Echt, hoe kansloos wil je overkomen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef pomtiedom het volgende:
Pak die 'vriend van je en je vriendin bij elkaar en confronteer ze in het open (en nuchter) met wat er aan de hand is.
- "Hebben jullie wat met elkaar?"
> Ja. (oke, doei!!)
> Nee (kansje)
Blijkt ze toch verder te gaan met gozer, dumpen.
Wacht ik kan het wel voospellen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:43 schreef ymme het volgende:
En..............
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:43 schreef jpg97 het volgende:
Een meid/vrouw is geen product waar je een nummertje voor kunt trekken, en als jij aan de beurt bent moet je je kans pakken
Als ze een relatie met je zou willen had ze dat al lang duidelijk gemaakt. En áls je echt duidelijkheid wilt dan kun je het nog altijd aan haar zelf vragen. Weet je ook meteen waar jij ( en die maat van je ) aan toe zijn.
We doen niets, ik speculeer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:37 schreef Bramito het volgende:
Laten we niet op de zaken vooruit lopen....
Ja. Misschien wel. Maar ik heb denk ik toch een wat realistischere outlookquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:38 schreef AcidBurner het volgende:
Of misschien is het wel goed gegaan ... en liggen ze nu al 48 uren te krikken healtijd positief blijven schatjes!
Hij heeft zeker een kans gehad ... de vrouw vertelde hem in een direkt 1-op-1 gesprek 'toe te zijn aan een vaste relatie'... en als een dame dat aan een vrijgezelle man gaat vertellen en ze kort erop na wat kroelwerk begint te zoenen, kun je heus wel 1 en 1 bij elkaar optellen ...quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:45 schreef AcidBurner het volgende:
... maar hij heeft toch meer dan een kans hoor!
OK. En waarom is het nu precies zo belangrijk dat heel Fok! hiervan overtuigd raakt?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:13 schreef RM-rf het volgende:
-verhaal-
iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie ook niet gezoend? Ik zie een friendszone in het verschiet, als die al niet ingegaan is ...
ik zou het niet weten wat jij ermee aanmoet.. maar de TS zou er zn voordeel mee kunnen doen, als hij wil inzien dat hoe het nu verloopt, domweg gekomen is door zijn eigen foute handelen ...quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:34 schreef MLI het volgende:
[..]
OK. En waarom is het nu precies zo belangrijk dat heel Fok! hiervan overtuigd raakt?
Het idee dat een poging een vrouw in je bed te krijgen niet respectvol tegenover een vrouw zou zijn is hééél erg fout hoerelopers-idee....quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:43 schreef MLI het volgende:
Ik behandel haar met veel respect en ga dus niet zomaar over tot allerlei pogingen om sex met haar te krijgen. Dit is een meid die echt heel rustig benaderd moet worden.
Nope... helaasch! Zou goed kunnen inderdaad, maar vooralsnog weet ik dat niet. Ze heeft veel mannelijke vrienden, maar voor zover ik weet ben ik de enige waar ze op deze manier mee doet zeg maar. Maar ja... die friends-zone zou kunnen ja. Ik weet het eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie ook niet gezoend? Ik zie een friendszone in het verschiet, als die al niet ingegaan is ...
Haha... dat leest inderdaad belachelijk weg ja. Opzich is het ook moeilijk te verwoorden. Het is niet zo dat ze papa en mama spelen...haha Het is een grap die ooit ontstaan is... wtf, te moeilijk uit te leggen en dat ga ik dus verder ook niet doen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef tequi3 het volgende:
Hehe, het verhaal kwam serieus op mij over totdat ik las over die krabbels op Hyves waar ze min of meer papa en mama spelen. What The Fuck! Hoe oud is ze?
Dat dus. Kijk uit TS, dat je niet teveel de nadruk legt op het "lekker kroelen" en niet op de "seksuele spanning". Voor je het weet ben je haar broertje bij wie ze in bed kan kruipen en lekker kan slapen terwijl jij daar met je stijve ligt !quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
Vriendinnen kunnen ook sociaal wenselijke antwoorden gevenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef baggerbak het volgende:
Vriendin van ons denkt dat het wel goed gaat komen. Vriendinnen kunnen dat over het algemeen vaak wel aardig peilen zou je zeggen. Het kan nog alle kanten op. Voor mij hoop ik de goede
Zit wel wat in in wat je zegt hoor. Maar goed.... zelf voel je dingen aan hé. Ik voelde nu eenmaal aan dat ik niet moet overhaasten. Zelf geeft ze daar dus signalen voor af. Als zij meer had gewild hadden we zeker weer gezoend, maar dat zat er gewoon ff niet in. Dus goed mogelijk dat ik in de friendszone zit. Blijven proberen te zoenen wordt voor zo´n meid natuurlijk als super irritant beschouwd en dus doe ik dat niet. Ik denk trouwens ook niet dat ze ´wél heel erg verliefd op me is´.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik zou het niet weten wat jij ermee aanmoet.. maar de TS zou er zn voordeel mee kunnen doen, als hij wil inzien dat hoe het nu verloopt, domweg gekomen is door zijn eigen foute handelen ...
en dat dat zich voorstellen als 'romanticus' ook een beetje bezijden de werkelijkheid is, de 'afhoudendendheid' van die meid komt juist omdat ze van eventuele romantische ideen niks merkt bij hem (hoezeer hij ook beweert dat wel te hebben, haar tonen heeft hij nog niks gedaan)
Die meid houd het domweg af omdat ze niet overtuigd is hoe geschikt de TS is als 'relatie-materiaal'; en het is dus aan de TS om zich te 'bewijzen' op dat punt, en te realiseren dat dat wat heel anders is dan dr 'in de kroeg aan te spreken en dan te pogen dr op dr mond te pakken' (wat een versiermethode is die volgens mij na de pubertijd niet meer zo goed werkt).
Tot nu toe is alles wat gebeurt eigenlijk ontsproten uit de 'regie' van die meid, zelfs het handelen van de TS; dat hij bv jaloers werd door de 'storende' aanwezigheid van die vriend is waaarschijnlijk door haar grotendeels bewust zo gebracht om hem eens aan te zetten tot wat meer initiatief..
Als hij een vaste relatie wil, hoeft hij enkel te voldoen aan die eis eens 'eigen' initiatief te hebben en dr te willen 'winnen' op een wat intelligentere wijze..
Verder heeft die meid niet zo'n al te hoge standaard, anders lag hij nu allang uit de race, kennelijk is dat meisje wél heel erg verliefd op hem dat ze nog steeds zoveel moeite doet om hem haar 'spontaan' te laten versieren.
[..]
Het idee dat een poging een vrouw in je bed te krijgen niet respectvol zou zijn is hééél erg fout hoerelopers-idee....
het is kan juist erg voordelig zijn om een vrouw te laten merken dat je best wel graag met dr in bed wilt belanden.... het 'respect' toon je door de vraag of dat lukt ook van haar instemming af te laten hangen.
Ja, dat risico loop ik inderdaad. Moeilijk grietje dit. Het is iig geen meid die zomaar met iemand het nest in duikt. Dat kan ik eigenlijk wel waarderen. Jammer alleen dat ze zo vaag is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Kijk uit TS, dat je niet teveel de nadruk legt op het "lekker kroelen" en niet op de "seksuele spanning". Voor je het weet ben je haar broertje bij wie ze in bed kan kruipen en lekker kan slapen terwijl jij daar met je stijve ligt !
Ja, dat kan zeker. Ik heb er zelf ook niet zoveel vertrouwen in, maar goed... ik sluit ook nog niets uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vriendinnen kunnen ook sociaal wenselijke antwoorden geven.
Ik help het je hopen hooir, maar heb er niet zo'n vertrouwen in.
Sorry hoor maar niet eens gekust? Dit gaat nooit meer iets wordenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Nope... helaasch! Zou goed kunnen inderdaad, maar vooralsnog weet ik dat niet. Ze heeft veel mannelijke vrienden, maar voor zover ik weet ben ik de enige waar ze op deze manier mee doet zeg maar. Maar ja... die friends-zone zou kunnen ja. Ik weet het eerlijk gezegd niet.
Vriendin van ons denkt dat het wel goed gaat komen. Vriendinnen kunnen dat over het algemeen vaak wel aardig peilen zou je zeggen. Het kan nog alle kanten op. Voor mij hoop ik de goede
Dit is nu een reactie waar ik wel iets mee kan!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:25 schreef RM-rf het volgende:
vrouwen die signalen afgeven zijn dus héél wat anders dan de 'signalen' die je van bv mannen krijgt ....
het is misschien niet juist om te zeggen dat het altijd zo is dat je juist het tegenovergestelde moet doen van wat een vrouw signaliseert; maar er zijn wel veel momenten waar een vrouw vooral beweert dat 'ze het rustig aan wil doen' om te kijken hoe een man reageert.
niet zozeer omdat ze het werkelijk niet willen, maar bv omdat ze eerst een beetje 'overtuigd' willen worden, of dat ze vinden dat een man wat meer doorzettingskracht moet tonen: De volhouder wint dan (wat natuurlijk ook afhangt op wat voor manier een 'afwijzing' gebracht wordt, bepaalde 'nee's' zijn ook gewoon een duidelijke 'ee'... zelfs bij vrouwen).
Als een man zo'n 'eerste lichte afwijzing' dan prima vind en verder niks doet, is dat eerder niet in zn voordeel en geeft vooral het teken dat het een passief sukkeltje is, of prima door haar te manipuleren (immers, hij doet enkel dat wat zij zegt).
in dit geval, als je met die vrouw in bed ligt nadat er veel 'erotische' spanning bestond, is er niks mis mee om een poging te wagen, 'Nee' heb je, en 'Ja' kun je krijgen
kun je je verder prima verschuilen achter het 'ach ja, zo zijn mannen nu eenmaal hé' als ze aangeeft écht niks te willen...
dat is meestal slimmer dan altijd maar angst te hebben zélf eens wat initiatief te moeten tonen.
Je vindt maar wat je vindt hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar niet eens gekust? Dit gaat nooit meer iets worden
En niet aan komen zetten met ik doe het langzaam aan blaaaaaa want niet eens kussen is wel ontzettend langzaam....
Ik zou je echt afschrijven als je me na zoveel tijd niet eens gekust zou hebben!
Je bent gewoon laf/een watje, punt uit
Ik geef je de vrouwlijke kant van wat Rdingetje net in een enorme post geeft en ik "vind maar wat ik vind"? Je wil het gewoon niet horen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:39 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Je vindt maar wat je vindt hoor.
Zitten alle vrouwen zo inelkaar dan? Ik denk het niet hoor. Zou het niet zo kunnen zijn dat ze voelt dat ik haar met respect behandel en niets wil forceren? Dat ze dat erg waardeerd en dat ze me volledig vertrouwt waarna alsnog het een en ander kan gaan gebeuren? Jouw visie op het geheel kan natuurlijk ook gewoon heel erg kloppen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik geef je de vrouwlijke kant van wat Rdingetje net in een enorme post geeft en ik "vind maar wat ik vind"? Je wil het gewoon niet horen!
Als ik zo duidelijk ben naar een vent (flirten, kroelen, blijven slapen) en hij kust me niet eens? Dan ga ik er idd van uit dat ie te passief is en dat er nooit iets vanzelf uit gaat komen en dan ga ik op zoek naar een vent die wat stoerder is en niet in zn broek pist van angst als ik een keertje lonkend naar hem kijk
Plus als een man je na zo lang en zoveel duidelijke hints niet heeft gekust ga je denken dat hij je niet sexueel aantrekkelijk vind en dat wil geen een vrouw zoenen en ze zal dus ook niet lang zich zo op blijven stellen als ze toch afgewezen word
Dat is waar ja.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:05 schreef liefie_ het volgende:
Als ze je niet wil zoenen, dan wil ze je niet
Simpel lijkt me... Als je je niet op die manier tot iemand aangetrokken voelt heof je ook geen relatie te beginnen
En je kunt een vrouw prima zoenen en met respect behandelen tegelijk
Je kunt zelfs prima met een vrouw slapen en haar met respect behandelen tegelijk!
DUDER,DUDE,DUDEST ... ze is bij je blijven slapen en jij hebt ze niet eens gezoend???? Wat een afknapper. Waarom doe je dat niet??? Waarom ben je er niet op ingegaan??? Straks loopt ze met een ander, en dan kan je wel janken. ACTIE VERDOMME!! Zet die stress nu is even opzij en geef ze een lekkere smakkerd op de lippen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Nope... helaasch! Zou goed kunnen inderdaad, maar vooralsnog weet ik dat niet. Ze heeft veel mannelijke vrienden, maar voor zover ik weet ben ik de enige waar ze op deze manier mee doet zeg maar. Maar ja... die friends-zone zou kunnen ja. Ik weet het eerlijk gezegd niet.
Omdat, zoals gezegd, vrouwen wel eens een beetje "hard to get" doen om te kijken hoeveel energie je er in wil stekenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:24 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Dat is waar ja.
Ik weet echt niet wat ze wil en of ze me wil. Echt gewoon no clue. Ze zegt A, maar doet B. Als ik dan op B in ga, zegt ze weer A.Of ze uiteindelijk helemaal niet wil zoenen is me ook niet duidelijk.
Het moeilijke van het verhaal is ook dat het al jaren een goede vriendin van me is. Maakt het imho iets complexer allemaal.
De rest van mijn posts leggen dat wel een beetje uit. Dat de meesten het dom van me vinden is me wel duidelijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
DUDER,DUDE,DUDEST ... ze is bij je blijven slapen en jij hebt ze niet eens gezoend???? Wat een afknapper. Waarom doe je dat niet??? Waarom ben je er niet op ingegaan??? Straks loopt ze met een ander, en dan kan je wel janken. ACTIE VERDOMME!! Zet die stress nu is even opzij en geef ze een lekkere smakkerd op de lippen!
MrDice has a point. Als mijn wijffie tegen me aankruipt 's nachts, dan weet ik direct hoe laat het is! dus ga ervoor...quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:57 schreef MrDice het volgende:
Ik wilde het lange tijd best wel voor je opnemen, maar als ze bij je blijft slapen en tegen je aankruipt, dan had ik op z'n minst wat geprobeerd. Al was het maar in bed een kus in de nek/schouder en vandaaruit kijken hoe ze erop reageert... Kom op nou zeg, niet altijd luisteren naar je hersenen maar ook naar je lul ehhhhh hart. Kan echt geen kwaad hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |