Het is een sletquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:21 schreef tipsch het volgende:
Nadia lijkt in een paar dagen wel 40 kilo aangekomen Dat gezicht staat helelmaal bol. D'r hamsterbek glanst als nooit eerder tevoren.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dramaqueen Mata Hoeri.
[ afbeelding ]
Wat een farce is dit duo. Liever vandaag dan morgen exit en nog liever gisteren en collectief vergeten dat ze ooit bestaan hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dramaqueen Mata Hoeri.
[ afbeelding ]
ik wil op tvquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dramaqueen Mata Hoeri.
[ afbeelding ]
Die twee komen mijn strot uit.Ik begrijp ook totaal niet waarom zij maar in gesprek moeten blijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een farce is dit duo. Liever vandaag dan morgen exit en nog liever gisteren en collectief vergeten dat ze ooit bestaan hebben.
Jawel...11 kopietjes gemaakt ook nog. Hebben Luc en Dennis de hele middag over gedaan,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:27 schreef tipsch het volgende:
Wait is dit nu voor 'n onzin. Manny's hairstudio. Niveautje weer, creatief hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |