Zullen we nu eerst die Kessler ophalen?quote:
Yep, die sukkel heeft deze situatie helemaal aan zichzelf te danken door zijn laffe gedrag en gedraai.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog steeds iedereen content dat er het ondertussen 8-9 tegen 1 is? Inclusief buitenstaanders die volop bezig zijn?
Iedereen vroeg anders van wie dat kruisje was dus ik heb 'm er nu maar vanaf gewassen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Zullen we nu eerst die Kessler ophalen?
Was wel leuk he, bij de voetbaltraining? Die handtekening op jouw tiet!Wel jammer dat hij toch terug ging naar de kooi.
Vind ik zo mooi wat Huub speelt.![]()
plus 1quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, die sukkel heeft deze situatie helemaal aan zichzelf te danken door zijn laffe gedrag en gedraai.
Het is een engerd en een stalker.
Ik ken wel andere figuren, die veel meer eng zijn......mensen die hier volledig achterstaan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, die sukkel heeft deze situatie helemaal aan zichzelf te danken door zijn laffe gedrag en gedraai.
Het is een engerd en een stalker.
Ik denk dt het hokje een uitzondering heeft gemaakt voor Dennix.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:12 schreef Copycat het volgende:
De regels van spel-inmenging door gasten zijn inmiddels ook volledig overboord gegooid, dus.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:12 schreef Copycat het volgende:
De regels van spel-inmenging door gasten zijn inmiddels ook volledig overboord gegooid, dus.
Ik heb hiervan genoten.Ook al is hij een gast in het huis.Ik kan me nog heel wat gasten herinneren die precies hetzelfde bij anderen hebben gedaan.Oa die travestiet die Lieke even voor gek gezet heeft (ben even haar naam kwijt)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Breek die gast niet af, hij is niet zo geweldig in het Nederlands maar hij verwoordt , op zijn eigen manier, wat ik hier van veel fokkerts de algelopen weken heb gezien.
![]()
En @Neemmijnietserieus: volgens mij heb jij de afgelopen tijd wat streams gemist.
Begin je weer persoonlijk te worden, dit is COS, niks meer niks minder, dat doe je maar in de SC.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken wel andere figuren, die veel meer eng zijn......mensen die hier volledig achterstaan bijvoorbeeld.
WAT???quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beveiliging, Beveiliging.Die lul gaat doordraaien.
en die zijn niet op de streams en hou eens op met je iedereen. Oa ik en meerderen gaven het al aan dat het belachelijk was dat een bezoeker zich zo in het spel mengt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken wel andere figuren, die veel meer eng zijn......mensen die hier volledig achterstaan bijvoorbeeld.
Nou, dan maar hopen dat hij er wat van opsteektquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dt het hokje een uitzondering heeft gemaakt voor Dennix.![]()
dat klonk echt heel mooi... jammer dat het meisje hem niet helemaal mee kan zingenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:15 schreef BarryK het volgende:
Zo leuk als Huub piano speelt, echt leuk nu met stem erbij
Jep, ik haat types die hier een natte doos van krijgen......vooral als het bij de ene heel erg gevonden wordt en bij anderen niet. Ik kots op dat hypocriete geneuzel......quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begin je weer persoonlijk te worden, dit is COS, niks meer niks minder, dat doe je maar in de SC.![]()
Dennis?!?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beveiliging, Beveiliging.Die lul gaat doordraaien.
Dat wil hij nooit weten. Hij veegt graag iedereen op een hoop om zich superieur op de door hemzelf gecreeerde massa te wanenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:16 schreef noekje het volgende:
[..]
en die zijn niet op de streams en hou eens op met je iedereen. Oa ik en meerderen gaven het al aan dat het belachelijk was dat een bezoeker zich zo in het spel mengt.![]()
Goffer de goffer, zetten ze de streams weer op Kesler, daar heb ik inmiddels mijn buik van vol.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:18 schreef noekje het volgende:
Mooi wat Huub speelt en dat meisje wat zingt. Zo fragiel en dat voor de eerste keer.
mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis werkt aan zijn exit.
Negeermodus vanaf nu, mag vast toch wel?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, ik haat types die hier een natte doos van krijgen......vooral als het bij de ene heel erg gevonden wordt en bij anderen niet. Ik kots op dat hypocriete geneuzel......
Mag vast wel toch?
Hoofddoel: überlul worden van Nederland.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:20 schreef Soho het volgende:
Welke doelen wil Dennix eigenlijk behalen in de kooi, waarvoor Nada hem erin houdt?
Tuurlijk, maar aangezien je iedereen hier op 1 hoop veegt beledig je wel mede fokkers.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, ik haat types die hier een natte doos van krijgen......vooral als het bij de ene heel erg gevonden wordt en bij anderen niet. Ik kots op dat hypocriete geneuzel......
Mag vast wel toch?
Van mij wel hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag vast wel toch?
NEGERrmodus? hahaha, ook een goeie, maar ik gok erop dat je NEGEERmodus bedoeldquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet alleen persoonijk ook nog ordinair. Negerrmodus vanaf nu.
en nog steeds nemen mensen dat serieus? Laat lullen...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar aangezien je iedereen hier op 1 hoop veegt beledig je wel mede fokkers.![]()
Gewoon NEGERenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
NEGERrmodus? hahaha, ook een goeie, maar ik gok erop dat je NEGEERmodus bedoeld![]()
quote:
Hij is wel erg positief.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:25 schreef Prospera het volgende:
Dennis zegt dat als volgende week donderdag hij er in blijft, hij plannen maken met Naad, wie ze er uit gaan stemmen.
Goeie serie was dat!!! Ik heb de hele DVD box!!!!quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:25 schreef Prospera het volgende:
Dennis zegt dat als volgende week donderdag hij er in blijft, hij plannen maken met Naad, wie ze er uit gaan stemmen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat wil hij nooit weten. Hij veegt graag iedereen op een hoop om zich superieur op de door hemzelf gecreeerde massa te wanen
Morgen, volgende week, een volgend levenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:25 schreef Prospera het volgende:
Je moet dan wel een beetje leren lezen, ik had het over iedereen die DIT nog steeds leuk vindt....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar aangezien je iedereen hier op 1 hoop veegt beledig je wel mede fokkers.![]()
ik weet niet welk gesprek jij bedoelt maar dat van dennis en Nadia wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:26 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Wat een geschift, labiel en bovenal dom gesprek.
Het lijkt DGK welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:26 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Wat een geschift, labiel en bovenal dom gesprek.
ik ook !!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
Ben ik de enige die geniet van dat gejank van Naad en dat wijvenstemmetje van Nix?
Dan zou ik wat minder algemeen posten en reageren op posts waar je het niet mee op hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet dan wel een beetje leren lezen, ik had het over iedereen die DIT nog steeds leuk vindt....
Daarmee maak ik enig onderscheid......
Daar zijn ze denk ik juist blij mee. Het is al duidelijk dat Dennix de volgende is die de kooi uit gaat, de regie helpt hem een handje. Ze pakken nog net z'n koffers niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:31 schreef Tha_Bad_Ass het volgende:
OMG WAT IS DIE NEGER GRAPPIG SWA JE WEET TOH!regie zal niet blij zijn met deze gast, jaap,huub en lieke hebben weer genoeg bashvoor van hem
Je bedoeld inrichtingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Is het nog geen tijd voor Kessler om terug te gaan naar zijn stichting?
Ik had liever nog even de streams op Huub en die leuke zangeres met die heerlijke stem gehad..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |