quote:
Sry, over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die had ik ook al in mijn post verwerkt
Leoquote:
F1 dus hun hadden een toernooi gewonnen, kijk maar op Ajax.nl . Zou mooi zijn als hij door kan stromen in het eerste en misschien zijn vader als coachquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja waar zit de zoontje?
Inderdaad, misschien dat hij voor een ommekeer kan zorgen? Zou mooi zijn als hij het bij FCU-uit weer bij is!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef PLAE@ het volgende:
Vorig seizoen ging er bijna geen wedstrijd verloren....waarbij Davids speelde.
Het is een held![]()
Ik zie het seizoen in ieder geval een stuk beter in met Davids erbij. En als je nu kijkt naar de ranglijst is er nog weinig aan de hand. Met Davids erbij zal het nog beter gaan en zie ik wel een mogelijkheid om kampioen te worden. Mits hij de rest van het seizoen fit blijft.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien dat hij voor een ommekeer kan zorgen? Zou mooi zijn als hij het bij FCU-uit weer bij is!
Zoveel is er inderdaad niet aan de hand, misschien dat het shock-effect (Adrie Koster in plaats van Henk ten Cate), gecombineerd met de rentree van Edgar Davids weleens voor hele mooie dingen kan zorgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie het seizoen in ieder geval een stuk beter in met Davids erbij. En als je nu kijkt naar de ranglijst is er nog weinig aan de hand. Met Davids erbij zal het nog beter gaan en zie ik wel een mogelijkheid om kampioen te worden. Mits hij de rest van het seizoen fit blijft.
Precies, de perfecte wedstrijd om zijn comeback te makenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien dat hij voor een ommekeer kan zorgen? Zou mooi zijn als hij het bij FCU-uit weer bij is!
Probleem is, dat Russen tegenwoordig vanwege die stinkolie ook niet meer de halen zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:54 schreef Sethje het volgende:
Gisteren liep er bij Rusland ook een erg goede voetballer een beetje op "10" volgens mij was hij aanvoerder. Andrei Arshavin, goede traptechniek, creatief. Zou zeker iets voor Ajax zijn!
quote:Ajax verliest ook in de boeken
Uitgegeven: 18 oktober 2007 08:30
AMSTERDAM - De beursgenoteerde voetbalclub Ajax heeft in het seizoen 2006-2007 een groter nettoverlies geleden dan in het seizoen ervoor, vooral door het missen van Champions League-voetbal.
Dat maakte de club donderdag bekend. De club wijt de daling van de resultaten aan het missen van de lucratieve UEFA Champions League.
Het verlies liep op van 6,6 miljoen euro naar 10,4 miljoen euro. De netto-omzet kwam uit op 64,9 miljoen euro, 12,8 procent minder dan in het seizoen 2005-2006. Het operationele resultaat kwam negatief uit op een verlies van 1,4 miljoen euro tegen 7,0 miljoen positief het jaar ervoor.
Wat is nou toch het nut om op de beurs te blijvenquote:
Sowieso een eenmalige financiele injectie...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Wat is nou toch het nut om op de beurs te blijvenWe draaien al jaren verlies... Aandeel is geen klote waard... kan iemand mij dat uitleggen?
Zakenbelangen, sponsorafspraken, buitenlandse projecten ( china) etc.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Wat is nou toch het nut om op de beurs te blijvenWe draaien al jaren verlies... Aandeel is geen klote waard... kan iemand mij dat uitleggen?
Met scheenbeschermersquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:EDGAR! Dat ie maar snel weer terug is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |