quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:04 schreef akveor het volgende:
Volgt
Iedereen is nog zoekende....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heerlijk roev, niet hoeven wachten...
Geen zorg, daar wijzen ze hem straks wel opquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:15 schreef Taurus het volgende:
Fuck, ik wil dat die bashers weg gaan want ik wil zien hoe Dennis reageert op het onder de dekens gaan van Nadia + Luc![]()
Ja maar dan houdt ie zich in. Hij lag net echt heel gefrustreerd naar hun te staren, ik dacht echt 'die gaat gekke dingen doen als ze gaan zoenen o.i.d.', maar nu heeft ie afleidingquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:17 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Geen zorg, daar wijzen ze hem straks wel op![]()
Ik vind dit wel 'leuk bashen'quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:19 schreef diedirk het volgende:
Geweldig dit bashen van Dennisje!
Mijn excuses... ik dacht die al vol was... maar ging langzamer dan verwacht....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:19 schreef Guuskeee het volgende:
is het niet de bedoeling eerst de vorige COS vol te lullen en daarna pas de volgende te openen?
Meer of langer is niet nodig. Dat levert alleen maar teveel TV-momenten die allemaal hetzelfde zijn. Ze hebben overdag gewoon lol met hun tv-show. Dennix maalt wel de hele dag door met die 10 minuten bashes per dag. En vergeet zo'n half uurtje net Kesler ook niet .....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
Het is toch wel héél opvallend dat het bashen van Dennis alleen eventjes s nachts is.
Volgens mij heeft de Febo een max. tijd per dag gegeven of zo.
je hebt helaas gelijk. En nu slaapt ie. Geen boemboem meer vannachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar dan houdt ie zich in. Hij lag net echt heel gefrustreerd naar hun te staren, ik dacht echt 'die gaat gekke dingen doen als ze gaan zoenen o.i.d.', maar nu heeft ie afleidingEn nu denkt ie 'ja nou ga ik niets doen, dan sta ik voor paal'.
Met hetgeen waarvoor hij vast heeft gezeten in Oostenrijk. Smokkel van drugs dus....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:29 schreef BsJanssen het volgende:
wat zei luc nou hoe ie aan het geld kwam?
En het zal waarschijnlijk niet zn eerste reisje geweest zijn..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:30 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Met hetgeen waarvoor hij vast heeft gezeten in Oostenrijk. Smokkel van drugs dus....
Ik heb geen streams, maar ik geloof daar helemaal niets van. Misschien zijn z'n ogen gesloten maar zijn oren staan wagenwijd open.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:25 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
je hebt helaas gelijk. En nu slaapt ie. Geen boemboem meer vannacht![]()
Denk niet dat de NS blij zal zijn met dat reisje van zn Matties! Aangepaste treintoestellen inzetten is nooit hun hobby geweestquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zouden z'n matties dit niet zien ? En even een treinkaartje voor hem kunnen kopen ? Goed voor de NS en goed voor Dennix !
[ afbeelding ]
Denk je dat ze in de trein wel zullen knallen ? Of bedoel je dat de NS die aparte trein nodig heeft voor de veiligheid van Dennix ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet dat de NS blij zal zijn met dat reisje van zn Matties! Aangepaste treintoestellen inzetten is nooit hun hobby geweest
anal-pressure metertje erbij ..?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij formule-1 races zie je altijd van die tellertjes met snelheid en zo onder aan het beeld. Zoiets zouden ze nu bij Dennix moeten doen, bloeddruk, hartslag enz .......
Nix DARKSIDE is bedreigend, dus uit voorzorg voor als zn vrienden ook zo zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk je dat ze in de trein wel zullen knallen ? Of bedoel je dat de NS die aparte trein nodig heeft voor de veiligheid van Dennix ?
had gehoopt dat luc dat zou zeggen "ik kan het echt niet"quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:50 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Nadia. ik kan het echt niet.
Luc. laten we maar gaan slapen dan.
Volgens mij played Luc gewoon en kijkt hij hoever hij Nadia kan krijgen. Als het te ver zou gaan, stopt hij (denk ik)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:50 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Nadia. ik kan het echt niet.
Luc. laten we maar gaan slapen dan.
Ja volgens mij ook, maar je weet niet hoe Nadia onder de dekens handeltquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij played Luc gewoon en kijkt hij hoever hij Nadia kan krijgen. Als het te ver zou gaan, stopt hij (denk ik)
Nee, die jaloersheid zal beslist niet spelen bij Nadia. Vanmiddag had ze een serieus gesprek met Luc en ze vroeg heel gericht wat z'n plan was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:53 schreef riri het volgende:
dennix als eerste weg....dan als luc weggaat ziet nadia het niet meer zitten alleen in dat huis....plus dat ze heel jaloers is en bang is dat luc aan gaat pappen met andere vrouwen als hij er uit is...dan volgt ook heel snel nadia....
dan zijn er nog 5 spelers over
In de vorm van 'one-night stand' heeft Nadia al eerder verteld geen moeite te hebben (en ook gedaan). Luc ken ik niet, maar ik sluit niets uit ....... 'n Handje helpen is ze nooit te beroerd, 'n framboosje smaakt wel op z'n tijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, maar je weet niet hoe Nadia onder de dekens handelt
Volgens mij was ze daar mee bezig , maar Luc wil niet in de kooi sexen , heeft ie vanmiddag nog gezegd. Nadia wil ook nu eigenlijk het liefst over hem heen kruipen en dan zo in slaap vallen. Dat heeft ze naar denise nooit getoond dat gedrag, maar ja met zo'n gespreks-partner valt ook niks te bespreken ..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de vorm van 'one-night stand' heeft Nadia al eerder verteld geen moeite te hebben (en ook gedaan). Luc ken ik niet, maar ik sluit niets uit ....... 'n Handje helpen is ze nooit te beroerd, 'n framboosje smaakt wel op z'n tijd.
Dat is een hele mooie afsluitende cap van de DGK-carriere van Dennix.quote:
Ik ook maar blijkbaar doet ie alles voor geldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:54 schreef miesy het volgende:
[..]
had gehoopt dat luc dat zou zeggen "ik kan het echt niet"
had hem wel iets wat hoger ingeschat.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 06:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook maar blijkbaar doet ie alles voor geld![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:09 schreef Verida het volgende:
Goedemorgen.
Lieke zo snel mogelijk te dumpen omdat dan "de echte Huub" weer kan gaan spelen. Is dat dan niet backstabben tegenover Lieke?
Voorkeuren van mensen doen toch rare dingen met je objectiviteit blijkt hier wel uit.
Interessante ontwikkelingen....
Ja, de boel verdraaien en liegen. Huub heeft nooit gezegd dat ie Luc op zijn bek wilde timmeren omdat ze met hem aan het stoeien was. Feit is dat Huub dat wilde doen als ze met Luc zoende. Ze verdaait dus de boel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:38 schreef Prospera het volgende:
Lieke wilde gewoon eens buiten haar relatie kletsen met een ander over haar relatie, om dingen
op een rijtje te krijgen. Iets wat je met vriendinnen doet, alleen was dat nu Jaap.
Dat laatste kan ik volledig begrijpen, zou ik denk ik ook behoefte aan hebben. Als ze het met die Anita moet doen, krijg je toch weer de vreemdste adviezen, en is alles weer haar eigen schuld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:38 schreef Prospera het volgende:
@Verida: Nix wordt zo uitgekakt hier, dat we Naad steunen om hem eruit te zetten.
En slapen met Luc is net zo'n mooie gelegenheid.
Lieke wilde gewoon eens buiten haar relatie kletsen met een ander over haar relatie, om dingen
op een rijtje te krijgen. Iets wat je met vriendinnen doet, alleen was dat nu Jaap.
IK denk dat dat de volgende stap is van Dennis, de 24 uur aanvragen ermee dreigen naar Nadia, zodat Nadia weer bij hem in bed kruipt. Ik hoop iig dat Luc nog blijft tot na de ontslagronde van volgende week donderdag, want anders zijn ze zeker weer bijelkaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:49 schreef Prospera het volgende:
Ik verwacht wel dat Nix zijn 24 uur gaat aanvragen omdat Naad hem alweer heeft laten zitten op zijn verzoek om bij hem te komen slapen en hij aangaf er niet meer tegen te kunnen.
Ze wilde ff met Jaap praten omdat ze d'r ei kwijt moest en dat niet bij de andere vrouwen kwijt kon.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, de boel verdraaien en liegen. Huub heeft nooit gezegd dat ie Luc op zijn bek wilde timmeren omdat ze met hem aan het stoeien was. Feit is dat Huub dat wilde doen als ze met Luc zoende. Ze verdaait dus de boel.
Als je achteraf bekijkt heeft ze wel een aparte dingen. Over Huub klagen dat ie mag uitslapen terwijl je als je echt van je mannetje houdt hem gewoon lekker laat liggen en laat uitslapen. Ik vind het ook niet fraai dat ze vaak over Huub aan het klagen is tijdens haar bezoek met familie en vriendinnen. Je hoort hem niet klagen dat Lieke ook geen makkelijke is, dat ze ook het bloed onder zijn nagels vandaan haalt als ze een discussie niet kan winnen. Ik zeg bewust 'ook' omdat Huub inderdaad een moeilijk persoon kan zijn. Begrijpelijk dat ze hem daarop aanspreekt en af toe haar hart wil luchten. Alleen de slachtofferrol waarin Lieke zich momenteel wentelt schiet mij in het verkeerde keelgaat.
Speltechnisch zal het allemaal wel te rechtvaardigen zijn, maar stop dan gewauwel over persoonlijke vlak waar ze naar eigen zeggen niet mee kan.
En als het haar allemaal zo tegen staat moet ze de relatie met Huub maar beëindigen. Moet ze maar een vent zoeken die monogaam is, kan kneden en de baas kan zijn.
zou het... dat zou de perfect zijn, na een waardeloze morgenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:49 schreef Prospera het volgende:
Ik verwacht wel dat Nix zijn 24 uur gaat aanvragen omdat Naad hem alweer heeft laten zitten op zijn verzoek om bij hem te komen slapen en hij aangaf er niet meer tegen te kunnen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, de boel verdraaien en liegen. Huub heeft nooit gezegd dat ie Luc op zijn bek wilde timmeren omdat ze met hem aan het stoeien was. Feit is dat Huub dat wilde doen als ze met Luc zoende. Ze verdaait dus de boel.
Als je achteraf bekijkt heeft ze wel een aparte dingen. Over Huub klagen dat ie mag uitslapen terwijl je als je echt van je mannetje houdt hem gewoon lekker laat liggen en laat uitslapen. Ik vind het ook niet fraai dat ze vaak over Huub aan het klagen is tijdens haar bezoek met familie en vriendinnen. Je hoort hem niet klagen dat Lieke ook geen makkelijke is, dat ze ook het bloed onder zijn nagels vandaan haalt als ze een discussie niet kan winnen. Ik zeg bewust 'ook' omdat Huub inderdaad een moeilijk persoon kan zijn. Alleen de slachtofferrol waarin Lieke zich momenteel wentelt schiet mij in het verkeerde keelgaat.
Speltechnisch zal het allemaal wel te rechtvaardigen zijn, maar stop dan gewauwel over persoonlijke vlak waar ze naar eigen zeggen niet mee kan.
En als het haar allemaal zo tegen staat moet ze de relatie met Huub maar beëindigen. Moet ze maar een vent zoeken die monogaam is, kan kneden en de baas kan zijn.
Damn, je heb gelijk, dat gaat hij vast en zeker doen; werken op haar schuldgevoelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:53 schreef petraa het volgende:
[..]
IK denk dat dat de volgende stap is van Dennis, de 24 uur aanvragen ermee dreigen naar Nadia, zodat Nadia weer bij hem in bed kruipt. Ik hoop iig dat Luc nog blijft tot na de ontslagronde van volgende week donderdag, want anders zijn ze zeker weer bijelkaar.
Mijn bek valt open van zo weinig eigenwaarde. En weer is een nieuw dieptepunt in triestigheid bereikt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:38 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Dennix zich vannacht weer vreselijk voor joker gezet met zijn gesmeek , pathetic , wat een loser. Zusje lief Kelly heeft de Hyves van Dennix snel aangepast, de foto van Naad is inmiddels verdwenen.
Ben benieuwd wat de dag van vandaag gaat brengen voor Lulletje Rozenwater.
Als Luc vanavond weggaat, vrees ik toch het ergstequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Damn, je heb gelijk, dat gaat hij vast en zeker doen; werken op haar schuldgevoel![]()
Maar die gaat echt niet meer in bed met hem.
Heb je geen reservesleutels danquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:57 schreef Desii het volgende:
[..]
zou het... dat zou de perfect zijn, na een waardeloze morgen
OT: mijn autosleutel is afgebroken in mijn slot... moest ik zomaar gaan fietsenen ik haat fietsen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn bek valt open van zo weinig eigenwaarde. En weer is een nieuw dieptepunt in triestigheid bereikt.
De foto van Naad op zijn Hyves is vervangen door een foto van de teddybeer?
Dennis moet de minimale eer die hij nog heeft aan zichzelf houden, en opzouten.
En een goedemorgen, eenieder.
Een beetje verdraaien? Ze verzint iets anders. Zoenen is heel iets anders dan stoeien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:58 schreef Verida het volgende:
[..]
jonge jonge, iets een beetje verdraaien is gelijk glashard liegen?
Wat is Lieke nou helemaal, een huishoudster die zich omhoog heeft geneukt? Hou toch op zeg. En nee, ze hoeft hem niet overal gelijk in te geven.quote:En waarom zou Huub moeten klagen tegen familie omdat hij een discussie niet kan winnen? Moet zij dan Huub overal in gelijk geven omdat hij Huub is en overal gelijk in moet hebben?
Wat is Huub nou helemaal, een omhooggevallen tuinkabouter met toevallig een grote mond. Hij is geen heilige omdat hij het dgk concept heeft uitgevonden.
Het gaat een beetje moeilijk als Huub's standpunt al vanaf het begin is geweest dat ie wilde kunnen rotzooien met andere vrouwen. Ze wist waar ze aan begon. Dan moet ze achteraf niet gaan miepen.quote:En waarom is het fout om in een relatie (gespeeld, gescript of in het echt) monogamie te willen. Vind ik heel normaal.
Uit gesprek met Nadia was het frustratie omdat hij mocht uitslapen. Ze jankte dat ze het niet eerlijk vond en dit en dat.quote:En dat uitslapen, dat is misschien een of twee keer gebeurd, was misschien nog wel eerder gericht tegen de redactie die op uitslaapdagen de boel verziekte dan tegen "haar mannetje" dat zo nodig uit moet slapen. Hij kan ook een keer vroeger gaan slapen en niet Lieke met eindeloze discussies uit haar slaap houden.
Mee eensquote:Maar hier lijkt me niet de plek om zulke discussies van welles, nietes te gaan zitten voeren over twee personen die eigenlijk niemand hier goed kent, bovendien weten wij ook niet wat gescript is en wat niet.
Het is alleen wel interessant om de commentaren te lezen.
nee, is een oud brikkie......... had maar 1 sleutelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je geen reservesleutels dan![]()
via de passagiersingang
Ze gaf ook een sneer naar Lieke, ik zie jou nog wel bij jaap in bed verdwijnen. Dus ik denk dat zij ook nog wel wat kan verwachten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:22 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat José nog wel het een en ander in petto heeft voor Dennix en Naad als ik haar zo hoor. Ze heeft natuurlijk alles gezien van vannacht en is pissed op bepaalde mensen, ik gok oa op Naad en Dennix, ben benieuwd.
100%quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:25 schreef Dark het volgende:
Ik heb begrepen, dat Dennis Nadia gaat doodnegeren als ze bij Luc zou gaan slapen, klopt dat?
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:21 schreef Verida het volgende:
Lieke was al met de toelatingsprocedure bezig toen zij zich als huishoudster de villa inneukte is onlangs naar buiten gekomen.
Ze weet inmiddels zijn standpunt omtrent monogaam zijn. Hij heeft het haar herhaaldelijk verteld. Dan kun je twee dingen doen 1- er mee leren leren leven of 2 - kappen relatie.quote:Als iemand vanaf het begin zegt zich vierkant in de rondte te willen neuken, mag je nog vragen of zo iemand met jou wel monogaam wil zijn.
Ja, maar volgens mij stond het er los van. Het was eerder munitie geven dan paaien.quote:Was dat janken over dat uitslapen niet tijdens de periode dat zij Nadia zat te paaien informatie los te krijgen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:25 schreef Dark het volgende:
Ik heb begrepen, dat Dennis Nadia gaat doodnegeren als ze bij Luc zou gaan slapen, klopt dat?
Het is mij ook opgevallen.. en ik erger me d'r behoorlijk aan.. dat Lieke naar derden toe bijna altijd negatief over Huub is. Nooit 's trots van 'dit is mijn vriendje en ik ben blij met hem'. Huub is zeker wel trots op Lieke en vertelt haar dat ook met enige regelmaat. Lieke's probleem dat zij zich 'ondergeschikt' zou voelen aan Huub snap ik ook niet helemaal. Ik heb juist het idee dat Huub in haar juist een gelijkwaardige partner ziet. Tja.. dat Huub vaak zijn gelijk wil halen én Lieke óók.. heeft niets te maken met ondergeschikt zijn aan iemand.. ze zijn daarin beide gewoon stront eigenwijs en koppig. En in mijn ogen wint Lieke op dat vlak het zelfs van Huub. Huub wil achteraf nog wel eens toegeven dat hij fout zat.. maar Lieke heb ik dat nog weinig zien doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:46 schreef schatje het volgende:
Als je achteraf bekijkt heeft ze wel een aparte dingen. Over Huub klagen dat ie mag uitslapen terwijl je als je echt van je mannetje houdt hem gewoon lekker laat liggen en laat uitslapen. Ik vind het ook niet fraai dat ze vaak over Huub aan het klagen is tijdens haar bezoek met familie en vriendinnen. Je hoort hem niet klagen dat Lieke ook geen makkelijke is, dat ze ook het bloed onder zijn nagels vandaan haalt als ze een discussie niet kan winnen. Ik zeg bewust 'ook' omdat Huub inderdaad een moeilijk persoon kan zijn. Begrijpelijk dat ze hem daarop aanspreekt en af toe haar hart wil luchten. Alleen de slachtofferrol waarin Lieke zich momenteel wentelt schiet mij in het verkeerde keelgaat.
Doodnegeren in de zin van smeken en aan haar lijf hangen, dan toch zeker?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:25 schreef Dark het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:12 schreef controlaltdelete het volgende:
wat een snol is die Nadia toch ook. Ik heb zelfs een beetje met Dennix te doen. Ze heeft hem alleen maar genomen omdat er niemand beschikbaar was toen ze de Kooi binnenkwam. Als Brian niet al bezet was geweest was ze voor hem gegaan, zeker weten. Nu heeft ze dr zinnen gezet op Luc omdat ie een stuk aantrekkelijker is dan Dennix en wil ze zich door Luc laten palen. Hij kan toch wel wat beters meekrijgen dan een manwijf lijkt me? Waarom zou ie dat doen, voor zn carriere?
Met dat walgelijke kinderstemmetje en haar emo jankbuien probeert ze zichzelf nu in een goed daglicht te lullen. Oh oh wat heeft ze het zwaar, krokodillentranen. Sneu wijf. Leedvermaak; ook de Bergman kliniek kan niks aan die brede schouders van dr doen.... net goed voor die logge trol.
Ik hoop dat ze goed uitgekotst wordt als die marokkaanse del de Kooi uitkomt.
Voorlopig hebben ze nog geen woord met elkaar gewisseld op de kies na dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doodnegeren in de zin van smeken en aan haar lijf hangen, dan toch zeker?
was misschien inderdaad niet zo slim.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
[..]
Was volgens mij toen Sylvia er was, en ze ook daar weer volledig in de verdediging moest tov hare majesteit sylvia
Ze weet inmiddels zijn standpunt omtrent monogaam zijn. Hij heeft het haar herhaaldelijk verteld. Dan kun je twee dingen doen 1- er mee leren leren leven of 2 - kappen relatie.
[..]
Of Huub kan zijn standpunten aanpassen t.o.v. monogamie
Ja, maar volgens mij stond het er los van. Het was eerder munitie geven dan paaien.
Hij gaat nooit douchen als er mensen in de slaapkamer zijn. Hij blijft altijd net zolang dralen tot ze weg zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:35 schreef Prospera het volgende:
Niet wassen, maar meteen een deo'tje erop.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:39 schreef Dark het volgende:
Zoals die Dennis zijn haar staat te doen is , gewoon triest........
Absoluut respect ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar al met al heb ik respect voor Lieke en hoe zij zich staande houdt en gehouden heeft. Tijdens de 6-2 periode was ik allang de villa uitgelopen nadat ik een aantal mensen in elkaar gerost had en ik zou denk ik ook al Palma een aantal keren verrot gescholden hebben. Dat vind ik wel zo'n vreselijk wijf tov Lieke![]()
Bang dat ze zijn piemel zien. Maar hoe doet hij dat dan met douchen in trainingshok na voetballen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij gaat nooit douchen als er mensen in de slaapkamer zijn. Hij blijft altijd net zolang dralen tot ze weg zijn
Delquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:44 schreef Prospera het volgende:
Naad: maar ik heb alleen maar zomerjurken![]()
Ik hoorde Lieke net ook al klagen over kleding.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:44 schreef Prospera het volgende:
Naad: maar ik heb alleen maar zomerjurken![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:47 schreef pullup het volgende:
Huub; Nou Nadia, wat zijn jouw favoriete schoenen om te kussen ?
N: Pumps
Huub: Dan weet je wat je moet aantrekken Dennis
Ze mag straks vast even gaan slapen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij heeft Amanda weer een flinke kater, geen stem en haar zonnebril op.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:48 schreef schatje het volgende:
Stem: "Wil de beste styliste van Nederland ook opstaan".
ik denk dat ie gewoon nog een keertje geniet van een van de laatste keren dat ie nadia's ochtendritueel mee kan maken.quote:
Slapen is veel beter voor haar stem, en.........haar ogen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze mag straks vast even gaan slapen.
Zich met het spel bemoeien is natuurlijk haar taak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
José is dus pissed op Kesler. Als zij in dat hok had gewoond had ze hem uit de tent gerost.
Palma gelijk......... ik moest wel lachen om Kessler, maar toch vind ik het niet goed dat een dgk-bezoeker, zo tekeer gaat tegen een speler.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
José is dus pissed op Kesler. Als zij in dat hok had gewoond had ze hem uit de tent gerost.
Dennix zegt nix. José vindt dat Dennix zich door iedereen laat piepelen.
Nadia zegt dat ie gewoon aan tafel moet ontbijtenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Dennix is maar van tafel verdwenen en staat bij het keukenblok te eten, pussy.
Het kan napijn zijn van de verdoving. Maar het is meer geen houding weten te geven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:05 schreef riri het volgende:
dennix heeft kiespijn....en die kies is er gisteren uitgetrokken![]()
![]()
![]()
Fantoompijn. Past prima bij die geest van een persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:05 schreef riri het volgende:
![]()
![]()
phantom painquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:05 schreef riri het volgende:
![]()
![]()
Dat was vannacht ook, LJH kwamen om een uur of 2 nog bij Dennis langs om de afgelopen dag met hem door te nemen, maar hij wilde niet praten met het licht aan. Jaap bediende dus de knop van de schemerlamp, als één van hen een vraag aan Dennis stelde was het licht aan en zodra hij moest antwoorden deden ze het licht uit en riepen met zijn drieën: DARKSIDE, met de bedoeling dat Dennis dan zou antwoorden. Dat was echt om te lachenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
Mén oh mén ik lig in een deuk hier. Dennix wil 's nachts niet praten met het licht aan, hij kan niet tegen die stadionverlichting.
Brian: Vandaar dat je niks presteerde op het voetbalveld.![]()
Huub: die gast (Mr.Kessler) gaat vol op je los en je hebt geen respect voor jezelf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:13 schreef Desii het volgende:
[..]
vertel, vertel ....
Ik zit op mijn werk, zonder streams
Ik begreep al zoiets, bedankt voor het verhaal, geweldig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was vannacht ook, LJH kwamen om een uur of 2 nog bij Dennis langs om de afgelopen dag met hem door te nemen, maar hij wilde niet praten met het licht aan. Jaap bediende dus de knop van de schemerlamp, als één van hen een vraag aan Dennis stelde was het licht aan en zodra hij moest antwoorden deden ze het licht uit en riepen met zijn drieën: DARKSIDE, met de bedoeling dat Dennis dan zou antwoorden. Dat was echt om te lachen![]()
Ja mooi, steeds met die kleine schele gluiperige oogjes in de camera kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:22 schreef AnTjUh het volgende:
en maar kijken of die camera's m wel volgen he
Nadia Schekermans.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:30 schreef controlaltdelete het volgende:
wat ik ook zo raar vind bij snolletrol Nadia is dat van haar geen achternaam bekend is. Weet iemand waarom? Van de andere bewoners is de achternaam inmiddels bekend maar van dat manwijf wordt het stil gehouden. Omdat ze een kerel is geweest misschien?
Die bal stelt nadia voor? Onbereikbaar voor dennis..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:35 schreef Prospera het volgende:
vang me als je kunt
Nix" oh bijna fucking hell"
[ afbeelding ]
Die hoor ik voor het eerst. Vast de achternaam van haar hoeremoeder.quote:
Die zielige vriendjes van hem mogen hem wel eens gaan beschermenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:32 schreef Darklight het volgende:
gister ff wat filmpjes gekeken(heb geen streams), maar wat wordt die Dennix afgemaakt door de rest
Echt te zielig hoe hij bij dat bed stond bij nadia, super aggressief, die gast heeft geen leven meer buiten de kooi
Story of his lifequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Die bal stelt nadia voor? Onbereikbaar voor dennis..
Benieuwd wat Jaco vindt van de parodie op Dennis en Nadia.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:38 schreef Kaleddis het volgende:
Daar is Jaco
Waar en wanneer krijgen wij dat filmpje eigenlijk te zien?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Benieuwd wat Jaco vindt van de parodie op Dennis en Nadia.
Een mooie tietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik een stuk kipfilet.
Ik wil hem ook zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:02 schreef riri het volgende:
Jacco ligt krom van het lachen van die sketch
Ik heb er gisteren wat ruwe stukjes van gezien op clipser en moest er ook wel om lachen. Maar is het nu al ge-edit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:02 schreef riri het volgende:
Jacco ligt krom van het lachen van die sketch
Als het goed is laten ze het filmpje vanavond aan de rest zien.quote:
Ik hoor haar dat idd zeggen. Ik maak ervan: Ik ben nooit verliefd geweest op Dennix.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:07 schreef schatje het volgende:
Nadia is niet meer verliefd op Dennis.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het goed is laten ze het filmpje vanavond aan de rest zien.
Achter heeft het gemonteerd...heel goed resultaat geworden....jacco lag van begin tot het eind dubbel van het lachenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren wat ruwe stukjes van gezien op clipser en moest er ook wel om lachen. Maar is het nu al ge-edit?
de ruwe versie staat op clipserquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik ben echt benieuwd na de caps en het oefenen dat ik een paar keer gezien heb.
Ik had een half uur geleden wat problemen, is inmiddels opgelost.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:16 schreef sponkie63 het volgende:
heeft niemand last van zwarte streams?
Ik wil die gezichten wel eens zien en dan vooral van Nadiaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:14 schreef riri het volgende:
de bedoeling is dat jaap,huub en lieke die sketch vandaag aan de andere bewoners laten zien
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:28 schreef schatje het volgende:
Het is wel duidelijk dat Dennis de villa een donderdag moet verlaten. De Febo zal ook wel op haar inpraten.
Goedemorgen, maar maar, het moet wel over haar gaan natuurlijk en niet over Dennix.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:21 schreef Maria44 het volgende:
Nee Nadia, dat zei Dennix niet toen hij binnenkwam. Hij vroeg aan Kessler of hij niet negatief over hem wilde praten en beschuldigde jou helemaal nergens van.
Goedemorgen![]()
oh ja, Nadia zei het. Ik had beter moeten weten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen, maar maar, het moet wel over haar gaan natuurlijk en niet over Dennix.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef diedirk het volgende:
Waar blijft Denix?
Same here, volgens mij doen ze dat bij Talpa echt expres, precies toen dat stukje begon van Naad en Dennix.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:53 schreef milk-shake het volgende:
nou alles happert...............lekker weer juist nu
Gewoon even laden met pauze.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:53 schreef Kinga het volgende:
Kan die http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=49046&sess= niet op YouTube gezet worden? Clipser is zeer vervelend.
okeee ...dat zou natuurlijk heel goed kunnen.......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:58 schreef diedirk het volgende:
Ben er achtetr als veel mensen een stream willen gaan opnemen , dat dan alles meteen gaat haperen.
Het komt dus(mede) doordat mensen de streams gaan opnemen
Als iedereen daar last van heeft gehad komt er dus ook geen filmpje van, jammer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Gewoon even laden met pauze.
Alles buffert als een gek dus heb er niks van meegekregen.
En FOK! zit in het complot!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
Same here, volgens mij doen ze dat bij Talpa echt expres, precies toen dat stukje begon van Naad en Dennix.![]()
Hij is helemaal geladen, maar als ik hem afspeel stopt ie weer na 5 seconden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Gewoon even laden met pauze.
Alles buffert als een gek dus heb er niks van meegekregen.
Hij lachte als een boer met kiespijn, ook tijdens de act van Huub en Jaap voor zover ik het heb kunnen volgen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En FOK! zit in het complot!
Op VOL zag ik wat pics van een lachende Dennis, dat was zeker voor de Dennis-Nadia sketch?
dat heeft er niks mee te maken, dat is zelfs onmogelijk. de stream komt gewoon bij iedereen aan op zijn of haar pc en wat je er op de pc mee doet merkt de server (die de stream zend) absoluut helemaal niks van.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:58 schreef diedirk het volgende:
Ben er achtetr als veel mensen een stream willen gaan opnemen , dat dan alles meteen gaat haperen.
Het komt dus(mede) doordat mensen de streams gaan opnemen
Niet eens een balletje trappenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:05 schreef Lobasca het volgende:
Aaaaaaaahhhhh...zo zielig...niemand wil met nix spelen...
Dit is zijn voorbereiding..Hij hoopt natuurlijk nog op een plekkie bij ajax in de basis als hij de villa uitkomt..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:07 schreef Kaleddis het volgende:
Het nieuwe onafscheidelijke duo, nix en zijn bal.
Hij staat zelfs met de bal in z'n handen limonade in te schenken![]()
Klopt, het probleem ligt bij Garnier, die is verantwoordelijk voor de streams van Talpa.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat heeft er niks mee te maken, dat is zelfs onmogelijk. de stream komt gewoon bij iedereen aan op zijn of haar pc en wat je er op de pc mee doet merkt de server (die de stream zend) absoluut helemaal niks van.
Klopt,om een uur of 12.00 uur.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:13 schreef Lobasca het volgende:
Dat gekut met de streams begon gistereen toch ook rond deze tijd?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:07 schreef Kaleddis het volgende:
Het nieuwe onafscheidelijke duo, nix en zijn bal.
Hij staat zelfs met de bal in z'n handen limonade in te schenken![]()
hahahaha!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef 'm nog een paar dagen...
Op een onbewoond eiland, zijn alle dagen fijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke streams?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:22 schreef lillkiss het volgende:
en hoezo alle streams op huub???
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde al een topic openen met de titel: Dennis en zijn mattie Wilson!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kaartenactie starten voor Dennis en Wilson; zijn enige vriend in het huis?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:27 schreef noekje het volgende:
Ik wilde al een topic openen met de titel: Dennis en zijn mattie Wilson!
Iedere deelnemer in DGK is ongeschikt. Ze zijn allemaal psychies niet in orde.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:29 schreef bloodymary het volgende:
ongeschikt voor DGK.
Trainen met Carlosquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:34 schreef 2live het volgende:
Staat er nog iets bijzonders op het programma voor vandaag waar Dennis ook naar uit kan kijken?![]()
Als hij zijn bal maar mag meenemen.quote:
Heb jij streams ???quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik krijg bijna medelijden met Dennix maar als ik naar mijn ringvinger kijk is het direct over.![]()
Ik ga er toch van uit dat na vannacht het over en sluiten is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Als hij zijn bal maar mag meenemen.![]()
Zijn die 2 kneuzen onderhand uitgepraat over de relaasie of wil Dennis haar nog steeds terug vandaag?
Yep, sinds een kwartiertje is alles weer ok.quote:
Ik krijg kan geen verbinding met de server maken op die van Hidhoquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, sinds een kwartiertje is alles weer ok.
sorry misschien spuit 11 maar hier moest ik op reageren. Palma? Palma die de speler Lieke continu heeft uitgescholden, gebeiged en geslagen? Die Palma?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Palma gelijk......... ik moest wel lachen om Kessler, maar toch vind ik het niet goed dat een dgk-bezoeker, zo tekeer gaat tegen een speler.
Zet even alles uit, ook je modum en probeer dan opnieuw op te starten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
Goffer iedereen streams????![]()
Welke site ik ook probeer de streams komen niet.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |