Weet meki, altijd als ik zin heb om even te ontspannen en te lachen zoek ik jouw topics opquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:18 schreef Meki het volgende:
De daders zijn steeds hetzelfde
ze slaan steeds terug maar dan weer in een andere wijk
we hebben het hier over een enkeling of 2
ik hou het totch liever op 2quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Weet meki, altijd als ik zin heb om even te ontspannen en te lachen zoek ik jouw topics op![]()
![]()
Dank daarvoor.
Besef je verder eigenlijk wel dat jij in je eentje al er voor zorgt dat Wilders er minstens 2 zetels bijkrijgt? ok dank daarvoor.
Ja, die schijnt de hele week al te zijn gezien in Sloterwijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Besef je wel dat de autobranden door Wilders komen
Zullen er vast wel wat meer zijn, maar dan nog.quote:
Opgeschoten marokanen -> succes wilders -> opgeschoten marokanen met jerrycans.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is nou de standaard redenatie van die jongens... Zeggen dat je relt omdat ze je een kutmarokkaan vinden; hoe zou dat komen in de first place??!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:27 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:29 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, die schijnt de hele week al te zijn gezien in Sloterwijk.
Met een jerrycan.
laat ik maar eerst op een ding je laten aanwijzenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:31 schreef Kjew het volgende:
[..]
Dat is nou de standaard redenatie van die jongens... Zeggen dat je relt omdat ze je een kutmarokkaan vinden; hoe zou dat komen in de first place??!!
Vermoeiend.. echt vermoeiend.. in hun vaderland lagen ze nu bont en blauw in een of andere cel om er over een paar dagen weer uitgetrapt te worden... waarom gebeurt dat hier niet? Iets structureels zie ik tenslotte ook niet gebeuren...
De oplossing komt vanzelf.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij is eindverantwoordelijk daarvoor
Ja, want het kan natuurlijk nooit aan die achterlijke, onopgevoede, geindoctrineerde, achterbakse, rifrommel, relschoppende, incest marokkaantjes liggen he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Zit niet zo onzinnig te kletsen. Dit tuig grijpt iedere kans aan om rottigheid uit te halen. Dat deden ze nu Wilders er is, maar dat deden ze ook al lang voordat die idioot buiten Limburg bekend werd. Het zijn er ook geen 2, het zijn er rond de 40 met een risicogroep van ongeveer 200 jongens daaromheen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:32 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, want het kan natuurlijk nooit aan die achterlijke, onopgevoede, geindoctrineerde, achterbakse, rifrommel, relschoppende, incest marokkaantjes liggen he?
Het zijn ook Ma rokjes ( dubbel paspoort )quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:34 schreef Meki het volgende:
[..]
laat ik maar eerst op een ding je laten aanwijzen
het zijn Nederlanders en dienen vanuit de Nederlandse wet gestraft te worden. redenaties zoals vaderland etc. is hier bij zinloos. Tevens weten we ook niet of de daders Marokkanen zijn het kan net een pyronaam zijn of de eigenaar van een auto die graag nieuwe auto wilt.
Tevens is Wilders eindverantwoordelijk over deze kleine autobranden.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:36 schreef Kjew het volgende:
[..]
De oplossing komt vanzelf.Op een gegeven moment bereikt men de grens, dan mogen die kutkoters hun marokkaanse kippenborstjes nat maken...
![]()
Ik mag het woord vaderland gebruiken als je daar vanaf je geboorte een paspoort van hebt. Verder ben ik het natuurlijk volledig met je eens dat het gewoon Nederlanders zijn. Maar ook Nederlanders kun je gewoon harder aanpakken en zeker dat schorem dat hier de boel loopt te verzieken. Het zijn watjes die bij voorbaat al het vertrekpunt van het slachtoffer zijn innemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:34 schreef Meki het volgende:
[..]
laat ik maar eerst op een ding je laten aanwijzen
het zijn Nederlanders en dienen vanuit de Nederlandse wet gestraft te worden. redenaties zoals vaderland etc. is hier bij zinloos. Tevens weten we ook niet of de daders Marokkanen zijn het kan net een pyronaam zijn of de eigenaar van een auto die graag nieuwe auto wilt.
Tevens is Wilders eindverantwoordelijk over deze kleine autobranden.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zit niet zo onzinnig te kletsen. Dit tuig grijpt iedere kans aan om rottigheid uit te halen. Dat deden ze nu Wilders er is, maar dat deden ze ook al lang voordat die idioot buiten Limburg bekend werd. Het zijn er ook geen 2, het zijn er rond de 40 met een risicogroep van ongeveer 200 jongens daaromheen.
Die 40 moet je isoleren en bij voorkeur lang opsluiten, die overige 200 jongens zijn misschien nog te redden, door begeleiding en toezicht.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus wil je het hard tegen hard spelen
De Politie zit te slapen wat kan ik er aan doen ??quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:40 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ik mag het woord vaderland gebruiken als je daar vanaf je geboorte een paspoort van hebt. Verder ben ik het natuurlijk volledig met je eens dat het gewoon Nederlanders zijn. Maar ook Nederlanders kun je gewoon harder aanpakken en zeker dat schorem dat hier de boel loopt te verzieken. Het zijn watjes die bij voorbaat al het vertrekpunt van het slachtoffer zijn innemen.
Laat ik je daar maar even op aanwijzen...
Steek je hand in eigen boezem, kletsmajoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |