alleen jonge meisjes: die hebben (nog) niet in de gaten dat nix een homo is. en er waren geen homo's aanwezig omdat die nix niet de moeite vinden!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om half zeven gaat hier straks de wekker weeranders HAD IK ER GESTAAN !!!!!!
Om mijn SuperSkattie te ondersteunen ! En jullie horen het : Geen gezei met gays,
honderd meisjes, die net als ik, gewoon WEL zien dat Dennis de meest populaire
jongen uit De Gouden Kooi is en Dennis heeft gewoon een TOP avond gehad !![]()
Ik zal het even doorgeven aan de Politie, Steven.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
Ech nie ! Heb een BIJNA splinternieuwe Puch gekocht pas, mocht je dat misschien
niet meegekregen hebben !! \'Dingetje\' haalt MAKKELIJK de 70 km per uur !!!
Als hij dat doet dan is 'ie zeker z'n backup kwijt... echter als hij beetje slim is, weet hij dat hij er sowieso uitgaat met stemming... kan hij beter nog beetje actie ondernemen, scheelt 'm als 'ie naar buiten komt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:29 schreef STAP01 het volgende:
Waarom gaatie nu niet gewoon naar buiten en Nadia uitschelden voor vieze hoer!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:24 schreef akveor het volgende:
Luc en Nadia liggen samen met Brian en Amanda gezellig onder een dekentje in de tuin. Er is gezoend.
nix is helemaal opgepompt teruggekomen van de voetbaltraining.
Er is wat onduidelijkheid over dat Nadia kort heeft getongt met Luc dit weeken in de jacuzzi.
De ruzie tussen Huub en Lieek is even terzijde geschoven. Want nix bashen gaat natuurlijk voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik! Hij wilt er heel graag uit! Hij smeekte Nadia om hem eruit te stemmen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:32 schreef BarryK het volgende:
[..]
Als hij dat doet dan is 'ie zeker z'n backup kwijt... echter als hij beetje slim is, weet hij dat hij er sowieso uitgaat met stemming... kan hij beter nog beetje actie ondernemen, scheelt 'm als 'ie naar buiten komt.
Jaloers he ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven aan de Politie, Steven.
BQ kun je de tekst nog ff posten van blub blub blubberdieblub blub blub... want ik wil nog even oefenen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:31 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het top streamen wordt vanavond!
Niet zeuren gewoon volbaggeren deze COS....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef BsJanssen het volgende:
foute op! het moet zijn 'Dennis ZIT erbij en durft niet te gaan kijken'
ach, het zijn alleen de streamers die elkaar napraten. Ik ken vrij veel mensen die alleen DGK op tv kijken en over het homo zijn hoor ik hun nooit, meer dat het of een gladjanus is (maar dus geen homo) of er lekker uitziet. En dat komt dan uit de mond van 25+ jarigenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:34 schreef Nomrc2 het volgende:
vind het knap van de redactie dat ze 21 voetballers hebben gevonden die nix niet voor homo hebben uitgemaakt
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:34 schreef Nomrc2 het volgende:
vind het knap van de redactie dat ze 21 voetballers hebben gevonden die nix niet voor homo hebben uitgemaakt
Ik kan bijna niet wachtenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
BQ kun je de tekst nog ff posten van blub blub blubberdieblub blub blub... want ik wil nog even oefenen...
Hij staat vaker met z'n handen in zijn zakken dan dat ie zit...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef BsJanssen het volgende:
foute op! het moet zijn 'Dennis ZIT erbij en durft niet te gaan kijken'
of het waren de Gay1 en de Gay2 van awpcquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:37 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
ach, het zijn alleen de streamers die elkaar napraten. Ik ken vrij veel mensen die alleen DGK op tv kijken en over het homo zijn hoor ik hun nooit, meer dat het of een gladjanus is (maar dus geen homo) of er lekker uitziet. En dat komt dan uit de mond van 25+ jarigen
En dan hebben we 't nog niet eens over die 150 flesjes Breezer...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:34 schreef Nomrc2 het volgende:
Nep dennis fan. Als je om kwart voor nog op bent had je net zo goed naar hem toe kunnen gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jaloers he ?Stomme Huub & Lieke Fan
![]()
volgens een oogetuige op vol waren het er ongeveer 40quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dan hebben we 't nog niet eens over die 150 flesjes Breezer...
Jep, zo zou het moeten lopen. Werk aan de winkel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef Sonique het volgende:
MAar goed, dat het uit is tussen Dennis en Nadia varandert natuurlijk niet zo veel.
Als Nadia Dennis eruit zou stemmen had ze dat natuurlijk al veel eerder gedaan.
We moeten niet vergeten dat Als Nadia Dennis eruit stemt ze zelf ook allen komt te staan en een makkelijke exit is voor de andere twee koppels. Daar komt bij dat Luic weldra weg gaat (doel is immers bereikt) en zal ze denk ik sowieso weer terug vallen naar dennis (de hoer die ze is)
Als Huub slim is (en dat is hij) Maakt hij daar meteen een backup van. Zij houd Dennis erin, Luc gaat weg. Dennis een beetje opfokken dat NAdia eigenlijk gewoon een hoer is die hem heeft laten stikken. En het moment dat ze terug gaat vallen naar Dennis, Stemt iedereen haar eruit. (moet nog wel op één of andere manier Amanda via Brian overgehaalt worden, maar dat moet geen probleem zijn bij twee domme wijven ruzie te stoken... Misschien als brian zegt dat Nimf Nadia hem heeft proberen te verleiden, omdat ze op een droogje zit?)
Beetje moeilijk om op tijd naar bed te gaan als je het COS#virus hebt..... maar ik ga er nuquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
Nep dennis fan. Als je om kwart voor nog op bent had je net zo goed naar hem toe kunnen gaan.
Daar kan ik me in vinden....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef Sonique het volgende:
MAar goed, dat het uit is tussen Dennis en Nadia varandert natuurlijk niet zo veel.
Als Nadia Dennis eruit zou stemmen had ze dat natuurlijk al veel eerder gedaan.
We moeten niet vergeten dat Als Nadia Dennis eruit stemt ze zelf ook allen komt te staan en een makkelijke exit is voor de andere twee koppels. Daar komt bij dat Luic weldra weg gaat (doel is immers bereikt) en zal ze denk ik sowieso weer terug vallen naar dennis (de hoer die ze is)
Als Huub slim is (en dat is hij) Maakt hij daar meteen een backup van. Zij houd Dennis erin, Luc gaat weg. Dennis een beetje opfokken dat NAdia eigenlijk gewoon een hoer is die hem heeft laten stikken. En het moment dat ze terug gaat vallen naar Dennis, Stemt iedereen haar eruit. (moet nog wel op één of andere manier Amanda via Brian overgehaalt worden, maar dat moet geen probleem zijn bij twee domme wijven ruzie te stoken... Misschien als brian zegt dat Nimf Nadia hem heeft proberen te verleiden, omdat ze op een droogje zit?)
Dat Lieke iets aanhaalt in een discussie om haar punt te maken. Het was iets wat Huub in vertrouwen aan haar had verteld. Nu wilde ze het weer gaan zeggen en Huub zei: spreek het niet uit want mensen bekijken dit met argusogen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:43 schreef Py het volgende:
Wat bekijken mensen met argusogen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om op tijd naar bed te gaan als je het COS#virus hebt..... maar ik ga er nu
ook ECHT in. Welterusten lieve Fok!ertjes !![]()
Heeee Love! Long time no see!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Haai.
Las op witheet.com in de column van Natasia dat haar tas is gejat met haar passen, portemonnaie, paspoort, enzovoort erin..komt er dus op neer dat mevrouw BLUT is en het wil declareren bij de verzekering lijkt mij.
Welterusten ouwe postbode van mequote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om op tijd naar bed te gaan als je het COS#virus hebt..... maar ik ga er nu
Trustenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Truste jong. Zal morgen langs de Cosmo voor je lopen en verslag uitbrengen, dat verzet je zinnen weer eens van Dennis.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik gok dat ze die per ongeluk bij d'r coke dealer heeft laten liggen. En dat er nu een junk fanatiek haar reeds lege bankrekening probeert te plunderen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Haai.
Las op witheet.com in de column van Natasia dat haar tas is gejat met haar passen, portemonnaie, paspoort, enzovoort erin..komt er dus op neer dat mevrouw BLUT is en het wil declareren bij de verzekering lijkt mij.
Ja heb het ERG druk gehad. Nieuwe baan, woning, samenwonen, noem maar op. Moet nog steeds itsme haar prijs toesturen voor het voorspellen van de poll lol. Zal ik van de week wel doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeee Love! Long time no see!
Lekker net goed voor Natasia.
maar hij heeft bijna letterlijk uit haar bek getrokken en toen dat gebeurde werd hij boosquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat Lieke iets aanhaalt in een discussie om haar punt te maken. Het was iets wat Huub in vertrouwen aan haar had verteld. Nu wilde ze het weer gaan zeggen en Huub zei: spreek het niet uit want mensen bekijken dit met argusogen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:46 schreef b.a.s. het volgende:
Slaap lekker en morgen gezond weer op!
quote:
WAAAAT ??? IN GRONINGEN ??????? BIJ MICHAEL ???????????quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Truste jong. Zal morgen langs de Cosmo voor je lopen en verslag uitbrengen
uiteraard niet, straks worden ze net zulke meelopers zoals de meeste hierquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
btw
je hebt ze toch wel ff voorgelicht al die tv kijkertjes ?
Hey hey hey, welkom terug.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja heb het ERG druk gehad. Nieuwe baan, woning, samenwonen, noem maar op. Moet nog steeds itsme haar prijs toesturen voor het voorspellen van de poll lol. Zal ik van de week wel doen.
Niet meer geabboneerd op de streams, volg het ook niet meer zo. Het is allemaal vrij voorspelbaar geworden vind ik. Zo nu en dan lees ik even bij en dan besef ik dat ik niet veel mis. Dat Nadia en Dennis not meant to be waren was toch allang duidelijk lijkt me.
Zag het ook al iid ! Verdacht gedragquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:48 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia opeens uitgebreid douchen voordat ze gaat slapen ??
Die gaat echt niet bij Amanda slapen![]()
Klinkt allemaal positief. Maar leuk je weer eens te zien. Er gebeurt inderdaad niet veel meer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja heb het ERG druk gehad. Nieuwe baan, woning, samenwonen, noem maar op. Moet nog steeds itsme haar prijs toesturen voor het voorspellen van de poll lol. Zal ik van de week wel doen.
Niet meer geabboneerd op de streams, volg het ook niet meer zo. Het is allemaal vrij voorspelbaar geworden vind ik. Zo nu en dan lees ik even bij en dan besef ik dat ik niet veel mis. Dat Nadia en Dennis not meant to be waren was toch allang duidelijk lijkt me.
Jazeker.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
WAAAAT ??? IN GRONINGEN ??????? BIJ MICHAEL ???????????
Kut, zonder paspoort kan ze niet naar t buitenlandquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Haai.
Dat zal ik doenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ah, wil je me een plezier doen en de groetjes doen van zijn GoudenKooiHyves-fan ??![]()
![]()
Het was in vertrouwen verteld, dus hij wilde voor de groep niet dat het verteld werd en deed net of hij niet wist waarover ze het had; omdat het niet gezegd mocht worden. Maar Lieke snapt dat niet en ging toch over tot een deel vertellen. Hij kan moeilijk zeggen: dat mag je niet zeggen, want dan gaat de groep erop focussen, dus hij zegt zogenaamd van niets wetend: wat dan? Wat dan? En die hint snapt ze niet omdat ze perse haar punt TEGEN hem wil maken en Voor Nadia en Dennis in dit geval want ze dacht dat Huub jaloers was. Maar dat was het dus niet, het ging hem om voorkennis en zij begrijpt het nog steeds niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:49 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar hij heeft bijna letterlijk uit haar bek getrokken en toen dat gebeurde werd hij boos
krijg steeds meer gevoel dat huub lieke gebruikt om z'n agressie te uiten
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als 'ie niet weet wie ik ben zeg je maar gewoon de letters P, L, Squote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:47 schreef Maria44 het volgende:
Huub moet echt al zijn woorden op een gouden weegschaal leggen bij haar zeg.
word het niet tijd dat je je onderschrift "GoudenDennis : Winnaar DGK" veranderd inquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ah, wil je me een plezier doen en de groetjes doen van zijn GoudenKooiHyves-fan ??![]()
![]()
ik vind haar niet okquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Lieke wel ok. Jammer dat ze TOTAAL geen humor heeft, maar dan ook totaal HUMORLOOS is.
Ze kan gewoon niet snel schakelen... Pikt te laat op wat een ander bedoelt omdat zij idd zo nodig haar punt wil maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:54 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Het was in vertrouwen verteld, dus hij wilde voor de groep niet dat het verteld werd en deed net of hij niet wist waarover ze het had; omdat het niet gezegd mocht worden. Maar Lieke snapt dat niet en ging toch over tot een deel vertellen. Hij kan moeilijk zeggen: dat mag je niet zeggen, want dan gaat de groep erop focussen, dus hij zegt zogenaamd van niets wetend: wat dan? Wat dan? En die hint snapt ze niet omdat ze perse haar punt TEGEN hem wil maken en Voor Nadia en Dennis in dit geval want ze dacht dat Huub jaloers was. Maar dat was het dus niet, het ging hem om voorkennis en zij begrijpt het nog steeds niet.
Luc heeft gezegd dat hij al die make-up niet mooi vond bij Naad.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
Nou nou, Naad wast zelfs haar gezicht ...
Snode plannen !
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:55 schreef kit2u het volgende:
[..]
Ik vind Huub super geduldig in z'n gesprek met Lieke. Kan ze niet eens een keer toegeven dat ze ook wel 'ns fout zit?
paar weken ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik weet vrijwel zeker dat Huub en Lieke NA de Kooi nog een paar weken doormodderen met elkaar maar dat Huub gewoon zijn groupies wil neuken en sex drugs en rock n roll wil beleven..en dat kan met een (begrijpelijk) jaloerse vriendin als Lieke niet.
Denk eerder dat drank hem de das omdoetquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik weet vrijwel zeker dat Huub en Lieke NA de Kooi nog een paar weken doormodderen met elkaar maar dat Huub gewoon zijn groupies wil neuken en sex drugs en rock n roll wil beleven..en dat kan met een (begrijpelijk) jaloerse vriendin als Lieke niet.
nee hij was ruzie aan het zoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze kan gewoon niet snel schakelen... Pikt te laat op wat een ander bedoelt omdat zij idd zo nodig haar punt wil maken.
Hij was met het spel bezig en Lieke gaat Huub persoonlijk aanpakken. Lieke was ruzie aan het zoeken omdat ze dat bij de rest niet durft.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nee hij was ruzie aan het zoeken
en omdat hij dat met de male bewoners niet kan doen (mepgevaar) is nu lieke de lul
jammer dat ze er steeds weer intrapt
Zucht.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:33 schreef Maria44 het volgende:
Lieke: ik trok het even niet meer
Huub: geeft niks; ik hou je vast
Ze lopen naar buiten om te praten.
ik ben blij dat ik niet naar dat gezever luister.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat Lieke iets aanhaalt in een discussie om haar punt te maken. Het was iets wat Huub in vertrouwen aan haar had verteld. Nu wilde ze het weer gaan zeggen en Huub zei: spreek het niet uit want mensen bekijken dit met argusogen.
Schitterende seriequote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het sukkeltje wilde gaan knallen ...... en bedacht zich !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
G. I. Lieke ziet geen strepen op het uniform van Huub dus neemt ze niets van hem aanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke wil de hele dag horen dat ze geweldig is en wat voor een kanjer etc. Kritiek kan ze niet hebben. Ze geeft haar fout niet toe, ze zegt telkens dat ze het begrijpt en alles vat ze persoonlijk op.
Het zo maar zo kunnen zijn dat ze bij een volgende ruzie er niet tussen springt. Exit Huub en zij samen verder met Jaap. Precies volgens haar plan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:06 schreef Darklight het volgende:
Dat mensen het voor Lieke opnemen
WAT voegt zij nu toe daar in het huis, behalve zeiken tegen/over Huub
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:07 schreef Borga het volgende:
[..]
G. I. Lieke ziet geen strepen op het uniform van Huub dus neemt ze niets van hem aan
lieke sprak gisteren het kernprobleem uitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:02 schreef Maria44 het volgende:
Lieke snapt er nog steeds niks van. Huub heeft het over voorkennis en zij heeft het erover dat Huub jaloers is.
Huub wil weten waar ze tegenaan loopt omdat ze vertrouwelijke zaken in een groepsdiscussie gooit.
Hij vraagt, terecht, waarom ze woensdag haar gevoel naar hem uitsprak en nu zegt dat ze al lang speelt met de gedachte om een eind aan de relatie te maken. Hij ziet het als een slag bij heldere hemel.
Lieke zeurt of is ontzettend fake en doet het erom.
Nadia geeft niets om een ander, die houdt alleen veelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:40 schreef riri het volgende:
Als Nadia echte gevoelens voor Luc krijgt.....eerst Dennix eruit....dan gaat Luc op een gegeven moment weg en dan Nadia eruit....die kan dan niet zonder Luc....dus die is dan snel verdwenen
Ik neem het niet voor haar opquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:06 schreef Darklight het volgende:
Dat mensen het voor Lieke opnemen
WAT voegt zij nu toe daar in het huis, behalve zeiken tegen/over Huub
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:12 schreef akveor het volgende:
nix: Kut wijf... kut wijf...
Doet het altijd goed bij je enige dekking. TOP.
Ja logisch toch, ze wil eerst geslagen wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
Doet ie een keer autoritair, wijst ze het af.
Na, komaan. Dit is toch erg begrijpelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:15 schreef diedirk het volgende:
hahaha echt lachwekkend die Dennis!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Kan je godverdomme niet even met mij praten"
Nadia : "Nee"
Dennix wordt agressief en begint haar met een kussen te slaan
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaat echt een exit worden !!!!
Huub is niet het type dat ruzie uit de weg gaat vanwege het mepgevaar. Huub vind ik bij tijd en wijle weleens onredelijk maar dat geldt ook voor Lieke.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nee hij was ruzie aan het zoeken
en omdat hij dat met de male bewoners niet kan doen (mepgevaar) is nu lieke de lul
jammer dat ze er steeds weer intrapt
Err. reality. soort van. Dit soort hoertjes heb ik dan gelukkig niet in m'n omgeving.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:21 schreef Taurus het volgende:
Oh wat erg dit, wat erg wat erg wat erg, Dennis kan die taal helemaal niet hebbenWaarom gaat die jongen in godsnaam niet weg, dit is het genantste wat er ooit in die kooi is gebeurd
Tuurlijk, zo moet het. Je laat je toch niet zo vernederen door zo'n takkehoer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:22 schreef _GdR_ het volgende:
wanner gaat nadia janken?
ik vind dennis steeds toffer worden
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:23 schreef Nomrc2 het volgende:
goh wat is dennix opeens mannelijk
denk dat nad zo gelijk weer in z'n armen springt
Ze is een strak buikje aan het verdienen en dubbel D via dubbel L.....Perfecte cast. Dat het ten koste gaat van, en zonder enig respect voor iemand waar ze gisteren nog mee sliep is verder niet relevant.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:22 schreef akveor het volgende:
Vind het vrij respectloos van Nadia overigens.
hij zoekt het ook vaak op,vooral als hij sjaggo isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:22 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub is niet het type dat ruzie uit de weg gaat vanwege het mepgevaar. Huub vind ik bij tijd en wijle weleens onredelijk maar dat geldt ook voor Lieke.
Dat is mannentaal.................quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Wat denk je wat ik heb gedaan ?"
Dennix : "Wat dan ?"
Nadia : "Ik heb met Luc gezoend"
Dennix : "Vieze vuile tyfushoer, kankerwijf" - schopt kussens door de slaapkame
Dat denk ik nou ook. Volgens mij heeft ze helemaal geen voor opgezette tactiek, she just goes with the flow.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:22 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Nadia trouwens wel echt 'n kutwijf. En niet 'n slinks kutwijf, maar 'n zielige muts, echt nog 'n heel aandachtsgeil kinds meiske.
Ja maar Lieke maakt hem zwak want hij moet zeuren met haarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:22 schreef Kaleddis het volgende:
Huub, kap met discuzeuren en ga ff kijken wat er gebeurd.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zou wel leuk zijn als ze nu weer 'blup, blup, blupperdieblup' voor Dennix gaan zingen
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
naad geilt weer, de mannen vechten bijna om haar..
Dat noem ik nog eens "mepgevaar".quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij zoekt het ook vaak op,vooral als hij sjaggo is
"vroeger"was tas vaak slachtoffer
no hiuub in the room pleasequote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:27 schreef BarryK het volgende:
Kom op rossen dan... en haal godverdomme Huub naar binnen, redactie stuur m naar binnen
Wie weet het. Ik hoop dat Dennis hem pit. Wat een oetlul zeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:32 schreef Sonique het volgende:
Waar bemoeit wifebeater zich eigenlijk mee?
wtf mijn stream lopen 1 of 2 minuten achter. :|quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:33 schreef Sonique het volgende:
Ja Brian, WAT heb je de afgelopen drie maanden eigenlijk gedaan?
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:32 schreef Sonique het volgende:
Waar bemoeit wifebeater zich eigenlijk mee?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Je mag niet tegen m'n slippers schoppen"
[ afbeelding ]
Brian moet idd uitkijken dat hij zichzelf de villa niet uitwerkt in een ruzie met Dennis.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian is volgens mij meer fucked up dan Dennis
Brian was al de weg kwijt en nu helemaal.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Je mag niet tegen m'n slippers schoppen"
[ afbeelding ]
De meeste normale mannen hebben dit wel door. Dat soort grotten neem je een keer ofzo en laat je verder links liggen. Dat Denneus daar een relatie ooit aan is begonnen verdient hij gewoon door zijn domheid.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:22 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Nadia trouwens wel echt 'n kutwijf. En niet 'n slinks kutwijf, maar 'n zielige muts, echt nog 'n heel aandachtsgeil kinds meiske.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |