quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry...ze zei blame en dat zonder Gordon....2x![]()
Nou ja, het is een fucked up mix tussen relatie geneuzel en een speltechnisch team zijn. Nadia weet niet goed waarvoor ze daar zit. Uiteindelijk gaat het wel om een miljoen pegels....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor dat opgeheven hoofd is het al veel en veel te laat.![]()
Ze mochten alleen maar zwaaien, maar hij weet van allesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:12 schreef schatje het volgende:
Uhm, Dennis mocht niet niet z'n vrienden komen. Hoe kan hij dan weten wat ze zeggen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:13 schreef ricofromrio het volgende:
Denk dat het goed fout gaat als ze bij Luc gaat slapen
nada wil graag op tv, dat is haar doel daarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, het is een fucked up mix tussen relatie geneuzel en een speltechnisch team zijn. Nadia weet niet goed waarvoor ze daar zit. Uiteindelijk gaat het wel om een miljoen pegels....
Huubquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:13 schreef Borga het volgende:
Weet iemand waar Jaap en G.I. Lieke het over hebben?
Lieke buit haar slachtofferrol goed uit. Ze kan Huub niet de baas en dat frustreert haar enorm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:13 schreef Borga het volgende:
Weet iemand waar Jaap en G.I. Lieke het over hebben?
Exact wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke buit haar slachtofferrol goed uit. Ze kan Huub niet de baas en dat frustreert haar enorm.
das even blauwhelmen in oorlogsgebied,dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:16 schreef tipsch het volgende:
What the fuck komt de teringrat nou doen met z'n watertje voor Nadia?![]()
![]()
![]()
Schatje wil je de TT veranderen in:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:12 schreef schatje het volgende:
Uhm, Dennis mocht niet niet z'n vrienden komen. Hoe kan hij dan weten wat ze zeggen?
Nee man, vond het wel een strakke actie..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian.....iemand een teiltje?
Dat heeft ze nu dus eindelijk toegegeven aan Jaap? Dat is wel eerlijk van haarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke buit haar slachtofferrol goed uit. Ze kan Huub niet de baas en dat frustreert haar enorm.
Het gaat nu even over Huub. Ik snap best dat die ook irritant is hoor, net zo irritant als Jaap z'n dingetjes heeft, en als Lieke d'r dingetjes heeft. Wat Lieke en Jaap willen is een trio, en hier heeft Jaap wel gelijk in: Huub voelt zich king, die zit er inderdaad tussen met de gedachte als: "ik heb Jaap, ik heb Lieke". Ik vind het best een goede ontwikkeling dat Jaap en Lieke ook denken "ik heb Huub en Jaap" en jaap: "Ik heb Lieke en Huub".quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:17 schreef Maria44 het volgende:
Ligt aan zijn ego zegt Jaap.
Ja, want Jaap en Lieke hebben geen ego natuurlijk![]()
Lieke is bezig met een backup van Jaap en ze wil Huub lozen. Maar ze doet het niet rechtstreeks, ze heeft hulp van anderen nodig. Zoals met alles.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:17 schreef Desii het volgende:
Lieke....... hier hou ik niet van...
Waar niet van ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:17 schreef Desii het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou dat de inleiding tot het volgende zijn? Lieke en Jaap samen? Huub op de stoel?
Gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Schatje wil je de TT veranderen in:
[COS #2677] Waar Nadia nog steeds niet bij Luc mag slapen
?
TNX
Beetje gemeen zeg van Lieke.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:17 schreef Desii het volgende:
Topquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Hier is een glas water voor je"
Nadia : "Dank je"
Brian : "Kom naar binnen, het is veel te koud voor je"
Dennix : "Nog 5 minuten"
Brian : "Ik vroeg jou niets"
Wat een wijf is het toch ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
nix: vergeet mij, vergeet mj.... doe je ding....
Natuurlijk niet. Dat is wat ik denk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat heeft ze nu dus eindelijk toegegeven aan Jaap? Dat is wel eerlijk van haar
Ik ben blij dat jouw sexe hem nu ingelijfd hebben.... ik schaamde me al diep dat een man moest voorstellen.quote:
Helaas :-(quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef schatje het volgende:
Als het gesprek langer dan 5 minuten duurt, wordt Brian para.
Beetje jammer ditquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:22 schreef Mokum020 het volgende:
Nix:"Dit gesprek is niet geweest....dit gesprek is niet geweest"
WTF heb ik dan naar zitten luisteren?
Uhm, een open relatie werkt niet voor haar. Ze wist dondersgoed waar ze aan begon. Wat een trut zeg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef Prospera het volgende:
Jaap: kan je niet gewoon sex met hem hebben en verder niet.
Lieke: dat kunnen we niet aan, een open relatie werkt niet bij ons.
Hahaa ik vind je opmerkingen zo komisch!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik voelde dat je het gesprek wilde stoppen, vraag me niet waarom.
Para(normaal) Brotha?
Ok dan.. Ik denk dat ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat is wat ik denk.
Die steekt vannacht het bed van Luc in de fikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hehe, eindelijk Dennis, en nu gewoon vasthouden aan wat je gezegd hebt!
What's in a word.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:24 schreef Maria44 het volgende:
Ze vertelt het helemaal verdraaid. Dat zei Huub helemaal niet. Waar is ze mee bezig? of luistert ze echt zo slecht?
Ze zegt dat Huub Luc op zijn bek wou slaan toen hij met Lieke stoeide. Maar hij zei dat hij Luc op zijn bek zou slaan als hij met haar ging zoenen.
Dat zal één van de twee keren zijn geweest.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
Damn wat gaat de COS snel.
Ik kan me herinneren dat Huub Lieke een keer bij de keel greep 's nachts in bed. Gaat het over zo iets?
Huub is daar veel te jaloers voor. Hij heeft al aangegeven dat ie dat niet aankan en haar er daarom zou uitstemmen. Lieke zal bij Jaap veiliger zitten als vrijgezel dan bij Huub. Plus dat Huub erg populair is en misschien wel de doorslag kan geven voor de winnar lijkt mij de keus voor beide snel gemaakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef Prospera het volgende:
Jaap: kan je niet gewoon sex met hem hebben en verder niet.
Lieke: dat kunnen we niet aan, een open relatie werkt niet bij ons.
Altijd een ander erbij halen. Net als wat ze nu doet met Jaap.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:24 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik ben harstikke hek op hem en ik wil ook dat het werkt.
Ik wil ook een gesprek met Anita.
*zwaait met ketting voor de ogen* Dit is niet gebeurd! Dit gesprek heeft nooit plaatsgevonden!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:22 schreef Mokum020 het volgende:
Nix:"Dit gesprek is niet geweest....dit gesprek is niet geweest"
WTF heb ik dan naar zitten luisteren?
Ik mag toch hopen dat ik dit zo nooit gedaan heb.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw sexe hem nu ingelijfd hebben.... ik schaamde me al diep dat een man moest voorstellen.
ben best huub fan,maar moet zeggen dat je daarin gelijk hebt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
What's in a word.
Het is toch niet zo gek dat Lieke ook haar spel speelt?Huub heeft ook altijd al zo heerlijk 'eerlijk en oprecht' gezegd dat ie óók Lieke, óók Sylvia etc. uiteindelijk zou laten vallen voor het spel. Nou zegt Lieke 'n soortgelijk iets (althans, jullie vatten het zo op, ze wil gewoon met z'n drieen) en dan is zij geniepig bezig
![]()
Lieke:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:24 schreef Maria44 het volgende:
Ze vertelt het helemaal verdraaid. Dat zei Huub helemaal niet. Waar is ze mee bezig? of luistert ze echt zo slecht?
Ze zegt dat Huub Luc op zijn bek wou slaan toen hij met Lieke stoeide. Maar hij zei dat hij Luc op zijn bek zou slaan als hij met haar ging zoenen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
What's in a word.
Het is toch niet zo gek dat Lieke ook haar spel speelt?Huub heeft ook altijd al zo heerlijk 'eerlijk en oprecht' gezegd dat ie óók Lieke, óók Sylvia etc. uiteindelijk zou laten vallen voor het spel. Nou zegt Lieke 'n soortgelijk iets (althans, jullie vatten het zo op, ze wil gewoon met z'n drieen) en dan is zij geniepig bezig
![]()
Verre van dat. Huub respecteerde haar enorm om het feit dat hij de brief mocht lezen en hij respecteerde haar gevoelens. Ze spraken beiden uit dat ze van elkaar houden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:26 schreef blomst het volgende:
Hebben Huub en Lieke weer ruzie gehad?
ik volgde Nadia en Dennix, en om alles terug te lezen gaat me wat te traag?
Hebben is houden... veel plezier ermee...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik dit zo nooit gedaan heb.![]()
Gaat Huub dan tegen iedereen Lieke zwart maken? Ik dacht het niet. Die gaat de confrontatie gewoon zelf aan en niet via anderen op een achterbakse manier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ben best huub fan,maar moet zeggen dat je daarin gelijk hebt!![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:26 schreef noekje het volgende:
[..]
*zwaait met ketting voor de ogen* Dit is niet gebeurd! Dit gesprek heeft nooit plaatsgevonden!
Dries Roelvink is eigenlijk Gordon!
Je mag je ogen weer open doen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is veel te fanatiek en wil winnen. Die laat Huub vallen als een baksteen als het kan. En met Jaap erbij zit zij op schema.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is veel te fanatiek en wil winnen. Die laat Huub vallen als een baksteen als het kan. En met Jaap erbij zit zij op schema.
Misschien dat ze dat allemaal niet eens meent maar ze wil zich gewoon een lekker uitspreken en d'r frustraties weglullen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:27 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Verre van dat. Huub respecteerde haar enorm om het feit dat hij de brief mocht lezen en hij respecteerde haar gevoelens. Ze spraken beiden uit dat ze van elkaar houden.
Maar zeurdoos Lieke gaat gewoon verder met Huub zwart maken.
Zit waarschijnlijk op kantoor met huub ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
Luc krijgt de laatste instructies van achter ?
Sterker nog, Huub maakte afgelopen week tijdens een confrontatie met Lieke, een opmerking in die richting tegen Jaap.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb Huub echt nóóit iets anders horen beweren dan wat jij nu zegt.
ja, daar schrijft ze nu over naar een vriendin.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
Ik kan me herinneren dat Huub Lieke een keer bij de keel greep 's nachts in bed. Gaat het over zo iets?
Dat kan ook nog ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk op kantoor met huub ?
Ja die zegt het idd gewoon eerlijk. In de eindfase zal hij haar wegstemmen of whatever. Maar Lieke zegt vrolijk: ik hou van jou en gaat daarna meteen over tot roddel en achterklap over haar lieve vriend. Dat is achterbaks en verre van eerlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach hou toch op, Huub is een vent, mannen praten gewoon niet. Hou toch op zeg, vrouwen hebben het alleen maar over hun vriend, met wie moet Lieke dat bespreken, met Amanda of Nadia?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Gaat Huub dan tegen iedereen Lieke zwart maken? Ik dacht het niet. Die gaat de confrontatie gewoon zelf aan en niet via anderen op een achterbakse manier.
Dus, moet Huub van d'r af en snel..... zodra nix weg is...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mooi niet.Ze nemen juist af.In mijn omgeving balen de mensen van de Nadiashow op tv.En die kijken geen streams.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is dus Nadia die voor de kijkcijfers zorgt......
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus, moet Huub van d'r af en snel..... zodra nix weg is...
Dit is precies wat Lieke in het begin met Eric besprak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:27 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Verre van dat. Huub respecteerde haar enorm om het feit dat hij de brief mocht lezen en hij respecteerde haar gevoelens. Ze spraken beiden uit dat ze van elkaar houden.
Maar zeurdoos Lieke gaat gewoon verder met Huub zwart maken.
Huub is een vent en mannen praten gewoon nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach hou toch op, Huub is een vent, mannen praten gewoon niet. Hou toch op zeg, vrouwen hebben het alleen maar over hun vriend, met wie moet Lieke dat bespreken, met Amanda of Nadia?Heeft ze ook wel eens geprobeerd hoor, bij Nadia.
Dit mag misschien overkomen als 'zwartmaken', omdat wij mee kunnen kijken, maar mensen moeten gewoon besproken worden.
Ik vind het niet meer dan logisch dat Lieke - als ze die intentie al heeft, want dat ligt vooral in jullie interpretatie - haar positie veilig stelt door óók met Jaap te praten, net als Huub heeft gedaan.
Ja, daar gaat het over ,maar dat is volgens sommige hier haar eigen schuld.Lieke mag ook niet over andere mannen wat zeggen zoals over de butlers op het jaarfeest en niet met Luc stoeien maar Huub mag wel flirten met de butlers Kim en melissa.Lieke mag ook niet met Jaap praten over relatie problemen met Huub.Lieke mag eigenlijk helemaal niets.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
Jij hebt het over eindfase..... ik denk dat wanneer nix weg is 1 van hen drieen aan de beurt is en dat Jaap dan bepaalt. Kiest hij de populaire Huub of kiest hij Lieke met wie hij straks ongeveer gelijk in de PP staat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja die zegt het idd gewoon eerlijk. In de eindfase zal hij haar wegstemmen of whatever. Maar Lieke zegt vrolijk: ik hou van jou en gaat daarna meteen over tot roddel en achterklap over haar lieve vriend. Dat is achterbaks en verre van eerlijk.
Wat een wijze woorden heb jij vanavond!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach hou toch op, Huub is een vent, mannen praten gewoon niet. Hou toch op zeg, vrouwen hebben het alleen maar over hun vriend, met wie moet Lieke dat bespreken, met Amanda of Nadia?Heeft ze ook wel eens geprobeerd hoor, bij Nadia.
Dit mag misschien overkomen als 'zwartmaken', omdat wij mee kunnen kijken, maar mensen moeten gewoon besproken worden.
Ik vind het niet meer dan logisch dat Lieke - als ze die intentie al heeft, want dat ligt vooral in jullie interpretatie - haar positie veilig stelt door óók met Jaap te praten, net als Huub heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:33 schreef Maria44 het volgende:
Ja hoor, nou heeft ze al een half jaar gemist dat ze iets kwijt kan.
Huub vraagt het ongeveer elke dag of ze ergens mee zit.
Ik zie Huub toch echt even niet!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:33 schreef kybe het volgende:
[..]
Elke relatie heeft zo zijn problemen en elk mens heeft zo zijn makken.Het zegt genoeg dat Huub en Lieke hier eerlijk over praten en dat zij er samen uit willen komen.
Ik ben wel op dreef moet ik zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden heb jij vanavond!![]()
Dat is anders, je wilt ook weleens je relatie bespreken met een ander dan je partner.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:33 schreef Maria44 het volgende:
Ik maak mijn man nooit zwart bij anderen, dus spreek voor jezelf aub. Lieke zit in een spel en wil de beste zijn, ze klampte zich vast aan de populairste bewoner terwijl ze niks om diegene geeft. In dat spel wordt het tegen je gebruikt als je voortdurend over je teamgenoten zit te lullen. Daar denkt ze niet aan of ze doet het erom. En ik denk het laatste. Ze gaat in de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Of Jaap is de sjaak als hij te hard stijgt in de popo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij hebt het over eindfase..... ik denk dat wanneer nix weg is 1 van hen drieen aan de beurt is en dat Jaap dan bepaalt. Kiest hij de populaire Huub of kiest hij Lieke met wie hij straks ongeveer gelijk in de PP staat.
Dat snap ik wel...maar deze beslissing kon wel eens sneller komen dan verwacht. En niet in de eindfase.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat Huub exact hetzelfde zegt als waar jij Lieke van beticht! Huub laat ook Lieke als een baksteen vallen voor het spel hoor, wat denk jij nou?? Dat is Huub's mening vanaf begin af aan al geweest.
Niet nodig toch, ze slaapt sowieso bij Luc in bed vanavondquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:33 schreef diedirk het volgende:
Waarom zorgt de oh zo slimme Huu er nu niet voor dat Luc Nadia in bed trekt?!!
Juist, en dat geeft weer lucht aan je relatie....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is anders, je wilt ook weleens je relatie bespreken met een ander dan je partner.
Inderdaad, ze miste een paar maanden geleden al iemand waarmee ze lekker kon kletsen en haar gevoelens bij kwijt kon, naast Huub.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is anders, je wilt ook weleens je relatie bespreken met een ander dan je partner.
Niet over Lieke. En nee, dat komt niet omdat hij eerlijk en oprecht is, dat komt omdat hij man is. Dit soort gesprekken, die Lieke nu met Jaap voert, erken ik uit duizenden. Dat zijn typische vrouwengesprekken over mannen, mannen hebben dat andersom gewoon minder. Dit is gevoelsmatig kletsen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is een vent en mannen praten gewoon nietHuub praat voor dertig
![]()
Dat vind ik ook. Ze wilde zo graag die villa in en dat terwijl ze Brian zo leuk vond en Huub helemaal niks vond, maar omdat hij populair was, was hij de geschikte kandidaat kennelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:34 schreef schatje het volgende:
Jaap is dus nog steeds gefrustreerd dat Huub bovenaan staat in de populariteitspoll. En Lieke vindt het heerlijk om te horen dat ze in haar ogen bevestigingen krijgt.
Nu valt ze weer om de persoonlijke sfeer. Stomme trut, dan moet je geen relatie in de villa beginnen.
Jaap luistert en belangrijk iets wat Lieke mist bij Huub. Huub heeft vaak meteen een mening. Je ziet Lieke en Jaap sterk bonden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:35 schreef ricofromrio het volgende:
Lieke is weer stom bezig
En daarna duikelt vanwege die actie. Hij houdt niets meer over als hij voor Huub naaitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij hebt het over eindfase..... ik denk dat wanneer nix weg is 1 van hen drieen aan de beurt is en dat Jaap dan bepaalt. Kiest hij de populaire Huub of kiest hij Lieke met wie hij straks ongeveer gelijk in de PP staat.
Dit heeft zij al met Huub besproken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie Huub toch echt even niet!
is heel normaal...grote ego's...dat botst.....is ook heel goed dat je soms zaken met een ander bespreekt....het blijft tussen hun drieen....is alleen maar goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
daar zijn we allemaal goed in !!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:26 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Altijd een ander erbij halen. Net als wat ze nu doet met Jaap.
Bij Huub ligt ze alleen maar dwars en luistert ze niet naar hem, maar bij anderen weet ze ineens hoe het zit.
Seri(e) Jaap!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:38 schreef noekje het volgende:
Jaap vindt dat zijn serieuze kant onderbelicht is geweest. SerieusJaap!
?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:39 schreef schatje het volgende:
Wat zijn Jaap en Nadia elkaar aan het ophemelen zeg.
Dat denk ik ook. Lieke is qua timing niet op haar best en dat is nu duidelijk te zien. Ze heeft het al helemaal uitgestippeld en wil nu al van Huub af.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat snap ik wel...maar deze beslissing kon wel eens sneller komen dan verwacht. En niet in de eindfase.
Inderdaad,ik denk dat iedere vrouw met een goede vriend of vriendin haar relatie bespreekt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niet over Lieke. En nee, dat komt niet omdat hij eerlijk en oprecht is, dat komt omdat hij man is. Dit soort gesprekken, die Lieke nu met Jaap voert, erken ik uit duizenden. Dat zijn typische vrouwengesprekken over mannen, mannen hebben dat andersom gewoon minder. Dit is gevoelsmatig kletsen.
Dat denk ik niet. En anders: chapeau. Dan speelt ze het spel misschien wel goed, mocht ze denken dat ze met Jaap sneller de eindfase haalt (?? denk niet dat dat haar plan is, maar goed). Maar Lieke 'mag' dat natuurlijk niet want Huub is de winnaar hier alquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat snap ik wel...maar deze beslissing kon wel eens sneller komen dan verwacht. En niet in de eindfase.
Huub praat wel degelijk over Lieke, tegen Jaap namelijk. Jaap wordt gebruikt als klaagmuur voor beiden. Jaap de mediator....straks ligt hij alleen. Ik zou mij er niet voor laten lenen....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niet over Lieke. En nee, dat komt niet omdat hij eerlijk en oprecht is, dat komt omdat hij man is. Dit soort gesprekken, die Lieke nu met Jaap voert, erken ik uit duizenden. Dat zijn typische vrouwengesprekken over mannen, mannen hebben dat andersom gewoon minder. Dit is gevoelsmatig kletsen.
Dat gebeurt op het moment dat Luc erbij komt liggen, zijn ultieme nachtmerrie wordt dan waarheid...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
Kan Dennis nog even knallen in gezelschap of is dat nog een beetje te eng?
Het zijn ook de kleine dingen waaruit blijkt dat haar gevoelens voor Huub niet echt zijn. Jaloers zijn omdat Huub mag uitslapen en haar frustraties uit bij Nadia. Als je echt van je mannetje houdt laat je hem lekker liggen en uitslapen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:38 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ze wilde zo graag die villa in en dat terwijl ze Brian zo leuk vond en Huub helemaal niks vond, maar omdat hij populair was, was hij de geschikte kandidaat kennelijk.
Beer ziet er een beetje depressief uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:26 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Nix gaat zijn beer bespringen....
Als ie het doet zal ie het snel moeten doen... dan zijn streamers het misschien vergeten...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:38 schreef BarryK het volgende:
[..]
En daarna duikelt vanwege die actie. Hij houdt niets meer over als hij voor Huub naait
klopt en dat snap ik ook......... maar met Japie en zo uitgebreid op de streams...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
@x Tvmomentje voor Jaap! Naast NaadJap nu ook SerieusJaap.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:38 schreef noekje het volgende:
Jaap vindt dat zijn serieuze kant onderbelicht is geweest. SerieusJaap!
Zwartmaken is iets anders dan wat Lieke nu doet. Vrouwen praten over hun man, dat mag ik best veralgemeniseren, jij zou een uitzondering zijn. Lieke bespreekt Huub en ik hoor niets wat onterecht is (dat is zwartmaken). Lieke zit in een spel en wil de beste zijn, Huub zit in een spel en wil de beste zijn, Jaap zit in een spel en wil de beste zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik maak mijn man nooit zwart bij anderen, dus spreek voor jezelf aub. Lieke zit in een spel en wil de beste zijn, ze klampte zich vast aan de populairste bewoner terwijl ze niks om diegene geeft. In dat spel wordt het tegen je gebruikt als je voortdurend over je teamgenoten zit te lullen. Daar denkt ze niet aan of ze doet het erom. En ik denk het laatste. Ze gaat in de slachtofferrol.
Yep, god mag weten hoe, maar ze is geslaagd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:45 schreef Dark het volgende:
Bedenk me net ineens......is Amanda geslaagd?
Zal wel, ze is goed van humeur..........iemand?
Daarom is Huub ook favoriet bij de meeste mensen denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Gaat Huub dan tegen iedereen Lieke zwart maken? Ik dacht het niet. Die gaat de confrontatie gewoon zelf aan en niet via anderen op een achterbakse manier.
Jep, ze is geslaagd!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:45 schreef Dark het volgende:
Bedenk me net ineens......is Amanda geslaagd?
Zal wel, ze is goed van humeur..........iemand?
hier ben ik het helemaal mee eens.........quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap luistert en belangrijk iets wat Lieke mist bij Huub. Huub heeft vaak meteen een mening. Je ziet Lieke en Jaap sterk bonden.
Sorry ik roep het al weken net voor Jaap de overstap maakte naar Huub en Lieke.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. En anders: chapeau. Dan speelt ze het spel misschien wel goed, mocht ze denken dat ze met Jaap sneller de eindfase haalt (?? denk niet dat dat haar plan is, maar goed). Maar Lieke 'mag' dat natuurlijk niet want Huub is de winnaar hier aldat snap ik ook wel, en ik wil ook dat Huub wint, en Huub kan meer bij mij flikken dan de rest, maar ik zie niet automatisch de tegenspelers (want dat zijn Jaap en Lieke ook) door 'n zgn 'zwarte bril', wat ik hier wel heel duidelijk zie na 1 zo'n gesprek van Lieke.
Ze doet het erom. Wat ze nu over Huub zegt, kan ze op zichzelf toepassen. Ze vind zichzelf een goede speler, een harde speler en ze wil de beste zijn. Dit brengt ze nu als verwijt naar Huub en ze zegt dat Huub boos wordt als zij hem afvalt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:43 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt en dat snap ik ook......... maar met Japie en zo uitgebreid op de streams...![]()
Ik betwijfel of dit op tv komt, na alles wat er de afgelopen avond(en) is gebeurt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
@x Tvmomentje voor Jaap! Naast NaadJap nu ook SerieusJaap.
Thx! Dacht het al!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, god mag weten hoe, maar ze is geslaagd.
wat is dit voor onzin.....natuurlijk ben je 's nachts met z'n tweetjes anders dan overdag met al de bewoners om je heenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke trapt er met open ogen in en verteld aan alle streamers hoe ze hun spel overdag "spelen", faken dus!
Ik denk dat Jaap slimmer en wijzer is dan ie zich voordoet en dat daarom Huub hem ook in de eerste week na zn binnenkomst aan zn kant wou hebben.Jaap is iid soms erg vaag , maar nu denk ik toch dat ie wel oprecht is . Helaas moet ik bekennen dat ik niet weet wat ie met diet gesprek gaat doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:43 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt en dat snap ik ook......... maar met Japie en zo uitgebreid op de streams...![]()
Lieke eerlijk?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:47 schreef Dreamboy het volgende:
Ben beniewt of Lieke dit straks ook aan Huub vertel dat ze met Jaap heeft gepraat en waarover.
Ze is toch eerlijk.
Ze maken er soms een soort van wedstrijdje van en zijn dan niet meer oplossinggericht bezig omdat ze eigenlijk alleen naar zichzelf willen luisteren en de mening van de ander daardoor onderbelicht raakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:46 schreef Desii het volgende:
[..]
hier ben ik het helemaal mee eens.........
Huub kan niet eens luisteren, zonder wat terug te zeggen
maar daar heeft ze zelf ook een handje van... (om overal door te tetteren)
Ze merkt het wel bij de volgende uitslag van de populariteitspoll. Dat wordt ze op afgerekend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo lieve Lieke, hij wordt boos als je expres vertrouwelijke zaken in een discussie brengt. Zeg dat dan even tegen Jaap.
Zolang Luc nog niet terug is maakt het haar niet uit , des te meer basht ze Denisequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:49 schreef Stupidisco het volgende:
jezus, hoe lang heeft Nadia nodig om zich klaar te maken om naar bed te gaan....
Eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke eerlijk?Achterbakser zijn ze er niet hoor, in DGK. Brian volgt nog kort ná haar.
Een deelcertificaatjje is gelukt....misschien pas nummer 1 van de 79quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, god mag weten hoe, maar ze is geslaagd.
Ze wil vast extra schoon zijn voor Luc, en niet uit haar mond stinken natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:49 schreef Stupidisco het volgende:
jezus, hoe lang heeft Nadia nodig om zich klaar te maken om naar bed te gaan....
Ik kan me nog herinneren dat Lieke ooit eens zat te klagen dat ze haar ei niet kwijt kon en dat Huub tegen haar zei dat ze dat altijd bij hem kwijt kon. Lieke gaf toen aan dat ze dat ze behoefte had aan een vriendin......fijn dat ze in Jaap een vriendin heeft gevonden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:33 schreef Maria44 het volgende:
Ze spelen toch met z'n drieen? Ik zou het juist wel interessant vinden als Jaap en Lieke óók 'n front vormen, net als Huub en Jaap en Huub en Lieke. Huub heeft nog nooit zijn meerdere of gelijke erkend in dit spel, mag ook wel eens. Hij mag dan de populairste zijn, maar hij mag ook voelen dat ook hij er in geluisd kan worden. Hij zou dat ook doen met Lieke richting Jaap, hij zou dat ook doen met Jaap richting Lieke.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:50 schreef Stupidisco het volgende:
de openheid van Lieke begint nu toch wel opvallend te worden....we gaan weer een nieuwe verhaallijn in...
Ik hoop het echt. Dit kunnen mensen toch niet waarderen van haar? Huub heeft zichzelf helemaal losgemaakt van de anderen en haar telkens gesteund tijdens de 6-2 situatie en daarna.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze merkt het wel bij de volgende uitslag van de populariteitspoll. Dat wordt ze op afgerekend.
Ondertussen doet Dennis net alsof hij slaapt.
Tuurlijk, maar de show must go on......ook dàn tv maken........quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:48 schreef riri het volgende:
[..]
wat is dit voor onzin.....natuurlijk ben je 's nachts met z'n tweetjes anders dan overdag met al de bewoners om je heen
Vriendin-Jaapquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Lieke ooit eens zat te klagen dat ze haar ei niet kwijt kon en dat Huub tegen haar zei dat ze dat altijd bij hem kwijt kon. Lieke gaf toen aan dat ze dat ze behoefte had aan een vriendin......fijn dat ze in Jaap een vriendin heeft gevonden.
Reden te meer om Jaap verder in te palmen.... 15, 15 en 50 in de PP. Lijkt me een goed argument.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze merkt het wel bij de volgende uitslag van de populariteitspoll. Dat wordt ze op afgerekend.
Ondertussen doet Dennis net alsof hij slaapt.
klopt, dat gesprek heb ik ook gehoordquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:44 schreef Maria44 het volgende:
Ze beweert nu dat Huub heeft gezegd: maak een keuze, doe dit, doe dat etc. op een dwingende toon.
Maar hij heeft het zo helemaal niet gebracht, eerder heel lief en begripvol.Jaap laat zich door haar in de luren leggen als hij dit gelooft.
Lieke beweert dat Huub in bed anders is en alles onder de dekens bespreekt.
Zij is degene die telkens in bed op zaken terugkomt! Dat heb ik vaak genoeg gehoord.
nee hoor...als je wilt dat je met je drietjes goed blijft functioneren is het goed dat je onderling dit soort dingetjes kunt bespreken...van groot belang zelfs....lieke heeft dat een half jaar niet gekund...dus is goed dat het eruit komtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:51 schreef ricofromrio het volgende:
Lieke is stom bezig
Jaap wil dat Lieke en Huub uit elkaar gaan
dan zal Jaap kiezen voor Huub dus niet echt slim waar Lieke mee bezig is
Lieke heeft alleen Huub
Zij zal het spel keihard spelen want daarom zit Lieke in de villa.... ach en die dolk zal toch ooit eens gestoken moeten worden.... Zij zal hem niet minder hard in Huub's rug steken dan andersom.... Timing is in deze alles. Als Lieke na nix niet vertrekt is het einde voor Huub. Denk ook aan Jaap... als ie doorheeft dat ie bij Lieke meer kans heeft zal de keus voor hem ook een stuk makkelijker worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:53 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Dit kunnen mensen toch niet waarderen van haar? Huub heeft zichzelf helemaal losgemaakt van de anderen en haar telkens gesteund tijdens de 6-2 situatie en daarna.
Brian slaat haar, Amanda wil haar over de bank gooien en daar hoor je haar nooit over.
Ik stem voorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:53 schreef schatje het volgende:
De Febo wil eerst Dennis dumpen en daarna Lieke. Volgens mij is dat het draaiboek.
Dat zal wel. 1 dingetje, dan morgen nooit meer.... 100 %quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:57 schreef blomst het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Dennix morgen op Nadia gaat reageren.
Laat hij haar nu links liggen, zoals zei, of gaat hij weer lopen smeken?
ben ik het niet mee eens hoor!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:44 schreef Maria44 het volgende:
Ze beweert nu dat Huub heeft gezegd: maak een keuze, doe dit, doe dat etc. op een dwingende toon.
Maar hij heeft het zo helemaal niet gebracht, eerder heel lief en begripvol.
Jaap laat zich door haar in de luren leggen als hij dit gelooft.
Lieke beweert dat Huub in bed anders is en alles onder de dekens bespreekt.
Zij is degene die telkens in bed op zaken terugkomt! Dat heb ik vaak genoeg gehoord.
Je hebt gelijk denk ik. De pp zit Jaap heel hoog, maar aan de andere kant vindt hij zijn show ook wel leuk denk ik en dat kan hij niet met Lieke.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij zal het spel keihard spelen want daarom zit Lieke in de villa.... ach en die dolk zal toch ooit eens gestoken moeten worden.... Zij zal hem niet minder hard in Huub's rug steken dan andersom.... Timing is in deze alles. Als Lieke na nix niet vertrekt is het einde voor Huub. Denk ook aan Jaap... als ie doorheeft dat ie bij Lieke meer kans heeft zal de keus voor hem ook een stuk makkelijker worden.
De Febo kan wel meer willen.... ik denk dat in deze fase iedereen schijt heeft aan bonussen en freebies... die gaan nu allemaal voor de winst. Zu me zelfs niet verbazen dar Amanda Brian wegstemt en met Nadia in de finale staat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:53 schreef schatje het volgende:
De Febo wil eerst Dennis dumpen en daarna Lieke. Volgens mij is dat het draaiboek.
Ja hoor...ze vertelde het net heel gewoon toen huub erbij kwam....dat het prettig is sommige dingen gewoon even met iemand te besprekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:47 schreef Dreamboy het volgende:
Ben beniewt of Lieke dit straks ook aan Huub vertel dat ze met Jaap heeft gepraat en waarover.
Ze is toch eerlijk.
Ja en dan kruip je er nog ff lekker bij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Het zijn ook de kleine dingen waaruit blijkt dat haar gevoelens voor Huub niet echt zijn. Jaloers zijn omdat Huub mag uitslapen en haar frustraties uit bij Nadia. Als je echt van je mannetje houdt laat je hem lekker liggen en uitslapen.
nee man Lieke is een sneaky $#$@! ze wil de optie open houden dat ze Huub kan dumpen en met jaap verder spelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:00 schreef riri het volgende:
[..]
Ja hoor...ze vertelde het net heel gewoon toen huub erbij kwam....dat het prettig is sommige dingen gewoon even met iemand te bespreken
Lieke sprak over de keuze in haar relatie en het gesprek wat ze gisteren had met Huub.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:59 schreef avonne het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens hoor!
Ik heb Huub vaak genoeg dwingend horen zeggen dat ze een keuze moest maken.
En ook dat Huub in bed ruzie zoekt. Eén keertje over het feit dat hij vanwege een griepje niet als laatste naar bed ging. Ging hij Lieke kuthoer noemen. Lieke is toen maar uit bed gegaan en in de private gaan zitten.
Huub kan echt wel het bloed onder je nagels vandaan halen.
Jammer dat Huub net binnen kwam. Ik vroeg me af of Jaap aan het mee-praten was, en hij ging net tegenspreken. Jammer dat het onderbroken werd
Hear hear.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:59 schreef avonne het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens hoor!
Ik heb Huub vaak genoeg dwingend horen zeggen dat ze een keuze moest maken.
En ook dat Huub in bed ruzie zoekt. Eén keertje over het feit dat hij vanwege een griepje niet als laatste naar bed ging. Ging hij Lieke kuthoer noemen. Lieke is toen maar uit bed gegaan en in de private gaan zitten.
Huub kan echt wel het bloed onder je nagels vandaan halen.
Jammer dat Huub net binnen kwam. Ik vroeg me af of Jaap aan het mee-praten was, en hij ging net tegenspreken. Jammer dat het onderbroken werd
Taktiek. Ze zegt er niet bij dat ze de zaken verdraait en Huub alleen de schuldige is in haar verhalen. Dus is ze heel eerlijk omdat ze gewoon vertelt dat ze met iemand spreekt over haar relatie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:00 schreef riri het volgende:
[..]
Ja hoor...ze vertelde het net heel gewoon toen huub erbij kwam....dat het prettig is sommige dingen gewoon even met iemand te bespreken
Voel nou een beetje met die jongen meequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hear hear.
Dit is trouwens briljant. Moet je Dennis zien turen..Waarom gaat die knul nou niet gewoon lekker slapen.
Ik vind nadia het meest smerig en achterbaks in DGK, maar goed dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke eerlijk?Achterbakser zijn ze er niet hoor, in DGK. Brian volgt nog kort ná haar.
Dat doet Jaapquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:14 schreef Soho het volgende:
Haha de Febo speelt met Dennix en het licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |