Er wordt wel degelijk ingegrepen. De afgelopen dagen was er constant ME aanwezig, en de buurt was afgeladen met politie.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:08 schreef Floripas het volgende:
Wat zijn de argumenten eigenlijk tegen ingrijpen in de rellen? Weet iemand dat?
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet het toch heerlijk zijn om door een slotje heen te kunnen posten als je graag het laatste woord hebt!![]()
Nogmaals, dat kan ik niet zien aankomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
My thoughts exactlyBeetje een zwaktebod Floripas.
Wel als je me geen argumenten geeft, dan zit je gewoon mijn tijd te verdoen.quote:Daarbij, ik verveel je blijkbaar als ik je onnozele vragen terugkaats?
Ja. De kliniek heeft dat in officiele perscommuniqués naar buiten gebracht. Hij was zonder twijfel schizofreen.quote:Nogmaals; is er een medisch rapport waarin staat dat LaBil daadwerkelijk schizofreen was
Dit vind ik een heel erg interessante gedachte, die me echt aan het denken zet.quote:en zo ja; wie zegt dat hij op dat specifieke moment last had van wanen?
Misschien had hij juist wel een helder moment en deed hij daarom wat hij deed?! Wie zal het zeggen.
Doh, ze hebben al jaren 'droog' getraind.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:11 schreef Bullebak het volgende:
[..]
en daar zijn die naffers toevallig nog erg goed in ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp heel goed dat ze niet stevig ingrijpen, simpelweg omdat je dan gewoon een sneeuwbal effect krijgt. Gaan ze keihard ingrijpen, dan zal de groep ook groter en zal de boel vanzelf escaleren. Al die mensen die hier heel makkelijk zeggen dat de knuppel erover moet zien gewoon niet in dat de politie daar in een heel lastig parket zit.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:50 schreef Floripas het volgende:
Interesant. Zouden die Franse toestanden niet juist uitbreken omdat Welten en Ter Horst er over beginnen?
Verder zegt Welten ook dat het om dertig jongens gaat. Als je die lik op stuk geeft, zou je van het probleem af moeten zijn, dus dat snap ik niet zo.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:23 schreef -0- het volgende:
[..]
Doh, ze hebben al jaren 'droog' getraind.Oh echt, dat was ook helemaal niet de onderliggende gedachte van mijn tekst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij maar Amsterdam
Misschien om zich te bewijzen tegenover zijn radicale vriendjes?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:23 schreef Floripas het volgende:
Dit vind ik een heel erg interessante gedachte, die me echt aan het denken zet.
Er is alleen één probleem: waarom zou iemand bij zijn volle verstand dit doen? Er zijn effectievere manieren om aanslagen te plegen, zeker met een mes.
quote:Ik en m'n mensen staan met miljoenen strijders
Enige wat we missen is een leider die ons begeleiden
quote:Dit is wat me tegenstanders vrezen
Ik heb een achterban nog groter dan het Nederlandse leger
Zie de reacties eronder:quote:Wat gasten als mij zijn rebels ouwe, klaar om te rellen ouwe
Zelfstandig we doen het zelf ouwe
quote:FOck die KK OVERHEID WE MOETE wakker worde
KK OVERHEID FOCK DE OVERHEID
quote:hij bedoelt dat buitenlanders nu wakker moeten worden.! snap je? duidelijker denk aan wat er in frankrijk is gebeurd?? Overheid nu moet Egt oppasen want anders gebeurd get ook hier.! Word Tijd.. Klaar Om te relluh...!
http://www.youtube.com/watch?v=9QBLKRkLdE4&mode=related&search=quote:appaman 1 woord: RESPECT!
binnekort RELLEN!
Wat, waar heb je dat gehoord? Dat lijkt me stadsmythe.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:25 schreef worldpimber het volgende:
Overigens, het gerucht gaat momenteel dat er helemaal geen mes was en er helemaal niemand is neergestokenIk ben benieuwd.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nogmaals, dat kan ik niet zien aankomen.
[..]
Wel als je me geen argumenten geeft, dan zit je gewoon mijn tijd te verdoen.
Ja, dat blijft speculeren natuurlijk en een vraag die je ook aan Mohammed B. of wie dan ook die een ander met een mes vermoord kan stellen.quote:Ja. De kliniek heeft dat in officiele perscommuniqués naar buiten gebracht. Hij was zonder twijfel schizofreen.
[..]
Dit vind ik een heel erg interessante gedachte, die me echt aan het denken zet.
Er is alleen één probleem: waarom zou iemand bij zijn volle verstand dit doen? Er zijn effectievere manieren om aanslagen te plegen, zeker met een mes.
Dat is wat ik in mijn verhaal heb gesuggereerd, ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Misschien om zich te bewijzen tegenover zijn radicale vriendjes?
je kan het weer zo lekker bot neerkwakken hequote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ach ja, als mensen stemmetjes in hun hoofd horen worden ze weggezet als zijnde schizofreen en men moet minstens een beetje begrip en medeleven tonen met de patiënt.
Maargoed, dan is meer dan de halve wereld schizofreen.
Nee, nee, maar je kijkt altijd naar motieven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je geeft toch zelf net zo goed geen argumenten![]()
[..]
Ja, dat blijft speculeren natuurlijk en een vraag die je ook aan Mohammed B. of wie dan ook die een ander met een mes vermoord kan stellen.
Iets met rituele moorden ofzo misschien.
Er kunnen legio redenen voor zijn, het feit dat jij het je niet kan indenken/voorstellen wil natuurlijk niet zeggen dat een ander er daarom geen reden voor zou kunnen hebben..dat zou enigszins pretentieus zijn.
Hoor jij ook stemmetjes?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ach ja, als mensen stemmetjes in hun hoofd horen worden ze weggezet als zijnde schizofreen en men moet minstens een beetje begrip en medeleven tonen met de patiënt.
Maargoed, dan is meer dan de halve wereld schizofreen.
Weet jij veel wat zijn motieven zijn, nogmaals: omdat jij die niet kan bedenken of onlogisch vindt wil niet zeggen dat hij die niet had :'Dquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, nee, maar je kijkt altijd naar motieven.
Mohammed B. wilde een daad stellen en Ayaan Hirsi Ali, waar hij niet bij kon, bang maken. Daarom vermoordde hij een publiek figuur die naast haar stond.
Dat is toch onvergelijkbaar?
Ja, gerucht onder het plebs van Slotervaart zeg maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:37 schreef Floripas het volgende:
Wat, waar heb je dat gehoord? Dat lijkt me stadsmythe.
dat zou wel heel dieptriest zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
(..)
ik heb zo het idee dat ze bij herstel ook niet meer in Slotervaart gaat werken.![]()
Ik begrijp die redenering wel. Maar escaleren gaat het ooit toch wel. Als (gepercipieerd) overmatig politieoptreden daar niet de trigger voor is, dan is het wel een Nederlander die 5 Marocs neerknalt omdat-ie het zat is, of een gewelddadige arrestatie, of een noodverordening, of wat dan ook. Het is een tijdbom en die niet willen laten ontploffen terwijl je het nog kan controleren is niet de oplossing.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:25 schreef worldpimber het volgende:
Ik begrijp heel goed dat ze niet stevig ingrijpen, simpelweg omdat je dan gewoon een sneeuwbal effect krijgt. Gaan ze keihard ingrijpen, dan zal de groep ook groter en zal de boel vanzelf escaleren.
Maar als je er geen enkele logische verklaring voor hebt, waarom zou je dan aannemen dat hij een helder moment had, terwijl hij al een heel slechte week had en schizofrenie vaak aanzet tot fyziek geweld?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet jij veel wat zijn motieven zijn, nogmaals: omdat jij die niet kan bedenken of onlogisch vindt wil niet zeggen dat hij die niet had :'D
Ik denk dat er voorlopig geen kwestie van is dat ze ergens nog bij de politie gaat werken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, gerucht onder het plebs van Slotervaart zeg maar.![]()
Alle conspiracy's rond de vrouw die Bilal dood heeft geschoten zijn ook al rond, dus ik heb zo het idee dat ze bij herstel ook niet meer in Slotervaart gaat werken.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk dat er voorlopig geen kwestie van is dat ze ergens nog bij de politie gaat werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |