekenen en dan een lijst maken en die posten. De geposte voorspellingen kan iedereen wel terugzoeken, zeker omdat het niet zo'n heel groot topic is. Dat is én voor ons overzichtelijker én stopt deze onzinnige discussie.

Vriendelijke groet en kusjes,
EnGCatjuh
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59557029
Ga toch maar door, wel zo leuk. Boeien dat het allemaal aparte posts zijn
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')