Maar hij leest ze ws wel 25 keer de komende weken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
Dennis: 2 brieven, ik hou der van!
Ik vind dat beginnende snorretje bij Huub helemaal niks.quote:
Als ik bij de regie zat, zou ik altijd switchen als die sukkel in beeld komtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:17 schreef mootie het volgende:
Beetje jammer, Dennis ging over zn bedrijfje vertellen en de streams switchten 'spontaan'.
Ben het met je eens.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat beginnende snorretje bij Huub helemaal niks.![]()
Hoe was het ook alweer? Misery needs company. Ze zijn bang dat het overslaatquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik bij de regie zat, zou ik altijd switchen als die sukkel in beeld komt![]()
Zoiets dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat beginnende snorretje bij Huub helemaal niks.![]()
Ja, leuk met dat strooien hoedje. Oeps. Het is haar haarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:08 schreef Scandalous het volgende:
oh drama![]()
Dat pakje staat leuk bij AmandaIk ben benieuwd hoe het bij Nadia zal staan
![]()
heb geen streams, vertel.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef 2live het volgende:
Wel erg prive de brief die lieke voorleest...
Ik zit met stomme verbazing te luisteren. Mensen geven werkelijk hun hele leven bloot, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef 2live het volgende:
Wel erg prive de brief die lieke voorleest...
Hij was van haar vriendin suzanne, maar was toch niet geschikt om hardop voor te lezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te luisteren. Mensen geven werkelijk hun hele leven bloot, onbegrijpelijk.
Niet zo kies dat Lieke die brief hardop voorleest of zou dat juist de bedoeling zijn?![]()
Aha, dat kreeg ik niet mee, wat een domme actie van Lieke, ze wil dus echt alleen maar aandacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij was van haar vriendin suzanne, maar was toch niet geschikt om hardop voor te lezen.
Brief ging over relatieperikelen, kiezen tussen 2 mannen, een baas die zijn werk niet goed deed enz.[ met naam vd sportschool waar ze werkt]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |