Geblame of blame jij me nu dat ik het verkeerd heb?quote:
Toen ze op het trapje zaten bij de jaccuzi toen verklapte hij het bijna, of de toneelhaak of de 24 uurquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt niet.... hij wil weeeeeeeeeeeeer uitstel want morgen morgen morgen will be THE day....
Heb je Fries weleens gezien?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef Mokum020 het volgende:
Zijn paarden van nature rascistisch?
Deze heeft alleen een hekel aan dronken slap lullende vervelende kerels die aan zijn kop gaan zittenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef Mokum020 het volgende:
Zijn paarden van nature rascistisch?
Daar geloof ik niet zo in. Volgens mij wil de redactie graag van Dennix af.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef diedirk het volgende:
Strea,mlock; Nadia moet volgens mij van achter verplicht bij dennis slapen.
Zo ontzettend treurig!
En weer smoesjes met morgen vertel ik alles en zenz.
huh?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Dennis vloog haar naar de keel .Die Dennis is echt de ergste daar in dat hok.
hij is op op een andere manier nog bedreigender dan brian kan zijn. Het is een emotionele chanteur. Zou dit gewoon zijn "dark side" zijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef Dark het volgende:
Dennis is super eng bezig.
Hij smeekt nadia om niet bij Luc te gaan slapen, nog 1x schatje, dat MOET je voor mij over hebben, als je dat niet voor me over hebt dan......
Alsjeblieft schatje, ik beloof je, alleen deze avond, schatje ik beloof je...........
ik geloof dat niet van die 24 uur. Hij zei "weet je wel hoelang we hier nog zitten?" in de trand van "ik doe een enorme belofte" zoiets.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef Sheel het volgende:
[..]
Toen ze op het trapje zaten bij de jaccuzi toen verklapte hij het bijna, of de toneelhaak of de 24 uur
Hij dramt niet voor niks zo door en waarom de streamlock????
Streamlock was om Kesler weg te sturen bij het paardquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:26 schreef FSR het volgende:
Joooooeeepppiiiieeee
Een streamlock... zou de Febohokjesmensen Anix ook niet meer kunnen aanhoren
vertel, wie wil je vanavond in de reet neukuh?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:24 schreef tony38 het volgende:
huhhhhhhh
Is Fries ook een Swaquote:
Ik als man kan niet begrijpen dat je wil vechten om zo'n zeik-mutsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:27 schreef Taurus het volgende:
Wat is die Nadia 'n onwijze hoer zeg. "Maar ik wil zo graag bij Luc slapen"gatver. Doe 't dan gewoon slet, ze geilt er zo ontzettend op om eerst door die mannen gesmeekt te worden, dat er om haar gevochten wordt etc. Dat is best begrijpelijk, maar het is zó doorzichtig.
Filmpje?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Dennis vloog haar naar de keel .Die Dennis is echt de ergste daar in dat hok.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
vertel, wie wil je vanavond in de reet neukuh?
Zagen jullie dat niet.Was net nadat ze naar buiten waren gegaan.Hoop dat er beelden van zijn.Hoorde niemand er hier over.quote:
Een brief met duidelijk waarschuwing lijkt me eerst wel voldoende....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:29 schreef diedirk het volgende:
Erg raar die streamlock.
Dennis schermt met dingen van achter tegen Nadia , erg vreemd.
Dennis vraagt ook wer om wegegstemd te worden.
Wordt het niet eens tijd voor boetes en sancties?
Die dronken tor moest bij Fries weg. Er is iemand bij de stallen geweest vandaar de lock.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:29 schreef diedirk het volgende:
Erg raar die streamlock.
ik dacht ook dat het mis ging hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zagen jullie dat niet.Was net nadat ze naar buiten waren gegaan.Hoop dat er beelden van zijn.Hoorde niemand er hier over.
Nee....ik zie nooit watquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zagen jullie dat niet.Was net nadat ze naar buiten waren gegaan.Hoop dat er beelden van zijn.Hoorde niemand er hier over.
das wel een goeie van je...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:31 schreef 2live het volgende:
Zou Luc morgen naar huis gaan? En dat dennis dat weet?
Welnee, van mij hoeft Nadia hem er volgende week niet eens uit te stemmen. Hij loopt vanzelf wel huilend te poort uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:29 schreef diedirk het volgende:
Erg raar die streamlock.
Klein stukje opgevangen. Ging over een brief van Lieke. Huub respecteerde het als ze die niet wilde laten lezen .....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
iemand enig idee waar het over gaat bij Huub en Lieke?
Nu je erover begint..... Lieke heeft de knoop nog niet doorgehakt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
Bij alles waar het woord,' morgen' in voorkomt is sowieso niet betrouwbaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:31 schreef 2live het volgende:
Ohja dat zou ook kunnen dat Dennis dat iid weet, Dennis weet iig meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:31 schreef 2live het volgende:
Dat is darmtourist Ricardo...de butlerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wie is die relnicht in de keuken die een vriendin gaan "charteren"?
Als dat zo is dan zou dat schandalig zijn.... maar wie weet...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:31 schreef 2live het volgende:
Zo moeilijk is hij anders niet te verstaan?quote:
Lieke laat Huub een brief lezen die ze schrijft aan haar vriendin. Daarin staan haar gevoelens over Huub. Ze twijfelde eerst of ze hem zou laten lezen omdat ze niet wist hoe hij zou reageren. Huub zei als je iets zegt/schrijft uit je eigen gevoel respecteer ik dat altijd. Als je iets zegt uit iemand anders' gevoel zoals je wel eens doet in een ruzie, bijv. jamaar jij dit en jij dat, dan wordt ik daar boos over omdat het niet je eigen gevoel is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
wel de garantie dat als Nadia nu niet met hem slaapt het na morgen niet meer kan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zou dat schandalig zijn.... maar wie weet...
Als ze haar nou is een plat buikje beloven van dokter nogwat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:35 schreef Clank het volgende:
De Febo wil Dennis er zó graag uit hebben,. maar Nadia blijft dwars liggen. Werkelijk álle middelen worden ingezet om Nadia te overtuigen dat ze hem los moet laten.
Ja graag..het is net of ik naar kogelstoten voor vrouwen zit te kijken..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal ik ff met mijn brede schouders voor je beeld weggaan?![]()
Ja zijn oogkleppen wel maar zijn schellen zijn nog niet gevallenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:34 schreef chufi het volgende:
Nu wou Nix nogmaals praten ?? Hij had zn oogkleppen toch af nu ....?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja graag..het is net of ik naar kogelstoten voor vrouwen zit te kijken..![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke laat Huub een brief lezen die ze schrijft aan haar vriendin. Daarin staan haar gevoelens over Huub. Ze twijfelde eerst of ze hem zou laten lezen omdat ze niet wist hoe hij zou reageren. Huub zei als je iets zegt/schrijft uit je eigen gevoel respecteer ik dat altijd. Als je iets zegt uit iemand anders' gevoel zoals je wel eens doet in een ruzie, bijv. jamaar jij dit en jij dat, dan wordt ik daar boos over omdat het niet je eigen gevoel is.
Huub was blij dat hij de brief mocht lezen en vond het fijn om op die manier haar beter te leren kennen. Dat was ook de reden van Lieke om hem de brief te laten lezen.
Ze zei nog sorry of zoiets en toen zei hij: fuckit het is wat het is en ze kusten elkaar.
Ze spraken toen beiden uit dat ze van elkaar houden en kusten weer.
dankquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke laat Huub een brief lezen die ze schrijft aan haar vriendin. Daarin staan haar gevoelens over Huub. Ze twijfelde eerst of ze hem zou laten lezen omdat ze niet wist hoe hij zou reageren. Huub zei als je iets zegt/schrijft uit je eigen gevoel respecteer ik dat altijd. Als je iets zegt uit iemand anders' gevoel zoals je wel eens doet in een ruzie, bijv. jamaar jij dit en jij dat, dan wordt ik daar boos over omdat het niet je eigen gevoel is.
Huub was blij dat hij de brief mocht lezen en vond het fijn om op die manier haar beter te leren kennen. Dat was ook de reden van Lieke om hem de brief te laten lezen.
Ze zei nog sorry of zoiets en toen zei hij: fuckit het is wat het is en ze kusten elkaar.
Ze spraken toen beiden uit dat ze van elkaar houden en kusten weer.
Had ie een armband om?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:38 schreef noekje het volgende:
Die met de dreads is leuk!
Hoe weet je dat Luc morgen naar huis gaat ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:40 schreef diedirk het volgende:
Luc gaat morgen naar huis en Dennis heeft dit te horen gekregen en wilt zijn imago redden.
erg egoistisch weer en erg trtreurig van hem.
Hoop dat Amanda hem kan overhalen
Ah ook weer zo'n fake diehard rapper dus....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:41 schreef Sheel het volgende:
Toneelhaak in de vorm van de manager van het zooitje:
Kessler en Nadia staan bij het hek, manager komt eraan en zegt: Kessler kom, JIJ brengt me in de problemen, meekomen NU!
is dat al bekend dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:40 schreef diedirk het volgende:
Luc gaat morgen naar huis en Dennis heeft dit te horen gekregen en wilt zijn imago redden.
erg egoistisch weer en erg trtreurig van hem.
Hoop dat Amanda hem kan overhalen
Had meer het idee dat het over Huub ging.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft het weer over duwen en trekken en dat het meer was... streamswitch... ging weer over Brian?
Nee, dat ging over Huub zelfquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft het weer over duwen en trekken en dat het meer was... streamswitch... ging weer over Brian?
Gaat over Huub en Lieke zelf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
Ik snap er geen reet meer van.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:45 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom gaat Nadia nou weer mee met nix ??![]()
Kan die jongen even zeggen wat ie nou wil zeggen? Of moet ze bij hem in bed zodat hij haar alles daar weer kan vertellen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:47 schreef akveor het volgende:
Ik word kotsmisselijk van nix... met je 100% vetrouwen en blablabla vertrouwen en weer morgen...
Lieke is dan ook een bloedzuiger eerste klas en dat valt niet zo op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Letten de H en L fans even op? Lieke die het lastig heeft met Huub en Huub die haar twee keer redelijk fysiek heeft benaderde? Te fysiek...! Het ultieme love-duo....jaja..not!
Ja zo ja, het ging te snel voor me om woord bij woord bij te houden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:46 schreef Maria44 het volgende:
Jaap mag ook de brief van Lieke lezen.
Jaap: je moet jezelf niet te hard afrekenen he?
Lieke: het gaat niet zo lekker, ik heb geen zin om me ondergeschikt op te stellen
Jaap: het zit in Huub hoor
Lieke: ja in de kleinste stomme dingetjes
We zijn al twee keer naar achter geroepen dat het niet kon.
Jaap: duwen en trekken
Lieke: meer, hard beetgepakt op bed
Stream draait weg
Precies... Huub is een agressieve eikel..... Maar Lieke moet niet zeuren... had ze maar moeten bellen....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Letten de H en L fans even op? Lieke die het lastig heeft met Huub en Huub die haar twee keer redelijk fysiek heeft benaderde? Te fysiek...! Het ultieme love-duo....jaja..not!
Is Lieke haar pakkie aan.Zij ligt naast hem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij zegt dus nooit iets.... morgen morgen morgen... wees concreet en wees niet bang.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan die jongen even zeggen wat ie nou wil zeggen? Of moet ze bij hem in bed zodat hij haar alles daar weer kan vertellen?
Ik ben wel voor Huub, maar ik heb Huub en Lieke nooit het ultieme love-duo gevonden. Ik denk eigenlijk dat er maar weinig mensen zo over denken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geloof het ook niet, ze liegt de laatste tijd wel vaker over Huub tegen anderen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is Lieke haar pakkie aan.Zij ligt naast hem.![]()
Luc komt gewoon niet terug na het optreden denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:49 schreef chufi het volgende:
het zou top zijn als ze nu een brief voor Luc in de bus gooien en dat ie morgen 1 persoon mee mag nemen.. En dat ie dan toch gewoon Nada mee neemt
Het ultieme liefdesduo!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:51 schreef ricofromrio het volgende:
wow gaf haar bijna een kopstoot
die wordt als geboeid man mietje afgevoerdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:50 schreef Mokum020 het volgende:
Nix gaat echt para worden.......
Ze zit nog overeind, dus zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:51 schreef chufi het volgende:
Wow Nix geeft een kopstoot !!
Ik vind het geen ultiem love-duo. Huub moet Lieke gewoon laten gaan met haar gezeur elke dag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:50 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik ben wel voor Huub, maar ik heb Huub en Lieke nooit het ultieme love-duo gevonden. Ik denk eigenlijk dat er maar weinig mensen zo over denken.
Ze is met haar spel bezig. Ze vertrouwt Jaap en nu gaat ze Huub lozen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:51 schreef Sheel het volgende:
Lieke hangt de laatste uren wel heel veel om en aan Luc
was ook niet raak nadia heeft goeie reflexenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:52 schreef Soho het volgende:
[..]
Ze zit nog overeind, dus zal wel meevallen.
Heb het niet gezien btw.
Doet me denken aan de uitspraak van Kesler:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die wordt als geboeid man mietje afgevoerd![]()
you got a pointquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:52 schreef Soho het volgende:
[..]
Heb het niet gezien btw.
Wat dacht je ervan dat Luc morgen niet weggaat maar Luc vanaf morgen verliefd is op Lieke?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:51 schreef Sheel het volgende:
Lieke hangt de laatste uren wel heel veel om en aan Luc
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:53 schreef Soho het volgende:
[..]
Doet me denken aan de uitspraak van Kesler:
Ken je SM? Bestel een ketting en leg hem eraan vast. Je zal zien dat hij het lekker vindt.
ofzoiets.
Ik geloof dit wel,sterker nog ik heb toch een paar keer een hele agressieve huub in ruzies met Lieke s'nachts gezien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:51 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, ze liegt de laatste tijd wel vaker over Huub tegen anderen.
Hij heeft toch ook geen voetbal carierre gemaakt ..? Het was een misserquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:52 schreef Soho het volgende:
[..]
Heb het niet gezien btw.
Die indruk heb ik ook, en Dennis weet dat, daarom wil hij vannacht uit Lucs bed houden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Luc komt gewoon niet terug na het optreden denk ik.
Dan hoop ik dat Huub goed nadenkt over wat er in de brief staat en erachter komt dat Lieke niks om hem geeft en haar voor is met het verbreken van de relatie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat Luc morgen niet weggaat maar Luc vanaf morgen verliefd is op Lieke?
Ik heb ook een paar keer een dwingende Lieke gezien die perse een keer of 3 een slapende Huub aan zijn schouder trok om ruzie te maken. Dus beiden kunnen er wat van maar Lieke geeft zichzelf nooit de schuld tegenover anderen, altijd alleen Huub.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel,sterker nog ik heb toch een paar keer een hele agressieve huub in ruzies met Lieke s'nachts gezien.
Het toont naar mijn mening alleen maar meer respect voor Huub en Lieke dat zij daarvoor uit durven komen.
Die glijdt bijna het muurtje af. Alsof er een naaktslak op het muurtje kruipt.quote:
Dennixquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:57 schreef noekje het volgende:
'Meisje meisje meisje...jongen..meisje!!'
Stem me weg!! zegt Dennis!
Jaap kan niet zonder Huub, voor het spel niet en voor de tv/internet show niet. Dus ik geloof nooit dat Jaap Huub zal inwisselen voor Liekequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Huub goed nadenkt over wat er in de brief staat en erachter komt dat Lieke niks om hem geeft en haar voor is met het verbreken van de relatie.
Goedenavond meneer Anale Fixatie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:57 schreef tony38 het volgende:
nix ,neuk haar in haar bruine ster
Lieke is een irritant zuigertje, maar ik vind Huub ten diepste een agressief mannetje.....ze verdienen elkaar wel...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar keer een dwingende Lieke gezien die perse een keer of 3 een slapende Huub aan zijn schouder trok om ruzie te maken. Dus beiden kunnen er wat van maar Lieke geeft zichzelf nooit de schuld tegenover anderen, altijd alleen Huub.
neuk haar in haar bruine ster nix hahahhaahahahquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:58 schreef SiRojK het volgende:
Nix is gewoon een loverboy... Abnormaal dat gedrag van hem! IDIOOT
Wacht, loverboy is een te grote eer voor hem
Ik snap hem ook wel. Die bitch heeft hem compleet onmogelijk gemaakt en hij wil die laatste trap zien te vermijdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, ik kan Dennis anders wel aardig volgen......Naadje kijkt zovaak in de spiegel, maar ik betwijfel of ze wel echt goed kijkt
Lieke geeft zichzelf nooit de schuld?Jaap zei net tegen haar na het lezen van de brief dat zij zichzelf dat niet aan moet rekenen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar keer een dwingende Lieke gezien die perse een keer of 3 een slapende Huub aan zijn schouder trok om ruzie te maken. Dus beiden kunnen er wat van maar Lieke geeft zichzelf nooit de schuld tegenover anderen, altijd alleen Huub.
Ik wil hem z'n woorden wel eens waar zien maken en hem Luc op z'n bek zien slaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:58 schreef mootie het volgende:
Hij kan het weer allemaal niet uitspreken? Moet weer onder de dekens? Wij willen het gvd ook wel eens een keer horen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Die glijdt bijna het muurtje af. Alsof er een naaktslak op het muurtje kruipt.
Nee ik ook niet, maar Lieke is er van overtuigd denk ik. Want waarom klaagt ze anders telkens over Huub bij Jaap en geeft Jaap haar gelijk om zo meer info uit haar te krijgen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:58 schreef Sheel het volgende:
[..]
Jaap kan niet zonder Huub, voor het spel niet en voor de tv/internet show niet. Dus ik geloof nooit dat Jaap Huub zal inwisselen voor Lieke
Ze kan toch gewoon weglopen? Maar ze blijft gewoon staan.... domme sloerie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:59 schreef tutjehola het volgende:
Ik snap nadia ook niet hoor, laat die kerel toch zitten en ga niet meer in discussie met die gast.
Ik kan het niet helpen en weet dat het een risicovolle uitlating is, maar wat dat betreft vind ik dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke is een irritant zuigertje, maar ik vind Huub ten diepste een agressief mannetje.....ze verdienen elkaar wel...
dus toch een ideaal stelletje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke is een irritant zuigertje, maar ik vind Huub ten diepste een agressief mannetje.....ze verdienen elkaar wel...
Da's dus duidelijk... Lieke gaat met Jaap naar de finale.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:59 schreef kybe het volgende:
[..]
Lieke geeft zichzelf nooit de schuld?Jaap zei net tegen haar na het lezen van de brief dat zij zichzelf dat niet aan moet rekenen.
Nee, (beetje laat, sorry) maar ik kan wel begrijpen dat zij dat lekker vindt. Dat is zo'n stom fantasietje van heel veel vrouwen, de prinsen die vechten om het prinsesje blabla. Alleen het is niet netjes en nogal arrogant om dat zo uit te dragen, het is niet reeel, het is middeleeuws. Dit kind handelt niet rationeel. Als zij lekker met Luc naar bed wil moet ze dat gewoon doen, maar neeeee, zij gaat eerst uren met Dennis ruzien en herrie maken, en daarna tegen Luc en Brian klagen over Dennis etc.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik als man kan niet begrijpen dat je wil vechten om zo'n zeik-muts
Daar zitten mensen maanden op te wachten, Dennix knaltquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:58 schreef Kaleddis het volgende:
Als ik Nadia was, dan was ik allang naar binnen gegaan. Weg bij zo agressieve egoistische klootzak.
Zou ie 1 keer in zn leven willen neuken met een vrouw ????quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix blijft maar hameren op 'dat andere' en 'ik mag het niet zeggen' ...... Ik gok de toneelhaak !
Ze vertelt toch niet dat zij niet toegeeft in een discussie en hem telkens wakker maakt? of wel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:59 schreef kybe het volgende:
[..]
Lieke geeft zichzelf nooit de schuld?Jaap zei net tegen haar na het lezen van de brief dat zij zichzelf dat niet aan moet rekenen.
Word Dennisfan die is zo kalmquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
tuurlijk tent bouwen en in haar bruine ster ermeequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:00 schreef schatje het volgende:
Maar goed, Nadia slaapt gewoon bij Dennis in bed.
quote:
idd... hiermee sla de je spijker op zijn kopquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:00 schreef diedirk het volgende:
Het enige wat dennis wilt doen is vanavond weer zonder zender praten, daarom wilt hij dat ze blijft slapen.
Zonder zender in bed praten, belachelijk data chter niet ingrijpt
Nee, daarom zei ik ook dat dat een te grote eer zou zijn.. Zijn gedrag lijkt er op, maar het werkt niet bij hem (najah, toch half)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
loverboy? wat krijgt hij dan voor elkaar?
Idd ja. Of Denniks weet dat Luc weggaat of Denniks vraagt zijn 24 uur aan zoals ik eerder zei..... Tis nog ff wachten tot morgenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix blijft maar hameren op 'dat andere' en 'ik mag het niet zeggen' ...... Ik gok de toneelhaak !
Zoiets idd....en dan mag het nog zo'n slecht speler zijn, ik vind het klasse dat hij zich zo in weet te houden. Bleef hij nu maar eens gewoon achter zijn woorden staan, zonder het af te zwakken...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap hem ook wel. Die bitch heeft hem compleet onmogelijk gemaakt en hij wil die laatste trap zien te vermijden![]()
Huub is alleen agressief wanneer hij dronken isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij dumpt haar morgen knetterhard.. Lelijk, let maar op!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:01 schreef kybe het volgende:
Dennis:morgen,morgen,morgen,morgen,morgen,morgen,morgen,morgen.............
Huub heeft zeer zeker agressie in zich. Maar vlak Lieke niet uit. Anita heeft haar verteld dat kleine tikjes al een vorm van agressie zijn en een reactie bij de ander uitlokken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
klopt, die hints heeft ie al een paar keer gegeven in het gesprek.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:02 schreef Zora01 het volgende:
ik denk dat hij info onder de dekens wil vertellen.
ze probeerde een oscar te scoren ze jankt nu al niet meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:04 schreef SiRojK het volgende:
Hhahahahha, Nadia begint te janken omdat Nix zo agressief is!
Deed hij dat nu maar....zou niet fout zijn....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:03 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij dumpt haar morgen knetterhard.. Lelijk, let maar op!
Kan Lieke daar lekker naast gaan liggen klagen, gezellig zo saampjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee, (beetje laat, sorry) maar ik kan wel begrijpen dat zij dat lekker vindt. Dat is zo'n stom fantasietje van heel veel vrouwen, de prinsen die vechten om het prinsesje blabla. Alleen het is niet netjes en nogal arrogant om dat zo uit te dragen, het is niet reeel, het is middeleeuws. Dit kind handelt niet rationeel. Als zij lekker met Luc naar bed wil moet ze dat gewoon doen, maar neeeee, zij gaat eerst uren met Dennis ruzien en herrie maken, en daarna tegen Luc en Brian klagen over Dennis etc.
Waardoor zij haar gevechtjes krijgt, en haar aandacht van mannen. Wat zij verdient, is dat Luc straks niet meer met haar wil slapen. Dat zou heerlijk zijn, en dat Dennis dan geen watje is, maar haar ook niet in bed wil hebben. Doe Nadia maar op de stretcher.
jaja en naad in haar lekkere bruine ster mmmmm mmmmquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:05 schreef SiRojK het volgende:
Ik weet het, Nix wil nog één keer die fijne vingers van Naadje in zijn kontje!
Eergisteren vertelde ze dat ze eerst soaps wil gaan doen en dan films.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:05 schreef Tha_Bad_Ass het volgende:
[..]
ze probeerde een oscar te scoren ze jankt nu al niet meer![]()
Maar dan nog, dan wil je zo'n rol toch niet spelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
dit kan toch niet echt zijn?? hij zet zichzelf zo voor lul, zouden het dan toch acteurs zijn? hele slechte dan maar toch
Is al lang niet meer belangrij voor de anderen. Ze weten -zeker na het half uurtje met Kesler- dat het al afgelopen is. Gewoon een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:05 schreef riri het volgende:
dat niemand van de anderen dit gesprek van die 2 afluistert...ik had allang achter die bosjes gehangen
aandacht is aandacht ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:06 schreef Vandaag... het volgende:
en ze blijft zitten..
Precies mijn gedachte.... keihard dumpen gewoon dreigen dat hij haar wegstemt... de dood of de gladiolen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deed hij dat nu maar....zou niet fout zijn....
Dan maar weg gestemd worden, maar wel met opgeheven hoofd!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:08 schreef farscapevr6 het volgende:
hahahaha die dwaas probeert een glas te breken wat uiteraard weer niet lukt
Voor dat opgeheven hoofd is het al veel en veel te laat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het moet tenslotte allleen om haar gaan......Ze geniet hiervan. Exit Nixxxquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon weglopen? Maar ze blijft gewoon staan.... domme sloerie.
Nadia pakt het glas en zegt:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:08 schreef riri het volgende:
echt...met dat glas in de hand...je voelt het aankomen....hij is hartstikke aggressief
Met opgeheven hoofd?? Daar lijkt het mij toch wel een maandje of wat te laat voorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |