quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:37 schreef AnTjUh het volgende:
goh waar blijft dennis dan?
nadia zit alleen in de kapsalon
Geen idee, er was niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:38 schreef trettie het volgende:
waar was die stream lock voor weet iemand dat?
Klopt, je zag ze allemaal van achter komen toe Ellen in beeld was.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:40 schreef trettie het volgende:
Maar iedereen is naar achter geweest!
maar door de streamlock weet niemand dus wat er aan de hand was..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:40 schreef trettie het volgende:
Maar iedereen is naar achter geweest!
Ik hoor ze prima!! En het is gewoon oefenen, zodat ze het goed aan jacco kunnen laten horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef trettie het volgende:
erg leuk alleen misschien allebei duidelijker praten anders valt de helft weg
en waar gebruiken ze het dan voor?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoor ze prima!! En het is gewoon oefenen, zodat ze het goed aan jacco kunnen laten horen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
A: En hoe is het nou met jou ?
N: Laten we het een keer over jou hebben, hoe is het met jou???
Ze zijn achter geweest, need I say more?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu? Nadia wil niet het middelpunt van de belangstelling zijn? Is er iets in dat breintje doorgesijpeld?
Hmz...wie is Jacco nou weer...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoor ze prima!! En het is gewoon oefenen, zodat ze het goed aan jacco kunnen laten horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |