In Israel schijnt het ook een enorm kabaal te zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Fluiten is voor joden.
Ik speel zelf m'n beste wedstrijden als ik getergd ben. Dat zal inderdaad per individu verschillen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:49 schreef Pool het volgende:
Ik denk dat het per speler en per team verschil maakt. Ik denk dat het ook uitmaakt of het fluiten in de perceptie van de spelers terecht of onterecht is. Wanneer ik gisteren in Oranje had gespeeld, 65% balbezit had gehad, met 2-0 had gewonnen, kwalificatie bijna veilig had gesteld en de tegenstander geen kans heb gegeven en ik vervolgens was uitgefloten, dan zou ik denken: "krijg de tyfus, stelletje paupers". Ik zou er niet beter van gaan spelen.
Jij werd bij Bal op het Dak 7 uitgefloten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:34 schreef Fides het volgende:
Bij mij persoonlijk zou het niet werken. Ik word dan enkel agressief en boos. Maar ik speelde dan ook niet in het Nederlands Elftal maar bij Bal op het Dak 7. Als Nederlands international zou het je prestatie niet negatief moeten beinvloeden.
Vlak de harde kern van Bal op het Dak 7 niet uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jij werd bij Bal op het Dak 7 uitgefloten?Door je familie en vrienden ofzo?
Die zongen nog 'Werken voor je geld ole ole!'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jij werd bij Bal op het Dak 7 uitgefloten?Door je familie en vrienden ofzo?
Ik denk dat het uitfluiten en de witte zakdoekjes van gisteravond vooral ná de wedstrijd een negatief effect op Oranje zullen hebben...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:41 schreef MaxPower het volgende:
...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:09 schreef sneekyfrank het volgende:
ik denk niet dat het de spelers helpt, maar ze weten wel meteen hoe het een deel van het publiek over ze denkt
maar denk je dat ze op een gegeven moment niet gedemotiveerd raken ervan... misschien na een aantal wedstrijden? of als er volgende keer nóg meer witte zakdoekjes en nóg meer gefluit zou zijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
Sommige speler hebben natuurlijk al wel het een en ander meegemaakt van het publiek, en zullen wel weten hoe om te gaan met een dergelijke situatie.
Zal per geval verschillen. Maar het is nu eenmaal de realiteit. Het publiek heeft het recht om haar onvrede te uiten, en als professioneel sporter zal je je motivatie maar uit iets anders moeten halen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
maar denk je dat ze op een gegeven moment niet gedemotiveerd raken ervan... misschien na een aantal wedstrijden? of als er volgende keer nóg meer witte zakdoekjes en nóg meer gefluit zou zijn?
Dus de spelers zijn er alleen om het publiek te vermaken en moeten ook als ze uitgefloten worden gemotiveerd kunnen blijven?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zal per geval verschillen. Maar het is nu eenmaal de realiteit. Het publiek heeft het recht om haar onvrede te uiten, en als professioneel sporter zal je je motivatie maar uit iets anders moeten halen.
Op het eerste: nee. Op het tweede: ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:35 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dus de spelers zijn er alleen om het publiek te vermaken en moeten ook als ze uitgefloten worden gemotiveerd kunnen blijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |