Het is opzich wel een goede DJ, maar qua presentatiestijl is het een beetje een buitenbeentje op 3FMquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Timur is wel leuk, hij past alleen niet bij 3fm...
GIJ! Landverrader!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
* Tinuzzz_Talpa knabbelt aan pepernoten
Dat is dus precies wat ik zei :-)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is opzich wel een goede DJ, maar qua presentatiestijl is het een beetje een buitenbeentje op 3FM
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ja, dat mag dus niet hequote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Altijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:43 schreef MichielV het volgende:
Hallooooooo allemaal! Ook zo'n topavond aan het hebben?
Euh, ja, graag!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:43 schreef MichielV het volgende:
Jawel hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:43 schreef MichielV het volgende:
Agwal! Ik heb alleen nog geen stickerts ontvangenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:43 schreef MichielV het volgende:
Ja hoor. Ik moet weer wennen, zo lang niet hier geweest...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:43 schreef MichielV het volgende:
Blijft leuk idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef Glacier het volgende:
Blijft zo'n briljant item dit bellen naar het buitenland!
Geduld is een schooooooone zaak!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Agwal! Ik heb alleen nog geen stickerts ontvangen
de 12e gemaild...
Op de dag dat ik op de stickers reageerde in het topic, heb ik ze besteld..alleen wanneer dat nou was..de search werkt niet echt handigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
de 12e gemaild...
Hoi andere Michielquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:48 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik moet weer wennen, zo lang niet hier geweest...
Volgens mij is die Timur van CAZ!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:48 schreef SilentChaos het volgende:
Is Timur dezelfde Timur als vroeger van Yorin FM? Dat was altijd wel leuk namelijk
Logisch dat er bij C&S niet gereageerd wordt, zelf zit ik dan redelijk vaak in de auto naar huis
Prima vermaak hoor die 2 in de file
Rustig, rustig!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
de 12e gemaild...
Ik luister ook altijd onderweg (trein + bus). Niks mis meequote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:48 schreef SilentChaos het volgende:
Prima vermaak hoor die 2 in de file
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |