SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ die van rikketik natuurlijk
Zal zo even verder kijken.
[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 06-02-2008 13:05:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:50 schreef sjimz het volgende:Hoe heb je colo colo in vredesnaam gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ die van rikketik natuurlijk
Zal zo even verder kijken.Are these the nazis, Walter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje vreemd of ik loop gewoon achter
Lege virente, virent cuncta
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:22 schreef Wazaa het volgende:
Hier zijn de eerste 8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je de rest al?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:42 schreef RayMania het volgende:
En waarom zit Abe van der Ban er niet tussen?
De snor was te breed, te massaal, te groot.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:42 schreef RayMania het volgende:
En waarom zit Abe van der Ban er niet tussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet dat natuurlijk zijn...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:01 schreef jconra het volgende:dude zet je slash even andersom, er zijn nog mensen die het niet willen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij allemaal vriend, wij allemaal! Waarom is 13 niet Batistuta? En is die eerste nou een Duitser of niet? Help, frustratie!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:15 schreef KJTDominicus het volgende:
nummer 1, 13, 14 en 16 moet ik nog !!!
Batistuta was idd ook mijn ingeving!! haha. maar helaas!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:17 schreef Pavel het volgende:
[..]
Wij allemaal vriend, wij allemaal! Waarom is 13 niet Batistuta? En is die eerste nou een Duitser of niet? Help, frustratie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zei toch Feyenoorder !!!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:20 schreef KJTDominicus het volgende:waaat, wie? en die nummer 28 ook al! welke rare Feyenoorder heeft deze quiz gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zei toch Feyenoorder !!!![]()
16 is:quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:15 schreef KJTDominicus het volgende:
nummer 1, 13, 14 en 16 moet ik nog !!!
ohw god meteen zielig doen!! wat dacht je van Blind,Bogarde,Wouters,Rijkaard....welke ajaxied heeft de quiz gemaakt!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:23 schreef Pavel het volgende:
[..]
waaat, wie? en die nummer 28 ook al! welke rare Feyenoorder heeft deze quiz gemaakt
Oe, weet ik precies weer waarom ik eigenlijk nooit meer op FOK kom. Omdat mensen je meteen af gaan zeiken als je een keer een flauw of grappig bedoelde opmerking maakt. Die Ajacieden hebben tenminste nog eens een EK'tje of een Champions Leagueje gewonnen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:25 schreef KJTDominicus het volgende:
[..]
ohw god meteen zielig doen!! wat dacht je van Blind,Bogarde,Wouters,Rijkaard....welke ajaxied heeft de quiz gemaakt!!!
prima discussie gesloten: !quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:33 schreef Pavel het volgende:
[..]
Oe, weet ik precies weer waarom ik eigenlijk nooit meer op FOK kom. Omdat mensen je meteen af gaan zeiken als je een keer een flauw of grappig bedoelde opmerking maakt. Die Ajacieden hebben tenminste nog eens een EK'tje of een Champions Leagueje gewonnen.
Ik ben trouwens gewoon PSV'er en hoewel ik de meeste al had van ons prachtige snorrenelftal heeft die andere kerel de eer gelukkig gered door met Ivan Nielsen te komenHoewel die toch ook langer Feyenoorder was
Haha, okeequote:Op woensdag 20 februari 2008 13:43 schreef KJTDominicus het volgende:
[..]
prima discussie gesloten: !
laten we maar proberen die laatste 2 voor elkaar te krijgen:P
hahaha idd !! die moet toch makkelijk zijn zou je zeggen!!! die andere is moeilijk !!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:46 schreef Pavel het volgende:
[..]
Haha, okeeIk wil vooral die langharige tekkel tackelen!
Ging er meer om dat hij een soort cultheld in VBL is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:52 schreef KJTDominicus het volgende:
[..]
ja klopt! maar die wisten we al!! we moeten er nog 2!!! 13 en 14
ik moet zeggen dat ik nog nooit van die man gehoord hebt!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ging er meer om dat hij een soort cultheld in VBL is.
Waar dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |