abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:45:35 #76
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54030468
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:38 schreef baggerbak het volgende:
De avond dat ik haar ontmoette bleef ze al bij me slapen. Komt ook omdat zij misschien wel iets goedkoper is en het me dus niet zo moeilijk maakte. Vond haar toen trouwens niet goedkoop hoor ... laat daar geen misverstanden over ontstaan!
Knul! foute opmerking ook al probeer je het goed te praten... (dus toch 16?)
Siesta & Fiesta!
pi_54030489
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:45 schreef Bramito het volgende:

[..]

Knul! foute opmerking ook al probeer je het goed te praten... (dus toch 16?)
Kut... je hebt me!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:49:08 #78
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54030524
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:46 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Kut... je hebt me!

Maandag als ik inlog hebben we dan voruitgang of moet ik maar gewoon een weekje wachten?
Siesta & Fiesta!
pi_54030698
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Je verteld hier gedurende dit topic anders heel veel over jezelf en ik reageer enkel op de feitelijke daden die je zelf beschrijft ...
Minder op de 'woorden' die je gebruikt en je 'gevoelens' die je zégt te hebben (maar die om eerlijk te zijn niet overeen komen met je daadwerkelijke gedrag).

Het rondhangen in de kroeg en om elkaar heendraaien met de hele tijd een scheef oogje naar anderen om jullie hen, lijkt alles erop te wijzen dat het zeker géén daadwerkelijke verliefdheid op de ander is... eerder sociaal gedrag binnen een groep zonder echter persoonlijke 'touch' naar de ander toe.

Imho zit je alles een beetje te 'romantiseren' om hier de indruk pogen te wekken dat het meer zou zijn. Echter kijkend naar je daden is het nog altijd niet veel meer dan een lange betekenisloze flirt, en bovenal lijk je nog altijd geen zin te hebben er daadwerkelijk iets 'betekenisvols' van te maken, omdat je toch te graag aan de 'veilige' zijde wilt blijven staan:

Laat dat nu net mijn definitie van 'verliefdheid' zijn: Die gevoelens en emoties waarvoor mensen bereid zijn zich te wagen buiten de 'veilige banen' en opeens wat betreft sociaal gedrag een stuk verder gaan zonder de zekerheid er zélf individueel voordeel uit te halen.
Ik vertel inderdaad veel over mezelf. Klopt!

Waarom zou ik in godsnaam hier de indruk proberen te wekken dat het meer zou zijn? Zou ik niets beters te doen hebben? Ik vertel wat ik ervaar. Of er sprake is van wederzijdse verliefdheid weet ik niet, maar als je elkaars handje vast zit te houden is daar vaak wel sprake van volgens mij. Wat dat betreft is het inderdaad allemaal lekker puberaal, maar dat is opzich nog wel grappig ook. Neemt niet weg dat ik het compleet met jullie eens ben dat er nu eindelijk daadkracht van me moet uitstralen! Dat ik mijn puberale gedrag aan de kant zet! Gelukkig heeft ze me gisteren laten zien dat ik zeker kans maak en dát maakt het waarschijnlijk een stuk makkelijker voor me.

Mooie definitie trouwens!
pi_54030812
Ik zou als ik jouw was, vanavond wel actie ondernemen.
Als je nu weer te lang wacht, kunnen haar interesses wel weer overslaan naar een ander persoon.

Succes vanavond.
pi_54030834
Wat een slappe hap, als je net zo veel presteert in bed als in je omgang dan moet je "vriend" wel mee.
In een ressentte studi is bewesen da al wi da goet is in bet tameleik feel vauten schreift
pi_54030987
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:

Om je zak???
Om zijn leuter, zijn zak whatever ipv in zijn zak dus.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:22:26 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54031065
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:18 schreef sweetgirly het volgende:
Lijkt mij toch een significant verschil uitmaken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:22:27 #84
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_54031066
Leuk verhaal en ben dan ook erg benieuwd naar de afloop. In ieder geval succes vanavond!

Oh en natuurlijk hebben de mensen wel gelijk dat het wellicht allemaal wat krachtiger had gekund, maar jij bent er zelf bij en als het goed voelt dan moet je vooral zo doorgaan. Uiteraard ook de 'told you so' opmerkingen in ontvangst nemen wanneer het wel mis gaat... maar daar lijkt het nu nog niet op. Veel plezier op het feest .
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:27:17 #85
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54031156
Benieuwd wat het wordt, maar vrees dat rusketier gelijk heeft en het een aflopende zaak is waarbij je "vriend" straks de gespeerde prins op het witte paard is die haar met zijn lans gaat redden van een langzame, suffe voortborrelende praatrelatie met haar platonische vriend "baggerbak"....

Je bent wat Chris Rock noemt een Dick in a Jar: backupvriend waar ze altijd op terug kan vallen als al haar potentiele neukertjes het laten afweten... Een schouder om op te huilen... De gek die op je blijft wachten in het cafe....

Succes!
Haters everywhere but I don't really care.
pi_54031170
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:49 schreef Bramito het volgende:

[..]

Maandag als ik inlog hebben we dan voruitgang of moet ik maar gewoon een weekje wachten?
Geduld is een schone zaak! Maaruh....ik had toch al gezegd dat ik actie ga ondernemen Het kan vooralsnog 2 kanten op, dus of het vooruitgang zal zijn zien we wel
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef ymme het volgende:
Ik zou als ik jouw was, vanavond wel actie ondernemen.
Als je nu weer te lang wacht, kunnen haar interesses wel weer overslaan naar een ander persoon.

Succes vanavond.
Dankje!
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:07 schreef rusketier het volgende:
Wat een slappe hap, als je net zo veel presteert in bed als in je omgang dan moet je "vriend" wel mee.
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:18 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Is het een goed idee als ik hem nu alvast om doe?
pi_54031268
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:59 schreef baggerbak het volgende:

Waarom zou ik in godsnaam hier de indruk proberen te wekken dat het meer zou zijn? Zou ik niets beters te doen hebben? Ik vertel wat ik ervaar.
Ik weet niet waarom je blijft beweren 'meer' voor haar te voelen... het klopt namelijk helemaal niet met je daadwerkelijke gedrag dat je beschrijft als je bij haar bent.
En de rest van je omschrijving van je pure uitspraken en egdrag tegenover haar en jezelf.

Van wat je beschrijft is datgene waarop je let niet eens zozeer op haarzelf gericht, maar vooral op je 'eigen kansen', op het gedrag van anderen om jullie heen.

lees je eigen posts in dit topic nu eens terug; bij iedere gedraging die je van haar beschrijft gaat het er niet om dat die gedraging jouw aandacht op haar zelf leidt, maar vraag je direkt af of die gedraging iets 'voor jou' betekent.

Zelfs in je beginpost begin je er eerst over dat jullie vriendschap 'oppervlakkig' was en in een gesprek waarin zij aangaf zich eenzaam te voelen en eigenlijk wel een vriend te willen, gaf jij aan 'je soms ook wel eenzaam te voelen, maar het vrijgezelle leven ook té aantrekkelijk te vinden' (zeer eerlijk opgemerkt en ik heb het idee dat je dat uitgangspunt tot op de dag van vandaag aanhoudt)

nergens is daar ook maar één teken van 'fysieke of emotionele aantrekking': enkel een zeer opportunistische en nogal egocentrische : 'goh, een relatie is wel goed tegen die momenten dat je jezelf een beetje eenzaam voelt, maar verder is het vrijgezel zijn toch ook prima'.

je liefde verklaar je door de egocentrische en bezittelijke uitspraak: "Jij wordt mijn vriendin, al is het niet nu, dan is het wel over een tijdje" (imho, nogal een patserige *brrrr*-uitspraak)

Een ander voorbeeld, het wegwerpen van haar kauwgum dat je beschreef.... dat deed je eigenlijk niks, totdat je bedacht dat dat misschien wel een teken was geweest dat jij dr vol op de mond zou kunnen kussen en pas _toen_ deed het je wat.
daaruit haal ik de conclusie dat je aandacht niet gericht is op die vrouw zelf, maar vooral op je wat zij voor jou kan betekenen:

Ik mis overduidelijk in jouw poste en aanleiding om te denken dat je die vrouw zelf heel erg aantrekkelijk vind en je heel erg tot haar en haar persoonlijkheid voelt aangetrokken...
Enkel een soort van bezitterigheid (die vooral gaat spelen als je denkt een concurrent te hebben, met wie ze kennelijk tekstjes op hyves uitwisselt)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_54031277
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:27 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat het wordt, maar vrees dat rusketier gelijk heeft en het een aflopende zaak is waarbij je "vriend" straks de gespeerde prins op het witte paard is die haar met zijn lans gaat redden van een langzame, suffe voortborrelende praatrelatie met haar platonische vriend "baggerbak"....

Je bent wat Chris Rock noemt een Dick in a Jar: backupvriend waar ze altijd op terug kan vallen als al haar potentiele neukertjes het laten afweten... Een schouder om op te huilen... De gek die op je blijft wachten in het cafe....

Succes!
Ik hoop dat ik je geen gelijk hoef te geven vriend
pi_54031495
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:22 schreef Copycat het volgende:

Lijkt mij toch een significant verschil uitmaken .
Ik zei het toch goed
Zak = synoniem aan leuter en ik zei tegen hem 'óm je zak doen ipv in je zak houden' ofzo of zie/zei ik het nou weer niet goed, naja.
pi_54031542
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:28 schreef baggerbak het volgende:

Is het een goed idee als ik hem nu alvast om doe?
Ja, doe maar, kan je alvast oefenen

ik ga wat verders doen
pi_54031576
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je blijft beweren 'meer' voor haar te voelen... het klopt namelijk helemaal niet met je daadwerkelijke gedrag dat je beschrijft als je bij haar bent.
En de rest van je omschrijving van je pure uitspraken en egdrag tegenover haar en jezelf.

Van wat je beschrijft is datgene waarop je let niet eens zozeer op haarzelf gericht, maar vooral op je 'eigen kansen', op het gedrag van anderen om jullie heen.
Ik denk dat jij een hoop zaken verkeerd intepreteert. Natuurlijk gaat het meeste over mijn eigen kansen e.d. Ik heb het topic ook met die insteek geopend. Ik was niet zeker van mijn zaak en wilde jullie mening horen.
quote:
Zelfs in je beginpost begin je er eerst over dat jullie vriendschap 'oppervlakkig' was en in een gesprek waarin zij aangaf zich eenzaam te voelen en eigenlijk wel een vriend te willen, gaf jij aan 'je soms ook wel eenzaam te voelen, maar het vrijgezelle leven ook aantrekkelijk te vinden' (zeer eerlijk opgemerkt en ik heb het idee dat je dat uitgangspunt tot op de dag van vandaag aanhoudt)
Dát heb ik dus niet gezegd. Bovendien is hetgeen ik daar beschreef een zeer beknopte versie van wat we besproken hebben. Ook kun je eventuele emoties tijdens dat gesprek niet uit mijn tekst halen. Jij denkt nu de waarheid in pacht te hebben gebaseerd op een stuk tekst.
quote:
nergens is daar ook maar één teken van 'fysieke of emotionele aantrekking': enkel een zeer opportunistische en nogal egocentrische : 'goh, een relatie is wel goed tegen die momenten dat je jezelf een beetje eenzaam voelt, maar verder is het vrijgezel zijn toch ook prima'.
Dat bedoel ik dus. Denk je nou werkelijk dat ik het zo aan haar heb overgebracht? Ik ben niet de handigste met vrouwen, maar zo slecht ben ik nou ook weer niet.
quote:
je liefde verklaar je door de egocentrische en bezittelijke uitspraak: "Jij wordt mijn vriendin, al is het niet nu, dan is het wel over een tijdje" (imho, nogal een patserige *brrrr*-uitspraak)
Dit heb ik gezegd toen we een beetje met elkaar aan het dollen waren. Ik heb dit dus met een knipoog gezegd. Absoluut niet patserig
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:58:33 #92
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54031717
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:45 schreef sweetgirly het volgende:
Zak = synoniem aan leuter :
Volgens van dale:

leu·ter (de ~ (m.), ~s)
1 [grof] penis

Zak = balzak... dat hoeven we niet uit te leggen.

Ik denk dat al jou sexpartners jou wel lekker kinky vonden op het moment dat je een condoom om hun zak knoopte en daarom nooit geklaagd hebben, maarrrrrr das dus nie de bedoeling.
Siesta & Fiesta!
pi_54031843
Altijd waken voor reigers. De kweekvijver moet beschermt zijn.
Lambo of Rekt
pi_54031889
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:58 schreef Bramito het volgende:

Volgens van dale:

leu·ter (de ~ (m.), ~s)
1 [grof] penis

Zak = balzak... dat hoeven we niet uit te leggen.

Ik denk dat al jou sexpartners jou wel lekker kinky vonden op het moment dat je een condoom om hun zak knoopte en daarom nooit geklaagd hebben, maarrrrrr das dus nie de bedoeling.
Oh, ik noem een zak gewoon zak zie het niet synoniem aan bal(len) oeps
Misschien is dat wel provincie bepaald ofzo

moet er wel om lachen, wat flauw weer. Ziet condoom om bal hangen

ander onderwerp , ontopic !
pi_54032565
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:50 schreef baggerbak het volgende:

Dát heb ik dus niet gezegd.
nogmaals... lees je eigen post nog eens door op een objectieve en niet zo zelfverliefde manier...

Wat je zélf schrijft:
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:03 schreef baggerbak het volgende:

Ze zei dat ze zich eenzaam voelde en dat ze wel weer een vriend zou willen. Ik gaf aan dat ik daar ook weleens last van had, maar dat het vrijgezelle leven me soms ook goed bevalt.
Nu kan je dat opeens weer gaan ontkennen en doen 'alsof je dat niet zo bedoelt hebt' of 'niet zo gezegd' maar wat daaruit voor mij heel duidelijk blijkt is dat je eigenlijk helemaal niet zat te azen op een relatie en zéker ook niet met haar ...
Overigens blijkt uit dat stukje uitleg overduidelijk dat je toen je dat zei, eigenlijk nog _niet_ serieus op haar verliefd was... sterker nog dat je niet eens doorhad dat er tussen jullie iets 'ontwikkelde' tot nadat jullie gezoend hadden (wat voortkwam uit hààr initiatief daartoe)

Zij deed wel een poging jou te versieren en uit puur opportunisme ben je er op ingegaan, maar hebt hierna geen enkel doorgaand initiatief getoond... (nee, dat je een paar keer tegen dr gezegd hebt, 'dat je wel wat meer wilde' en vervogens afwachtend alles verder van haar liet afhangen, terwijl zij nu juist wél duidelijk was geweest dat ze toe was aan een relatie en jij dat eerder ontkende, de bal lag dus bij jou en niet bij haar)

Ook uit veel gedragingen, de momenten dat je opeens géén intiatief wilt tonen en afwachtend gaat doen en alles van haar laat afhangen, blijkt overduidelijk dat je er niet de volle 10% voor wilt gaan...

Vaak geven mensen zich veel meer bloot dan ze zelf door hebben, juist doordat anderen de 'signalen' veel bewuster oppikken en veel minder letten op de woorden die mensen gebruiken om, ik heb het idee dat die vrouw die signalen van jou ook heel goed heeft doorgekregen dat je _niet_ zit te wachten op een relatie....
Dat het tot nu toe niks geworden is, ligt vooral aan die signalen :

Zelf gef je ook letterlijk toe 'de afwachtende persoon gespeeld te hebben', en wat betreft de moeite die zegt gedaan te hebben voor haar, kom je niet verder dan het vage "Heb haar wel regelmatig duidelijk gemaakt dat ik haar ERG leuk vindt" en dat je nog een keertje inde m kroeg gepoogt heb vanuit het niets dr op dr mond te pakken, wat ze dus idd afwendde (en terecht, dat is geen versieren, dat is caveman-gedrag).

Speel je die 'afwachtende persoon' niet eigenlijk nog steeds, zelfs tot op dit moment is er nooit daadwerkelijk ook maar één werkelijk serieus initiatief naar haar toe geweest (tenzij je heel verstopte 'suggesties' en onderhuidse opmerkingen opeens zouden moeten gaan interpreteren als een versierpoging, of juist de lompe 'pak-dr-op-dr-bek' midden in de kroeg)

[ Bericht 16% gewijzigd door RM-rf op 19-10-2007 14:51:33 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_54033432
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

KNIP!
Ik vind het wel leuk dat jij uit mijn verhaal opmaakt dat ik geen relatie wil. Zeggen dat ik het vrijgezelle leven soms ook wel kan waarderen wil niet meteen zeggen dat ik niet op een relatie zit te wachten. Ik ben blij dat ik dat vrijgezelle leven tegenwoordig wel aardig kan waarderen, want dat was na mijn vorige relaties wel even anders zeg. Ik zou me toen zomaar op een nieuwe relatie hebben gestort als de kans zich voordeed.... puur om maar niet alleen te hoeven zijn. Heeft een poos geduurd voordat ik er vrede mee had. Maar nu geen relatie willen.... dat is wat overdreven! Ik wil alleen geen relatie met iemand waar ik niet zeker van ben. Bij haar ben ik dat aardig, maar of zij er zo over denkt is een tweede.

Bovendien is het nu een beetje aftasten en vind ik het eigenlijk nog te ver gaan om over een relatie te gaan beginnen. Ik moet eerst maar eens zien of de vonken er vanaf gaan spatten. Die spatten er 2 weken geleden zeker wel vanaf.... dat is iig een feit. Als het uiteindelijk uitgroeit tot een serieuze relatie, dan is dat leuk natuurlijk.

Ennuh? Zelfverliefde manier? haha.... wtf man? Als er iemand is die niet verliefd op zichzelf is, dan ben ik dat wel. Maar goed...jij kent mij ook niet. Ik denk dat ik daar trouwens ook wel blij om ben.

Ik denk dat het trouwens wel goed is om niet te koop te lopen met het feit dat je een relatie wilt. Komt misschien wel een beetje hopeloos over als je dat in vol ornaat toegeeft. Maar goed... dat is mijn mening natuurlijk.

Dat ik haar lomp op haar bek heb proberen te pakken is misschien niet heel erg handig geweest nee. Men maakt nu eenmaal fouten en zover ik nu kan concluderen is het allemaal nog niet verloren. Iets subtieler mag inderdaad wel ja. Aan de andere kant hadden we elkaar al vaker lomp op de bek gepakt, dus ik zag eigenlijk niet in waarom dat toen niet zou kunnen.

Anyway... ik heb haar net ff gebeld over vanavond. Gelijk gevraagd of ze voordat we weggaan nog ff bij mij langs wilde komen. Dat vond ze gezellig. Als ik te opdringerig was geweest in mijn gedragingen, dan had dit ws ook niet gebeurd. Ben zeker iets te voorzichtig geweest, maar heb het nog niet verziekt iig.
pi_54033678
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:30 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk dat jij uit mijn verhaal opmaakt dat ik geen relatie wil.
ben je nu zo blind of denk je serieus hier ontkennen te kunnen dat je zelf in je startpost geschreven hebt:
quote:
... dat het vrijgezelle leven me soms ook goed bevalt.
Dan kun je heel veel moeite doen om je eigen woorden vervolgens af te gaan zwakken, dat je dat héél anders bedoelt... maar feit blijft kennelijk dat je eigen woorden soms niet zo goed kloppen met het beeld dat je graag van jezelf hier wil presenteren, nl dat je wel helemaal voor een relatie zou gaan ....

nogmaals, lees nu werkelijk eens je eigen posts hier in dit topic kritisch door alsof ze van iemand anders zijn en let eens op wat je nu precies schrijft:
- dat jij géén initiatieven naar haar toe neemt, alles wat gebeurt is kwam van haar uit
- waar je opmerkingen naar haar toe plaatst die eventueel wel iets meer zouden kunnen zijn, doe je er niks-nada-nakkes mee
- je houd een afwachtende houding aan
- je reageert pas jaloers als ze overduidelijk enorm gaat zitten flirten met een verder hopeloze 'zoekende' vriend, en dan probeer je dr nogal hopeloos 'op dr bek te pakken'... iets wat ze natuurlijk niet zomaar toelaat (juist om te voorkomen dat jij het idee zou krijgen dat zij een 'easy' te pakken wijffie voor jou zou zijn, eentje die goed is voor de dronken avondjes in de kroeg)
- je gaat overdreven bezitterig doen over krabbeltjes op Hyves, terwijl je niet eens één serieuse versierpoging gedaan hebt, alles van haar afkwam ....

En jij wil nu gaan doen alsof je 'zo heel erg verliefd op dr bent' en je vind het nu zo vreemd dat het 'tot nu toe niks geworden is'...?

Man, wake up and smell the coffee... je hebt nog geen flikker voor haar gedaan en beklaagt je enkel dat ze niet als een warm broodje aan jou opgediend wordt....

als je zo verliefd bent als je zegt te zijn, zou het dan niet eens tijd worden dat je DADEN toont ipv nietsbetekende woordjes hier dat je zo 'oprecht verliefd' zou zijn en verder afwachten wat van haar afkomt (niks meer dus, en daarin geef ik haar gelijk)... wat hardstikke leuk voor je is, maar zij heeft uit je gedrag niet bepaald kunnen merken dat je ook maar iets meer wilt dat een low-maintencance-zoenen-in-de-kroeg-relatie.
pi_54033795
TS, zorg dat ze vroeg komt en geniet samen van spacecake. Dan zit je vanavond in ieder geval gebakken . Trek je niet teveel aan van RM-rf, alleen maar offtopic gelul waar de romantici niets aan hebben. Jouw gevoel is jouw gevoel en niemand kan dat via internet analyseren. Dus gewoon ervoor gaan vanavond!
pi_54033849
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ben je nu zo blind of denk je serieus hier ontkennen te kunnen dat je zelf in je startpost geschreven hebt:
[..]

Dan kun je heel veel moeite doen om dat af te gaan zwakken, dat je dat héél anders bedoelt... maar feit blijft kennelijk dat je eigen woorden soms niet zo goed kloppen met het beeld dat je graag van jezelf hier wil presenteren, nl dat je wel helemaal voor een relatie gaat ....

nogmaals, lees nu werkelijk eens je eigen posts hier in dit topic kritisch door alsof ze van iemand anders zijn en let eens op wat je nu precies schrijft:

- dat jij géén initiatieven naar haar toe neemt, alles wat gebeurt is kwam van haar uit
- waar je opmerkingen naar haar toe plaatst die eventueel wel iets meer zouden kunnen zijn, doe je er niks-nada-nakkes mee
- je reageert pas jaloers als ze overduidelijk enorm gaat zitten flirten met een verder hopeloze 'zoekende' vriend, en dan probeer je dr nogal hopeloos 'op dr bek te pakken'... iets wat ze natuurlijk niet zomaar toelaat (juist om te voorkomen dat jij het idee zou krijgen dat zij een 'easy' te pakken wijffie voor jou zou zijn, eentje die goed is voor de dronken avondjes in de kroeg)
- je gaat overdreven bezitterig doen over krabbeltjes op Hycves, terwijl je niet eens één serieuse versierpoging gedaan hebt....

En jij wil nu gaan doen alsof je 'heel erg verliefd op dr bent' en je vind het nu zo vreemd dat het 'tot nu toe niks geworden is'...?

Man, wake up and smell the coffee... je hebt nog geen flikker voor haar gedaan en beklaagt je enkel dat ze niet als een warm broodje aan jou opgediend wordt....

als je zo verliefd bent als je zegt te zijn, zou het dan niet eens tijd worden dat je DADEN toont ipv nietsbetekende woordjes hier dat je zo 'oprecht verliefd' zou zijn... wat hardstikke leuk voor je is, maar zij heeft dat uit je gedrag niet bepaald kunnen merken.
Zo wordt het natuulijk oeverloos gezeik over of ik nou wel of geen relatie wil en of ik wel of niet verliefd ben.

Als iemand passief handeld, dan hoeft dat nog niet te betekenen dat diegene niet oprecht geïnteresseerd is in iemand. Jij hebt best een aparte manier van conclusies trekken... weet je dat? Verliefdheid brengt vaak een hoop onzekerheden met zich mee. Veel mensen gaan daar dan ook, soms tegen beter weten in naar handelen. Nooit gehoord zeker? Ik moet mezelf echt over een soort van streep trekken. Raar hé?
quote:
Uh.. zijn dat niet dezelfde punten?
quote:
Wat staat hier eigenlijk? Beetje vreemde zin. Snap er geen hout van.

Maar goed... I get your point!
pi_54033941
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:51 schreef MLI het volgende:
TS, zorg dat ze vroeg komt en geniet samen van spacecake. Dan zit je vanavond in ieder geval gebakken . Trek je niet teveel aan van RM-rf, alleen maar offtopic gelul waar de romantici niets aan hebben. Jouw gevoel is jouw gevoel en niemand kan dat via internet analyseren. Dus gewoon ervoor gaan vanavond!
Dankjewel hoor

Maaruh... spacecake? Nah...dat heb ik wel gehad eigenlijk. Kan er niet goed meer tegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')