Geblame of blame jij me nu dat ik het verkeerd heb?quote:
Toen ze op het trapje zaten bij de jaccuzi toen verklapte hij het bijna, of de toneelhaak of de 24 uurquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt niet.... hij wil weeeeeeeeeeeeer uitstel want morgen morgen morgen will be THE day....
Heb je Fries weleens gezien?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef Mokum020 het volgende:
Zijn paarden van nature rascistisch?
Deze heeft alleen een hekel aan dronken slap lullende vervelende kerels die aan zijn kop gaan zittenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef Mokum020 het volgende:
Zijn paarden van nature rascistisch?
Daar geloof ik niet zo in. Volgens mij wil de redactie graag van Dennix af.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef diedirk het volgende:
Strea,mlock; Nadia moet volgens mij van achter verplicht bij dennis slapen.
Zo ontzettend treurig!
En weer smoesjes met morgen vertel ik alles en zenz.
huh?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Dennis vloog haar naar de keel .Die Dennis is echt de ergste daar in dat hok.
hij is op op een andere manier nog bedreigender dan brian kan zijn. Het is een emotionele chanteur. Zou dit gewoon zijn "dark side" zijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef Dark het volgende:
Dennis is super eng bezig.
Hij smeekt nadia om niet bij Luc te gaan slapen, nog 1x schatje, dat MOET je voor mij over hebben, als je dat niet voor me over hebt dan......
Alsjeblieft schatje, ik beloof je, alleen deze avond, schatje ik beloof je...........
ik geloof dat niet van die 24 uur. Hij zei "weet je wel hoelang we hier nog zitten?" in de trand van "ik doe een enorme belofte" zoiets.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef Sheel het volgende:
[..]
Toen ze op het trapje zaten bij de jaccuzi toen verklapte hij het bijna, of de toneelhaak of de 24 uur
Hij dramt niet voor niks zo door en waarom de streamlock????
Streamlock was om Kesler weg te sturen bij het paardquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:26 schreef FSR het volgende:
Joooooeeepppiiiieeee
Een streamlock... zou de Febohokjesmensen Anix ook niet meer kunnen aanhoren
vertel, wie wil je vanavond in de reet neukuh?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:24 schreef tony38 het volgende:
huhhhhhhh
Is Fries ook een Swaquote:
Ik als man kan niet begrijpen dat je wil vechten om zo'n zeik-mutsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:27 schreef Taurus het volgende:
Wat is die Nadia 'n onwijze hoer zeg. "Maar ik wil zo graag bij Luc slapen"gatver. Doe 't dan gewoon slet, ze geilt er zo ontzettend op om eerst door die mannen gesmeekt te worden, dat er om haar gevochten wordt etc. Dat is best begrijpelijk, maar het is zó doorzichtig.
Filmpje?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Dennis vloog haar naar de keel .Die Dennis is echt de ergste daar in dat hok.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
vertel, wie wil je vanavond in de reet neukuh?
Zagen jullie dat niet.Was net nadat ze naar buiten waren gegaan.Hoop dat er beelden van zijn.Hoorde niemand er hier over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |