Waarom die punten in barrage en improved barrage? Multishot en volley gebruik ik namelijk nooit in een raid...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik heb de MM raidspec,
http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Eonar&n=Aurialia
kijk, maar ik doe er aardig wat dps mee, buff wat mensjes erbij op, wat extra dmg op bepaalde mobs.. al met al ben ik erg tevreden erover![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom die punten in barrage en improved barrage? Multishot en volley gebruik ik namelijk nooit in een raid...
Zo heb ik het: http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Frostmane&n=Scorchess
kill comand er tussen doorquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik zelf liever steady+autoshot met soms een arcane shot als ik moet verplaatsen, volgens mij is dat veel mana-vriendelijker. Maar ik kan er naast zitten.
gz!quote:
Daar hebben we mana pots + feign en drinken voor aye.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik zelf liever steady+autoshot met soms een arcane shot als ik moet verplaatsen, volgens mij is dat veel mana-vriendelijker. Maar ik kan er naast zitten.
Vind ik helemaal geen goede ability voor raids, dan kies ik liever voor rapid killing en improved arcane shot.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:42 schreef glremme het volgende:
[..]
En mensen zonder Go for the throat![]()
.
Dus jij kiest liever een vermindering van 0.4 sec over een 25 focus per 3 seconde waarmee je kan goren (aannemend dat je een ravager hebt) en dus een increase van 50 dps heeft?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind ik helemaal geen goede ability voor raids, dan kies ik liever voor rapid killing en improved arcane shot.
Nee ik heb een kat, en die heeft als ability prowl.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:03 schreef glremme het volgende:
[..]
Dus jij kiest liever een vermindering van 0.4 sec over een 25 focus per 3 seconde waarmee je kan goren (aannemend dat je een ravager hebt) en dus een increase van 50 dps heeft?![]()
Geen claw?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee ik heb een kat, en die heeft als ability prowl.
Volhouderquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:28 schreef Baret-V2 het volgende:
druid op 48 nu, begint me een beetje te vervelen. Het gaat echt sloom met levelen en daar kan ik niet tegen.
Gratz!quote:
Dude...quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Fir3fly het volgende:
Nope, ik spendeerde die punten liever aan wat extra armor.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dude...
(dat is serieus alles wat ik hierop kan verzinnen)
Dan ben je niet erg creatiefquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dude...
(dat is serieus alles wat ik hierop kan verzinnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |