quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:38 schreef baggerbak het volgende:
De avond dat ik haar ontmoette bleef ze al bij me slapen. Komt ook omdat zij misschien wel iets goedkoper is en het me dus niet zo moeilijk maakte. Vond haar toen trouwens niet goedkoop hoor ... laat daar geen misverstanden over ontstaan!![]()
Kut... je hebt me!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:45 schreef Bramito het volgende:
[..]
Knul! foute opmerking ook al probeer je het goed te praten... (dus toch 16?)
quote:
Ik vertel inderdaad veel over mezelf. Klopt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je verteld hier gedurende dit topic anders heel veel over jezelf en ik reageer enkel op de feitelijke daden die je zelf beschrijft ...
Minder op de 'woorden' die je gebruikt en je 'gevoelens' die je zégt te hebben (maar die om eerlijk te zijn niet overeen komen met je daadwerkelijke gedrag).
Het rondhangen in de kroeg en om elkaar heendraaien met de hele tijd een scheef oogje naar anderen om jullie hen, lijkt alles erop te wijzen dat het zeker géén daadwerkelijke verliefdheid op de ander is... eerder sociaal gedrag binnen een groep zonder echter persoonlijke 'touch' naar de ander toe.
Imho zit je alles een beetje te 'romantiseren' om hier de indruk pogen te wekken dat het meer zou zijn. Echter kijkend naar je daden is het nog altijd niet veel meer dan een lange betekenisloze flirt, en bovenal lijk je nog altijd geen zin te hebben er daadwerkelijk iets 'betekenisvols' van te maken, omdat je toch te graag aan de 'veilige' zijde wilt blijven staan:
Laat dat nu net mijn definitie van 'verliefdheid' zijn: Die gevoelens en emoties waarvoor mensen bereid zijn zich te wagen buiten de 'veilige banen' en opeens wat betreft sociaal gedrag een stuk verder gaan zonder de zekerheid er zélf individueel voordeel uit te halen.
Lijkt mij toch een significant verschil uitmakenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:18 schreef sweetgirly het volgende:
Om zijn leuter, zijn zak whateveripv in zijn zak dus.
Geduld is een schone zaak! Maaruh....ik had toch al gezegd dat ik actie ga ondernemenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:49 schreef Bramito het volgende:
[..]
![]()
Maandag als ik inlog hebben we dan voruitgang of moet ik maar gewoon een weekje wachten?
Dankje!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef ymme het volgende:
Ik zou als ik jouw was, vanavond wel actie ondernemen.
Als je nu weer te lang wacht, kunnen haar interesses wel weer overslaan naar een ander persoon.
Succes vanavond.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:07 schreef rusketier het volgende:
Wat een slappe hap, als je net zo veel presteert in bed als in je omgang dan moet je "vriend" wel mee.
Is het een goed idee als ik hem nu alvast om doe?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:18 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Om zijn leuter, zijn zak whateveripv in zijn zak dus.
Ik weet niet waarom je blijft beweren 'meer' voor haar te voelen... het klopt namelijk helemaal niet met je daadwerkelijke gedrag dat je beschrijft als je bij haar bent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:59 schreef baggerbak het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam hier de indruk proberen te wekken dat het meer zou zijn? Zou ik niets beters te doen hebben? Ik vertel wat ik ervaar.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:27 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat het wordt, maar vrees dat rusketier gelijk heeft en het een aflopende zaak is waarbij je "vriend" straks de gespeerde prins op het witte paard is die haar met zijn lans gaat redden van een langzame, suffe voortborrelende praatrelatie met haar platonische vriend "baggerbak"....
Je bent wat Chris Rock noemt een Dick in a Jar: backupvriend waar ze altijd op terug kan vallen als al haar potentiele neukertjes het laten afweten... Een schouder om op te huilen... De gek die op je blijft wachten in het cafe....
Succes!
Ik zei het toch goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:22 schreef Copycat het volgende:
Lijkt mij toch een significant verschil uitmaken.
Ja, doe maar, kan je alvast oefenenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:28 schreef baggerbak het volgende:
Is het een goed idee als ik hem nu alvast om doe?![]()
Ik denk dat jij een hoop zaken verkeerd intepreteert. Natuurlijk gaat het meeste over mijn eigen kansen e.d. Ik heb het topic ook met die insteek geopend. Ik was niet zeker van mijn zaak en wilde jullie mening horen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je blijft beweren 'meer' voor haar te voelen... het klopt namelijk helemaal niet met je daadwerkelijke gedrag dat je beschrijft als je bij haar bent.
En de rest van je omschrijving van je pure uitspraken en egdrag tegenover haar en jezelf.
Van wat je beschrijft is datgene waarop je let niet eens zozeer op haarzelf gericht, maar vooral op je 'eigen kansen', op het gedrag van anderen om jullie heen.
Dát heb ik dus niet gezegd. Bovendien is hetgeen ik daar beschreef een zeer beknopte versie van wat we besproken hebben. Ook kun je eventuele emoties tijdens dat gesprek niet uit mijn tekst halen. Jij denkt nu de waarheid in pacht te hebben gebaseerd op een stuk tekst.quote:Zelfs in je beginpost begin je er eerst over dat jullie vriendschap 'oppervlakkig' was en in een gesprek waarin zij aangaf zich eenzaam te voelen en eigenlijk wel een vriend te willen, gaf jij aan 'je soms ook wel eenzaam te voelen, maar het vrijgezelle leven ook té aantrekkelijk te vinden' (zeer eerlijk opgemerkt en ik heb het idee dat je dat uitgangspunt tot op de dag van vandaag aanhoudt)
Dat bedoel ik dus. Denk je nou werkelijk dat ik het zo aan haar heb overgebracht? Ik ben niet de handigste met vrouwen, maar zo slecht ben ik nou ook weer niet.quote:nergens is daar ook maar één teken van 'fysieke of emotionele aantrekking': enkel een zeer opportunistische en nogal egocentrische : 'goh, een relatie is wel goed tegen die momenten dat je jezelf een beetje eenzaam voelt, maar verder is het vrijgezel zijn toch ook prima'.
Dit heb ik gezegd toen we een beetje met elkaar aan het dollen waren. Ik heb dit dus met een knipoog gezegd. Absoluut niet patserigquote:je liefde verklaar je door de egocentrische en bezittelijke uitspraak: "Jij wordt mijn vriendin, al is het niet nu, dan is het wel over een tijdje" (imho, nogal een patserige *brrrr*-uitspraak)
Volgens van dale:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:45 schreef sweetgirly het volgende:
Zak = synoniem aan leuter :
Oh, ik noem een zak gewoon zakquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:58 schreef Bramito het volgende:
Volgens van dale:
leu·ter (de ~ (m.), ~s)
1 [grof] penis
Zak = balzak... dat hoeven we niet uit te leggen.
Ik denk dat al jou sexpartners jou wel lekker kinky vonden op het moment dat je een condoom om hun zak knoopte en daarom nooit geklaagd hebben, maarrrrrr das dus nie de bedoeling.
nogmaals... lees je eigen post nog eens door op een objectieve en niet zo zelfverliefde manier...quote:
Nu kan je dat opeens weer gaan ontkennen en doen 'alsof je dat niet zo bedoelt hebt' of 'niet zo gezegd' maar wat daaruit voor mij heel duidelijk blijkt is dat je eigenlijk helemaal niet zat te azen op een relatie en zéker ook niet met haar ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:03 schreef baggerbak het volgende:
Ze zei dat ze zich eenzaam voelde en dat ze wel weer een vriend zou willen. Ik gaf aan dat ik daar ook weleens last van had, maar dat het vrijgezelle leven me soms ook goed bevalt.
Ik vind het wel leuk dat jij uit mijn verhaal opmaakt dat ik geen relatie wil. Zeggen dat ik het vrijgezelle leven soms ook wel kan waarderen wil niet meteen zeggen dat ik niet op een relatie zit te wachten. Ik ben blij dat ik dat vrijgezelle leven tegenwoordig wel aardig kan waarderen, want dat was na mijn vorige relaties wel even anders zeg. Ik zou me toen zomaar op een nieuwe relatie hebben gestort als de kans zich voordeed.... puur om maar niet alleen te hoeven zijn. Heeft een poos geduurd voordat ik er vrede mee had. Maar nu geen relatie willen.... dat is wat overdreven! Ik wil alleen geen relatie met iemand waar ik niet zeker van ben. Bij haar ben ik dat aardig, maar of zij er zo over denkt is een tweede.quote:
ben je nu zo blind of denk je serieus hier ontkennen te kunnen dat je zelf in je startpost geschreven hebt:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:30 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat jij uit mijn verhaal opmaakt dat ik geen relatie wil.
Dan kun je heel veel moeite doen om je eigen woorden vervolgens af te gaan zwakken, dat je dat héél anders bedoelt... maar feit blijft kennelijk dat je eigen woorden soms niet zo goed kloppen met het beeld dat je graag van jezelf hier wil presenteren, nl dat je wel helemaal voor een relatie zou gaan ....quote:... dat het vrijgezelle leven me soms ook goed bevalt.
Zo wordt het natuulijk oeverloos gezeik over of ik nou wel of geen relatie wil en of ik wel of niet verliefd ben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ben je nu zo blind of denk je serieus hier ontkennen te kunnen dat je zelf in je startpost geschreven hebt:
[..]
Dan kun je heel veel moeite doen om dat af te gaan zwakken, dat je dat héél anders bedoelt... maar feit blijft kennelijk dat je eigen woorden soms niet zo goed kloppen met het beeld dat je graag van jezelf hier wil presenteren, nl dat je wel helemaal voor een relatie gaat ....
nogmaals, lees nu werkelijk eens je eigen posts hier in dit topic kritisch door alsof ze van iemand anders zijn en let eens op wat je nu precies schrijft:
- dat jij géén initiatieven naar haar toe neemt, alles wat gebeurt is kwam van haar uit
- waar je opmerkingen naar haar toe plaatst die eventueel wel iets meer zouden kunnen zijn, doe je er niks-nada-nakkes mee
- je houd een afwachtende houding aan
- je reageert pas jaloers als ze overduidelijk enorm gaat zitten flirten met een verder hopeloze 'zoekende' vriend, en dan probeer je dr nogal hopeloos 'op dr bek te pakken'... iets wat ze natuurlijk niet zomaar toelaat (juist om te voorkomen dat jij het idee zou krijgen dat zij een 'easy' te pakken wijffie voor jou zou zijn, eentje die goed is voor de dronken avondjes in de kroeg)
- je gaat overdreven bezitterig doen over krabbeltjes op Hycves, terwijl je niet eens één serieuse versierpoging gedaan hebt....
En jij wil nu gaan doen alsof je 'heel erg verliefd op dr bent' en je vind het nu zo vreemd dat het 'tot nu toe niks geworden is'...?
Man, wake up and smell the coffee... je hebt nog geen flikker voor haar gedaan en beklaagt je enkel dat ze niet als een warm broodje aan jou opgediend wordt....
als je zo verliefd bent als je zegt te zijn, zou het dan niet eens tijd worden dat je DADEN toont ipv nietsbetekende woordjes hier dat je zo 'oprecht verliefd' zou zijn... wat hardstikke leuk voor je is, maar zij heeft dat uit je gedrag niet bepaald kunnen merken.
Uh.. zijn dat niet dezelfde punten?quote:- dat jij géén initiatieven naar haar toe neemt, alles wat gebeurt is kwam van haar uit
- je houd een afwachtende houding aan
Wat staat hier eigenlijk? Beetje vreemde zin. Snap er geen hout van.quote:- waar je opmerkingen naar haar toe plaatst die eventueel wel iets meer zouden kunnen zijn, doe je er niks-nada-nakkes mee
Dankjewel hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:51 schreef MLI het volgende:
TS, zorg dat ze vroeg komt en geniet samen van spacecake. Dan zit je vanavond in ieder geval gebakken. Trek je niet teveel aan van RM-rf, alleen maar offtopic gelul waar de romantici niets aan hebben. Jouw gevoel is jouw gevoel en niemand kan dat via internet analyseren. Dus gewoon ervoor gaan vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |