lijkt wel op elkaar hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:20 schreef SaskiaR het volgende:
abrikozen lijken toch niet op perziken???
Trouwens, wat is je bron hiervoor Mick (just curious...)?
PhysicsRules +1quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:22 schreef PhysicsRules het volgende:
hypertext transfer protocol
komt uit vragen lijst van een andere quiz, zit zelf ook te zoeken naar de bron maar heb deze quiz nog niet eerder op een fout kunnen betrappen dus vertrouw het wel. Als ik ga zoeken op gouden appels krijg ik heel veel hits over Herakles, wat het wel weer een moeilijk te googelen vraag maakt (dus goed)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:20 schreef SaskiaR het volgende:
abrikozen lijken toch niet op perziken???
Trouwens, wat is je bron hiervoor Mick (just curious...)?
Hmm... op wiki hebben ze het alleen maar over gouden appels, er staat nergens dat het geen echte appels zouden zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:28 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
komt uit vragen lijst van een andere quiz, zit zelf ook te zoeken naar de bron maar heb deze quiz nog niet eerder op een fout kunnen betrappen dus vertrouw het wel. Als ik ga zoeken op gouden appels krijg ik heel veel hits over Herakles, wat het wel weer een moeilijk te googelen vraag maakt (dus goed)
moet helaas dezelfde conclusie trekken, heb dit antwoord (abrikoos dus) in vier andere trivia quizzen gevonden maar lees in de verhalen over Herakles/Hercules hier geen verwijzingen naar. Zal er in het vervolg op letten dat ik een duidelijke bron heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:35 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hmm... op wiki hebben ze het alleen maar over gouden appels, er staat nergens dat het geen echte appels zouden zijn.
Dat is times new roman, dies standaard bij word etcquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:50 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee en nee. Het is tegenwoordig wel een standaard lettertype op Windows computers.
dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:54 schreef rdanjel het volgende:
[..]
Dat is times new roman, dies standaard bij word etc
Inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:03 schreef SaskiaR het volgende:
Palatino dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |