quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry...ze zei blame en dat zonder Gordon....2x![]()
Nou ja, het is een fucked up mix tussen relatie geneuzel en een speltechnisch team zijn. Nadia weet niet goed waarvoor ze daar zit. Uiteindelijk gaat het wel om een miljoen pegels....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor dat opgeheven hoofd is het al veel en veel te laat.![]()
Ze mochten alleen maar zwaaien, maar hij weet van allesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:12 schreef schatje het volgende:
Uhm, Dennis mocht niet niet z'n vrienden komen. Hoe kan hij dan weten wat ze zeggen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:13 schreef ricofromrio het volgende:
Denk dat het goed fout gaat als ze bij Luc gaat slapen
nada wil graag op tv, dat is haar doel daarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, het is een fucked up mix tussen relatie geneuzel en een speltechnisch team zijn. Nadia weet niet goed waarvoor ze daar zit. Uiteindelijk gaat het wel om een miljoen pegels....
Huubquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:13 schreef Borga het volgende:
Weet iemand waar Jaap en G.I. Lieke het over hebben?
Lieke buit haar slachtofferrol goed uit. Ze kan Huub niet de baas en dat frustreert haar enorm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:13 schreef Borga het volgende:
Weet iemand waar Jaap en G.I. Lieke het over hebben?
Exact wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke buit haar slachtofferrol goed uit. Ze kan Huub niet de baas en dat frustreert haar enorm.
das even blauwhelmen in oorlogsgebied,dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:16 schreef tipsch het volgende:
What the fuck komt de teringrat nou doen met z'n watertje voor Nadia?![]()
![]()
![]()
Schatje wil je de TT veranderen in:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:12 schreef schatje het volgende:
Uhm, Dennis mocht niet niet z'n vrienden komen. Hoe kan hij dan weten wat ze zeggen?
Nee man, vond het wel een strakke actie..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian.....iemand een teiltje?
Dat heeft ze nu dus eindelijk toegegeven aan Jaap? Dat is wel eerlijk van haarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke buit haar slachtofferrol goed uit. Ze kan Huub niet de baas en dat frustreert haar enorm.
Het gaat nu even over Huub. Ik snap best dat die ook irritant is hoor, net zo irritant als Jaap z'n dingetjes heeft, en als Lieke d'r dingetjes heeft. Wat Lieke en Jaap willen is een trio, en hier heeft Jaap wel gelijk in: Huub voelt zich king, die zit er inderdaad tussen met de gedachte als: "ik heb Jaap, ik heb Lieke". Ik vind het best een goede ontwikkeling dat Jaap en Lieke ook denken "ik heb Huub en Jaap" en jaap: "Ik heb Lieke en Huub".quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:17 schreef Maria44 het volgende:
Ligt aan zijn ego zegt Jaap.
Ja, want Jaap en Lieke hebben geen ego natuurlijk![]()
Lieke is bezig met een backup van Jaap en ze wil Huub lozen. Maar ze doet het niet rechtstreeks, ze heeft hulp van anderen nodig. Zoals met alles.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:17 schreef Desii het volgende:
Lieke....... hier hou ik niet van...
Waar niet van ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:17 schreef Desii het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou dat de inleiding tot het volgende zijn? Lieke en Jaap samen? Huub op de stoel?
Gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Schatje wil je de TT veranderen in:
[COS #2677] Waar Nadia nog steeds niet bij Luc mag slapen
?
TNX
Beetje gemeen zeg van Lieke.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:17 schreef Desii het volgende:
Topquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Hier is een glas water voor je"
Nadia : "Dank je"
Brian : "Kom naar binnen, het is veel te koud voor je"
Dennix : "Nog 5 minuten"
Brian : "Ik vroeg jou niets"
Wat een wijf is het toch ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
nix: vergeet mij, vergeet mj.... doe je ding....
Natuurlijk niet. Dat is wat ik denk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat heeft ze nu dus eindelijk toegegeven aan Jaap? Dat is wel eerlijk van haar
Ik ben blij dat jouw sexe hem nu ingelijfd hebben.... ik schaamde me al diep dat een man moest voorstellen.quote:
Helaas :-(quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef schatje het volgende:
Als het gesprek langer dan 5 minuten duurt, wordt Brian para.
Beetje jammer ditquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:22 schreef Mokum020 het volgende:
Nix:"Dit gesprek is niet geweest....dit gesprek is niet geweest"
WTF heb ik dan naar zitten luisteren?
Uhm, een open relatie werkt niet voor haar. Ze wist dondersgoed waar ze aan begon. Wat een trut zeg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef Prospera het volgende:
Jaap: kan je niet gewoon sex met hem hebben en verder niet.
Lieke: dat kunnen we niet aan, een open relatie werkt niet bij ons.
Hahaa ik vind je opmerkingen zo komisch!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik voelde dat je het gesprek wilde stoppen, vraag me niet waarom.
Para(normaal) Brotha?
Ok dan.. Ik denk dat ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat is wat ik denk.
Die steekt vannacht het bed van Luc in de fikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hehe, eindelijk Dennis, en nu gewoon vasthouden aan wat je gezegd hebt!
What's in a word.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:24 schreef Maria44 het volgende:
Ze vertelt het helemaal verdraaid. Dat zei Huub helemaal niet. Waar is ze mee bezig? of luistert ze echt zo slecht?
Ze zegt dat Huub Luc op zijn bek wou slaan toen hij met Lieke stoeide. Maar hij zei dat hij Luc op zijn bek zou slaan als hij met haar ging zoenen.
Dat zal één van de twee keren zijn geweest.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
Damn wat gaat de COS snel.
Ik kan me herinneren dat Huub Lieke een keer bij de keel greep 's nachts in bed. Gaat het over zo iets?
Huub is daar veel te jaloers voor. Hij heeft al aangegeven dat ie dat niet aankan en haar er daarom zou uitstemmen. Lieke zal bij Jaap veiliger zitten als vrijgezel dan bij Huub. Plus dat Huub erg populair is en misschien wel de doorslag kan geven voor de winnar lijkt mij de keus voor beide snel gemaakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef Prospera het volgende:
Jaap: kan je niet gewoon sex met hem hebben en verder niet.
Lieke: dat kunnen we niet aan, een open relatie werkt niet bij ons.
Altijd een ander erbij halen. Net als wat ze nu doet met Jaap.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:24 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik ben harstikke hek op hem en ik wil ook dat het werkt.
Ik wil ook een gesprek met Anita.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |