Tja ik zit nog steeds op school.. in V6, maar ik kan vast wel wat dingen bedenken die voorbij zijn gekomen:
- Op een gegeven moment echt de LUL van de school, was vorig jaar, met ducktape helemaal vastgetaped aan een boom midden op t schoolplein, we waren met wat V6ers en V5ers toen we dit deden, hij zat in V6, tijdens de Laatste Schooldag, dus met een vol plein, en zn mond afgeplakt en patat en waterballonnen naar em gegooid

.. k vond dit zelf best een leuke..

- Dagenlang Unreal Tournament spelen over het nerwerk.. megalans waren dat

.. die demo werd overal opgebaft en we hebben echt met 20-30 lui zitten spelen.. Gewéldig!
- Op zonnige dagen in tussenuren een terrasje pakken.. en halflam in de les zitten. Die dingen horen er ook bij.
- Vorig jaar na examenfeesten ongeveer meteen door naar les.. k had gewoon les zat in V5..

.. ik schijn er nog nooit zo verlept uit hebben gezien.. Herinner me het begin van de dag niet echt meer en heb dronken een luistertoets duits zitten doen en volgens mij had ik echt een 7 ofzo

..
- Engels toetsen gaan via de pc.. uiteraard heeft elke VWO en HAVO leerling die toetsen plus overhoorprogramma inmiddels thuis op de pc

..
- Sowieso.. waterballonnen.. school... goede combinatie.
- We hebben nogal een tof trappenhuis in school.. De constructie is wat ingewikkeld uit te leggen, maar het komt neer op in de 4e Freerunnen met 4 verdiepingen naar beneden je terwijl je aan dingen hangt/klimt en van het ene plateau over de andere leuning naar de andere trap springt

.. achteraf gezien was dat best belachelijk riskant

..
- Leraar Frans is een apart geval.. zeikt veel mensen af en niet iedereen kan er even goed tegen, op een gegeven moment vond k niet zo leuk wat hij zei over een klasgenoot van me, ik heb em bij zn stropdas gepakt en ongeveer opgetild tegen het bord

.. het toffe was, de beste man gleed zn overhemd strak terwijl ik ging zitten, glimlachtte en ging verder met de les

.. Ik mag die gozer wel.
- We hadden vorig jaar van de 5 dagen in de week 4x het eerste uur economie, die leraar is gigantisch tof, en ik kwam standaard een half uur te laat.. en je moest je dan melden en een briefje halen wat uiteindelijk geoorloofd of ongeoorloofd kan worden.. en ik had zónder overdrijven 4 briefjes per week.. 40 weken school is dat 160 briefjes.. laten we er 50 aftrekken voor dagen dat ik wel op tijd kan is 110, ruim 100.
KORTOM: Ik had dus RUIM 100 geoorloofd te laat briefjes, sommige leraren zoals mn wiskunde leraar bewaarde dat spul. Ging ie van de klas tellen wie het vaak te laat was.. Top 3 noemde hij dan één keer in de zoveel tijd op, halverwege het jaar was de top 3 ongeveer zo:
iemand anders, 8, iemand anders, 14, ik, 25 oid

..
- Koffie is standaard gratis voor de happy few.
Zomaar wat dingen.. er zal wel meer zijn, wie weet nog een post als ik er op kom

..