Je slaat de plank volledig misquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:57 schreef floris.exe het volgende:
Brigitte is arrogant, heb ik al vanaf het begin gevonden en dus wat mij betreft niet iemand de dit had moeten winnen, maar goed, ik zal dit moeten aanvaarden.
Nou nou, wat een agressie opeensquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis
Als je goddomme iedere avond in een musical speelt, en je hebt het lef om op deze mniaer auditie te doen, dan ben je verre van arrogant...
Jesus Christ, ga je mond spoelen met groene zeep vlegel
als je me wat beter kent zie je achter diequote:Op maandag 22 oktober 2007 01:03 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou nou, wat een agressie opeens. Dit was de enige manier om auditie te doen voor deze rol. Kennelijk wilde Brigitte graag Evita spelen en dus moest ze een afweging maken tussen haar wens en haar ego. Het zou mij niets verbazen wanneer zij al die tijd al dacht, vanuit haar arrogantie, dat ze dit varkentje wel even zou wassen.
ik heb het ook niet in haar gezienquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:53 schreef Cee het volgende:
Dat mensen nog over dat arrogantie gedoe blijven vallen. Ik zie 't niet, en trouwens, Eva Peron was ook niet bepaald über-sympathiek en eerlijk te noemen.
Er is altijd een understudy en een alternate, dus je hebt altijd kans dat je iemand anders krijgt. Ze kan natuurlijk niet een jaar lang 8 voorstellingen per week doen he.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef Marloes het volgende:
Wij hebben ook al kaarten!!
Ik had nog wel een vraagje; is het nou zo dat Brigitte 7 dagen per week Evita gaat spelen? En er dus geen ''vervangster'' is? Want ik moet dus wel zeker weten dat ik haar te zien krijg natuurlijk :p
Was volgens mij vriendjequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:42 schreef Marloes het volgende:
Ik vond het gisteren ook zo lief dat haar broertje het podium opstormde toen ze klaar was met haar liedje
Typisch telegraafquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:42 schreef Emmety het volgende:
Het klopt gewoon NIET wat in de telegraaf staat. Erwin van Lambaart heeft gisteren bij L&C duidelijk gezegd dat de nummer 2 niet automatisch alternate/understudy wordt. 't Zou in de finale echt gaan om 1 rol.
Aannemelijker is dus dat Marjolein of Anne bijvoorbeeld op gaan als Brigitte er niet doordat zij voor deze hele show begon (andere fout in telegraaf) al aangenomen zijn voor het ensemble van Evita.
Ze was nog niet klaar, maar die laatste zin kreeg ze er niet meer uitquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:42 schreef Marloes het volgende:
Ik vond het gisteren ook zo lief dat haar broertje het podium opstormde toen ze klaar was met haar liedje
10 dagen na de premiërequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:45 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga 26 december in Apeldoorn naar Evita.
neequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:50 schreef Emmety het volgende:
[..]
Was volgens mij vriendjeipv broertje
Uit redelijk betrouwbare bron heb ik vernomen dat Anne de understudy wordt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:42 schreef Emmety het volgende:
Het klopt gewoon NIET wat in de telegraaf staat. Erwin van Lambaart heeft gisteren bij L&C duidelijk gezegd dat de nummer 2 niet automatisch alternate/understudy wordt. 't Zou in de finale echt gaan om 1 rol.
Aannemelijker is dus dat Marjolein of Anne bijvoorbeeld op gaan als Brigitte er niet doordat zij voor deze hele show begon (andere fout in telegraaf) al aangenomen zijn voor het ensemble van Evita.
Nee joh.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:57 schreef floris.exe het volgende:
Brigitte is arrogant, heb ik al vanaf het begin gevonden en dus wat mij betreft niet iemand de dit had moeten winnen, maar goed, ik zal dit moeten aanvaarden.
Ja voor wie was Syb gekomen voor Marjolein dan ? Ik zag hem ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:14 schreef karoltje het volgende:
Ik kijk het nu nog een keer en viel me op dat Syb van De Kast in het publiek zat. Met gele kleding aan!
Dan had Henk Poort eigenlijk ook moeten zijn ...want die heeft ook in musical Rembrandt gespeeld,en Henk vd Meijden is producentquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:27 schreef Cee het volgende:
Syb zat in de musical Rembrandt, en volgens mij Marjolein ook. Dus da's dan best logisch.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:30 schreef Marloes het volgende:
[..]
needat is haar broertje. haar vriend was de jongen in het pak die je later zag.
en die 2 meisjes waren haar zusjes, en haar vader en moeder uiteraard
Ik weet het! Brigitte is familie!quote:
Ben het helemaal met je eens!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een prachtige show gisteravond. Wel heel erg jammer dat Brigitte de Evita is geworden. Ze is zeker zeer getalenteerd, maar wat mij betreft niet geschikt voor de rol van Evita. Jammer dat de twee laatste nummers samen gezongen moesten worden. Brigitte zette elke keer nét even een klein stapje naar voren waardoor Suzan letterlijk in haar schaduw stond. Tjonge, het leek wel een travestiet als je het vergeleek met de frele Suzan. Het afscheid van Suzan vond ik een blamage. Waar alle andere afgevallen kandidates een waardig afscheid kregen, werd Suzan in een hoekje gestopt en mocht alleen maar zwaaien. De secondes duurden minuten en natuurlijk trok ze het op een gegeven moment niet meer. Pfff wat kreeg ik een pijn in mijn buik van dat moment. En dan Brigitte met haar laatste nummer "don't cry for me".. het was weer een stukje cabaret, maar ik zag er nog steeds geen Evita in. Ondanks de, voor mij, teleurstellende uitslag heb ik toch genoten van het hele programma. Al vond ik het op een gegeven moment wel behoorlijk irritant worden dat Peter van de Velde maar bleef kwijlen en geilen op Brigitte.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:50 schreef Koningin het volgende:
![]()
![]()
Ik had liever Suzan als Evita gezien.
Op de een of andere manier mist Brigitte nog wat voor de rol......jammer.
Wat kunnen mensen dan belachelijk fel reageren he!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:53 schreef Parisa het volgende:
My god! Een aantal mensen op het officiele forum zijn nu echt onredelijk. Nou ja, ik geef ze nog een weekje voor het rouwproces.![]()
Waat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:17 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik weet het! Brigitte is familie!
Wel verre, maar toch.
Ik ben nog bij haar oma geweest zondagDie zat al in de stress omdat ze een luchtwegontsteking had. Maar daar heb ik niks van gemerkt!!
Wat toepasselijk.quote:Van boerendochter tot Evita!
Daar noem je ook iemand.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:06 schreef BVO het volgende:
Toch was Pia nog net wat beter: http://www.youtube.com/watch?v=Vo_vyDlVDJU
Inderdaad, Pia is wel beter, daar noemt BVO ook wel een groot talent opquote:Daar noem je ook iemand.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |