Truste, lesboquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 05:27 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga naar bed, truste gays!
guysquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 05:27 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga naar bed, truste gays!
Goed dat je het nog even herhaaltquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 05:28 schreef Lobasca het volgende:
[DGK SC 404] Vol maar niet te dol! gaat dicht
Ja, ga doorquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:13 schreef bonbonbon het volgende:
Is dit nou de goeie![]()
Zoja, goedemorgen![]()
Anders ookquote:
Nog wilde plannen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:22 schreef Gert het volgende:
WEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDTTT !!!![]()
Toch:?
hoor net op de radio dat het vrijdag is. dus jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:22 schreef Gert het volgende:
WEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDTTT !!!![]()
Toch:?
Wehehehe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoor net op de radio dat het vrijdag is. dus ja![]()
gaat het invullen van je weekend nog hoofdbrekens opleveren??![]()
![]()
dat is wel een ritje naar appie waardquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wehehehe.![]()
Ga jij nog beesten, buuv?![]()
Tip voor het indrinken: de Lindemans wijn is in de aanbieding bij de Appie. Tweede fles halve prijs.![]()
Als je net zo goed toekomt tot het posten als tot het klikken van advertentie's... Dan schiet het helemaaal niet op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
jeetje, kan Danny nou nog geen nieuwe databaseserver kopen![]()
zit nou toch al heel lang tegen die google-ads aan te loeren. Het zal toch wel íets opleveren![]()
De inkomsten vielen tegen en aangezien het nog wél aardig scheen te lopen hebben ze gewacht met vervangen,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
jeetje, kan Danny nou nog geen nieuwe databaseserver kopen![]()
zit nou toch al heel lang tegen die google-ads aan te loeren. Het zal toch wel íets opleveren![]()
Arme jongenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Tering, wat heb ik godverdomme last van mijn rug.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
De inkomsten vielen tegen en aangezien het nog wél aardig scheen te lopen hebben ze gewacht met vervangen,
Wat ik ervan lees gaat het ook nog wel even duren.
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
joepie.
![]()
maar goed, dat er daardoor steeds minder mensen gaan Fok!ken heeft natuurlijk ook positieve gevolgen voor de snelheid...![]()
wat is er met je ruggetje? spierpijn of wervel misplaatst?
oeiquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Ik kan ook gewoon niet bewegen![]()
quote:
Stress ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Ik kan ook gewoon niet bewegen![]()
Haaaiquote:
Die kan zijn stoel niet meer uitkomen. Rugklachten AUW !!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Skorrem alweer gesignaleerd?![]()
ik heb nog een ijsje van m tegoed![]()
Is dat gezeik over zuurkool nou eens afgelopen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef TherAngelina het volgende:
Jan Wolkers dood?![]()
Soury, zuurkool was toch je lievelingseten? Ik ga het straks weer eens proberen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Lekker zuurkool!ook lekker op een tosti met knakworst trouwens...
![]()
rugpijn niet lekker, en ik denk dat ie echt flink last heeft, anders hadden we m nog wel ff gezien.
Gewoon proberen Thera, je gaat het vast waarderen...![]()
mokum
Is dat lekker bij Turks fruit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef TherAngelina het volgende:
Jan Wolkers dood?![]()
Soury, zuurkool was toch je lievelingseten? Ik ga het straks weer eens proberen.
Ik ben niet engquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik had iets engs verwacht, klonk best wel dreigend dat "anders"..
[ afbeelding ]
Naar de plee en terug?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Godverdegodverdomme!Ik heb vandaag in totaal ongeveer 5 meter afgelegd
Gert, ban de bokjosti die dit op zijn geweten heeft!
PERMBAN!
Tussen bed en pc.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Naar de plee en terug?![]()
vloek niet zo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und wenn ihr Spiel begann
Hielt ich den Atem an..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |