Je kan hem tijdens de hele periode van Hallow's End gebruikenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:37 schreef webbyplus het volgende:
Kun je maar 1 keer op die broom? of kun je hem de gehele periode gebruiken van halloween?
Je hebt 2 typen brooms. Land brooms en flying brooms. De flying brooms kan je 14 dagen gebruiken als het goed is. De land brooms kan je maar 1x gebruiken. Beide heb je in normale vorm als epic vorm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:37 schreef webbyplus het volgende:
Kun je maar 1 keer op die broom? of kun je hem de gehele periode gebruiken van halloween?
Heb me land broom al 30 leer gebruikt onder tussenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Je hebt 2 typen brooms. Land brooms en flying brooms. De flying brooms kan je 14 dagen gebruiken als het goed is. De land brooms kan je maar 1x gebruiken. Beide heb je in normale vorm als epic vorm.
Nee nogniet maar ziet er ontzettned tof uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:38 schreef YPrue het volgende:
Heeft iemand hier de squashling al? Is het een beetje normale droprate?
Hmm, dus http://www.mmo-champion.c(...)ber/headlessloot.jpg klopt niet? Daar staat nl. 'Good for only one ride'.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb me land broom al 30 leer gebruikt onder tussen.
Nee dats tukje klopt idd nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:48 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hmm, dus http://www.mmo-champion.c(...)ber/headlessloot.jpg klopt niet? Daar staat nl. 'Good for only one ride'.
Nee je kan ze allemaal 14 dagen gebruiken, op de PTR was het wel zo dat jue ze maar 1x kon gebruiken maar dat is dus met de officiële patch veranderd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:53 schreef TripleM het volgende:
Ahhh ik vroeg me al af hoe ik daar nou bij kwam, dat die dingen maar 1 keer bruikbaar zouden zijn. Maar wat ik nu hier lees over het verschil tussen land brooms en flying brooms? Wat is het nou, zijn er nu uberhaupt brooms die je maar 1 keer kunt gebruiken, of niet?
Speelt dat uberhaupt nog wel lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:11 schreef vogelkooi het volgende:
na de moglijkheid om te spelen met een wii, nu ook met een xbox controller.
is wel een erg promo filmpje: click
Knap als je het langer dan 2 weken uit weet te houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:58 schreef stme het volgende:
Net gestopt met wow, vraag me af hoelang ik mn chars kan missen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://www.warcraftpets.c(...)s.and.toads/mojo.asp
w00t!![]()
Ik heb er nog geeneen maar ik moet de quest voor Jubling nog doen en een keer die lifelike mechanical toad schematic zien te farmen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]W00t een blauw! Heb de gele en blauw/oranje al, nu die nog
!
De squashling had ik vandaag gekregenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik heb er nog geeneen maar ik moet de quest voor Jubling nog doen en een keer die lifelike mechanical toad schematic zien te farmen.Ochja, eerst die Sinister Squashling...
Ik zag net toch nog echt iemand een broom linken die "only good for one ride" was. Dus wat is het nou?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee je kan ze allemaal 14 dagen gebruiken, op de PTR was het wel zo dat jue ze maar 1x kon gebruiken maar dat is dus met de officiële patch veranderd.
Als je de item hebt staat er duration: 14 days. En bij de beschrijving one ride, maar het is dus 14 dagen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:25 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik zag net toch nog echt iemand een broom linken die "only good for one ride" was. Dus wat is het nou?
het klopt dat er nog op de items staat dat je ze 1x kan gebruiken, maar dat is dus niet zo, Blizzard heeft dat alleen (nog) niet veranderd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:25 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik zag net toch nog echt iemand een broom linken die "only good for one ride" was. Dus wat is het nou?
PTR hebben ze het vandaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:36 schreef Mister_T het volgende:
Hoe kom je daar aan dan? Instance is nog niet open?
Dat was nog toen de FP af en toe vast lockde en je niet van de mount af kon maar hem wel kon besturen (al was het wel buggy)quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:51 schreef vogelkooi het volgende:
een paar erg ouden foto's, ergens op GOT tegen gekomen.:een rar wees niet bang
Ergens in 2005, dus.
Zullen ze toen al gedacht hebben we gaan flying mounst maken?
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |