Hahaha, ik weet het, soms ook welleens ja, dan schrik je wel als je er even helemaal niks mee kanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:49 schreef Rozevla het volgende:
Hallo geachten !
Wat ik dus af en toe heb is of een slaap voet / been zodat je bijna op je bek gaat of op je bek gaat al sta je op.
Of als ik wakker word dat je hele arm verlamd is !!! Ik schrok me de eerste keer echt me de apen teringIk dacht fucking hel mijn mooi gevormde arm is verlamd
En je arm is dan ook fucking zwaar !!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Hahaha, ik weet het, soms ook welleens ja, dan schrik je wel als je er even helemaal niks mee kan![]()
Ik op me rugquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:51 schreef MouzurX het volgende:
ja dan slaap je op je arm daarom slaap ik altijd met mijn rug naar onder zodat er niks verlamd kan worden
Doe ik nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
moet je niet zoveel vet vreten !
Jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:54 schreef Biogarde het volgende:
Dat heeft ieder mens weleens. Dingen gebeuren.
Es proberenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:07 schreef Friek_ het volgende:
Als je op je arm slaapt wordt-ie 's morgens wel verdomd lam wakker, ja.
Ik had ooit eens een vorm van neuropathie opgelopen door met 'ingeklapte' elleboog te gaan slapen. Gevolg: de helft van m'n ringvinger en hele pink verlamd voor zo'n drie maanden. Heel fijn.
Ik kon nergens iets vinden of het kwaad kon (niet de kick, maar slaaparm) vandaar de kick.quote:
Ik vind dit een goede kick ja, aangezien hij er serieus op ingaat en een serieuze vraag stelt Bob_B.quote:
Je piel krijgt zeker buiten schooltijd niet genoeg aandacht he ? Op je eigen hand na. Vandaar dat ie maar gaat erecten van de 56 jarige tieten van de juf.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:24 schreef afcajos het volgende:
Ik gebruik altijd als excuus dat mijn been slaapt als ik een boner heb in de klas en er gevraagd wordt of ik voor de klas wil staan
Elke gezonde jongenman heeft in de vroege ochtend als ie nog niet goed wakker is wel eens een ODOL.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je piel krijgt zeker buiten schooltijd niet genoeg aandacht he ? Op je eigen hand na. Vandaar dat ie maar gaat erecten van de 56 jarige tieten van de juf.
Je had het over de klas. Dan heb je al een stuk gelopen. Ik neem niet aan dat je in school slaapt (buiten de lesuren om).quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Elke gezonde jongenman heeft in de vroege ochtend als ie nog niet goed wakker is wel eens een ODOL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |