Welke "kenner" had verwacht dat Griekenland Europees Kampioen zou worden?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:15 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok, het is inderdaad grotendeels gokken, maar je moet er ook wel een béétje verstand van voetbal voor hebben hoor, het heeft niet helemáál niets daarmee te maken vind ik...
lol, mijn buurvrouw! Serieus! Dat zal me mijn leven lang achtervolgen...quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke "kenner" had verwacht dat Griekenland Europees Kampioen zou worden?
Dan is mijn punt al weer bevestigdquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:49 schreef Tennessee het volgende:
[..]
lol, mijn buurvrouw! Serieus! Dat zal me mijn leven lang achtervolgen...
nou op mn werk wint er ook altijd iemand die dus echt nooit naar voetbal kijkt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:56 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dat vind ik niet want dit spel gaat niet alléén over de winnaar voorspellen...
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou op mn werk wint er ook altijd iemand die dus echt nooit naar voetbal kijkt.
daar krijg je punten voor goede teams kwart,halve en finaleplaatsen. gescoorde doelputen,bonusvragen zoals wie is er topscorer, wie heeft de meeste/minste doelpunten. en nauurlijk punten voor de uitslag opzich.
blijkt toch weer dat de factor "geluk" erg belangrijk is bij voetbal.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:15 schreef Tennessee het volgende:
ok, het is inderdaad grotendeels gokken, maar je moet er ook wel een béétje verstand van voetbal voor hebben hoor, het heeft niet helemáál niets daarmee te maken vind ik...
lol, nee, 7 dagen na je vorige voorspelling mag je weer... Jouw vorige voorspelling was vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:34 dus aanstaande vrijdag om 15:35 mag je je volgende doen... Sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef Utah het volgende:
Mag 't al? Het is een nieuwe week.
Leuk dat je mee doet!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:29 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Tijdbonus punten: 228
Europees Kampioen 2008: Duitsland
Verliezend finalist: Tsjechië
Verliezende halve finalisten: Zwitserland - Portugal
Verliezende kwart finalisten: Frankrijk - Nederland - Italië - Polen
Ja man, ook leuk dat dit soort dingen georganiseerd worden. En natuurlijk bedankt voor het uitrekenen van m'n tijdsbonus (al had ik hem inmiddels al).quote:
heee, EnGCatjuh wordt een LieVCatjuh!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Topickick
Zo'n mooi spel mag niet dood bloeden
inmiddels weten we immers dat jouw voorspelling onmogelijk uit kan komen....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijdbonus: 255
Kwartfinalisten: Duitsland, Italië, Nederland, Portugal, Zweden, Frankrijk, Kroatië, Spanje
Halve finalisten: Duitsland, Italië, Portugal, Kroatië
Finalisten: Duitsland, Italië
Winnaar: Duitsland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |