Dat zijn meestal van die Japanse (teken-)filmpjes op het niveau van Sesamstraat.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:20 schreef ASSpirine het volgende:
Wat is er eigenlijk te zien in een YHBT? Ik heb het nog nooit gedownload, maar ben wel enorm benieuwd
Wat voor filmpje laten ze zien?
Ik heb er per ongeluk een keer 1 gedownloadquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat zijn meestal van die Japanse (teken-)filmpjes op het niveau van Sesamstraat.
Wanneer hij op dvd uit is zal hij niet lang daarna door DB worden gesubbed alvorens hij op Internet verschijntquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer komt Naruto Movie 4?
Ja, irritant was dat. Herhalen wat we net een minuut geleden gezien hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:09 schreef CometW het volgende:
Die kanton deuren geval werd liefst 3 keer herhaaldEn nog een hoop flashbacks.
narutofan.com downloaden manga chapters. Die hebben 'm altijd erg snel en downloaden duurt niet lang en je hoeft er niet eerst voor te registreren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:19 schreef koffiegast het volgende:
huuuh wist niet dat deze topic nog doorging, heb al heel lang niet meer de manga gevolgd (kwestie van site vergete waar te vinden was..) qua anime ben ik wel up to date (alhoewel ik 42 nog moet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Er is volgende week pas weer een manga, degene die vorige week is uitgebracht zou eigenlijk pas deze week komen. Degene die we hebben kunnen lezen was een chinese en geen japanse, die is pas deze week uitgebracht en dus volgende week pas weer een manga.
Ze zijn lui geworden... zo kunnen ze zo'n 50% van wat ze al geanimeerd hebben herhalen om de 20 minuten vol te krijgen, dus ze hebben eigenlijk voor 10 minuten animatie werk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, irritant was dat. Herhalen wat we net een minuut geleden gezien hebben.
Can't wait!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:46 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hm een matige ep. vandaag.. morgen eindelijk de manga
Oh.. die goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben bij ep 116 ofzo, bijna Sasuke vs Naruto132 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ArcticBlizzard op 19-01-2008 11:03:37 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |