Goed gesproken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vind niet dat we dat moeten blijven doen, die volgorde van de uitslag veranderen.
Zo wordt er:
1. Iemand blij gemaakt met een dode mus;
2. Iemand in diepe mineur gebracht omdat 'ie denkt dat de poedel hem ten deel is gevallen.
We kijken tenslotte toch alleen maar naar de volgorde en niet naar de plaatjes
Juist! Wij begrijpen elkaar!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Goed gesproken.
Daar moet op gedronken worden. [ afbeelding ]
Whehe, ik was er, niet echt mijn muziek maar het was precies goed qua drukte. Hebben we lekker langs elkaar heengelopen heel de avond.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:44 schreef Beschouw het volgende:
Heb je gemist zaterdag bij Merz, gebruikersnaam. D'n Doars was geweldig.
Langs mekaar heengelopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:24 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Whehe, ik was er, niet echt mijn muziek maar het was precies goed qua drukte. Hebben we lekker langs elkaar heengelopen heel de avond.![]()
dat zegt die ook alleen maar omdat die straks punten van je wil hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Langs mekaar heengelopenJe hebt nog wel een biertje van me gehad. Vergeten zeker?
Verrek, haha. Ik zat al te twijfelen. Heb je me even in de war gebracht met een kerel die voor de Pameyer Stichting werkt en vreselijk veel op jou lijkt. Ik heb echt 10 minuten staan denken, hij is wel ietsje veranderd. Maar het was onze Beschouw natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Langs mekaar heengelopenJe hebt nog wel een biertje van me gehad. Vergeten zeker?
Kan-ie wel vergeten. Geen biertje teruggehad van die gier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat zegt die ook alleen maar omdat die straks punten van je wil hebben
Is dat zo? mmm, over twee weken bij de "Stones" dan maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kan-ie wel vergeten. Geen biertje teruggehad van die gier.
Bij de Stones ben ik er ook. Quizen pas morgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Is dat zo? mmm, over twee weken bij de "Stones" dan maar.
Of als je gaat quizen vanavond.
quote:-Blawh-
-Kijk Ari, zo doe je dat!-
quote:-Rumille-
-Alves probeert uit alle macht zijn pruik te behouden.-
quote:-Waaghals-
-Alves neemt poedelprijs in ontvangst-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ZoneKill-
-Alves wordt op Din(g)sdag door Michael van achter genomen.-
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nog een eervolle vermelding dit keer voor ondergetekende Beschouw?
Hehe, dat is wat teveel van het goede. Zit met een verkoudheid onder de ledenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, om het goed te maken: [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |