En mevrouw is altijd gewend te krijgen wat ze wil hebben, heb ik het idee.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Week 1 van Nadia)
Nadia : Ik wil maar 1 ding
Huub : Dat is Brian.
Nadia: Ja.
Lalalaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:53 schreef Sheel het volgende:
Voor alle Marianne Rosenberg fans...
Ich bin wie du, wir sind wie Sand und Meer,
und darum brauch ich dich so sehr.
Ich bin wie du, wir sind wie Tag und Nacht,
füreinander immer nur da, immer nur da.
Und du weißt, dennoch laß ich dir die Freiheit,
weil man sich dann leichter treu bleibt,
ich genauso wie du.
G'rade das macht unsr'e Liebe anders,
das macht unsre Liebe so anders,
und das finde ich gut.
Ich bin wie du, ich bin wie du, genau wie du.
Was auch kommt, wir beide werden uns nie trennen,
wir lernen uns nur besser kennen,
ich genauso wie du.
G'rade das macht uns're Liebe anders,
und das finde ich gut.
füreinander immer nur da, immer nur da
Ps.vel
Geef me dan maar Peter Maffay mit : Duquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:53 schreef Sheel het volgende:
na een skihut feestje vind ik dit een lekker nummer..................die ken je tenminste nog meebleren na veel drankquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:53 schreef Sheel het volgende:
füreinander immer nur da, immer nur da.
Und du weißt, dennoch laß ich dir die Freiheit,
weil man sich dann leichter treu bleibt,
ich genauso wie du.
G'rade das macht unsr'e Liebe anders,
und das finde ich gut.
Ich bin wie du, ich bin wie du, genau wie du.
Was auch kommt, wir beide werden uns nie trennen,
wir lernen uns nur besser kennen,
ich genauso wie du.
G'rade das macht uns're Liebe anders,
und das finde ich gut.
füreinander immer nur da, immer nur da
Ps.vel
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
Kan iemand even een bommelding doen in DGK?
Hear hear kan het geluid weer aanquote:
ook wel lekker ....trouwensquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef me dan maar Peter Maffay mit : Du
Daar kan geen eerstelijns meer tegenop.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
OMG weer hetzelfde gesprek tussen nadia en dennis
Thnx TFquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Week 1 van Nadia)
Nadia : Ik wil maar 1 ding
Huub : Dat is Brian.
Nadia: Ja.
Ik dacht dat ik gek was maar TF houdt alles in de gaten.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken men deze nog ?
Marmor, Stein und Eisen bricht
Drafi Deutscher,
Ken je ze??????quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze hadden beter die lustige Schlagefreunden kunnen uitnodigen die was nog een leuke avond geweest.
http://www.schlagerfreunden.nl/
ik kom er nu wel op en blijkt de site gehackt te zijn ....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:55 schreef Desii het volgende:
ligt nowlive eruit???? ik las vanmiddag al dat er problemen waren en nu kom ik er totaal niet op, krijg zelfs foutmelding
Ik ook : Table 'slyenerg_db1.spotlight' doesn't existquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:55 schreef Desii het volgende:
ligt nowlive eruit???? ik las vanmiddag al dat er problemen waren en nu kom ik er totaal niet op, krijg zelfs foutmelding
Wat doe je daar dan ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:05 schreef Desii het volgende:
[..]
ik kom er nu wel op en blijkt de site gehackt te zijn ....![]()
En dan gesneden, heel kort onder zijn ogen. tranen gegarandeerd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:06 schreef rooie3 het volgende:
En daar komt zijn uitje weer.
Had al wel gelezen dat Sly door een aantal mensen in een kwaad daglicht gezet werd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Antwoord van Sly:quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Snap ik niet, die doet zo veel voor DGKquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Had al wel gelezen dat Sly door een aantal mensen in een kwaad daglicht gezet werd.
Triest hoor............
Forum Terrorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:08 schreef Sheel het volgende:
[..]
Antwoord van Sly:
Re: Nowlive is gehacked
« Antwoord #11 Gepost op: Vandaag om 22:02:22 » Citaat
--------------------------------------------------------------------------------
Beste mensen, sorry voor dit grote probleem maar we zijn gehacked. Ik heb nu weinig tijd om hier verder en dieper om in te gaan maar de laatste tijd zijn er al veel inbraakpogingen geweest op de server en is het hun dit keer gelukt.
Check de site van kleine Frankie en de link naar de andere site.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Had al wel gelezen dat Sly door een aantal mensen in een kwaad daglicht gezet werd.
Triest hoor............
Baboequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:09 schreef Soury het volgende:
Is Dennis nog steeds hoopvol .. Kolere wat een muts[ afbeelding ]
gewoon slepen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:54 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allen, ziet er lekker tirools uit.
Of Topic:mijn menubalk van windows is van de onderkant van mijn scherm naar de linkerkant getoverd, enig idee hoe ik hem weer onderaan krijg?![]()
Ik heb ze een keer een avond in het Patronaat in Haarlem gezien, 't was geweldig. Het is zeg maar satirisch en parodiek. Laat het liedje doordraaien op de site...Erg gappig. Ze hadden ook Danny Christiaan, meen ik, als guest star. Geweldig hij nam het heel serieus helemaal terwijl een über parodie van zijn wereld was! Echte grappig waren ze, kijk ook de star galerie op de site je weet al hoe laat het is...quote:
Hij heeft bonje met 2 ex-leden oid, in elk geval te triest voor woorden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:10 schreef Varen het volgende:
[..]
Snap ik niet, die doet zo veel voor DGK![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken men deze nog ?
Marmor, Stein und Eisen bricht
Drafi Deutscher,
Ik ken een paar leden, maar ik heb ze nog nooit zien optreden. Maar hen kennende moet het wel lachen, gieren, brullen zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:12 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer een avond in het Patronaat in Haarlem gezien, 't was geweldig. Het is zeg maar satirisch en parodiek. Laat het liedje doordraaien op de site...Erg gappig. Ze hadden ook Danny Christiaan, meen ik, als guest star. Geweldig hij nam het heel serieus helemaal terwijl een über parodie van zijn wereld was! Echte grappig waren ze, kijk ook de star galerie op de site je weet al hoe laat het is...
Ruud Pm is na veel problemen verzonden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar kan geen eerstelijns meer tegenop.Destructor. (Rendac)
![]()
Babieeeeeeeeeee, schatjeeeeeeeeeee en heel af en toepitichiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ik zag hem zostraks een drankje inschenken, veel van een of ander spulquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:14 schreef Sonique het volgende:
Wat is er met Jaap, heeft hij XTC op ofzo?
Gaat het een beetje goed met je? Ik had nog gezegd dat je het geluid beter een uurtje uit kon zettenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Babieeeeeeeeeee, schatjeeeeeeeeeee en heel afe entoe pitichiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:16 schreef Mokum020 het volgende:
WTF dan komen al die Nowlive loosers hierheen.......![]()
En Dob heeft ook problemen las ik op vol.Die twee andere komen niet meer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft bonje met 2 ex-leden oid, in elk geval te triest voor woorden.
Hij wil voor haar vechten en desnoods 1 jaar op de grond slapenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:16 schreef T-lex het volgende:
Ow my god...nix heeft nog steeds hoop.![]()
Hij wet hoe het echt zit van binnen. Te triest voor woorden deze stalker...![]()
Ik kan het lonken niet latenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat het een beetje goed met je? Ik had nog gezegd dat je het geluid beter een uurtje uit kon zetten![]()
Oh god... Kan iemand even een dokter bellen voor beequeen? De streams zijn haar teveel gewordenquote:
Yep idd! Dus redactie volgende keer: http://www.schlagerfreunden.nl/quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ken een paar leden, maar ik heb ze nog nooit zien optreden. Maar hen kennende moet het wel lachen, gieren, brullen zijn.![]()
Ik ook. Enne Kristallnacht enne Scandal um Rosie.quote:
Ik ben er anders helemaal niet gerust op, wat jij Mokum...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Disana en Mokum, hier gaat alles goed, het CS lonkt wel maar mijn lief is het daar niet zo mee eens.![]()
Ik vertik het!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Enne Kristallnacht enne Scandal um Rosie.
We worden oud, yvonne.
Wereld nummer, en oud worden is niks mis mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
We worden oud, yvonne.
Wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
We worden oud, yvonne.
Volgens mij heeft ze zich omgekleed naar de sfeer van vanavond....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben er anders helemaal niet gerust op, wat jij Mokum...
Leuk dat Brian net even vertelde dat je weg moet gaan als je je niet prettig voelt in de villa. Alles om Dennis aan te moedigen te vertrekken.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
We worden oud, yvonne.
Originelle aufnahme . Hertzlichen dankquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rwPpEepG5cs&mode=related&search=
Naad en Luc hebben dus weer samen op bed gelegen, mochten wij niet van meegenieten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zich omgekleed naar de sfeer van vanavond....
met hoedje..![]()
BAPquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
We worden oud, yvonne.
OMG, ik zeg niks.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rwPpEepG5cs&mode=related&search=
Het zou erger zijn als we het niet werdenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
We worden oud, yvonne.
Het erge is dat ik het nog helemaal mee kan zingenquote:
Gek héquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Japie is dronken van de strorum.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:45 schreef Dreamboy het volgende:
Jaapie is bezopen dat kan gezellig worden
Maar ze hebben het wel over andere,betere muziek dan Schlager en Hazesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
Al met al is dit een gedenkwaardige avond waar leeftijdsgenoten tot elkander komen......
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga een bewusteloos momentje creëren Spijtig dat ik ga missen wat ik verwacht dat er gaat komen. Maar ik vertrouw er op dat het wordt vastgelegd voor het nageslacht.
![]()
Gegroet Fok! en tot morgen. Was een leuke cos vanavond.![]()
![]()
Waar Fok al niet goed voor isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
Al met al is dit een gedenkwaardige avond waar leeftijdsgenoten tot elkander komen......
Succes met je verplichtingenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga een bewusteloos momentje creëren Spijtig dat ik ga missen wat ik verwacht dat er gaat komen. Maar ik vertrouw er op dat het wordt vastgelegd voor het nageslacht.
![]()
Gegroet Fok! en tot morgen. Was een leuke cos vanavond.![]()
![]()
Ach laat Japie ook schik hebben.Alleen zie je hoe andere er dan weer misbruik van gaan maken.quote:
Trusten skattie, tot morgen.quote:
Ach ja de eerste schuifels op de dansvloer :-)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Nog eentje dan
http://www.youtube.com/watch?v=3EbGow1IKX0
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Nog eentje dan
http://www.youtube.com/watch?v=3EbGow1IKX0
Dennis gaat niet op de bank, hij gaat op de grond, naast Nadiaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix bied Nadia het bed uiteindelijk toch aan.
Wat een sukkel zeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef Dreamboy het volgende:
Wat is er dan met DOB?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Dob heeft ook problemen las ik op vol.Die twee andere komen niet meer.
Hij heeft het zelf aangeboden, maar ik zou wel uitkijken. Zij is de sloerie, laat haar maar verkassen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:59 schreef akveor het volgende:
Moet nix nu op de bank slapen? Wat is de bedoeling? Ik begrijp het niet? Dat lijkt me een tijdelijke oplossing. Waarom geen beddenwissel? Het lijkt me sterk dat nix op de bank gaat slapen zolang Luc er is. Het is zo niet definitief en lijkt erop dat Nadia deurtjes openhoudt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is ook een goeie............quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:59 schreef chufi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JPYeeT6A8pk
Nu met een filmpje erbij :-)
En waar gaat dramaqueen Dennix slapen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef Dreamboy het volgende:
Iets van: Amina en Ymke komen niet meer, en geven morgen een verklaring.quote:
Ik Kots op dat wijf en Dennix....ach.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf aangeboden, maar ik zou wel uitkijken. Zij is de sloerie, laat haar maar verkassen.
Die twee medewerkers komen morgen met een verklaring.Ze willen niks meer met Dob te maken hebben.Gaat ook om die kapster die zaterdag Lieke deed.quote:
Ik wil ook een vet masker opquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
Zo brengt Nadia haar hele leven al door .. Vet masker op .. Staat haar prima BTW![]()
Wat een drama weer. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die twee medewerkers komen morgen met een verklaring.Ze willen niks meer met Dob te maken hebben.Gaat ook om die kapster die zaterdag Lieke deed.
Hij lag daar ook eerder..... Ik baal er een beetje van dat alle opties opengehouden worden op deze manier...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf aangeboden, maar ik zou wel uitkijken. Zij is de sloerie, laat haar maar verkassen.
Gaat dat om Imke en Luai, ik gok maar wat.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die twee medewerkers komen morgen met een verklaring.Ze willen niks meer met Dob te maken hebben.Gaat ook om die kapster die zaterdag Lieke deed.
Eens !!!!een loser die Dnnis. Maar help..hij heeft ook een hart en dit alles moet wel pijn doen. Ik gun dit echt niemand .. Dan heb ik het over die kutsnol Nadia.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij lag daar ook eerder..... Ik baal er een beetje van dat alle opties opengehouden worden op deze manier...
Het zou wel lachen zijn als Luc naast Nadia in bed zou kruipen terwijl nix op de bank ligt. Dit geeft voor mij ook aan dat nix zich voor schut blijft zetten. Hij had inderdaad gewoon moeten zeggen dat zij dan maar moest oprotten. Dan had ie haar wel bij Luc in bed geduwd maar dan wist ie precies waar hij aan toe is. Nu houd hij een lijntje open die hem meerdere dolken in z'n rug heeft geduwd. Hij snapt het dus nog steeds niet en blijft een uberloser.
Toch slaat niets de keer dat hij haar tanden ging staan poetsen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:17 schreef rooie3 het volgende:
En Brian maakt het gezicht van Amanda schoon.Die denkt echt dat hij een baby moet verzorgen.
Ja daarom wil Japie slaan.Hij wil dat ze vergaderen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:17 schreef jassy het volgende:
Jaap: Ik hoop dat morgen alle hoge RTL/Talpa bestuurders gaan vergaderen gheheheehehhe
Lieke: Japie Japie Japie <zachtjes>
Met andere woorden, Jaap, kop dicht
De stoere rapper verliest aardig zijn gezicht zo......quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
Inderdaad, de Addams Family...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hij moet zijn bedje op de grond nog opmaken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Dennis ligt op zijn eigen bed, zich te verbijten om Nadia en Luc, ik hoop zo dat hij gaat KNALLEN
Stoer bleek hij al niet te zijn sinds hij de villa binnenstapte om te komen logeren. Veel draagt hij verder ook niet bij, behalve aan deze verhaallijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De stoere rapper verliest aardig zijn gezicht zo......![]()
DENNIS ....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
Inderdaad, de Addams Family...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat sowieso....dat sowieso....100%quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Dennis ligt op zijn eigen bed, zich te verbijten om Nadia en Luc, ik hoop zo dat hij gaat KNALLEN
Zelfs mijn reputatie al verrot in de Cosquote:
quote:
Dennis gaat poepen ???quote:
Lieke is toch een vrouw? Vrouwen doen dat toch niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis gaat poepen ???Dat doe je toch niet, dat doet alleen Lieke maar
![]()
Vraag dat maar aan Brian, volgens hem is Lieke de enige op de wereld die poeptquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lieke is toch een vrouw? Vrouwen doen dat toch niet?
Ik trapte er bijna in........quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
Luc voelt dat hij hard wordt. Nadia vindt het okee, zij zegt wel wanneer hij eraf mag.
Het gaat natuurlijk over het gezichtsmaker...
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Brian, volgens hem is Lieke de enige op de wereld die poept![]()
Hahahahhahaaa briljantquote:
DRM Map niet opschonen.......quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef blomst het volgende:
Als ik nu de pc opschoon zou ik dan de streams kwijt zijn?
Wat bedoel je met opschonen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef blomst het volgende:
Als ik nu de pc opschoon zou ik dan de streams kwijt zijn?
Ik zie 'm ook steeds kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
Dennis is omgekeerd op bed gaan liggen zodat Nadia en Luc goed in de gaten kan houden.
Ja hallo nu trap ik er ook bijna inquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Het is echt hard nou. Luc voelt dat hij het zo kan trekken.
Masker.
Ik neem nooit maskers, maar moet dat ding zo lang op je gezicht zitten ???quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Masker.
Nou voel ik me net zo'n doortrapt loeder als Nadiaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:39 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Ja hallo nu trap ik er ook bijna in![]()
Nu trap ik er niet meer in...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Masker.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:41 schreef Nostalgist het volgende:
Wat leest Dennis ?? Het script ?
*zucht* zo dom zijn om geurkaarsen van anderhalve meier te kopen *zucht*quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:39 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia heeft geurkaarsen van 150 euro gekocht. Vijf stuks.
Ze ging er even op en neer voor naar Parijs.....
Is niet zo gek...als stewardoos vlieg je zowat voor niks....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:41 schreef Dark het volgende:
Nadia had een keer een geurkaars gekocht van 150 euro en toen die op was, miste ze iets in haar huis. Ze heeft om 9 uur het vliegtuig naar Parijs gepakt, heeft 5 van die geurkaarsen gekocht, geluncht met een vriendin en weer teruggevlogen.![]()
Leest het progrmma van zijn afgelopen oefen wedstrijd van gisterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:41 schreef Nostalgist het volgende:
Wat leest Dennis ?? Het script ?
Nog belangrijker, ze miste niets meer in haar huis.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is niet zo gek...als stewardoos vlieg je zowat voor niks....![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
Dennis heeft haast zijn neus leeg!!! Waar gaat hij daarna aan beginnen ?
En het enige wat Dennis doet, is met zijn hand over zijn gezicht wrijven.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef Nostalgist het volgende:
Openlijke vernedering van Dennis nu.... weer een kus....
Heeft ie nog iets om op terug te kijken......quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Leest het progrmma van zijn afgelopen oefen wedstrijd van gister![]()
Volgens mij spaart ie die plaatjes van voetballersquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Leest het progrmma van zijn afgelopen oefen wedstrijd van gister![]()
Onze relnichtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
En het enige wat Dennis doet, is met zijn hand over zijn gezicht wrijven.
Prachtige herrineringen van meisjes van 13 .. Zou er haast een liedje over schrijvenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heeft ie nog iets om op terug te kijken......![]()
Net zo mooi als Paul ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtige herrineringen van meisjes van 13 .. Zou er haast een liedje over schrijven![]()
Het is de bedoeling dat ze in het bed gaat van haar en Dennis en dat Dennis ernaast op de grond gaat liggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:49 schreef diedirk het volgende:
Wandel net binnen...is al bekend waar Nadia gaat slapen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:49 schreef diedirk het volgende:
Wandel net binnen...is al bekend waar Nadia gaat slapen?
Begin jij nu ook alquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:51 schreef Nostalgist het volgende:
Luc heeft het afgetrokken.....
Sorry.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:53 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al![]()
[ afbeelding ]
Echt ?! dan lach ik me echt dood!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ze in het bed gaat van haar en Dennis en dat Dennis ernaast op de grond gaat liggen.
datgene wat hard was?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:51 schreef Nostalgist het volgende:
Luc heeft het afgetrokken.....
Persoonlijk vind ik het te belachelijk voor woorden dat Dennis er zelfs maar aan denkt om op de grond te gaan slapen, laat dat wijf lekker oprotten naar een ander bed als ze niet bij hem wil slapenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef diedirk het volgende:
[..]
Echt ?! dan lach ik me echt dood!
Gaat ze niet meer bij Luc in bed?
Dat wil Dennis niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef diedirk het volgende:
[..]
Echt ?! dan lach ik me echt dood!
Gaat ze niet meer bij Luc in bed?
Dennis heeft niks te willen.....zij is zijn vriendin niet meerquote:
Tja! Dat weet jij, dat weet ik, maar weet hij dat ???quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:58 schreef riri het volgende:
[..]
Dennis heeft niks te willen.....zij is zijn vriendin niet meer
ja maar dat noem ik juist slim. Iedereen krijgt zo medelijden met hem en straks komt hij toch nog hoog in de popi pollquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het te belachelijk voor woorden dat Dennis er zelfs maar aan denkt om op de grond te gaan slapen, laat dat wijf lekker oprotten naar een ander bed als ze niet bij hem wil slapen
Elke keer vrebaas ik me er over dat ie het toch weer zo weet te draaien dat ie de loser is.... wat ie ook probeert hij is altijd het sukkeltje. Je zou hem bijna schattig gaan vinden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het te belachelijk voor woorden dat Dennis er zelfs maar aan denkt om op de grond te gaan slapen, laat dat wijf lekker oprotten naar een ander bed als ze niet bij hem wil slapen
Vertelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:59 schreef itsme het volgende:
WTF. Ik zit hier te genieten van het piano spel van Huub. Waarom hij hier niets mee gaat doen ipv een carnavals liedje.
Lekker zeg.
Wie weet wat de vader van Dennis voor beroep heeft?
Ik heb namelijk gisteren een meneer Bax ontmoet die enorm voor lul stond.![]()
Zo te merken niet...hij is nu een stalkerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja! Dat weet jij, dat weet ik, maar weet hij dat ???
Tja de hele dag hobbelt hij alweer achter Nadia aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:01 schreef riri het volgende:
[..]
Zo te merken niet...hij is nu een stalker
Ik woonde een rechtzaak bij en die man die wist zo weinig dat de advocaat zijn broek er van afzakte en zelfs de rechter enigzins geirriteerd werd.quote:
Zit ie nou in zijn neus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |