Er is een groot verschil tussen Turken en Marokkanen..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:39 schreef Sant het volgende:
Ik zie al genoeg Turken als ik hier blijf, waarom zou ik een filmpje aanzetten waarop ik er nóg meer tegenkom...
Nederlanders en dokken....,quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:47 schreef pezpaqtv het volgende:
[..]
Ps voor de rest van de lessen moet je dokken...
Danke je wel Tonja, tof om te horen echt waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:05 schreef tonja het volgende:
Ik heb de filmpjes bekeken. Sommige stukjes vond ik erg grappig, vooral dat bin laden liedje.
Leuk gedaan!![]()
Wauw... 13 uur vliegen met de snelheid van het geluid, nooit geweten dat het zo ver was.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:47 schreef pezpaqtv het volgende:
[..]
les 2: Afstand
+- 13500 km.....So cut the bullshit..... Niemand verplicht je tot iets...
Peace...
Ps voor de rest van de lessen moet je dokken...
Gozaaah, je praat weer meteen met jullie...Wie bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Nederlanders en dokken....,
vandaar dat het slecht gaat met de integratie,
Jullie moeten weer geld zien voor een beetje kennis en anti racisme![]()
Osama: "Kontloze Nadia, jij laat je naakt zien in de kooi. Wij van de Taliban vinden dat geil, maar ook schandalig."quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:05 schreef tonja het volgende:
Ik heb de filmpjes bekeken. Sommige stukjes vond ik erg grappig, vooral dat bin laden liedje.
Leuk gedaan!![]()
Je hebt wel geklikt...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:08 schreef Mrln het volgende:
wat een kansloze spam
Tnx het is een uit de hand gelopen grap van een 2 team maten. tnxquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Osama: "Kontloze Nadia, jij laat je naakt zien in de kooi. Wij van de Taliban vinden dat geil, maar ook schandalig."![]()
Leuk verzonnen, die filmpjes.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:19 schreef pezpaqtv het volgende:
[..]
Gozaaah, je praat weer meteen met jullie...Wie bedoel je daarmee?
Ten eerst ben ik op en top Hollander, dus houdt je vooroordelen dus gewoon voor je. En ik weet niet waar je naar toe wilt gaan met je opmerkingen? Het laat alleen maar zien hoe negatief je wel niet kijkt naar deze samenleving, en dat je vol zit met vooroordelen. En daar boven op komt, dat je geen gevoel voor humor hebt.....
Peace,
Kevin
Ik snap hem in deze context weer wel, laten we het houden op een miscommunicatie. No hard feelings, ik neem het alleen maar op voor deze jongens. Het zijn jongens die op en top Nederlands zijn opgevoed. Zelfs de talpa redactie heeft erom kunnen lachen. (terwijl ze ook gewoon een aanklacht in konden dienen voor plagiaat)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Daaaarom juist!!!![]()
hij snapt hem niet![]()
Jij vliegt wel om zeg,quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:47 schreef pezpaqtv het volgende:
[..]
les 2: Afstand
+- 13500 km.....So cut the bullshit..... Niemand verplicht je tot iets...
Hoezo niet?quote:
quote:
Heb ik geen last van met FF. Zal wel door een adblock extension komen oid..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na een minuut of twee heb ik het maar opgegeven...
Zal er wel veel te blocken zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
Heb ik geen last van met FF. Zal wel door een adblock extension komen oid..
Nope, al denkt die stonede add on van jou dat wel.quote:
Boezabor is eigenlijk een samenvattende woord voor alles wat maar negatief kan zijn over de kont. Zo is het me uitgelegd door meerdere. Ook bij de vertaling moesten we wat dingen platter uitdrukken dan dat ze eigenlijk waren in het werkelijke arabisch.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:36 schreef avonne het volgende:
Ik had ze al eerder gezien, en vond ze erg leuk!
En betekent dat echt "boesaboer" echt Kontloos?
(of hoe spel je dat...)
Yepz, Morad en Yahia zijn allebei jocks bij FunX Radio. En nu ook van Pezpaqtv...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:56 schreef spanishgirl het volgende:
Leuke filmpjes, echt grappig...![]()
Morad is toch van Funx of heb ik het fout?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |