Omdat zijn familie al jarenlang probeert de liveshows te halenquote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit ook te vrezen dat Neil de top 5 gaat halen hoor.. hij is behoorlijk populair denk ik.
Eric heeft het over loepzuiver...quote:Op maandag 31 december 2007 09:50 schreef Re het volgende:
[..]
dan mag je je oren wel eens laten uitspuiten hoor
Opzich heeft hij de eerste 2 shows al voor redelijk simpele liedjes gekozen en zelfs daarin gaat het nog niet zoals het zijn moet. Toch blijf ik hem boeiender vinden dan een Asnat of Tiffany.quote:Op maandag 31 december 2007 16:14 schreef Kleihe het volgende:
[..]
Eric heeft het over loepzuiver...
Zelfs op een cruise met bejaarden waar Bas na het diner het entertainment mag verzorgen zou men weglopen. Ik geloof zeker dat ie muzikaal is, maar zingen kan ie niet. Of hij moet eens een 'simpel' nummer doen. Dan kunnen we oordelen waar ie staat.
Het lijkt er wel op....quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Ooooooh wat slecht....... en toch een goed commentaar.......
Zou de familie de jury bedreigen?
Maar jij ben een vrouw.quote:Op maandag 31 december 2007 16:32 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Opzich heeft hij de eerste 2 shows al voor redelijk simpele liedjes gekozen en zelfs daarin gaat het nog niet zoals het zijn moet. Toch blijf ik hem boeiender vinden dan een Asnat of Tiffany.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijdens het optreden van Charlene kijkt Neil wel erg verliefd rond 0.49/0.50.
Al zou ik Charlene niet met Neil willen zien zeg
Haha idd:Pquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:24 schreef widmfan7 het volgende:
Neil kan voor geen meter zingen maar je gunt het hem nu gewoon.
Nou ik niet hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:24 schreef widmfan7 het volgende:
Neil kan voor geen meter zingen maar je gunt het hem nu gewoon.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor
Het valse gezang, de rode wangen, het gejank en de kamperfamilie maken dat ik hem als eerstvolgende wil zien wieberen
Staat hier ook in dit topic ergens een filmpje bij hem thuis en zijn pogingen in X-factor e.d. Als je die pa alleen al ziet weet je genoeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:54 schreef robert2006 het volgende:
dacht dat het een grap was, maar hij schijnt echt van het woonwagenkamp te komen en komt uit een grote zigeuner-familie, was gisteren bij boulevard waar gordon over vertelde
linkje?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:54 schreef robert2006 het volgende:
dacht dat het een grap was, maar hij schijnt echt van het woonwagenkamp te komen en komt uit een grote zigeuner-familie, was gisteren bij boulevard waar gordon over vertelde
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Staat hier ook in dit topic ergens een filmpje bij hem thuis en zijn pogingen in X-factor e.d. Als je die pa alleen al ziet weet je genoeg.
quote:
Neil leest mee hierquote:Je hebt ook van die sites: "Daar heb je die jankerd weer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |