Nou liep ik al bij een psychiater vóór dit topic, dus wat dat betreft is het een ander verhaal, en dat is ook geen luxe om te zorgen dat ik op den duur kán ontspannen.. de reden dat ik nu last heb van deze klachten terwijl er logisch gezien eigenlijk nauwelijks stressvolle dingen in mijn leven zijn, is toch dat ik met mijn overgecontroleerde dwangmatige manier van doen mezelf meer stress oplever dan nodig is... (overigens ervaar ik de laatste weken de weekenden als stressvoller dan mijn werk, want dan staat ineens niet meer vast wat ik met mijn tijd ga doen en schiet ik in paniek...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:44 schreef Nee het volgende:
Het is gewoon een overbelasting van je geest, een teken dat je even rustig aan moet doen en zoveel mogelijk stress moet vermeiden. (En ja, ik spreek uit ervaring). Stress maakt meer kapot dan je lief is. Je meteen laten consulteren naar psychiater door een paar panische kneusjes hier op fok is erg naïef.
En wat zei je huisarts?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nou liep ik al bij een psychiater vóór dit topic, dus wat dat betreft is het een ander verhaal, en dat is ook geen luxe om te zorgen dat ik op den duur kán ontspannen.. de reden dat ik nu last heb van deze klachten terwijl er logisch gezien eigenlijk nauwelijks stressvolle dingen in mijn leven zijn, is toch dat ik met mijn overgecontroleerde dwangmatige manier van doen mezelf meer stress oplever dan nodig is... (overigens ervaar ik de laatste weken de weekenden als stressvoller dan mijn werk, want dan staat ineens niet meer vast wat ik met mijn tijd ga doen en schiet ik in paniek...)
Psychiaters schrijven niet per definitie medicijnen voor. Niet generaliseren hè, dat is niet netjes.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:39 schreef Nee het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Meteen aan de anti-psychotica, dat helpt!![]()
Jouw consult is gelukkig veel gegronder. Dat scheelt, kunnen mensen voortaan gewoon een PM naar jou toe sturen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:44 schreef Nee het volgende:
Je meteen laten consulteren naar psychiater door een paar panische kneusjes hier op fok is erg naïef.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |