abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54379786
Ik zie niet in wat veel kwark en andere vetarme producten zullen bijdragen. Voor een meisje is 8kg droge spiermassa aanmaken in een aantal maanden of zelfs een jaar vrijwel onmogelijk, dan kom je hoogstens op +2/3kg uit, als je enigszins aanleg hebt. Die 8kg ga je alleen halen met een aantal % vetstijging en dingen als vette vis, vlees en pindakaas zijn denk ik een garantie voor succes. Genoeg eiwitten voor de paar kilo spieraanmaak en aanvullende vetten voor een gezonde paar kilo's erbij. Zonder verdere details denk ik dat je op z'n minst 500kcal boven onderhoudsniveau moet zitten.
  maandag 5 november 2007 @ 14:28:25 #77
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_54380278
Eiwitten en complexe koolhydraten (boterham met kipfilet bijvoorbeeld, of yoghurt/kwark met havermout / muesli) en de juiste vetten (vette vis, noten)

En je krachttrainingen niet te lang maken! Na meer dan een uur gaat je cortisol omhoog en ga je juist weer spieren afbreken. Een goeie krachttraining hoeft ook niet lang te duren trouwens, kan makkelijk in drie kwartier. Beperk je tot samengestelde basisoefeningen: squat (desnoods leg press, maar liever squat), bankdrukken, lat pull etc. Ga niet lopen kutten met suffe isolatieoefeningen (leg extension, biceps curl etc), en train HARD.
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:02 schreef yvonne het volgende:
Kan iemand hier ook even posten dat je van ijsjes idd dik wordt, MAAR DAT DAT NIET DE "DIKHEID" is die ze nodig heeft?
Vooruit dan: ijs = inderdaad vet en koolhydraten maar:
-vet uit melk = dierlijk vet = verzadigd vet = slecht (ook slecht voor iemand die slank is)
-suiker = enkelvoudige KH = slechter dan complexe KH

[ Bericht 8% gewijzigd door sungaMsunitraM op 05-11-2007 15:00:27 ]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 5 november 2007 @ 14:39:11 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_54380547
http://www.bodystore.nl/d(...)iermassa_toename.php

Whoo; kant en klaar en deze klopt aardig. Gewoon zelf ombouwen naar wat je wel/niet trekt en klaar is klara.
Overigens is de olijfolie tip een goede; ik zweer bij olijf en visolie. Supergezond en absolute brandstof.
Verder gewoon je eetgewoonten aanpassen naar je training en gewicht. Meten = weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')