Ik probeer het leven meestal toch wel zo aangenaam mogelijk te maken. en ondertussen zwelg ik dan een beetje in het gevoel: wat is het vroeg en wat ben ik toch zielig dat ik zo vroeg moet opstaan. Ik ben vast raar, maar dat vind ik ook wel een beetje lekker. Daar drink ik dan een kopje koffie bij in de trein. En dat zit ik ook wezenloos, maar toch enigszins glimlachend naar buiten te staren. Als ik heel eerlijk ben: ik geniet daar zelfs een klein beetje van. Juist als ik brak en moe ben.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:26 schreef thaleia het volgende:
Hoeft ook niet te betekenen dat die mensen verder een kutleven vol sleur hebben natuurlijk. Ik kan 's ochtends in de trein ook niet anders dan wezenloos voor me uitstaren, als ik al niet in slaap val. Dat betekent niet dat het overdag niet gewoon dolle pret is op m'n werk en dat ik 's avonds geen leuke dingen doe. Ochtenden zijn gewoon kut, en ik ben niet van plan om 's ochtends in de trein heel vrolijk te gaan doen alsof ik dat niet vind.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou het niet weten. wat is er tegen te doen, het is een realisatie niet een ziekte ofzo.
Echt, doe normaal met je pseudo-intellectuele guru-onzin. Hier help je niemand mee en je verschaft absoluut geen wijsheid, maar verkondigt alleen je mening n.a.v. eigen frustraties.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:25 schreef BaajGuardian het volgende:
De maatschappij is ook nep, en mensen beginnen dat te realiseren en dat scheurt je uit je gemaakte persoon.
Zo kwam het op mij ook over, ookal ben ik absoluut een leek. Feit dat je het erkent, is al een hele geruststellende factor. Ik geloof neit dat je bang hoeft te zijn dat er iets onrepareerbaars 'knapt' ofzo.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:24 schreef Maartel het volgende:
De huisarts is gelukkig niet afwezig, daar ga ik morgen langs..
M'n psychiater is momenteel wegens ziekte afwezig..
Ik denk dat het niet echt gevaarlijk is, het lijkt al wat beter te gaan, maar ik denk dat het vooral iets psyschisch is wat mogelijk wel erger kan worden als ik nu niet 'ingrijp'...
Nou inderdaad. Meteen aan de anti-psychotica, dat helpt!quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..].
[..]
Echt, doe normaal met je pseudo-intellectuele guru-onzin. Hier help je niemand mee en je verschaft absoluut geen wijsheid, maar verkondigt alleen je mening n.a.v. eigen frustraties.
Nou liep ik al bij een psychiater vóór dit topic, dus wat dat betreft is het een ander verhaal, en dat is ook geen luxe om te zorgen dat ik op den duur kán ontspannen.. de reden dat ik nu last heb van deze klachten terwijl er logisch gezien eigenlijk nauwelijks stressvolle dingen in mijn leven zijn, is toch dat ik met mijn overgecontroleerde dwangmatige manier van doen mezelf meer stress oplever dan nodig is... (overigens ervaar ik de laatste weken de weekenden als stressvoller dan mijn werk, want dan staat ineens niet meer vast wat ik met mijn tijd ga doen en schiet ik in paniek...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:44 schreef Nee het volgende:
Het is gewoon een overbelasting van je geest, een teken dat je even rustig aan moet doen en zoveel mogelijk stress moet vermeiden. (En ja, ik spreek uit ervaring). Stress maakt meer kapot dan je lief is. Je meteen laten consulteren naar psychiater door een paar panische kneusjes hier op fok is erg naïef.
En wat zei je huisarts?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nou liep ik al bij een psychiater vóór dit topic, dus wat dat betreft is het een ander verhaal, en dat is ook geen luxe om te zorgen dat ik op den duur kán ontspannen.. de reden dat ik nu last heb van deze klachten terwijl er logisch gezien eigenlijk nauwelijks stressvolle dingen in mijn leven zijn, is toch dat ik met mijn overgecontroleerde dwangmatige manier van doen mezelf meer stress oplever dan nodig is... (overigens ervaar ik de laatste weken de weekenden als stressvoller dan mijn werk, want dan staat ineens niet meer vast wat ik met mijn tijd ga doen en schiet ik in paniek...)
Psychiaters schrijven niet per definitie medicijnen voor. Niet generaliseren hè, dat is niet netjes.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:39 schreef Nee het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Meteen aan de anti-psychotica, dat helpt!![]()
Jouw consult is gelukkig veel gegronder. Dat scheelt, kunnen mensen voortaan gewoon een PM naar jou toe sturen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:44 schreef Nee het volgende:
Je meteen laten consulteren naar psychiater door een paar panische kneusjes hier op fok is erg naïef.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |