abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54005357
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:54 schreef kleinzusje het volgende:
Jongens, sorry hoor, ben het helemaal kwijt
Wordt het nou Marco of Co
Louis
pi_54005523
Feyenoord heeft woensdag aan klantenbinding gedaan in het puntje van Noord-Holland. In het deel van het land waar AZ en Ajax veel aanhangers hebben, bleek ook Feyenoord zeer populair. In Den Helder streek een brede afvaardiging van de club bij de plaatselijke FC neer om er ‘Feyenoord op Locatie’ te organiseren.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54005531
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Louis [ afbeelding ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:21:04 #204
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_54005816
Reken er maar op dat het Marco wordt, het zou te triest voor woorden zijn. Maar het past perfect in het straatje van de 6 ontslagen coaches in 9 jaar.
I would sooner fail than not be among the greatest.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:25:34 #205
52871 Blight
Supersized.
pi_54005886
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:06 schreef kleinzusje het volgende:
Feyenoord heeft woensdag aan klantenbinding gedaan in het puntje van Noord-Holland. In het deel van het land waar AZ en Ajax veel aanhangers hebben, bleek ook Feyenoord zeer populair. In Den Helder streek een brede afvaardiging van de club bij de plaatselijke FC neer om er ‘Feyenoord op Locatie’ te organiseren.
In Den Helder kom ik altijd alleen maar joden tegen. Die gasten zijn altijd mega irritant in de trein, .
Gelukkig moet ik zelden die kant op.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54006137
Daar zit een aardige vaste Ajax groep ja.
pi_54006169
wat gaat zaterdag de opstelling worden mannen?

Wat heeft A3 in petto!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:44:06 #208
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54006208
A3 'er gaat beginnen met Colin en Mitea in de basis, denk ik.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54006483
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
A3 'er gaat beginnen met Colin en Mitea in de basis, denk ik.
Ik denk dat ie zo gaat spelen

Steek
Ogararu-vd Wiel-Stam-Emanuelson
Gabri-Heitinga-Vertonghen/Maduro/Luque (mits fit)
Rommedahl - Huntelaar - Suarez
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:59:11 #210
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54006504
Dan veranderd er vrij weinig t.o.v. ten Cate's opstelling?
29.10 Novastar HMH
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:02:09 #211
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54006556
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
JOH!

Wat had je dan verwacht, dat ie ineens met 5 andere namen op de proppen gaat komen?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:04:16 #212
52871 Blight
Supersized.
pi_54006594
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik denk dat ie zo gaat spelen

Steek
Gabri-Heitinga-Vertonghen/Maduro/Luque (mits fit)
Rommedahl - Huntelaar - Suarez
Ogararu---Wiel---Stam---Vertonghen
---Heitinga-------------Maduro--------
-Gabri--------------------------Luque-
--------Huntelaar--------Suarez------
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54006658
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
Yep.. denk maar na.. Ze hebben 1 a 1,5 dag om te trainen.. Ze komen vandaag terug.. misschien beetje uitlopen.. ff praatje naar hele groep toe.. alle koppen de zelfde kant op..

Morgen kun je dan gericht trainen.. en zaterdag is de wedstrijd weer..

Lijkt me niet dat A3 een compleet andere opstelling neer gaat zetten.. en sterker nog.. hoe wil je spelen dan? 4-4-2? TEGEN NEC? Lijkt mij niet..

Steek
Rommedahl-Gabri-Heitinga-Vertonghen/Madurp/Luque (mits fit)
Huntelaar - Suarez

Nja.. het is geen slechte opstelling.. maar niet aanvallend genoeg.. Rommedahl en Vertonghen lopen dan simpelweg te veel..
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:14:47 #214
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54006808
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:02 schreef Sethje het volgende:

[..]

JOH!

Wat had je dan verwacht, dat ie ineens met 5 andere namen op de proppen gaat komen?
Misschien de veldbezetting en taken?
29.10 Novastar HMH
pi_54006838
Da's alweer een tijdje geleden dat er opstellingen zijn gepost .

Tegen NEC weer lekker aan het doelsaldo werken.
pi_54006922
Ik denk dat hij Siem de Jong of een andere jeugd speler zaterdag minuten gaat gunnen.
pi_54007087
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:21 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat hij Siem de Jong of een andere jeugd speler zaterdag minuten gaat gunnen.
Dat mag ook wel eens.

Begreep heel dat beleid van Ten Cate niet. Jongens als Sarpong en Anita hadden vorig jaar al voorzichtig moeten worden gebracht. Die jongens staan nu stil in ontwikkeling en verpieteren gewoon. Heb gelezen dat Sarpong tegen Jong AGOVV niet eens heeft meegedaan. Hopen dat ie geblesseerd was, anders is 't gewoon klote.
pi_54007100
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Misschien de veldbezetting en taken?
In de thuiswedstrijd tegen Groningen was erg goed te zien waarom de spelers het onder ten Cate zo moeilijk hadden. Het was positioneel en tactisch TE moeilijk. De looprichtingen.. positioneel.. om te janken.. niemand liep goed.. er werden geen gaten in gelopen..

Ik denk dat Koster hier wel spijkers met koppen gaat slaan om het spelletje weer simpel te houden.. Als je 4-3-3 speelt dan kan het voorkomen dat je op een gegeven moment 4-2-4 of 3-3-4 staat.. Waar het om gaat is dat in deze positie je omschakeling goed is.. (waar het bij ten cate nog wel eens fout ging)

VOETBAL IS NIET MOEILIJK! VOETBALLERS MAKEN HET ZICHZELF MOEILIJK!
pi_54007242
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

VOETBAL IS NIET MOEILIJK! VOETBALLERS MAKEN HET ZICHZELF MOEILIJK!
Ja dat zal jij vast wel kunnen weten.
pi_54007302
Dat is ook juist de fout als je zon jonge gast laat voetballen, zeg hem gewoon zijn positie en laat hem verder vrij voetballen. Dat geeft die jongen ook vertrouwen en dan kan er mischien nog wat leuks uitkomen.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:44:05 #221
52871 Blight
Supersized.
pi_54007380
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:39 schreef Wooldoor het volgende:
Dat is ook juist de fout als je zon jonge gast laat voetballen, zeg hem gewoon zijn positie en laat hem verder vrij voetballen. Dat geeft die jongen ook vertrouwen en dan kan er mischien nog wat leuks uitkomen.
Dus geen tactiek is de beste tactiek? .

Wat een nonsens. Er zijn maar weinig spelers die een vrije rol écht goed op kunnen pikken. Wij hadden zo'n speler, maar die zit nu lekker in het Madrileense zonnetje.

Je moet zo'n speler echt wel enige taken en opdrachten geven, anders gaat het veldspel echt nergens meer over.
pi_54007484
Edgar Davids weer terug op trainingsveld Ajax
Gepubliceerd op 18-10-07 om 08:44 door Johan Kroon

Edgar Davids (foto) heeft zich weer gemeld op het trainingsveld van Ajax. De middenvelder zal het voorlopig rustig aan doen met wat looptrainingen.

Davids liep midden juli een ernstig blessure op tijdens een oefenduel tussen Ajax en Go Ahead Eagles. De 34-jarige speler liep een beenbreuk op omdat hij die dag zijn scheenbeschermers was vergeten om te doen. Davids revalideerde de afgelopen tijd in Amerika, maar is weer terug in Nederland om zich zo voorzichtig bij de groep te voegen.

Wanneer Davids weer wedstrijdfit zal zijn is nog niet bekend. Mogelijk zal hij in de maand november zijn rentree gaan maken.
pi_54007566
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:44 schreef Blight het volgende:

[..]

Dus geen tactiek is de beste tactiek? .

Wat een nonsens. Er zijn maar weinig spelers die een vrije rol écht goed op kunnen pikken. Wij hadden zo'n speler, maar die zit nu lekker in het Madrileense zonnetje.

Je moet zo'n speler echt wel enige taken en opdrachten geven, anders gaat het veldspel echt nergens meer over.
Is ook zo.. natuurlijk krijgen voetballers aanwijzingen mee.. maar ten Cate maakte het gewoon te gek.. je merkte gewoon dat het allemaal geforceerd was!
pi_54007753
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja dat zal jij vast wel kunnen weten.
pi_54007778
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:48 schreef patrickt37 het volgende:
Edgar Davids weer terug op trainingsveld Ajax
Gepubliceerd op 18-10-07 om 08:44 door Johan Kroon

Edgar Davids (foto) heeft zich weer gemeld op het trainingsveld van Ajax. De middenvelder zal het voorlopig rustig aan doen met wat looptrainingen.

Davids liep midden juli een ernstig blessure op tijdens een oefenduel tussen Ajax en Go Ahead Eagles. De 34-jarige speler liep een beenbreuk op omdat hij die dag zijn scheenbeschermers was vergeten om te doen. Davids revalideerde de afgelopen tijd in Amerika, maar is weer terug in Nederland om zich zo voorzichtig bij de groep te voegen.

Wanneer Davids weer wedstrijdfit zal zijn is nog niet bekend. Mogelijk zal hij in de maand november zijn rentree gaan maken.
November?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')