SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
Op de editknop drukken. Tekst selecteren en dan op dat lege vierkantje drukken boven het tekstinvoervensterquote:Op woensdag 26 december 2007 15:21 schreef harredigio het volgende:
ik weet nummer 6 maar hoe voer je een spoiler in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
LOL, inderdaad. Nu zie ik het pas.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:30 schreef Rikketik het volgende:
Ik vond de Hulk meer weghebben van Huntelaar eigenlijk (kapsel + tanden). En jammer dat ze Joe Dalton er niet ingestopt hebben voor Gattuso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |