abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54452359
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:56 schreef LoPrEtNi het volgende:

[..]

Ueehmm wtf , no offence maar heb ik nou zon gevoellige eikel of heeft mijn vriendin een speciaal talent... klaargepijpt worden lukt hier namelijk altijd
Mijn eerste vriend was ook nog nooit klaargepijpt voordat hij mij leerde kennen. Ik weet niet of het dan aan de man ligt of aan de vrouwen die het geprobeerd hebben, maar meer mannen ervaren het pas na een aantal partnerwisselingen.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  donderdag 8 november 2007 @ 12:25:41 #127
196821 Werc
Oehgoddegoddegod wat een werc.
pi_54452849
quote:

[..]

Ueehmm wtf , no offence maar heb ik nou zon gevoellige eikel of heeft mijn vriendin een speciaal talent... klaargepijpt worden lukt hier namelijk altijd
lol, inderdaad Daarbij helpt het als het uitzicht goed is en ze wat met zichzelf speelt natuurlijk.

Wat voor mij overigens een geweldige turn-on is is als ik onverwacht een mail/mms bericht krijg met daarin een foto/filmpje van haar waarin ze aan het strippen is of met zichzelf speelt. Zeker als je op vakantie / in het buitenland bent maakt ze me daar helemaal wild mee, zit ik mooi met de sexuele frustraties omdat ik er niet bij kan
Een kleine variant daarop is het ontvangen van dit soort berichten vlak voor je haar ziet, dan weet je wat je te wachten staat en dat vind ik altijd best ok.

Overigens moet je zoiets niet TE vaak doen want dan gaat de lol eraf (zoals met alles wat je te veel/vaak doet uiteraard)
- Bagger uitspraak / link -
pi_54452865
het kan wel als je je best doet. dat geldt ook voor orgasmes bij vrouwen.
  donderdag 8 november 2007 @ 12:37:29 #129
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54453087
Er zijn natuurlijk ook vrouwen die het niet willen omdat ze bang zijn een vieze mond te krijgen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_54455051
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Mijn eerste vriend was ook nog nooit klaargepijpt voordat hij mij leerde kennen. Ik weet niet of het dan aan de man ligt of aan de vrouwen die het geprobeerd hebben, maar meer mannen ervaren het pas na een aantal partnerwisselingen.
Het is een combinatie van verminderde gevoeligheid eikel (omdat de temperatuur ook hetzelfde blijft en je pik in een poel van slijm, gebrek aan drukverschuiving etc.
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:37 schreef sanger het volgende:
Er zijn natuurlijk ook vrouwen die het niet willen omdat ze bang zijn een vieze mond te krijgen
Je moet hem ook niet uit de ongewassen poeperd van je vriendin halen en hem voor haar mond hangen
Verbaal terrorist
  donderdag 8 november 2007 @ 14:08:11 #131
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54455119
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:05 schreef Verloren_onschuld het volgende:

Je moet hem ook niet uit de ongewassen poeperd van je vriendin halen en hem voor haar mond hangen

Daar doelde ik nog niet eens op
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_54481903
-edit: we zijn hier niet in R&P maar in SEX-

[ Bericht 81% gewijzigd door Sexy_Sadie op 09-11-2007 14:37:28 ]
dsfsdfsdfds
pi_54494539
quote:
Op donderdag 1 november 2007 00:50 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Nou hij ik weet t niet, hij is erg seksueel maar hij is zo gericht op mij pleasen dat t blokkeert.. Hij had bijv nog nooit (!) anale sex gehad omdat ooit 1 vrouw tegen hme had gezegd dat dat goor is en vies en dat het heel veel pijn doet. Heeft ie t daarna dus nooit meer aan iemand gevraagd Tot ik hem 'per ongeluk' t 'verkeerde' gaatje induwde Hij heeft laten vallen dat hij ook nog nooit in iemand mond is klaargekomen omdat hij dat niet zou kunnen. Maar dat is denk ik omdat hij denkt dat t vies is ofzo?
Ik weet niet hoe lang jullie elkaar kennen, maar daar is toch over te praten? Als je van elkaar weet wat je wel en niet lekker vindt maakt dat het er alleen maar leuker op en het moet zeker geen eenrichtingsverkeer worden waarbij alleen jij gepleased wordt en hij niet, maar goed, dat is ook niet jouw bedoeling zo te lezen, gewoon vragen wat hij lekker vindt, sukses
pi_54494718
quote:

[..]

Misschien een combinatie van? Ik heb nog nooit een man meegemaakt die ik niet klaargepijpt kreeg, of hij had dus een gevoelige eikel of ik kon/kan goed pijpen wil niet opscheppen hoor
pi_54518627
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:13 schreef tinkerbell- het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe lang jullie elkaar kennen, maar daar is toch over te praten? Als je van elkaar weet wat je wel en niet lekker vindt maakt dat het er alleen maar leuker op en het moet zeker geen eenrichtingsverkeer worden waarbij alleen jij gepleased wordt en hij niet, maar goed, dat is ook niet jouw bedoeling zo te lezen, gewoon vragen wat hij lekker vindt, sukses
Ja we hebben t er toevallig gisteren over gehad. Ik heb gezegd dat ik sex met hem gewoon lekker vind, en dat hij echt niet alleen op mijn orgasme hoeft te focussen, dat komt (bij mij) vanzelf wel. En dat ik hem echt een heel goede minnaar vind enz enz. De sex daarna was echt god-de-lijk

En over dat klaarpijpen: daar gaat volgende week aan gewerkt worden
pi_54529540
quote:
Op zondag 11 november 2007 01:44 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Ja we hebben t er toevallig gisteren over gehad. Ik heb gezegd dat ik sex met hem gewoon lekker vind, en dat hij echt niet alleen op mijn orgasme hoeft te focussen, dat komt (bij mij) vanzelf wel. En dat ik hem echt een heel goede minnaar vind enz enz. De sex daarna was echt god-de-lijk

En over dat klaarpijpen: daar gaat volgende week aan gewerkt worden

pi_54555529
Wat bereft klaarpijpen trouwens, ik vindt nat gepijpt worden erg lekker (en denk de meeste mannen), dus lekker veel speeksel gebruiken zeg maar. En als ie eenmaal nat is dit combineren met je handjes en ik kronkel het bed uit
pi_54578438
Als ik naar de dame mag kijken als zij zichzelf opwarmt met haar string nog aan,nagels in mn rug,over haar gezicht of borsten komen...
Niets menselijks is mij vreemd.
pi_54582401
-edit: leer eerst even wat 'verkrachten' betekent voordat je zoiets post -

[ Bericht 81% gewijzigd door Sexy_Sadie op 13-11-2007 19:13:09 ]
Op onbegeleid verlof...
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:52:17 #140
27929 piere
doe mij maar bier
pi_54583627
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Zeer goeie smoes van hem om jou even extra je best te laten doen
So true!
fok you ja!
pi_54584129
-edit: staat al in feedback-

[ Bericht 95% gewijzigd door Sexy_Sadie op 13-11-2007 20:26:51 ]
Op onbegeleid verlof...
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:15:58 #142
27929 piere
doe mij maar bier
pi_54584213
wat postte je dan?
fok you ja!
pi_54585344
-edit: die posten we niet op Fok. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sexy_Sadie op 13-11-2007 21:35:01 ]
pi_54586104
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef piere het volgende:
wat postte je dan?
Dat ik een vrouw de kleren van het lijf wil scheuren om haar daarna goed te nemen met een beetje dwang. Dat een vrouw mij daar ongelofelijk veel plezier mee zal doen en ook heeft gedaan. Niet veel meer...

Met natuurlijk de toestemming van de vrouw en alleen als je elkaar goed vertrouwd.
Op onbegeleid verlof...
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:36:25 #145
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_54586320
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:28 schreef LaMaleta het volgende:

[..]

Dat ik een vrouw de kleren van het lijf wil scheuren om haar daarna goed te nemen met een beetje dwang. Dat een vrouw mij daar ongelofelijk veel plezier mee zal doen en ook heeft gedaan. Niet veel meer...

Met natuurlijk de toestemming van de vrouw en alleen als je elkaar goed vertrouwd.
Nix mis met dit scenario
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_54588682
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:36 schreef purplerose het volgende:

[..]

Nix mis met dit scenario
En meer dan genoeg vrouwen die deze scenario als een fantasie hebben, maar het is soms wel een gevoelig onderwerp.
Op onbegeleid verlof...
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:04:42 #147
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_54644623
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Heel jammer voor jou dat je 1 van die mannen bent die romantiek niet kan waarderen, maar zou je misschien de volgende keer kunnen toevoegen dat dat de dingen zijn die de avond speciaal maken VOOR JOU? Het is namelijk een mening, geen feit.

Ik krijg eigenlijk nogal kotsneigingen van jouw speciale avondje.
... dan ben jij zeker 1 van die vrouwen zonder gevoel voor humor?

komop zeg, die hele post druipt van "kijk mij eens de gevoelige jongen uithangen". het ligt er duimendik bovenop dat de poster dat alleen maar roept om wat bijval van vrouwen te krijgen, en je trapt er keihard in.

eigenlijk zijn vrouwen toch wel verdacht simpele wezens.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_54646602
Een lekkere blowjob als ik thuiskom met de deur nog half open en dan dr oogjes dichtspuiten
Verbaal terrorist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')