Mijn eerste vriend was ook nog nooit klaargepijpt voordat hij mij leerde kennen. Ik weet niet of het dan aan de man ligt of aan de vrouwen die het geprobeerd hebben, maar meer mannen ervaren het pas na een aantal partnerwisselingen.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:56 schreef LoPrEtNi het volgende:
[..]
Ueehmm wtf, no offence maar heb ik nou zon gevoellige eikel of heeft mijn vriendin een speciaal talent... klaargepijpt worden lukt hier namelijk altijd
![]()
lol, inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2007 11:56 schreef LoPrEtNi het volgende:
[..]
Ueehmm wtf, no offence maar heb ik nou zon gevoellige eikel of heeft mijn vriendin een speciaal talent... klaargepijpt worden lukt hier namelijk altijd
![]()
Het is een combinatie van verminderde gevoeligheid eikel (omdat de temperatuur ook hetzelfde blijft en je pik in een poel van slijm, gebrek aan drukverschuiving etc.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mijn eerste vriend was ook nog nooit klaargepijpt voordat hij mij leerde kennen. Ik weet niet of het dan aan de man ligt of aan de vrouwen die het geprobeerd hebben, maar meer mannen ervaren het pas na een aantal partnerwisselingen.
Je moet hem ook niet uit de ongewassen poeperd van je vriendin halen en hem voor haar mond hangenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:37 schreef sanger het volgende:
Er zijn natuurlijk ook vrouwen die het niet willen omdat ze bang zijn een vieze mond te krijgen
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:05 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Je moet hem ook niet uit de ongewassen poeperd van je vriendin halen en hem voor haar mond hangen
Ik weet niet hoe lang jullie elkaar kennen, maar daar is toch over te praten? Als je van elkaar weet wat je wel en niet lekker vindt maakt dat het er alleen maar leuker op en het moet zeker geen eenrichtingsverkeer worden waarbij alleen jij gepleased wordt en hij niet, maar goed, dat is ook niet jouw bedoeling zo te lezen, gewoon vragen wat hij lekker vindt, suksesquote:Op donderdag 1 november 2007 00:50 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Nou hij ik weet t niet, hij is erg seksueel maar hij is zo gericht op mij pleasen dat t blokkeert.. Hij had bijv nog nooit (!) anale sex gehad omdat ooit 1 vrouw tegen hme had gezegd dat dat goor is en vies en dat het heel veel pijn doet. Heeft ie t daarna dus nooit meer aan iemand gevraagdTot ik hem 'per ongeluk' t 'verkeerde' gaatje induwde
Hij heeft laten vallen dat hij ook nog nooit in iemand mond is klaargekomen omdat hij dat niet zou kunnen. Maar dat is denk ik omdat hij denkt dat t vies is ofzo?
Misschien een combinatie van? Ik heb nog nooit een man meegemaakt die ik niet klaargepijpt kreeg, of hij had dus een gevoelige eikel of ik kon/kan goed pijpen wil niet opscheppen hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 11:56 schreef LoPrEtNi het volgende:
[..]
![]()
Ja we hebben t er toevallig gisteren over gehad. Ik heb gezegd dat ik sex met hem gewoon lekker vind, en dat hij echt niet alleen op mijn orgasme hoeft te focussen, dat komt (bij mij) vanzelf wel. En dat ik hem echt een heel goede minnaar vind enz enz. De sex daarna was echt god-de-lijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:13 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jullie elkaar kennen, maar daar is toch over te praten? Als je van elkaar weet wat je wel en niet lekker vindt maakt dat het er alleen maar leuker op en het moet zeker geen eenrichtingsverkeer worden waarbij alleen jij gepleased wordt en hij niet, maar goed, dat is ook niet jouw bedoeling zo te lezen, gewoon vragen wat hij lekker vindt, sukses![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 01:44 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ja we hebben t er toevallig gisteren over gehad. Ik heb gezegd dat ik sex met hem gewoon lekker vind, en dat hij echt niet alleen op mijn orgasme hoeft te focussen, dat komt (bij mij) vanzelf wel. En dat ik hem echt een heel goede minnaar vind enz enz. De sex daarna was echt god-de-lijk![]()
En over dat klaarpijpen: daar gaat volgende week aan gewerkt worden![]()
So true!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeer goeie smoes van hem om jou even extra je best te laten doen
Dat ik een vrouw de kleren van het lijf wil scheuren om haar daarna goed te nemen met een beetje dwang. Dat een vrouw mij daar ongelofelijk veel plezier mee zal doen en ook heeft gedaan. Niet veel meer...quote:
Nix mis met dit scenarioquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:28 schreef LaMaleta het volgende:
[..]
Dat ik een vrouw de kleren van het lijf wil scheuren om haar daarna goed te nemen met een beetje dwang. Dat een vrouw mij daar ongelofelijk veel plezier mee zal doen en ook heeft gedaan. Niet veel meer...
Met natuurlijk de toestemming van de vrouw en alleen als je elkaar goed vertrouwd.
En meer dan genoeg vrouwen die deze scenario als een fantasie hebben, maar het is soms wel een gevoelig onderwerp.quote:
... dan ben jij zeker 1 van die vrouwen zonder gevoel voor humor?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Heel jammer voor jou dat je 1 van die mannen bent die romantiek niet kan waarderen, maar zou je misschien de volgende keer kunnen toevoegen dat dat de dingen zijn die de avond speciaal maken VOOR JOU? Het is namelijk een mening, geen feit.
Ik krijg eigenlijk nogal kotsneigingen van jouw speciale avondje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |