Bij Famitsu kreeg hij ook al rond de 9. Zal hem zeker kopen zodra hij uit is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Zack & Wiki krijgt wel aardige goede reviews zeg.
Die komt morgen in de winkelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:18 schreef Ludacriss het volgende:
Zijn er mensen die Metroid Prime 3 al ergens in de schappen hebben zien staan?
Tomassoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tja, ik kom er nog nauwelijks... Dan krijg je dit...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef Ferdie88 het volgende:
Ik heb vandaag verdomt veel pret met Wii sports=Bowling gehad met mn vriendin (sinds vandaag). Om die reden wil ik hier even Wii Bowling eren omdat ik na elke spare/strike een kus heb gekregen:![]()
![]()
Alsof hun er iets vanaf weten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
TomassoBattalion Wars 2 kreeg slechts een 7,5 van de Nintendo Power
Je wilt even kwijt dat je sinds vandaag een vriendin hebt? Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef Ferdie88 het volgende:
Ik heb vandaag verdomt veel pret met Wii sports=Bowling gehad met mn vriendin (sinds vandaag). Om die reden wil ik hier even Wii Bowling eren omdat ik na elke spare/strike een kus heb gekregen:![]()
![]()
En waar is dat dan, aangezien in het persbericht van Nintendo stond dat ie ¤40 ging kostenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:51 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, Endless Ocean gaat maar 30 euro kostenMisschien dat ik die toch maar aan ga schaffen
Want dat is geen geld
Schijnt beetje zelfde negatieve punten te hebben als de voorganger.quote:
Effe afwachten wat de rest van de scores worden. Het ziet er best tof uit, dus ik zal hem wel halen nadat ik klaar ben met SMG, MP3 en Z&W.quote:At times the story can be too intricate; often lose track of who good guys are
- Difficulty from mission to mission can be erratic
- Better graphics than GC (explosions, water, etc.)
- Control is better, pointer is great
- Camera is limiting and prevents you from being able to look directly overhead
- Gesture-based controls are good...but tilting remote to adjust plane elevation feels stiff & slow
- Wi-Fi offers assault mode, co-op (both are quick), and skirmish (longer)
Bij de Dixonsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En waar is dat dan, aangezien in het persbericht van Nintendo stond dat ie ¤40 ging kosten![]()
Dank u, gaan we dat eens in de gaten houden, elke andere winkel heeft de game namelijk voor ¤40 staan.quote:
En een bevestigende linkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dank u, gaan we dat eens in de gaten houden, elke andere winkel heeft de game namelijk voor ¤40 staan.![]()
Mooi, haal ik hem dan wel in de winkelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En een bevestigende linkMaar ik las op Neogaf dat er meer winkels zijn met die prijs
MM Breda ook al.. Zag trouwens een hoop nieuwere games liggen.. Spiderman lag er bij, evenals Crash of the Titans (Crash Bandicoot?)..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:30 schreef depax het volgende:
dimplus had hem replay eindhoven had nog een kopie ( en die was voor een vriend)
ook hadden ze sims cast away al binnen ( dim ook trouwens)
me pa had 299 gehaald.. 12 keer strike en een keer 9!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is jullie topscore bij Wii sports bowling? De mijne 245
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |