quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
Was ik net lekker aan het douchen, nadat ik klaar kwam zei 1 van mn huisgenoten: "Ej Ed! stond jij nou net te pissen in de douche? zo klonk t wel!"
Klacht: Dat het water van een douchekop zo over je lichaam stroomt dat het een geluid maakt alsof je aan het pissen bent![]()
heb je vanaf nu een vrijbrief om in de douche te zeiken, scheelt weer trappen lopen (hier altans wel)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb het al uitgelegd maar ze geloven me niet
![]()
ik plas niet in de douche, mijn kamerdeur staat recht tegen over de pleequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb je vanaf nu een vrijbrief om in de douche te zeiken, scheelt weer trappen lopen (hier altans wel)
t is toch nasty om in de douche te pissen, laat staan ballen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:55 schreef ukga het volgende:
hoezo zou je niet mogen plassen in de douch?
je kwak mag je toch ook door het putje spoelen, en je urine niet? tsssss
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
t is toch nasty om in de douche te pissen, laat staan ballen.
zo lenig ben ik nu ook weer niet
je hoeft mij niet te vertellen hoe ik een pussy moet eten vriend, maar t gaat ook zo stinken als je pistquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
een goede bef beurt onder de douche ! douche kop erbij, zo kan je ze plezieren de dames.
En wat denk je van al je zweet is toch ook nasty, ik zeik altijd in de douche.
ik kom wel eens in andere stundentenhuisen, op sommige plaatsen hier in Leeuwarden is het me toch een zooi. Wij zijn echt netjes, hebben een mooi schoonmaak rooster etcquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Die achterdocht dat hij dat gelijkt denkt maakt die huisgenoot juist verdacht.
topic geschiedenis uitzoekertsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
JIJ hebt topics die ergens op slaan![]()
meteen de eerste raak, kan je zien wat voor kutuser je bentquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
topic geschiedenis uitzoekerts______!
echt jouw mening doet me ietsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
meteen de eerste raak, kan je zien wat voor kutuser je bent
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat had moeten zeggen:
Neen ik deed een tubgirl
Moet jij vooral vragen gast.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef Biogarde het volgende:
Doen ze VMBO?
Lijkt me vrij logisch bij een man? Dat het water wat over je buik gaat in een straaltje eindigt vanaf de penis?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
Klacht: Dat het water van een douchekop zo over je lichaam stroomt dat het een geluid maakt alsof je aan het pissen bent![]()
kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch bij een man? Dat het water wat over je buik gaat in een straaltje eindigt vanaf de penis?
Hoe kan het dat het bij jouw huisgenoot NIET zo klinkt, dat is de vraag![]()
Want? Stoere knul.quote:
Want ik ben een vuilnisman idd. Gast.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:26 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
vmbo'ers kunnen nog altijd hogerop komen dan vuilnisman. Daarom: Moet jij vooral vragen gast.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:26 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
vmbo'ers kunnen nog altijd hogerop komen dan vuilnisman. Daarom: Moet jij vooral vragen gast.
t zal ook wel lekker smaken danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien klinkt het anders met een erectie![]()
Lekker in je gezicht zeiken?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien klinkt het anders met een erectie![]()
Jij was sneller, maar waarom dacht jij hetzelfde?quote:
Koop een piemel en probeer het eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef Dipkip het volgende:
Met een erectie kun je toch niet (goed) zeiken?
Of maak ik nu een domme vrouwenopmerking![]()
Ga je ook nog serieus uitleggen dat je ECHT niet onder de douche staat te plassen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb het al uitgelegd maar ze geloven me niet
![]()
Ik heb er twee, maar dan de trilvariant, niet de plasvariantquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef JoaC het volgende:
Koop een piemel en probeer het eens.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef Dipkip het volgende:
Met een erectie kun je toch niet (goed) zeiken?
Of maak ik nu een domme vrouwenopmerking![]()
Whahahahahaahaha een kachel op de plee, en dan schijten, hhahahahahaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
je hoeft mij niet te vertellen hoe ik een pussy moet eten vriend, maar t gaat ook zo stinken als je pist
ongeveer hetzelfde als je een kachel op de wc hebt die aanstaat, en dan lekker gaat schijten.![]()
Hoi,quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Oh wow :|
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:51 schreef Morphis het volgende:
Ligt het nou aan mij, of heeft niemand zich, in al die maanden dat dit topic bestaat, afgevraagd waarom die huisgenoot weet hoe pissen onder de douche klinkt?
Dat doe je letterlijk 1x, als het goed is ben je het voorgoed afgeleerd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:02 schreef Drijfzand het volgende:
Zooo genant hé, zoals fappen in het bad en iemand staat te luisteren.
Wtf, wat kan jou dat nou verrotten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Maar wederom mijn vraag, zijn er nog meiden/vrouwen die onder de douche pissen?
Wat kan iemand hier op het forum ook maar iets schelen wat andere doen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, wat kan jou dat nou verrotten?
Ik heb wel eens mijn piemel in mijn anus gestopt, en vervolgens lopen pissen haha. Allemaal pis uit mijn anusquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:00 schreef Adidah het volgende:
Ik pis altijd onder de douche. Lekker in het kommetje van je handen zeiken om jezelf vervolgens een warme golden shower te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |