Waarom die punten in barrage en improved barrage? Multishot en volley gebruik ik namelijk nooit in een raid...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik heb de MM raidspec,
http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Eonar&n=Aurialia
kijk, maar ik doe er aardig wat dps mee, buff wat mensjes erbij op, wat extra dmg op bepaalde mobs.. al met al ben ik erg tevreden erover![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom die punten in barrage en improved barrage? Multishot en volley gebruik ik namelijk nooit in een raid...
Zo heb ik het: http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Frostmane&n=Scorchess
kill comand er tussen doorquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik zelf liever steady+autoshot met soms een arcane shot als ik moet verplaatsen, volgens mij is dat veel mana-vriendelijker. Maar ik kan er naast zitten.
gz!quote:
Daar hebben we mana pots + feign en drinken voor aye.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik zelf liever steady+autoshot met soms een arcane shot als ik moet verplaatsen, volgens mij is dat veel mana-vriendelijker. Maar ik kan er naast zitten.
Vind ik helemaal geen goede ability voor raids, dan kies ik liever voor rapid killing en improved arcane shot.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:42 schreef glremme het volgende:
[..]
En mensen zonder Go for the throat![]()
.
Dus jij kiest liever een vermindering van 0.4 sec over een 25 focus per 3 seconde waarmee je kan goren (aannemend dat je een ravager hebt) en dus een increase van 50 dps heeft?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind ik helemaal geen goede ability voor raids, dan kies ik liever voor rapid killing en improved arcane shot.
Nee ik heb een kat, en die heeft als ability prowl.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:03 schreef glremme het volgende:
[..]
Dus jij kiest liever een vermindering van 0.4 sec over een 25 focus per 3 seconde waarmee je kan goren (aannemend dat je een ravager hebt) en dus een increase van 50 dps heeft?![]()
Geen claw?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee ik heb een kat, en die heeft als ability prowl.
Volhouderquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:28 schreef Baret-V2 het volgende:
druid op 48 nu, begint me een beetje te vervelen. Het gaat echt sloom met levelen en daar kan ik niet tegen.
Gratz!quote:
Dude...quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Fir3fly het volgende:
Nope, ik spendeerde die punten liever aan wat extra armor.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dude...
(dat is serieus alles wat ik hierop kan verzinnen)
Dan ben je niet erg creatiefquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dude...
(dat is serieus alles wat ik hierop kan verzinnen)
quote:
Ik bedoel natuurlijk meer armor voor mijn pet. Het gaat erom dat ik die punten die aan Claw kan besteden bij beast training heb gespendeerd aan meer armor voor de pet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik vind jou erg creatief.. een hunter... wat meer armor... proest...![]()
Klopt, maar ik moet die twee punten toch ergens kwijt om verder te komenquote:en traps improved? met een goede heroic ( ja zelfs pug) beetje interactie wanneer de MT pulled.. kan je je traps mooi timen ^^
Hmm ja ik moet dat natuurlijk ook nog een beetje leren, maar bij Aran doe ik hem in ieder geval wegquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:37 schreef _evenstar_ het volgende:
ah zo lol dan las ik het iets verkeerd sorry
En wil je een raid pet dan ga je beter voor de ravager of de scrorpion van shadowmoonvalley.
Die hebben natural armor veel en de scorpio doen posion stacken![]()
Als jij goede pet control hebt dan heetf je pet weinig armor nodig feitelijk simpelweg weten wanneer terug te trekken , wanneer niet. mijn pet control was in het begin dat ik KZ deed echt prut, nu kan ik feitelijk heel Kz doen met hooguit een enkelepetwipe op prince =)
52 dagen /played en dan Illidan down?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:49 schreef epimethea het volgende:
gekke chinezen... 52dagen en ze hebben tbc uitgespeeld
kk wel met alles generfd, 2t drops , 1 extra drop, geen attunements en kant en klare tactieken
maar damn 52 dagen
neequote:Op maandag 29 oktober 2007 18:56 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
52 dagen /played en dan Illidan down?
Dat valt nog mee hoor. Wij hadden een 4% wipe omdat 3 traps achter elkaar buggdenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:30 schreef epimethea het volgende:
grrrrr gloeidoos
wij zijn gister na een bugged trap (half in de muur) gekapt anders was die ook neer geweest
vanavond is het aan, ik ga pots en buffs gebruiken alsof ik achter hollandsch spoor in den haag zit
5 leper gnome wands en 1 ogre suit voor me zelf als we em downen voor de killshot
maar man wat was ik pissed dat we wipte omdat we die trap niet konden gebruiken
ow en gratz natuurlijk!!!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |