I don't care, maar ik ben wel benieuwd wie er voor terug komt.quote:
Trouwens, die grote station die er hier ergens op een parkeerplaatst staan is zo'n Oldsmobile.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Tja ik vind Giel wel het prettigst in de auto
Maar ja, ieder z'n mening![]()
Vroeger had ik altijd Stenders in de ochtend, dat was ook geweldig
Daar stonden ze 2 maanden geleden ook opquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
Geef me een ZEVEN!!!
Geef me een HALF!!!!
Geef me een 7 en een half procent!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3FM
Ik dacht toen Stenders wegging in de ochtend dat ik eindelijk verlost zou zijn van al dat Idols gezeikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
I don't care, maar ik ben wel benieuwd wie er voor terug komt.
Zijn we hopelijk wel vand ie eeuwige schijt-Krezip en Lange Frans af..
Zon??? alleen maar wolken hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Potverdulleme! Wat word ik hier vrolijk van.
Het zonnetje schijnt, Dandy Warhols en nu The Verve.
Ik deel de zelfde mening. Ik ben ook benieuwd. (Geen Stenders of de Heer gaarne...)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:15 schreef Againzender het volgende:
Ik zou er niet rouwig om zijn als Giel weg gaat, maar vraag mij toch ernstig af wie het zou moeten overnemen.
Ja, lijkt er wel op! Staan nog meer van die bakken hier (sowieso een Eldorado).. zal eens wat pics makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
Cos: Oldsmobile Vista Cruiser volgens mij
Die bakken zijn asociaal groot3 banken voor 9 personen
ZALIG
Wat een dom irritant kutnummer vind ik dat toch zegquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Push the feeling on!
Ik vind hem heerlijk. Lekker vrolijck.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat een dom irritant kutnummer vind ik dat toch zeg.
Roep je even, als je ze gevonden hebt..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:22 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat de collegebanken maar eens opzoeken
Nu drink je helemaal geen bier meer dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Doet me denken aan de tijd dat ik zoveel bier dronk en me net zo zweverig voelde als dit nummer, heerlijkGoeie tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |