Echt, hoe kansloos wil je overkomen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef pomtiedom het volgende:
Pak die 'vriend van je en je vriendin bij elkaar en confronteer ze in het open (en nuchter) met wat er aan de hand is.
- "Hebben jullie wat met elkaar?"
> Ja. (oke, doei!!)
> Nee (kansje)
Blijkt ze toch verder te gaan met gozer, dumpen.
Wacht ik kan het wel voospellen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:43 schreef ymme het volgende:
En..............
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:43 schreef jpg97 het volgende:
Een meid/vrouw is geen product waar je een nummertje voor kunt trekken, en als jij aan de beurt bent moet je je kans pakken
Als ze een relatie met je zou willen had ze dat al lang duidelijk gemaakt. En áls je echt duidelijkheid wilt dan kun je het nog altijd aan haar zelf vragen. Weet je ook meteen waar jij ( en die maat van je ) aan toe zijn.
We doen niets, ik speculeer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:37 schreef Bramito het volgende:
Laten we niet op de zaken vooruit lopen....
Ja. Misschien wel. Maar ik heb denk ik toch een wat realistischere outlookquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:38 schreef AcidBurner het volgende:
Of misschien is het wel goed gegaan ... en liggen ze nu al 48 uren te krikken healtijd positief blijven schatjes!
Hij heeft zeker een kans gehad ... de vrouw vertelde hem in een direkt 1-op-1 gesprek 'toe te zijn aan een vaste relatie'... en als een dame dat aan een vrijgezelle man gaat vertellen en ze kort erop na wat kroelwerk begint te zoenen, kun je heus wel 1 en 1 bij elkaar optellen ...quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:45 schreef AcidBurner het volgende:
... maar hij heeft toch meer dan een kans hoor!
OK. En waarom is het nu precies zo belangrijk dat heel Fok! hiervan overtuigd raakt?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:13 schreef RM-rf het volgende:
-verhaal-
iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie ook niet gezoend? Ik zie een friendszone in het verschiet, als die al niet ingegaan is ...
ik zou het niet weten wat jij ermee aanmoet.. maar de TS zou er zn voordeel mee kunnen doen, als hij wil inzien dat hoe het nu verloopt, domweg gekomen is door zijn eigen foute handelen ...quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:34 schreef MLI het volgende:
[..]
OK. En waarom is het nu precies zo belangrijk dat heel Fok! hiervan overtuigd raakt?
Het idee dat een poging een vrouw in je bed te krijgen niet respectvol tegenover een vrouw zou zijn is hééél erg fout hoerelopers-idee....quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:43 schreef MLI het volgende:
Ik behandel haar met veel respect en ga dus niet zomaar over tot allerlei pogingen om sex met haar te krijgen. Dit is een meid die echt heel rustig benaderd moet worden.
Nope... helaasch! Zou goed kunnen inderdaad, maar vooralsnog weet ik dat niet. Ze heeft veel mannelijke vrienden, maar voor zover ik weet ben ik de enige waar ze op deze manier mee doet zeg maar. Maar ja... die friends-zone zou kunnen ja. Ik weet het eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie ook niet gezoend? Ik zie een friendszone in het verschiet, als die al niet ingegaan is ...
Haha... dat leest inderdaad belachelijk weg ja. Opzich is het ook moeilijk te verwoorden. Het is niet zo dat ze papa en mama spelen...haha Het is een grap die ooit ontstaan is... wtf, te moeilijk uit te leggen en dat ga ik dus verder ook niet doen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef tequi3 het volgende:
Hehe, het verhaal kwam serieus op mij over totdat ik las over die krabbels op Hyves waar ze min of meer papa en mama spelen. What The Fuck! Hoe oud is ze?
Dat dus. Kijk uit TS, dat je niet teveel de nadruk legt op het "lekker kroelen" en niet op de "seksuele spanning". Voor je het weet ben je haar broertje bij wie ze in bed kan kruipen en lekker kan slapen terwijl jij daar met je stijve ligt !quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
Vriendinnen kunnen ook sociaal wenselijke antwoorden gevenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef baggerbak het volgende:
Vriendin van ons denkt dat het wel goed gaat komen. Vriendinnen kunnen dat over het algemeen vaak wel aardig peilen zou je zeggen. Het kan nog alle kanten op. Voor mij hoop ik de goede
Zit wel wat in in wat je zegt hoor. Maar goed.... zelf voel je dingen aan hé. Ik voelde nu eenmaal aan dat ik niet moet overhaasten. Zelf geeft ze daar dus signalen voor af. Als zij meer had gewild hadden we zeker weer gezoend, maar dat zat er gewoon ff niet in. Dus goed mogelijk dat ik in de friendszone zit. Blijven proberen te zoenen wordt voor zo´n meid natuurlijk als super irritant beschouwd en dus doe ik dat niet. Ik denk trouwens ook niet dat ze ´wél heel erg verliefd op me is´.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik zou het niet weten wat jij ermee aanmoet.. maar de TS zou er zn voordeel mee kunnen doen, als hij wil inzien dat hoe het nu verloopt, domweg gekomen is door zijn eigen foute handelen ...
en dat dat zich voorstellen als 'romanticus' ook een beetje bezijden de werkelijkheid is, de 'afhoudendendheid' van die meid komt juist omdat ze van eventuele romantische ideen niks merkt bij hem (hoezeer hij ook beweert dat wel te hebben, haar tonen heeft hij nog niks gedaan)
Die meid houd het domweg af omdat ze niet overtuigd is hoe geschikt de TS is als 'relatie-materiaal'; en het is dus aan de TS om zich te 'bewijzen' op dat punt, en te realiseren dat dat wat heel anders is dan dr 'in de kroeg aan te spreken en dan te pogen dr op dr mond te pakken' (wat een versiermethode is die volgens mij na de pubertijd niet meer zo goed werkt).
Tot nu toe is alles wat gebeurt eigenlijk ontsproten uit de 'regie' van die meid, zelfs het handelen van de TS; dat hij bv jaloers werd door de 'storende' aanwezigheid van die vriend is waaarschijnlijk door haar grotendeels bewust zo gebracht om hem eens aan te zetten tot wat meer initiatief..
Als hij een vaste relatie wil, hoeft hij enkel te voldoen aan die eis eens 'eigen' initiatief te hebben en dr te willen 'winnen' op een wat intelligentere wijze..
Verder heeft die meid niet zo'n al te hoge standaard, anders lag hij nu allang uit de race, kennelijk is dat meisje wél heel erg verliefd op hem dat ze nog steeds zoveel moeite doet om hem haar 'spontaan' te laten versieren.
[..]
Het idee dat een poging een vrouw in je bed te krijgen niet respectvol zou zijn is hééél erg fout hoerelopers-idee....
het is kan juist erg voordelig zijn om een vrouw te laten merken dat je best wel graag met dr in bed wilt belanden.... het 'respect' toon je door de vraag of dat lukt ook van haar instemming af te laten hangen.
Ja, dat risico loop ik inderdaad. Moeilijk grietje dit. Het is iig geen meid die zomaar met iemand het nest in duikt. Dat kan ik eigenlijk wel waarderen. Jammer alleen dat ze zo vaag is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Kijk uit TS, dat je niet teveel de nadruk legt op het "lekker kroelen" en niet op de "seksuele spanning". Voor je het weet ben je haar broertje bij wie ze in bed kan kruipen en lekker kan slapen terwijl jij daar met je stijve ligt !
Ja, dat kan zeker. Ik heb er zelf ook niet zoveel vertrouwen in, maar goed... ik sluit ook nog niets uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vriendinnen kunnen ook sociaal wenselijke antwoorden geven.
Ik help het je hopen hooir, maar heb er niet zo'n vertrouwen in.
Sorry hoor maar niet eens gekust? Dit gaat nooit meer iets wordenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Nope... helaasch! Zou goed kunnen inderdaad, maar vooralsnog weet ik dat niet. Ze heeft veel mannelijke vrienden, maar voor zover ik weet ben ik de enige waar ze op deze manier mee doet zeg maar. Maar ja... die friends-zone zou kunnen ja. Ik weet het eerlijk gezegd niet.
Vriendin van ons denkt dat het wel goed gaat komen. Vriendinnen kunnen dat over het algemeen vaak wel aardig peilen zou je zeggen. Het kan nog alle kanten op. Voor mij hoop ik de goede
Dit is nu een reactie waar ik wel iets mee kan!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:25 schreef RM-rf het volgende:
vrouwen die signalen afgeven zijn dus héél wat anders dan de 'signalen' die je van bv mannen krijgt ....
het is misschien niet juist om te zeggen dat het altijd zo is dat je juist het tegenovergestelde moet doen van wat een vrouw signaliseert; maar er zijn wel veel momenten waar een vrouw vooral beweert dat 'ze het rustig aan wil doen' om te kijken hoe een man reageert.
niet zozeer omdat ze het werkelijk niet willen, maar bv omdat ze eerst een beetje 'overtuigd' willen worden, of dat ze vinden dat een man wat meer doorzettingskracht moet tonen: De volhouder wint dan (wat natuurlijk ook afhangt op wat voor manier een 'afwijzing' gebracht wordt, bepaalde 'nee's' zijn ook gewoon een duidelijke 'ee'... zelfs bij vrouwen).
Als een man zo'n 'eerste lichte afwijzing' dan prima vind en verder niks doet, is dat eerder niet in zn voordeel en geeft vooral het teken dat het een passief sukkeltje is, of prima door haar te manipuleren (immers, hij doet enkel dat wat zij zegt).
in dit geval, als je met die vrouw in bed ligt nadat er veel 'erotische' spanning bestond, is er niks mis mee om een poging te wagen, 'Nee' heb je, en 'Ja' kun je krijgen
kun je je verder prima verschuilen achter het 'ach ja, zo zijn mannen nu eenmaal hé' als ze aangeeft écht niks te willen...
dat is meestal slimmer dan altijd maar angst te hebben zélf eens wat initiatief te moeten tonen.
Je vindt maar wat je vindt hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar niet eens gekust? Dit gaat nooit meer iets worden
En niet aan komen zetten met ik doe het langzaam aan blaaaaaa want niet eens kussen is wel ontzettend langzaam....
Ik zou je echt afschrijven als je me na zoveel tijd niet eens gekust zou hebben!
Je bent gewoon laf/een watje, punt uit
Ik geef je de vrouwlijke kant van wat Rdingetje net in een enorme post geeft en ik "vind maar wat ik vind"? Je wil het gewoon niet horen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:39 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Je vindt maar wat je vindt hoor.
Zitten alle vrouwen zo inelkaar dan? Ik denk het niet hoor. Zou het niet zo kunnen zijn dat ze voelt dat ik haar met respect behandel en niets wil forceren? Dat ze dat erg waardeerd en dat ze me volledig vertrouwt waarna alsnog het een en ander kan gaan gebeuren? Jouw visie op het geheel kan natuurlijk ook gewoon heel erg kloppen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik geef je de vrouwlijke kant van wat Rdingetje net in een enorme post geeft en ik "vind maar wat ik vind"? Je wil het gewoon niet horen!
Als ik zo duidelijk ben naar een vent (flirten, kroelen, blijven slapen) en hij kust me niet eens? Dan ga ik er idd van uit dat ie te passief is en dat er nooit iets vanzelf uit gaat komen en dan ga ik op zoek naar een vent die wat stoerder is en niet in zn broek pist van angst als ik een keertje lonkend naar hem kijk
Plus als een man je na zo lang en zoveel duidelijke hints niet heeft gekust ga je denken dat hij je niet sexueel aantrekkelijk vind en dat wil geen een vrouw zoenen en ze zal dus ook niet lang zich zo op blijven stellen als ze toch afgewezen word
Dat is waar ja.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:05 schreef liefie_ het volgende:
Als ze je niet wil zoenen, dan wil ze je niet
Simpel lijkt me... Als je je niet op die manier tot iemand aangetrokken voelt heof je ook geen relatie te beginnen
En je kunt een vrouw prima zoenen en met respect behandelen tegelijk
Je kunt zelfs prima met een vrouw slapen en haar met respect behandelen tegelijk!
DUDER,DUDE,DUDEST ... ze is bij je blijven slapen en jij hebt ze niet eens gezoend???? Wat een afknapper. Waarom doe je dat niet??? Waarom ben je er niet op ingegaan??? Straks loopt ze met een ander, en dan kan je wel janken. ACTIE VERDOMME!! Zet die stress nu is even opzij en geef ze een lekkere smakkerd op de lippen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:04 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Nope... helaasch! Zou goed kunnen inderdaad, maar vooralsnog weet ik dat niet. Ze heeft veel mannelijke vrienden, maar voor zover ik weet ben ik de enige waar ze op deze manier mee doet zeg maar. Maar ja... die friends-zone zou kunnen ja. Ik weet het eerlijk gezegd niet.
Omdat, zoals gezegd, vrouwen wel eens een beetje "hard to get" doen om te kijken hoeveel energie je er in wil stekenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:24 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Dat is waar ja.
Ik weet echt niet wat ze wil en of ze me wil. Echt gewoon no clue. Ze zegt A, maar doet B. Als ik dan op B in ga, zegt ze weer A.Of ze uiteindelijk helemaal niet wil zoenen is me ook niet duidelijk.
Het moeilijke van het verhaal is ook dat het al jaren een goede vriendin van me is. Maakt het imho iets complexer allemaal.
De rest van mijn posts leggen dat wel een beetje uit. Dat de meesten het dom van me vinden is me wel duidelijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
DUDER,DUDE,DUDEST ... ze is bij je blijven slapen en jij hebt ze niet eens gezoend???? Wat een afknapper. Waarom doe je dat niet??? Waarom ben je er niet op ingegaan??? Straks loopt ze met een ander, en dan kan je wel janken. ACTIE VERDOMME!! Zet die stress nu is even opzij en geef ze een lekkere smakkerd op de lippen!
MrDice has a point. Als mijn wijffie tegen me aankruipt 's nachts, dan weet ik direct hoe laat het is! dus ga ervoor...quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:57 schreef MrDice het volgende:
Ik wilde het lange tijd best wel voor je opnemen, maar als ze bij je blijft slapen en tegen je aankruipt, dan had ik op z'n minst wat geprobeerd. Al was het maar in bed een kus in de nek/schouder en vandaaruit kijken hoe ze erop reageert... Kom op nou zeg, niet altijd luisteren naar je hersenen maar ook naar je lul ehhhhh hart. Kan echt geen kwaad hoor.
ehm... ze doet dat misschien bij jou omdat dat bij jou prima schijnt te werken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef baggerbak het volgende:
... vanuit het niets bij haar zitten en een beetje aan haar zitten pielen. Zie dan wel of ze het wil of niet. ....
Dit lijkt me een hilarisch schouwspel; TS zit in stoel, meisje zit op bank, TS gaat op de bank zitten, meisje vraagt TS waarom ga je op de bank naast me zitten, TS zegt: uhhh uhhh uhh, nou als jij dat niet wil ga ik alweer op mijjn stoel zitten hoor. Stel meisje zegt niks, TS ziet pluisje op het meisje haar shirt, TS gaat aan haar 'pielen', meisje kijkt hem lonkend aan, TS zegt even stil zitten hoor anders gaan die pluisjes er niet af. Meisje denkt zuchtttt....quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef baggerbak het volgende:
Ze komt van de week weer ff een bakkie bij me halen. Ik ga dan gewoon doen wat zij doet... vanuit het niets bij haar zitten en een beetje aan haar zitten pielen. Zie dan wel of ze het wil of niet. Wil ze het, dan ga ik steeds een stap verder. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, maar ik hoop dat het gewoon gaat zoals jij het wil kiddo.... Volgens mij ben je trouwens nog ouder dan ik... Ik bedoel, je gaat met echt een jaren '50 snelheid
Siesta & Fiesta!
Yeah right.... hahaha, een blinddoek! Bedankt voor je advies hoor, maar dit ga ik toch echt niet doen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ehm... ze doet dat misschien bij jou omdat dat bij jou prima schijnt te werken.
Het is dan ok een prima tactiek voor een mooie jongedame om een leuke potente tiep te versieren, maar andersom is het voor potente tiepes meestal niet de beste manier om een mooie jongedame duidelijk te maken dat ze een relatie met ze willen hebben...
Wat is het nu met jou? kennen je versiermethodes niet wat meer variatie dan enkel heel slap 'recht op het doel af' of 'helemaal niks uithangen omdat je denkt dat dat respectvol is' ?
gebruik je fantasie eens... als ze komt koffiedrinken, zorg ervoor dat je een aantal lekkere zaken hebt, bonbons, aardbeien en laat haar een blinddoek voordoen en 'voer' haar die .... zorg daarbij dat je dan de erotische spanning flink opvoert en vertel haar dat je een laatste speciale verrassing hebt maar niet weet of zij die wel wil proberen..... spin het wat uit en zorg ervoor dat ze heel erg nieuwsgierig is en jou 'smeekt' erom, en geef haar dan een zoen op dr mond en doe de blinddoek af.
dat werkt stukken beter dan een beetje dom 'te gaan zitten plukken aan dr'.... vrouwen moeten juist meestal weinig hebben van mannen die zo dom 'plukken' (hooguit tolereen ze het bij sommige mannen wat meer dan bij andere)
Ik ben weldegelijk gek op haar. Denk dat dat ook de oorzaak is van mijn knullige aanpak. Deze meid is echt zo verschrikkelijk lekker dat het mij op de een of andere manier gewoon ontzettend onzeker maakt. Met een flinke dosis alcohol, zoals toen we WEL zoenden, durf ik dan uiteindelijk stappen te ondernemen die ik eerder niet zo snel zou nemen. Misschien heeft zij dat ook wel waardoor we nu allebei een afwachtende houding aannemen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef AcidBurner het volgende:
Confronterend? Valt al bij al nog mee, wat ik hier lees zijn veel mensen die het voor je opnemen, die je goede raad willen geven. maar doe gerust verder, op deze manier zijn je kansen 0,0. misschien kan je ze dan wel 1X neuken binnen 4 maanden of zo... maar meer zit er niet in. Wees een vent, en toon initiatief. En als je daar dan zit, en je bent stressy, denk dan effie aan onze goede raad! Niks confronterend aan. Maar Acid heeft zo het idee dat je er eigenlijk helemaal niet zo gek op bent, en dat je gewoon een beetje aandacht wil.
Levensgevaarlijk, je gaat iemand toch geen blinddoek voeren?!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
..gebruik je fantasie eens... als ze komt koffiedrinken, zorg ervoor dat je een aantal lekkere zaken hebt, bonbons, aardbeien en laat haar een blinddoek voordoen en 'voer' haar die .... ...
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:28 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, je gaat iemand toch geen blinddoek voeren?!![]()
En serieus: Ik zou ergens iets midden tussen dat plukken en de blinddoek-aanpak kiezen. Bij mij resulteert het in ieder geval meestal in aangifte bij de politie als ik het koffiebezoek probeer te blinddoeken.
Ban alsjeblieft dat werkwoord "vragen" uit je hoofd, dat is een werkwoord voor beta-males.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Yeah right.... hahaha, een blinddoek! Bedankt voor je advies hoor, maar dit ga ik toch echt niet doen.
Ik ga gewoon naast haar zitten of vraag haar of ze bij me komt zitten en dan zien we wel hoe ze daar op reageert. Misschien een leuk filmpie in de dvd-speler ofzo.... en dan inderdaad steeds iets verder gaan.
[..]
**Baggerbak klopt op de bank**quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef baggerbak het volgende:
Ik ga gewoon naast haar zitten of vraag haar of ze bij me komt zitten en dan zien we wel hoe ze daar op reageert. Misschien een leuk filmpie in de dvd-speler ofzo.... en dan inderdaad steeds iets verder gaan.
Dat is zeker zo ja. Echte liefde doorbreekt alles. Of hier sprake is van echte liefde valt nog te bezien, maar daar gaan we achterkomen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef AcidBurner het volgende:
Echte liefde doorbreekt alles! Echt alles. Ik voel twijfel van jou kant, en van haar ook. De langer je het vuur laat doven de minder kansen dat je maakt. Steek dat goed in dat koppie van je. Als ze toch zo lekker is als jij zegt dan heeft ze direct iemand anders om bij te zijn hoor. Dus geen kul, geen zever. je zorgt dat je huis proper is, je zorgt voor een goei muziekje (Tip: Zero7 - Simple Things - top CD - nu ben ik je mijn favoriete muziek al aan het geven, zie mij), kaarsje aan, zie dat je lekker ruikt, maak iets lekkers of haal een stukje taart of zo in huis (zijn ze altijd gevoelig voor), geef ze een roosje, je kent het wel ... en maak het gezellig samen. De rest komt vanzelf, komt het niet dan ben je bij de verkeerde. Maar hou op met dat eeuwige gestress, dat maakt je zo onaantrekkerlijk. En je gaat zien de eerste keer dat je ze kust valt al die stress van je af. En dan ben je haar ventje en kan je aan meer beginnen denken. Veel succes! En volg mijn raad op aub. Zeker over die muziek
![]()
Haha... kan ik me voorstellen dat het zo overkomt. Ik gaf al eerder aan dat ik niet weet wat me overkomt en dat het af en toe weer net zo voelt als een verliefde puber.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:46 schreef liefie_ het volgende:
Ik begin me ook af te vragen hoe oud je bent, want een dvdtje kijken, vragen of ze naast je komt zitten en dan haar handje aaien en kussen in de kroeg deed ik toen ik 16 was
Vraag haar gewoon een keer op een fatsoenlijke manier mee uit, of vraag of ze komt eten, kook lekker voor haar, wijntje er bij... Beetje elkaar diep in de ogen kijken tijdens het eten en flirten dat soort dingen
Dvdtjes kijk je met vrienden/vriendinnen of met iemand waarvan je weet dat het synoniem staat voor sex en je nog nooit een dvd hebt gezien
Naja zoals iedereen al zei! Toon daadkracht! Hup vooruit met die geit!
Dingen als ja maar we zijn vrienden/ik wil respect tonen/ ik weet het niet blaaaa is alleen maar je eigen onzekerheid die spreekt
Dude, DUDE!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:01 schreef baggerbak het volgende:
Roosje vindt ik dan wel weer een minder ideetje, maar goed... je bedoelt het goed
Ik ook!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:31 schreef MLI het volgende:
OK, nou wil ik ook weten hoe oud jullie zijn TS!
En hop, daar gaat de roosquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:26 schreef Greys het volgende:
Laat die roos lekker zitten joh. Gewoon een vrij brute aanpak de volgende keer, geen softie-gedoe.
Good riddance!quote:
Roos is een topidee, ken je vrouwen of ken je ze niet? Ze hebben niks liever dan een kleine attentie :-) ... dus hey, doe het maar zoals jij wil, maar zonder een klein vleugje romantiek vind ik er persoonlijk geen zak aan. Dat dansen zei ik alleen maar zodat je er op een natuurljike, relaxte manier wat dichter bij kan komen. Dat krampachtig gelul van kom eens naast mij zitten dat vind ik dan weer geen goed idee.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:01 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Roosje vindt ik dan wel weer een minder ideetje, maar goed... je bedoelt het goed
Ennuh. die muziek ... da's een kwestie van smaak he. Ik ga zeker eens op usenet kijken of ik daar iets van kan vinden. Ben sowieso altijd wel in voor goede nieuwe muziek.
Ze zijn nog maar net aan het "courten" he. Ik weet niet wat voor vrouw jij bent, je lijkt me meer het stoere type, maar in mijn ogen krijgt elke vrouw graag een attentie. Ook al zeggen ze van niet. Als jij graag genomen wordt op brute manier, wil dat nog niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn. Ts is een verlegen manneke... dus moet hij het anders aanpakken he.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:26 schreef Greys het volgende:
Laat die roos lekker zitten joh. Gewoon een vrij brute aanpak de volgende keer, geen softie-gedoe. En met bruut bedoel ik gewoon lekker daadkrachtig, niet twijfelachtig, niets vragen, gewoon doen en kijken wat haar reactie is. Overrompel haar een keer, in plaats van dat afwachtende.
Roos is een suf idee, vindt deze vrouw. Romantiek zit niet in een roos, een roos is eerder een teken van 'Ik wil wel romantisch doen, maar ik kom niet verder dan uitgekauwde ideetjes.'quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:15 schreef AcidBurner het volgende:
Roos is een topidee, ken je vrouwen of ken je ze niet? Ze hebben niks liever dan een kleine attentie :-) ... dus hey, doe het maar zoals jij wil, maar zonder een klein vleugje romantiek vind ik er persoonlijk geen zak aan. -
precies, meer is er niet nodig TS, vrouwen zijn niet totaal communicatie gestoord hoor.Met je lichaamstaal "praten" is iets wat vrouwen duidelijk wel begrijpen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:46 schreef liefie_ het volgende:
Vraag haar gewoon een keer op een fatsoenlijke manier mee uit, of vraag of ze komt eten, kook lekker voor haar, wijntje er bij... Beetje elkaar diep in de ogen kijken tijdens het eten en flirten dat soort dingen
Yep, ff die erectie tegen d'r been aan drukken en het zal d'r wel duidelijk zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:19 schreef mymoodfentje het volgende:
Met je lichaamstaal "praten" is iets wat vrouwen duidelijk wel begrijpen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep, ff die erectie tegen d'r been aan drukken en het zal d'r wel duidelijk zijn![]()
Och iedereen praat weer een iemand na...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:11 schreef Moja het volgende:
Nou iig geen blinddoek en roos taferelen, komop zeg we leven toch niet in een slechte soap ofzo![]()
Spontaniteit, humor en echtheid. En dat zit 'm vooral in je attitude en niet in voorgekauwde lame zaken als een roos. En al helemaal niet inlachwekkende taferelen als geblinddoekt chocolade en aardbeien gevoerd krijgen. Kan op zijn tijd wel leuk zijn, maar dan wel in een relatie en niet in de eventuele opmaat naar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:32 schreef AcidBurner het volgende:
Ik geef het op.... trek uwe plan.Oh ja, nu wil ik wel eens weten wat de vrouwkes dan wel willen?
Of weten ze het zelf niet?
![]()
Jij weet volgens mij ook donders goed dat dat zélf totaal abstracte en slappe algemeenheden zijn waarbij iedere 'invulling' die je als voorbeeld eraan zou geven vervolgens direkt hier afgesabelt zou worden door dames die gelijk gaan melden 'dat dat natuurlijk absoluut niet spontaan is'...quote:
Sorry maar ik vind dat juist geen fantasierijke of verrassende aanpak. Ik geef alleenmaar aan dat ik het niks zou vinden. Waar je nou weer vandaan haalt dat wij vrouwen allemaal door dé droomprins versierd willen worden zonder trucjes weet ik ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Och iedereen praat weer een iemand na...
Ik heb die 'blinddoek' genoemd als snel voorbeeldje van een wat meer fantasierijke, verrassende aanpak, Niet als dogmatisch 'dat-moet-je-doen-als-enige-middel-tot-succes' ..
enkel omdat de TS tot nu toe niet verder kwam dan 'tegen haar oprijen en kijken of ze geen nee zegt'
Ik neem aan dat degen die de roos voorstelde ook zoiets bedoeld, gewoon iets kleins en 'opvallends' doen, waarmee nergens beweert wordt dat je daarmee een vrouw die eigenlijk niet zou willen opeens kunt 'versieren'...
In dit geval gaat het echter _niet_ om een vrouw die per definitie niet wil, integendeel, het gaat om een vrouw waarvan al eerder heel duidelijk is gebleken dat ze die TS wél zag zitten, die zelf al met hem gezoend heeft en aangaf 'een relatie te willen'.
Het is zeer typisch voor vrouwen om hier in dit topic opeens te gaan 'mokken' over de manier waarop ze versierd willen worden, dat ligt echter vooral eraan dat geen enkele vrouw 'versierd' wil worden door een 'trucje' dat degene zou moeten horen via een internetforum...
Allemaal willen ze het liefste door de ultieme romantische spontane 'droomprins' of 'don Juan' versierd worden, die daadwerkelijk zijn versiermethodes compleet spontaan uitvoerd en ook daadwerkelijk meent.
De werkelijkheid is echter dat 99% van de heteroseksuele vrouwen bij gebrek aan het daadwerkelijke bestaan van deze droomprinsen genoegen neemt met de standaard klunzigheid waarvan de menssoort 'Man' helaas maar niet los kan komen:
Zolang deze 'man' meestal maar en minimale vorm van 'extra moeite' doet of op de een of andere wijze met zijn klunzigheid d'r hart weet te breken, en waarbij het vrijwel altijd zo was dat de vrouw zelf al van tevoren bepaald of ze door een man wel of niet versierd wil worden, waarbij hij hooguit dat kan verpesten door absoluut verkeerd te handelen (waarbij dat verkeerd handelen recht evenredig is met hoe leuk de vrouw de man bij voorbaat al vind)
Oh daar heb ik allemaal geen probleem mee... Dat begrijp ik volledig. Ik wou hem gewoon op de juiste weg brengen...Heb Humor genoeg, ben spontaan... en heel eerlijk! Mijn meisje heeft dus nog niks te klagenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spontaniteit, humor en echtheid. En dat zit 'm vooral in je attitude en niet in voorgekauwde lame zaken als een roos. En al helemaal niet inlachwekkende taferelen als geblinddoekt chocolade en aardbeien gevoerd krijgen. Kan op zijn tijd wel leuk zijn, maar dan wel in een relatie en niet in de eventuele opmaat naar.
ik denk dat hij bedoelt dat je een beetje verwaand overkomt. Dit is niet goed, dat is niet goed. Maar zelf voorbeelden en tips geven.. ho maar. Mja vrouwen zijn op zich al heel complex. nee is ja, ja is nee. enz enz ... Ik zeg ook maar hoe ik het zou doen, als mijn liefde dan zegt : "man jij bent lame bezig!" dan weet ik direct dat het niks wordt. Eigenlijk best een goeie manier ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:![]()
Gelukkig ben ik in mijn leven meer dan voldoende mannen tegengekomen die niet hun toevlucht hoefden te nemen tot dit soort voorbeelden. Geen reden dus om mijn seksualiteit om te schakelen.
Wel typisch dat je zo op je pik getrapt reageert als blijkt dat het merendeel van de vrouwen in dit topic jouw voorbeelden als lame betitelt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:51 schreef AcidBurner het volgende:
bedankt voor de tips.
Ja, wat is het nou???quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:54 schreef AcidBurner het volgende:
Maar zelf voorbeelden en tips geven.. ho maar.
dat is het ook niet .....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:51 schreef Moja het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat juist geen fantasierijke of verrassende aanpak.
Volledig akkoord, zei ik ook al, als ze echt gevoelens voor hem heeft... dan kan hij zich VEEEEEEL permitteren. Zo niet, ja dan is elke aanpak op voorhand al gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Vrijwel alle vrouwen laten zich probleemloos verleiden door de meest fantasieloze, onspontane en onechte versiertrucs... als ze maar bij voorbaat eigenlijk sowieso een oogje op de betreffende man hebben en zolang hij maar niet té onhandig is bij het uitvoeren van zn 'versier-trukkendoos' (die de meeste vrouwen sowieso wel doorzien)
Gemekker? Omdat ik het niet met rozenblaadjes en champagnebubbels omlijst, maar gewoon mijn mening ventileer zonder poespas, ben ik aan het mekkeren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:04 schreef AcidBurner het volgende:
@CC -> Bedankt voor de tips naar mij toe, naar TS heb je nog niet veel tips gegeven. je maakt hem alleen maar onzekerder met je gemekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |