Das wel heel lang gelden wat leuk zeg.Ik ga je gelijk ff bookmarken.Hoe staat het nu met je team?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Thnx
[..]
FC mastars
Maar volgens mij had jij toen een andere naam... kan er ff niet opkomen
Ik heb ff vluchtig gekeken naar je team als het goed is train je positiespel .Ik zie nogal wat oudjes das jammer .Ik denk dat je te lang doortraint want je hebt nog niet echt veel gekocht en verkochtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:40 schreef -SG- het volgende:
Ja idd heel lang geleden, en met mijn team, ja eeuwig 3e, zo kun je het noemen. Dit jaar drijgt het weer dat ik in de VII blijf zitten
. Ik wil toch wel een beetje van de VI proeven :p
Klopt precies maar ik wil zoiezo nog wat oude vedettes in het team hebben, en ja ik train te lang door.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb ff vluchtig gekeken naar je team als het goed is train je positiespel .Ik zie nogal wat oudjes das jammer .Ik denk dat je te lang doortraint want je hebt nog niet echt veel gekocht en verkocht
Gezien de sterkte van die spelers kan je beter jongere aantrekken. 17 jarigen met redelijk positiespel zijn uitstekend te trainen in de oefenwedstrijden. Als die groot zijn kan je ze altijd langer doortrainen tot een jaar of 22 en dan alsnog verkopen. Dat is efficiënter dan wat je nu doet. In feite heb je op dit ogenblik 1 goede trainee.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Klopt precies maar ik wil zoiezo nog wat oude vedettes in het team hebben, en ja ik train te lang door.
Hmm oke, ja ik was ook van plan om na zondag ff een bezem door de selctie te halenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gezien de sterkte van die spelers kan je beter jongere aantrekken. 17 jarigen met redelijk positiespel zijn uitstekend te trainen in de oefenwedstrijden. Als die groot zijn kan je ze altijd langer doortrainen tot een jaar of 22 en dan alsnog verkopen. Dat is efficiënter dan wat je nu doet. In feite heb je op dit ogenblik 1 goede trainee.
jij ook al.heb je wel een leuk spaarpotje?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hmm oke, ja ik was ook van plan om na zondag ff een bezem door de selctie te halen.
Eens kijken hoe dit eruit ziet over een paar weken.quote:Cash funds: 166 960 ¤ (1 583 737) ¤
quote:Dennis Bruns (179796746) [Add this player to your bookmarks]
17 years and 0 days, inadequate form, healthy
A controversial person who is temperamental and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Speciality: Technical
Next birthday: 07-02-2008
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 550
Wage: 390 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0 Advanced Injury Calculator Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool 2 hattriX-Ray healing hattriX-Ray healing TSI
Injuries: Healthy
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: passable Passing: disastrous
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:07 schreef twi het volgende:
Jammer trouwens dat die pagina met Hattrick Coolness Ratinig niet meer is. Vond het altijd wel handig om n.a.v. die site te bepalen waar ik naartoe wilde met m'n friendlies. Ten eerste zie je het daar makkelijker dan op die priegelige kutvlaggetjes, en ten tweede heb ik een fobie dat ik zoveel mogelijk aaneengesloten landen wil bezoeken om zo de map op zijn RISK's stukje bij beetje te veroveren
Topquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
https://ow141.science.uva.nl:8080/~lhoek/coolness.php
Eerste keer certificaat accepteren en daarna kun je er weer als vanouds gebruik van maken.
Kost maar 30k, moet je met scoren eens proberenquote:Karel Methorst (179603086) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar en 80 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 19-11-2007
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 372 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:
Ook niet volgens de nieuwe setup? En helpt t niet met zn koppen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:16 schreef twisteddlogic het volgende:
Scoren heeft geen zin voor een mid, ook niet aanvallend
Vorm: -6 (+5/-11)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:09 schreef maniack28 het volgende:
TSI: -9100 (+2970/-12070)
Vorm: 2 (+5/-3)
Vleugelspel: 1 (+1/-)38 jarige coach gestegen
quote:Adrie Wiegeraad (55586132)
25 years and 91 days, passable form, healthy
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: excellent
Winger: poor Defending: extra-terrestrial
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |