quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat had moeten zeggen:
Neen ik deed een tubgirl
Moet jij vooral vragen gast.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef Biogarde het volgende:
Doen ze VMBO?
Lijkt me vrij logisch bij een man? Dat het water wat over je buik gaat in een straaltje eindigt vanaf de penis?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
Klacht: Dat het water van een douchekop zo over je lichaam stroomt dat het een geluid maakt alsof je aan het pissen bent![]()
kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch bij een man? Dat het water wat over je buik gaat in een straaltje eindigt vanaf de penis?
Hoe kan het dat het bij jouw huisgenoot NIET zo klinkt, dat is de vraag![]()
Want? Stoere knul.quote:
Want ik ben een vuilnisman idd. Gast.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:26 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
vmbo'ers kunnen nog altijd hogerop komen dan vuilnisman. Daarom: Moet jij vooral vragen gast.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:26 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
vmbo'ers kunnen nog altijd hogerop komen dan vuilnisman. Daarom: Moet jij vooral vragen gast.
t zal ook wel lekker smaken danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien klinkt het anders met een erectie![]()
Lekker in je gezicht zeiken?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien klinkt het anders met een erectie![]()
Jij was sneller, maar waarom dacht jij hetzelfde?quote:
Koop een piemel en probeer het eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef Dipkip het volgende:
Met een erectie kun je toch niet (goed) zeiken?
Of maak ik nu een domme vrouwenopmerking![]()
Ga je ook nog serieus uitleggen dat je ECHT niet onder de douche staat te plassen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb het al uitgelegd maar ze geloven me niet
![]()
Ik heb er twee, maar dan de trilvariant, niet de plasvariantquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef JoaC het volgende:
Koop een piemel en probeer het eens.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef Dipkip het volgende:
Met een erectie kun je toch niet (goed) zeiken?
Of maak ik nu een domme vrouwenopmerking![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |