abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54037426
[Directe reply op de OP] Je bent te afwachtend geweest, haal je les hieruit en move on
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_54038408
Sterk blijven, scherp blijven en geen zwakheid gaan uitstralen...
gegarandeert succes
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:27:12 #103
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_54040296
Pak die 'vriend van je en je vriendin bij elkaar en confronteer ze in het open (en nuchter ) met wat er aan de hand is.

- "Hebben jullie wat met elkaar?"

> Ja. (oke, doei!!)
> Nee (kansje )

Blijkt ze toch verder te gaan met gozer, dumpen.

Maar zoals ik het lees heb je de slag al verloren. Nu valt echt liefde (ja, ECHTE liefde) ook te vernietigen. Uiteindelijk kiezen mensen altijd voor zichzelf, als het een te groot probleem word om een relatie met iemand te hebben, zelfs bij echte liefde, dan dumpen ze ook hun ware liefje. (ervaring alszijnde de destroyer )
I mean no harm
pi_54040752
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef pomtiedom het volgende:
Pak die 'vriend van je en je vriendin bij elkaar en confronteer ze in het open (en nuchter ) met wat er aan de hand is.

- "Hebben jullie wat met elkaar?"

> Ja. (oke, doei!!)
> Nee (kansje )

Blijkt ze toch verder te gaan met gozer, dumpen.
Echt, hoe kansloos wil je overkomen... Áls je het al vraagt, heb het er dan alleen met haar over...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_54048567
En..............
pi_54049733
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:43 schreef ymme het volgende:
En..............
Wacht ik kan het wel voospellen!
Het was druk in de kroeg blaaaa blaaaa en nog meer smoesjes dus er is niks gebeurt, maar ze lachte heel lief naar TS dus vanavond gaat hij echt echt wat doen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54050466
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:43 schreef jpg97 het volgende:
Een meid/vrouw is geen product waar je een nummertje voor kunt trekken, en als jij aan de beurt bent moet je je kans pakken

Als ze een relatie met je zou willen had ze dat al lang duidelijk gemaakt. En áls je echt duidelijkheid wilt dan kun je het nog altijd aan haar zelf vragen. Weet je ook meteen waar jij ( en die maat van je ) aan toe zijn.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_54056072
*Lurker meldt zich*

Wil wel ff weten wat er gisteravond gebeurt is...
pi_54056513
TS, UPDATE!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:56:41 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54056659
Hoe oud zijn we hier trouwens?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_54079989
hey ik heb je berichje niet geleze maar ik ehb ook een keer een karper op de kust gevonde die heb ik toen gewon meegenome en opgegetenn wel een meevaller ik zou zeggen ga er voor
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:24:45 #112
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54084016
* Bramito wacht op update...
Siesta & Fiesta!
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:28:47 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54084087
Ik ben bang dat de update niet zo rooskleurig is, anders had TS zich inmiddels wel gemeld, lijkt me.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:37:34 #114
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54084249
Laten we niet op de zaken vooruit lopen....
Siesta & Fiesta!
pi_54084303
Helaas, TS had weer eens geen ruggegraat
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:41:37 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54084324
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:37 schreef Bramito het volgende:
Laten we niet op de zaken vooruit lopen....
We doen niets, ik speculeer.
pi_54084740
Naja, eerst z'n topic openen en vervolgens niets meer vermelden.

Sjonge sjonge...
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:38:09 #118
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54085242
Of misschien is het wel goed gegaan ... en liggen ze nu al 48 uren te krikken he altijd positief blijven schatjes!
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:39:41 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54085262
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:38 schreef AcidBurner het volgende:
Of misschien is het wel goed gegaan ... en liggen ze nu al 48 uren te krikken he altijd positief blijven schatjes!
Ja. Misschien wel. Maar ik heb denk ik toch een wat realistischere outlook .
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:45:31 #120
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54085333
Copycat, zoals ik het hier gelezen heb, ja ik ben er niet bij als ze elkaar zien :p dus ik weet het ook niet 100% zeker, maar hij heeft toch meer dan een kans hoor! Ik hoop dan ook dat ze samen gelukkig worden. Wie weet, ik zit anders ook wel de wachten op een update... hopelijk komt die vandaag nog!
pi_54085797
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:45 schreef AcidBurner het volgende:
... maar hij heeft toch meer dan een kans hoor!
Hij heeft zeker een kans gehad ... de vrouw vertelde hem in een direkt 1-op-1 gesprek 'toe te zijn aan een vaste relatie'... en als een dame dat aan een vrijgezelle man gaat vertellen en ze kort erop na wat kroelwerk begint te zoenen, kun je heus wel 1 en 1 bij elkaar optellen ...
die 'vaste relatie' die ze wilde was dus idd met hem....

Maar, uit alles wat erop volgde blijkt dat de TS niet diegene was die vervolgens de indruk leek te wekken uit te zijn op een 'vaste' relatie... immers hij deed niks anders dan op dr afstappen in de kroeg, liefst met een paar drankjes op en daarna te willen zoenen...
als ze een keertje nuchter zijn, ze gaan koffiedrinken, blijkt hij haar compleet te negeren.

Nu kan je vrouwen veel maken, maar een vrouw die zit te azen op een vaste relatie zo behandelen, kan dodelijk zijn voor haar gevoelens... juist omdat zij zich al behoorlijk bloot gegeven heeft.
Die vrouw zal ook scherp erop letten of ze niet alleen die man kan hebben 'op een beetje mee te zoenen', maar ook of hij dus werkelijk 'relatie-materiaal' is.

Als hij dr vervolgens niks mee wil doen en enkel leuk doet als hij dronken is; is het voor een vrouw die juist een vaste relatie zoekt meestal snel voorbij. De meesten hebben geen zin een partner te vinden die pas leuk gaat doen als je hem eerst een paar glaasjes alcohol toedient.

Natuurlijk zou de TS best kunnen pogen wat te redden, maar hij gooit adviezen daartoe snel weg... die zijn nl. hem iets te 'kritisch' over zijn eigen gedrag tot nu toe.
Liever gaat hij de gemakkelijke weg van het 'eerst een fiks aantal biertjes in de kroeg achterover slaan en dan weer proberen of zn 'move' van dr in ene op dr bek pakken wel weer lukt. 't is ook zo'n romanticus.

Nogmaals, als hij zulke serieuse gevoelens voor dr zou hebben zou hij juist betere moeten weten en dr _niet_ weer in de kroeg proberen te versieren en zeker niet zich eerst moed te willen indrinken, dan werkt totaal contra-productief; toont juist aan dat zijn intersse in haar niet veel verder dan die kroeg gaat.
In plaats daarvan zal hij toch eerst wat persoonlijker naar haar toe moeten worden en zich voor haar moeten bewijzen als 'relatie-materiaal' ... maar daarvoor lijkt hij toch iets te schijterig en ego-centrisch te zijn.

Hij zou juist wat kunnen leren van die 'vriend' waarop hij zo jaloers is... die vriend heeft namelijk oook vaak en persoonlijke contact met vriendinnen 'buiten' de kroeg om..
Niet voor niks was die vriend degene die het eerste hoorde van de overleden hond... als hij dat niet doorverteld had (waarschnl. in opdracht van het meisje, dat graag door de TS getroost werd, maar te trots is om daar zelf om te gaan 'bedelen') had de TS er niks van gehoord en doodsimpel blijven wachten tot het volgende moment dat ze elkaar in de kroeg zouden treffen om een leuke avond te hebben
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_54086151
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:13 schreef RM-rf het volgende:
-verhaal-
OK. En waarom is het nu precies zo belangrijk dat heel Fok! hiervan overtuigd raakt?
pi_54086281
Nou mensen... nu dan maar een update:

Er speelt weldegelijk iets tussen ons, maar van een relatie kan ik (voorlopig) nog niet spreken denk ik. Vrijdag heb ik het een en ander met haar besproken en heb haar gevraagd waar ik aan toe ben. Helaas is ze een beetje ontwijkend in haar antwoorden en ik merk dat ze op dit moment toch echt niet toe is aan iets serieus (met mij). Maar goed... aan de andere kant geeft ze dubbele signalen af en trekt ze heel erg naar me toe. Eerlijk gezegd weet ik nu eigenlijk nog niet veel.

Zaterdagavond /nacht is ze samen met 2 vriendinnen bij mij op visite geweest. Heel de avond gelachen en gezellig zitten praten. Op een gegeven moment kwam ze heel dicht tegen me aan zitten en gooide ze haar benen over me heen. Uiteraard vond ik dat niet erg en zo hebben we eigenlijk de rest van de avond tegen elkaar aan gelegen / gezeten. Ik heb haar een beetje zitten kriebelen her en der, maar verder is er niet veel gebeurd.

Ik behandel haar met veel respect en ga dus niet zomaar over tot allerlei pogingen om sex met haar te krijgen. Dit is een meid die echt heel rustig benaderd moet worden. Ze heeft namelijk veel meegemaakt en ik wil absoluut niets forceren. Ik denk dat als ik te snel zou gaan, dat ze het benauwd krijgt en ik haar dus verder van me weg stoot. Een vriendin van mij gaf me deze raad ook. Ze ziet dat ze me erg leuk vindt, maar dat ze gewoon even niet weet wat ze er nu mee aanmoet. "Alles op zijn tijd en dan komt het uiteindelijk vast goed" waren haar woorden.

Anyway, ze is ook bij me blijven slapen. Ze kroop dicht tegen me aan, maar van sex is dus geen sprake geweest. Jullie zullen dat vast dom en niet stoer van me vinden dat ik geen pogingen heb gewaagd, maar het voelde gewoon verkeerd aan om iets te proberen. Ik heb een beetje het gevoel dat de beste meid opzoek is naar een stuk genegenheid en dus in eerste instantie niet naar meer. Goed.... dat kan natuurlijk. Ik zie wel waar het schip strandt. Het voelde in iedergeval erg goed haar bij me te hebben. Beetje knuffelen kan ook lekker zijn

Ik hoop dat er een beetje normaal gereageerd kan worden. Jullie zijn immers weer voorzien van een update naar waarheid. Ik had namelijk ook stoer kunnen doen en kunnen zeggen dat ik haar heel het weekend heb liggen uitwonen en kunnen roepen om een slotje

[ Bericht 0% gewijzigd door baggerbak op 22-10-2007 11:48:54 ]
  maandag 22 oktober 2007 @ 11:56:58 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54086519
Hebben jullie ook niet gezoend? Ik zie een friendszone in het verschiet, als die al niet ingegaan is ...
pi_54086601
TS, dit duurt te lang. Tijd voor meer actie en dan heb ik het niet over seks. Ga gewoon zonder aan te kondigen bij haar langs en zeg dat ze maar eens niet zo ontwijkend moet zijn. Eerlijkheid duurt het langst.
pi_54086622
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie ook niet gezoend? Ik zie een friendszone in het verschiet, als die al niet ingegaan is ...
idd
pi_54086631
Hehe, het verhaal kwam serieus op mij over totdat ik las over die krabbels op Hyves waar ze min of meer papa en mama spelen. What The Fuck ! Hoe oud is ze?
pi_54086634
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:34 schreef MLI het volgende:

[..]

OK. En waarom is het nu precies zo belangrijk dat heel Fok! hiervan overtuigd raakt?
ik zou het niet weten wat jij ermee aanmoet.. maar de TS zou er zn voordeel mee kunnen doen, als hij wil inzien dat hoe het nu verloopt, domweg gekomen is door zijn eigen foute handelen ...
en dat dat zich voorstellen als 'romanticus' ook een beetje bezijden de werkelijkheid is, de 'afhoudendendheid' van die meid komt juist omdat ze van eventuele romantische ideen niks merkt bij hem (hoezeer hij ook beweert dat wel te hebben, haar tonen heeft hij nog niks gedaan)

Die meid houd het domweg af omdat ze niet overtuigd is hoe geschikt de TS is als 'relatie-materiaal'; en het is dus aan de TS om zich te 'bewijzen' op dat punt, en te realiseren dat dat wat heel anders is dan dr 'in de kroeg aan te spreken en dan te pogen dr op dr mond te pakken' (wat een versiermethode is die volgens mij na de pubertijd niet meer zo goed werkt).

Tot nu toe is alles wat gebeurt eigenlijk ontsproten uit de 'regie' van die meid, zelfs het handelen van de TS; dat hij bv jaloers werd door de 'storende' aanwezigheid van die vriend is waaarschijnlijk door haar grotendeels bewust zo gebracht om hem eens aan te zetten tot wat meer initiatief..
Als hij een vaste relatie wil, hoeft hij enkel te voldoen aan die eis eens 'eigen' initiatief te hebben en dr te willen 'winnen' op een wat intelligentere wijze..
Verder heeft die meid niet zo'n al te hoge standaard, anders lag hij nu allang uit de race, kennelijk is dat meisje wél heel erg verliefd op hem dat ze nog steeds zoveel moeite doet om hem haar 'spontaan' te laten versieren.
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:43 schreef MLI het volgende:

Ik behandel haar met veel respect en ga dus niet zomaar over tot allerlei pogingen om sex met haar te krijgen. Dit is een meid die echt heel rustig benaderd moet worden.
Het idee dat een poging een vrouw in je bed te krijgen niet respectvol tegenover een vrouw zou zijn is hééél erg fout hoerelopers-idee....

het is kan juist erg voordelig zijn om een vrouw te laten merken dat je best wel graag met dr in bed wilt belanden.... het 'respect' toon je door de vraag of dat lukt ook van haar instemming af te laten hangen.

[ Bericht 8% gewijzigd door RM-rf op 22-10-2007 12:10:57 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_54086636
quote:
Nope... helaasch! Zou goed kunnen inderdaad, maar vooralsnog weet ik dat niet. Ze heeft veel mannelijke vrienden, maar voor zover ik weet ben ik de enige waar ze op deze manier mee doet zeg maar. Maar ja... die friends-zone zou kunnen ja. Ik weet het eerlijk gezegd niet.

Vriendin van ons denkt dat het wel goed gaat komen. Vriendinnen kunnen dat over het algemeen vaak wel aardig peilen zou je zeggen. Het kan nog alle kanten op. Voor mij hoop ik de goede
pi_54086676
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef tequi3 het volgende:
Hehe, het verhaal kwam serieus op mij over totdat ik las over die krabbels op Hyves waar ze min of meer papa en mama spelen. What The Fuck ! Hoe oud is ze?
Haha... dat leest inderdaad belachelijk weg ja. Opzich is het ook moeilijk te verwoorden. Het is niet zo dat ze papa en mama spelen...haha Het is een grap die ooit ontstaan is... wtf, te moeilijk uit te leggen en dat ga ik dus verder ook niet doen.
pi_54086679
quote:
Dat dus. Kijk uit TS, dat je niet teveel de nadruk legt op het "lekker kroelen" en niet op de "seksuele spanning". Voor je het weet ben je haar broertje bij wie ze in bed kan kruipen en lekker kan slapen terwijl jij daar met je stijve ligt !
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:07:01 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54086683
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef baggerbak het volgende:
Vriendin van ons denkt dat het wel goed gaat komen. Vriendinnen kunnen dat over het algemeen vaak wel aardig peilen zou je zeggen. Het kan nog alle kanten op. Voor mij hoop ik de goede
Vriendinnen kunnen ook sociaal wenselijke antwoorden geven .
Ik help het je hopen hooir, maar heb er niet zo'n vertrouwen in.
pi_54086855
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik zou het niet weten wat jij ermee aanmoet.. maar de TS zou er zn voordeel mee kunnen doen, als hij wil inzien dat hoe het nu verloopt, domweg gekomen is door zijn eigen foute handelen ...
en dat dat zich voorstellen als 'romanticus' ook een beetje bezijden de werkelijkheid is, de 'afhoudendendheid' van die meid komt juist omdat ze van eventuele romantische ideen niks merkt bij hem (hoezeer hij ook beweert dat wel te hebben, haar tonen heeft hij nog niks gedaan)

Die meid houd het domweg af omdat ze niet overtuigd is hoe geschikt de TS is als 'relatie-materiaal'; en het is dus aan de TS om zich te 'bewijzen' op dat punt, en te realiseren dat dat wat heel anders is dan dr 'in de kroeg aan te spreken en dan te pogen dr op dr mond te pakken' (wat een versiermethode is die volgens mij na de pubertijd niet meer zo goed werkt).

Tot nu toe is alles wat gebeurt eigenlijk ontsproten uit de 'regie' van die meid, zelfs het handelen van de TS; dat hij bv jaloers werd door de 'storende' aanwezigheid van die vriend is waaarschijnlijk door haar grotendeels bewust zo gebracht om hem eens aan te zetten tot wat meer initiatief..
Als hij een vaste relatie wil, hoeft hij enkel te voldoen aan die eis eens 'eigen' initiatief te hebben en dr te willen 'winnen' op een wat intelligentere wijze..
Verder heeft die meid niet zo'n al te hoge standaard, anders lag hij nu allang uit de race, kennelijk is dat meisje wél heel erg verliefd op hem dat ze nog steeds zoveel moeite doet om hem haar 'spontaan' te laten versieren.
[..]

Het idee dat een poging een vrouw in je bed te krijgen niet respectvol zou zijn is hééél erg fout hoerelopers-idee....

het is kan juist erg voordelig zijn om een vrouw te laten merken dat je best wel graag met dr in bed wilt belanden.... het 'respect' toon je door de vraag of dat lukt ook van haar instemming af te laten hangen.
Zit wel wat in in wat je zegt hoor. Maar goed.... zelf voel je dingen aan hé. Ik voelde nu eenmaal aan dat ik niet moet overhaasten. Zelf geeft ze daar dus signalen voor af. Als zij meer had gewild hadden we zeker weer gezoend, maar dat zat er gewoon ff niet in. Dus goed mogelijk dat ik in de friendszone zit. Blijven proberen te zoenen wordt voor zo´n meid natuurlijk als super irritant beschouwd en dus doe ik dat niet. Ik denk trouwens ook niet dat ze ´wél heel erg verliefd op me is´.
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Kijk uit TS, dat je niet teveel de nadruk legt op het "lekker kroelen" en niet op de "seksuele spanning". Voor je het weet ben je haar broertje bij wie ze in bed kan kruipen en lekker kan slapen terwijl jij daar met je stijve ligt !
Ja, dat risico loop ik inderdaad. Moeilijk grietje dit. Het is iig geen meid die zomaar met iemand het nest in duikt. Dat kan ik eigenlijk wel waarderen. Jammer alleen dat ze zo vaag is.

Ik ´mocht´ haar iig wel aan de binnenkant van haar dijbeen kriebelen (hoog). Toch niet iets dat je van een 'broertje' zou accepteren denk ik. Lekker vaag allemaal!
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vriendinnen kunnen ook sociaal wenselijke antwoorden geven .
Ik help het je hopen hooir, maar heb er niet zo'n vertrouwen in.
Ja, dat kan zeker. Ik heb er zelf ook niet zoveel vertrouwen in, maar goed... ik sluit ook nog niets uit.

[ Bericht 11% gewijzigd door baggerbak op 22-10-2007 12:23:59 ]
pi_54087011
vrouwen die signalen afgeven zijn dus héél wat anders dan de 'signalen' die je van bv mannen krijgt ....

het is misschien niet juist om te zeggen dat het altijd zo is dat je juist het tegenovergestelde moet doen van wat een vrouw signaliseert; maar er zijn wel veel momenten waar een vrouw vooral beweert dat 'ze het rustig aan wil doen' om te kijken hoe een man reageert.
niet zozeer omdat ze het werkelijk niet willen, maar bv omdat ze eerst een beetje 'overtuigd' willen worden, of dat ze vinden dat een man wat meer doorzettingskracht moet tonen: De volhouder wint dan (wat natuurlijk ook afhangt op wat voor manier een 'afwijzing' gebracht wordt, bepaalde 'nee's' zijn ook gewoon een duidelijke 'ee'... zelfs bij vrouwen).

Als een man zo'n 'eerste lichte afwijzing' dan prima vind en verder niks doet, is dat eerder niet in zn voordeel en geeft vooral het teken dat het een passief sukkeltje is, of prima door haar te manipuleren (immers, hij doet enkel dat wat zij zegt).

in dit geval, als je met die vrouw in bed ligt nadat er veel 'erotische' spanning bestond, is er niks mis mee om een poging te wagen, 'Nee' heb je, en 'Ja' kun je krijgen
kun je je verder prima verschuilen achter het 'ach ja, zo zijn mannen nu eenmaal hé' als ze aangeeft écht niks te willen...
dat is meestal slimmer dan altijd maar angst te hebben zélf eens wat initiatief te moeten tonen.
pi_54087157
quote:

[..]

Nope... helaasch! Zou goed kunnen inderdaad, maar vooralsnog weet ik dat niet. Ze heeft veel mannelijke vrienden, maar voor zover ik weet ben ik de enige waar ze op deze manier mee doet zeg maar. Maar ja... die friends-zone zou kunnen ja. Ik weet het eerlijk gezegd niet.

Sorry hoor maar niet eens gekust? Dit gaat nooit meer iets worden
En niet aan komen zetten met ik doe het langzaam aan blaaaaaa want niet eens kussen is wel ontzettend langzaam....
Ik zou je echt afschrijven als je me na zoveel tijd niet eens gekust zou hebben!
Je bent gewoon laf/een watje, punt uit
pi_54087200
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:25 schreef RM-rf het volgende:
vrouwen die signalen afgeven zijn dus héél wat anders dan de 'signalen' die je van bv mannen krijgt ....

het is misschien niet juist om te zeggen dat het altijd zo is dat je juist het tegenovergestelde moet doen van wat een vrouw signaliseert; maar er zijn wel veel momenten waar een vrouw vooral beweert dat 'ze het rustig aan wil doen' om te kijken hoe een man reageert.
niet zozeer omdat ze het werkelijk niet willen, maar bv omdat ze eerst een beetje 'overtuigd' willen worden, of dat ze vinden dat een man wat meer doorzettingskracht moet tonen: De volhouder wint dan (wat natuurlijk ook afhangt op wat voor manier een 'afwijzing' gebracht wordt, bepaalde 'nee's' zijn ook gewoon een duidelijke 'ee'... zelfs bij vrouwen).

Als een man zo'n 'eerste lichte afwijzing' dan prima vind en verder niks doet, is dat eerder niet in zn voordeel en geeft vooral het teken dat het een passief sukkeltje is, of prima door haar te manipuleren (immers, hij doet enkel dat wat zij zegt).

in dit geval, als je met die vrouw in bed ligt nadat er veel 'erotische' spanning bestond, is er niks mis mee om een poging te wagen, 'Nee' heb je, en 'Ja' kun je krijgen
kun je je verder prima verschuilen achter het 'ach ja, zo zijn mannen nu eenmaal hé' als ze aangeeft écht niks te willen...
dat is meestal slimmer dan altijd maar angst te hebben zélf eens wat initiatief te moeten tonen.
Dit is nu een reactie waar ik wel iets mee kan! Het is allemaal zeer complex iig. Je zou zomaar gelijk kunnen hebben. Misschien dat ik er verkeerd aan heb gedaan om niet over te gaan tot een poging sex van haar te krijgen, maar goed....het zou ook zomaar zo kunnen zijn dat ik dan echt iets verziekt zou hebben. Uiteraard had ik het dan af kunnen doen zoals jij schetst. Ik weet niet wat het beste was in deze.
pi_54087273
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:34 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Sorry hoor maar niet eens gekust? Dit gaat nooit meer iets worden
En niet aan komen zetten met ik doe het langzaam aan blaaaaaa want niet eens kussen is wel ontzettend langzaam....
Ik zou je echt afschrijven als je me na zoveel tijd niet eens gekust zou hebben!
Je bent gewoon laf/een watje, punt uit
Je vindt maar wat je vindt hoor.

Het is ook ontzettend langzaam ja. Kan ik je verder geen ongelijk in geven. Ik zie wel waar het schip uiteindelijk strandt.
pi_54087333
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:39 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Je vindt maar wat je vindt hoor.
Ik geef je de vrouwlijke kant van wat Rdingetje net in een enorme post geeft en ik "vind maar wat ik vind"? Je wil het gewoon niet horen!
Als ik zo duidelijk ben naar een vent (flirten, kroelen, blijven slapen) en hij kust me niet eens? Dan ga ik er idd van uit dat ie te passief is en dat er nooit iets vanzelf uit gaat komen en dan ga ik op zoek naar een vent die wat stoerder is en niet in zn broek pist van angst als ik een keertje lonkend naar hem kijk
Plus als een man je na zo lang en zoveel duidelijke hints niet heeft gekust ga je denken dat hij je niet sexueel aantrekkelijk vind en dat wil geen een vrouw zoenen en ze zal dus ook niet lang zich zo op blijven stellen als ze toch afgewezen word
pi_54087496
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:43 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik geef je de vrouwlijke kant van wat Rdingetje net in een enorme post geeft en ik "vind maar wat ik vind"? Je wil het gewoon niet horen!
Als ik zo duidelijk ben naar een vent (flirten, kroelen, blijven slapen) en hij kust me niet eens? Dan ga ik er idd van uit dat ie te passief is en dat er nooit iets vanzelf uit gaat komen en dan ga ik op zoek naar een vent die wat stoerder is en niet in zn broek pist van angst als ik een keertje lonkend naar hem kijk
Plus als een man je na zo lang en zoveel duidelijke hints niet heeft gekust ga je denken dat hij je niet sexueel aantrekkelijk vind en dat wil geen een vrouw zoenen en ze zal dus ook niet lang zich zo op blijven stellen als ze toch afgewezen word
Zitten alle vrouwen zo inelkaar dan? Ik denk het niet hoor. Zou het niet zo kunnen zijn dat ze voelt dat ik haar met respect behandel en niets wil forceren? Dat ze dat erg waardeerd en dat ze me volledig vertrouwt waarna alsnog het een en ander kan gaan gebeuren? Jouw visie op het geheel kan natuurlijk ook gewoon heel erg kloppen!

Er is tussen ons wel het een en ander gebeurd, maar op een gegeven moment wilde ze dus niet meer. Dat was voor mij eigenlijk wel duidelijk genoeg. Dit is dus het probleem. Niet dat ik totaal geen actie heb ondernomen. Weldegelijk het een en ander geprobeerd. Ik heb het haar zelfs destijds op de man af gevraagd. Vrijdag dus weer. Hoever moet ik gaan? Ik wil dus ook niet als een doordrammertje overkomen. Je voelt gewoon aan of er gezoend kan worden of niet. Ik voelde aan dat hem dat niet ging worden.

Ik pis niet in mijn broek van angst als ze lonkend naar me kijkt. Dat deed ze namelijk niet. Als zij zo bij me op de bank hangt en lonkend in mijn ogen kijkt, dan weet ik dat ik haar kan zoenen.... dat gebeurde gewoon niet en dus zoende ik haar niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door baggerbak op 22-10-2007 13:01:38 ]
pi_54087645
Als ze je niet wil zoenen, dan wil ze je niet
Simpel lijkt me... Als je je niet op die manier tot iemand aangetrokken voelt heof je ook geen relatie te beginnen

En je kunt een vrouw prima zoenen en met respect behandelen tegelijk
Je kunt zelfs prima met een vrouw slapen en haar met respect behandelen tegelijk!
pi_54087951
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:05 schreef liefie_ het volgende:
Als ze je niet wil zoenen, dan wil ze je niet
Simpel lijkt me... Als je je niet op die manier tot iemand aangetrokken voelt heof je ook geen relatie te beginnen

En je kunt een vrouw prima zoenen en met respect behandelen tegelijk
Je kunt zelfs prima met een vrouw slapen en haar met respect behandelen tegelijk!
Dat is waar ja.

Ik weet echt niet wat ze wil en of ze me wil. Echt gewoon no clue. Ze zegt A, maar doet B. Als ik dan op B in ga, zegt ze weer A. Of ze uiteindelijk helemaal niet wil zoenen is me ook niet duidelijk.

Het moeilijke van het verhaal is ook dat het al jaren een goede vriendin van me is. Maakt het imho iets complexer allemaal.
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:27:03 #142
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54087980
quote:

[..]

DUDER,DUDE,DUDEST ... ze is bij je blijven slapen en jij hebt ze niet eens gezoend???? Wat een afknapper. Waarom doe je dat niet??? Waarom ben je er niet op ingegaan??? Straks loopt ze met een ander, en dan kan je wel janken. ACTIE VERDOMME!! Zet die stress nu is even opzij en geef ze een lekkere smakkerd op de lippen!
pi_54088056
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:24 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Dat is waar ja.

Ik weet echt niet wat ze wil en of ze me wil. Echt gewoon no clue. Ze zegt A, maar doet B. Als ik dan op B in ga, zegt ze weer A. Of ze uiteindelijk helemaal niet wil zoenen is me ook niet duidelijk.

Het moeilijke van het verhaal is ook dat het al jaren een goede vriendin van me is. Maakt het imho iets complexer allemaal.
Omdat, zoals gezegd, vrouwen wel eens een beetje "hard to get" doen om te kijken hoeveel energie je er in wil steken
Als jij dan niks doet is dat wel zo'n enorme afknapper!
En nu is het zo dat je nee hebt en ja kunt krijgen dus probeer het gewoon! Jullie hebben al ooit gezoent dus de vriendschap is echt niet zomaar naar de maan!
Maar dat is al honderd keer tegen je gezegd en ellke keer kom je met een ander smoesje (waar je zelf nog in begint te geloven ook)
Zoals ik al zei je bent laf/een watje
Hup een beetje actie een beetje lef en ballen tonen!
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:34:46 #144
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54088145
liefie heeft een punt hoor. Ze test je ... en je faalt walgelijk. Ik vind het een grote fout dat je niks geprobeerd hebt! ... beloof ons dat je de volgende keer zonder smoesjes je kans gaat gaan. Ik snap jou niet zo goed, eerst zit je te janken dat een ander haar gaat afpakken, en dat het niet eerlijk is en dit en dat. En nu krijg je ze op een schoteltje aangeboden (ze ligt al in je nest!!!!!) en dan move je niet. Ik zou toch eens heel diep nadenken of je wel echt iets voelt voor deze vrouw. nee dit is geen kritiek, maar ik denk dat jullie elkaar gewoon voor de gek aan het houden zijn. Meer zoiest van joepie ik kijg aandacht, nu wil ik sex. Maar relatiemateriaal ben je volgens mij niet. Sorry hoor, maar ik ben beetje teleurgesteld. Toch veel succes TS!
pi_54088331
Pff, sorry hoor, je neemt geen enkel initiatief als je eerst wacht tot ze lonkend in je ogen kijkt. Je gedraagt je als een poedeltje dat kwispelt tot ie de juiste aandacht krijgt. Jullie waren aan het krioelen, je "mocht" hoog in haar dijbeen kriebelen, ze is tegen je aan blijven slapen ... en je hebt niet eens geprobeerd met haar te zoenen omdat je dacht dat ze niet wilde.

En nou maar hopen dat ze met haar vriendinnen praat over wat jij voor haar voelt ofzo? Dan kunnen die jou weer melden of het goed gaat of niet?

Je poneert jezelf misschien als een goede trouwe vriend, maar niet als een vent. Vrouwen willen geen pekineesje die zich schikt naar haar wensen. Je doet alsof alleen mannen seks willen, en dat vrouwen seks geven als het van ze mag. Van daaruit ga je zitten wachten tot ze naar je lonkt. En zij maar wachten tot je haar plat op d'r bek neemt. Manman, je werpt alle excuses op die uit je eigen onzekerheid voortkomen, maar zij is door jouw gedrag nog veel onzekerder, als zij niet uitdrukkelijk naar je lonkt gebeurt er niks. Wat is dat nou voor signaal dat je haar vriend en minnaar wilt zijn? Je hangt 100% de platonische best friend uit, je oogst wat je zelf zaait.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_54088389
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

DUDER,DUDE,DUDEST ... ze is bij je blijven slapen en jij hebt ze niet eens gezoend???? Wat een afknapper. Waarom doe je dat niet??? Waarom ben je er niet op ingegaan??? Straks loopt ze met een ander, en dan kan je wel janken. ACTIE VERDOMME!! Zet die stress nu is even opzij en geef ze een lekkere smakkerd op de lippen!
De rest van mijn posts leggen dat wel een beetje uit. Dat de meesten het dom van me vinden is me wel duidelijk Ergens kan ik mezelf ook wel voor mijn kop slaan hoor. Helaas zien jullie slechts wat ik schrijf en zien julle haar daadwerkelijke reacties en acties dus niet. Ook die vriendin zegt dat ze nu slechts een beetje genegenheid zoekt en dat is ook wat ze vooralsnog uitstraalt.

Ze komt van de week weer ff een bakkie bij me halen. Ik ga dan gewoon doen wat zij doet... vanuit het niets bij haar zitten en een beetje aan haar zitten pielen. Zie dan wel of ze het wil of niet. Wil ze het, dan ga ik steeds een stap verder. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op.
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:57:01 #147
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_54088593
Ik wilde het lange tijd best wel voor je opnemen, maar als ze bij je blijft slapen en tegen je aankruipt, dan had ik op z'n minst wat geprobeerd. Al was het maar in bed een kus in de nek/schouder en vandaaruit kijken hoe ze erop reageert... Kom op nou zeg, niet altijd luisteren naar je hersenen maar ook naar je lul ehhhhh hart. Kan echt geen kwaad hoor .
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:59:13 #148
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54088645
Baggertje, je nodigt ze uit, zorg dat het wat romatisch is daarbij je... en je hangt niet het schoothondje uit, je schenkt ze wat te drinken in, je kijkt ze diep in haar ogen, en dan kus je ze licht op de mond..; als ze terugtrekt, dan heb je pech, als ze mee zoent dan ga je verder. Niet moeilijk hoor, GEWOON DOEN! en als die andere kul en zever, zet dat uit ej hoofd, je maakt jezelf veel te stressy met altijd maar denken aan dit en dat.... Ga er gewoon voor. ik zal het je zeggen, ZE WIL JE! Anders kruipt ze toch niet bij je in bed? waar zat je met je gedachten... ze wil veroverd worden, doe het dan ook! EN GEEN EXCUSES MEER VERDOMME! Veel succes
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:00:52 #149
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54088677
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:57 schreef MrDice het volgende:
Ik wilde het lange tijd best wel voor je opnemen, maar als ze bij je blijft slapen en tegen je aankruipt, dan had ik op z'n minst wat geprobeerd. Al was het maar in bed een kus in de nek/schouder en vandaaruit kijken hoe ze erop reageert... Kom op nou zeg, niet altijd luisteren naar je hersenen maar ook naar je lul ehhhhh hart. Kan echt geen kwaad hoor .
MrDice has a point. Als mijn wijffie tegen me aankruipt 's nachts, dan weet ik direct hoe laat het is! dus ga ervoor...
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:02:05 #150
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54088703
Damn, hoe oud zijn jullie / is zij?
Zoals je dingen beschrijft: "" vanuit het niets bij haar zitten en een beetje aan haar zitten pielen. Zie dan wel of ze het wil of niet" lijkt het alsof je het over een of ander nieuw huisdier hebt: zal ik hem mogen aaien of bijt ie m'n vingers eraf...

Allemaal maar erg vaag hoor, sjongejonge.
Belt/SMSt/mailt ze je wel helemaal scheel, of zelfs dat niet en zie je d'r 1/2x per week?
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')