Wat een bullshit weer, jezus. Deze gasten rellen helemaal niet met de politie, ze steken alleen elke dag een auto in de fik. Alleen de eerste dag werden er stenen gegooid naar het bureau en naar een cameraploeg. Van rellen is nauwelijks spraken, alleen van onrust.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dagelijks? We hebben het over deze rellen. En die zijn niet zo gek anders.
De Jantjes.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bedoelt een klassiek geval van straatgeweld?
Maar zij zijn niet de avatars of de keizers van "links". Ik ben óók links, en ik ben het erg vaak niet eens met Cohen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:09 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik bedoel het zoals ik zeg.
Links heeft er geen mening over?
Hebben die 2 dan wel een mening?
Laat Cohen en Marcouch eens de daden bij hun woorden voegen.
Dan praten we verder.
Die onrust was er vaak zat toen ik nog in Groningen woonde. Het komt in het nieuws als er all-out rellen zijn, maar in het seizoen was het best vaak raak, met charges van de ME erbij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:12 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer, jezus. Deze gasten rellen helemaal niet met de politie, ze steken alleen elke dag een auto in de fik. Alleen de eerste dag werden er stenen gegooid naar het bureau en naar een cameraploeg. Van rellen is nauwelijks spraken, alleen van onrust.
Ja, dagelijks worden mensen beroofd, auto's opengebroken lastig gevallen, vernielingen aangericht, geintimideerd e.d. door dezelfde hangjeugd wat nu aan het rellen is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dagelijks? We hebben het over deze rellen. En die zijn niet zo gek anders.
En dat moet aangepakt worden, maar daar hebben we het hier nu niet over. Je moet er nu voor zorgen dat deze situatie niet escaleert.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, dagelijks worden mensen beroofd, auto's opengebroken lastig gevallen, vernielingen aangericht, geintimideerd e.d. door dezelfde hangjeugd wat nu aan het rellen is.
Het is wel opinie met een grote kern van waarheidquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:03 schreef Floripas het volgende:
Nogal relevante informatie. Anders denk je dat je een nieuwsbron zit te lezen, en dan gaat het ineens over in opinie.
Ook prima, we gooien een pak pampers tegenaan, opgelost.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dat moet aangepakt worden, maar daar hebben we het hier nu niet over. Je moet er nu voor zorgen dat deze situatie niet escaleert.
Dat vindt iedere opiniemaker, en dat doet er niet toe.quote:Het is wel opinie met een grote kern van waarheid![]()
Ik heb er niet zo veel op aan te merken.quote:Want heb je het stuk al goed gelezen voor je reageerde? Zo, ja reageer dan ook eens inhoudelijk
Wilde je nog serieus discussieren, of blijft het bij deze zouteloosheden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ook prima, we gooien een pak pampers tegenaan, opgelost.![]()
Oh nee?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
Laten we het ook niet bagataliseren.
Het zal je auto maar wezen, geen enkele verzekering dekt de schade.
Niet liegen: http://www.secara.nl/2nl.htmquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
Laten we het ook niet bagataliseren.
Het zal je auto maar wezen, geen enkele verzekering dekt de schade.
Nee, maar als je nu een paar peleton ME in de buurt gaat neerzetten, weet je zeker dat de pleuris uitbreekt. En dan heb je nog de kans dat hun matties uit de andere steden op bezoek gaan komen en dan zijn de rapen helemaal gaar. Dat zag je toch ook gebeuren bij de krakersrellen in de jaren 80?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ook prima, we gooien een pak pampers tegenaan, opgelost.![]()
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet liegen: http://www.secara.nl/2nl.htm
Niets over rellen te vinden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet liegen: http://www.secara.nl/2nl.htm
Ben je alleen creatief als het jou uitkomt? Een rel is een combi van terrorisme en een manifestatie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niets over rellen te vinden.
Verder moet je wel casco verzekerd zijn en dat is bij lange na niet iedereen tenzij je een vrij recente melkkoe hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |